hoi alle weet ff niet meer waar ik het moet zoeken. als het goed is kan ik morgen of overmorgen testen, maar omdat dit pas de 2de ronde is heb ik zoiets van het zal wel niet zo zijn. en heb verder ook nergens last van geen kwaaltjes zeg maar behalve een licht ongi gevoel. heb gisteren en vandaag getest maar negatief. nu kwam ik straks een bekende tegen die meer ziet en voelt dan een normaal iemand. toen zei een vriendin van vraag dan aan haar of zij iets voelt of ziet toen zei ik nee laat maar. zei die kennis tegen mij '' wil je vragen of je zwanger bent' ik schrok en zei ja. toen zei ze dat het maar zo zou kunnen dat ik zwanger ben whaaaa help wordt nu dus echt hyper ben zo benieuwd of ze gelijk heeft. zo ik moest het ff kwijt. gr patricia
hoi daan ik zie dat jij al 4 dagen over tijd bent heb je al getest of wacht je er nog even mee gr patricia
oh wat spannend! Ik kreeg vorige week van een vriendin te horen dat haar schoonvader haar had verteld dat ik in december zou bevallen! die man heeft dat al meerdere keren goed gehad,dus ik zit ook mezelf gek te maken! Had vanmorgen iets bruinverlies,en nu helemaal niks meer! wil het niet geloven,omdat ik dan mezelf alleen maar gek maak,maar het gaat wel door me hoofd dat ie het altijd nog goed heeft gehad!
ja dat heb ik ook dat ik het eigenlijk niet wil geloven maar ik vind het raar dat ze gewoon wist wat ik wou vragen en dan z'n antwoord he maar ik zie dat jou pendel ook voor deze maand staat dubbel spannend dus die van mij staat op mei wanneer kan jij dan testen? gr patricia
deze man heeft het altijd tot nu toe goed gehad! Maar toen ik zwanger was,kon hij niks aan me zien,en toen heb ik een miskraam gehad!Eigenlijk best heel raar! wil me er absoluut niet op gaan verheugen!maar het blijft in je hoofd ronddwalen he haha!doe nu niks anders dan idd kijken of ik al ongi word!(en heb pas volgende week me nod eigenlijk)maar heb nu alleen iets bruinverlies!
wat geweldig dat jullie allemaal voor me duimen. duim zelf ook mee oke maar ik ga er niet op verheugen hoor dan is de klap straks ins zo groot al het niet zo is. maar klein beetje hoop is er altijd liefs patricia
hey pipi, ja heb wel al wat testjes versleten. nog niet bepaald positief, wat super super vage streepjes op de kruidvattest, maar nauwelijks zichtbaar en ook niet duidelijker na een paar dagen. ik ben altijd stipt op tijd en ook niet meer aan het ontpillen want al in maand 20! ik heb de hoop een beetje op gegegeven, maar probeer positief te blijven denken.... liefs, Daan