Hoe snel was jij weer zwanger na curretage?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mila, Sep 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hoi dames.

Ben erg benieuwd naar jullie antwoord.
    Ik zelf ben na een zwagnerschap van 12 weken gecurreteerd omdat de mk niet vanzelf kwam.nu 5 maanden verder ben ik nog steeds niet zwanger terwijl de eerste zwangerschap gelijk raak was in de eerste ronde.
    Hoe zit/zat het bij jullie????

2. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Je lichaam heeft ook eerst weer rustig de tijd nodig om te herstellen...

Op je antwoord kan ik dus geen exact antwoord geven..
    Ik hoop dat er andere meiden zijn die dat wel kunnen voor je!

Groetjes,Alida

3. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hoi Mila,
    Daar ben ik nou ook zo nieuwsgierig naar!
    Ik was net als jij in ronde 1 zwanger, curretage bij 12 weken en nu ga ik de 5e ronde in..... erg frustrerend!
    Doe jij nog bijzondere dingen, zoals tempen of ovu-testen?

4. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,383
    0
    0
    Ik ben gecuretteerd op 10 juli jl (na mk op 6-6-6), wou het eerst op de natuurlijke wijze op gang laten komen, maar dat lukte dus niet helemaal. Vandaar die late curettage. Ik heb vanochtend positief getest, nadat ik al een paar dagen een vermoeden had. Dus bij mij is het toch best snel, was er zelf ook wel verbaasd over.
    Ik heb wel deze maand voor het eerst bij FF een temp.curve bijgehouden en daarop duidelijk mijn eisprong kunnen zien. We hebben dus bewust goed getimed. Maar het is natuurlijk bij iedereen weer anders. Ik hoop voor jullie dat het geluk ook snel jullie kant op komt en het ook bij die ene mk blijft

gr, emmetje

5. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hoi Mila,

Ik ben na een miskraam van 10 weken in de 12e week gecurreteerd op 2 maart.
    Ik ben zeven rondes verder en nog steeds niet zwanger.

X Pat

6. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik heb bij ovutesten gebruikt ook bij mijn eerste zwangerschap en na de curretage ben ik gaan tempen...eigenlijk niet nodig want ik voel me ei altijd....maar het mag nog niet baten helaas...
    Door die eerste ronde dat het raak was ben je een soort verwend lijkt wel want 5 of 6 maanden is natuurlijk niet echt lang als je zwanger wilt worden....maar ik wil het zo graag....ben met alles gestopt want was (en ben nog steeds) er veel te veel mee bezig....zucht!!!
    We hebben net vakantie achter de rug dus hopen nu dat de ontspanning ons goed gedaan heeft....
    Frustrerend is het wel he??? maar onze tijd komt wel want het word elke maand spannender....het is toch elke keer een stapje dichterbij ons wondertje.....

7. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik denk dat de curretage wel je baarmoeder van slag maakt en dat je meer tijd nodig heb om te herstellen zeker als je het vergelijkt met een spontane mk....succes meis zullen we voor elkaar gaan duimen??

8. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Gefeliciteerd meissie en geniet er maar lekker van...
    Het schijnt dat een zwangerschap na een mk wel goed...zie mijn gyn tenminste....krijg je al snel een ecgo???

9. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Zijn er nog meer meiden die hier iets over willen vertellen????

10. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
    Ik zou wel willen... Was beide keren in 1 keer zwanger. Nu ben ik in de tweede ronde (eigenlijk de derde, want direct na de curretage gingen we er wel voor, maar een echte ronde kun je dat niet noemen). In ieder geval duurt het langer dan bij mijn dochter en bij de miskraam.

11. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    De kans dat ik ooit zwanger zou worden was nihil.
    Toch was ik na een totaal onverwachte zwangerschap/miskraam/curretage binnen 5 a 6 weken weer zwanger!
    Succes.

12. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    ik ben de 5e ronde na de curretage zwanger
    geworden.
    heb met de 1e ronde na de curretage niks mee gedaan
    kon ik niet aan dus die niet meegeteld.
    liefs chantal.

13. henriet

henriet Actief lid

Jul 22, 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ik was 6weken zwanger toen ik een miskraam kreeg.heb gewacht tot het er vanzelf uitkwam dat gebeurde na een week.na 6weken was ik toen weer ongesteld,helaas want ik hoopte dat ik gelijk weer zwanger zou zijn,en nu deze maand ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben.ik ben dan wel niet gecurreteerd,maar ben snel zwanger geworden na een miskraam ronde 2 zeg maar

14. melliemel

melliemel Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,081
    0
    0
    hoi hoi,

ik heb bij de eerste zw.schap er 8 rondes over gedaan(is geeindigd in een missed abortion, dus gecurreteerd). en deze keer ook. moet er wel bij zeggen dat ik van mezelf weet dat ik er teveel mee bezig was en toen ik het echt van me af had gezet, van het komt wanneer het komt. en ik dus ook ff niet meer op het forum kwam, geen babydingen meer bekeek en zwangerdingen enz. was het die maand raak (bij beide keren). bij mij werkte het 'ermee bezig zijn'. dus heel erg tegen op het zwanger worden.

hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn, en goed gaat.

gr saskia

15. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    hoi mila,

ik ben na de 4e ronde zwanger geraakt maar met 11 weken gecurreteerd. en ga nu ronde 6 in.
    ik ben nu echt depri aan het worden mijn cyclus is nu echt onregelmatig. een ieder om me heen is zwanger en ik hoor steeds ben je al zwanger om gek van te worden. hoop echt dat het binnnekort zo is. ik hoop het voor een ieder die een miskraam of curretage heeft ondergaan.
    sterkte ( een lotgenoot)

jennefer

16. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    ik ben de eerste ronde zwanger geraakt.
    zit nu in de 2de ronde naar mn curetage.
    ik ben naar 10 zwangerschap gecureteerd

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,383
    0
    0
    Hoi Mila,

Sorry, ik lees nu pas je antwoord. Ik heb de VK nog niet gebeld, maar denk dat ik dit keer wel eerder een echo mag, zal van de week bellen.
    Ik hoop dat je gyn gelijk heeft en het deze keer voorspoedig verloopt!

18. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Bedankt voor jullie antwoorden allemaal.
    ik hoop dat we alllemaal snel een wondertje in ons buikje hebben want een ding is zeker we weten dat we het kunnen.

19. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    Daar heb je gelijk in Mila.
    we kunnen het

jennefer

20. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    ik was na mn 1e miskraam meteen weer zwanger, helaas ging het ook meteen weer mis. Dat was echt beetje teveel van het goede en we hebben daarna een stop ingelast van kleine 3 maanden, nu alweer een maand of vier voor het echie bezig, maar helaas nog zonder resultaat.

we geven de moed nog niet op en hopen op een wondertje dat echt bij ons wil horen.

succes meiden, ik voel met jullie mee.

Liefs,
    Daan

Share This Page