Sam: Mijn adres zal ik je wel sturen via pb, maar van jouw woonplaats naar mijn woonplaats is 40 minuten zag ik op routeplanner.
Hier slapen beide kindjes, heerlijk even je handen helemaal vrij. Ze slapen nu een uur en ik hoop dat Damian dat nog even volhoud tot 2 uur. Hij was vanmorgen om kwart voor zeven wakker, echt mega vroeg voor hem. Hij kwam nog even lekker bij ons in bed liggen. Marleen jij hebt Yogolino in huis toch voor Jens! Wil jij op de verpakking even kijken of het koemelk vrij is, morgen moet ik boodschappen doen, maar als het koemelk bevat rijd ik voor dat ik naar de supermarkt ga eerst langs de reformwinkel. Gisteren had ik Yarno tijdens het toetje eten op schoot, Yarno probeerde op alle mogelijke manieren het toetje af te pakken en zat met zijn mond wagenwijd open. Zo sneu dat je dan niets kan geven. Heb hem vandaag voor het eerst de fruit ongekookt gegeven en ook wat grover dan het hele gladde. Hij had er geen moeite mee en tot nu toe nog geen reactie, zal wel fijn zijn als ik het fruit ongekookt kan gaan geven, scheelt weer een handeling. Mijn kapster is maandag moeder geworden van een dochter Indy en gisteren is mijn collega's dochter bevallen van een dochter anna-lynn. Eindelijk eens weer meisjes, want alles om me heen was jongens. Nu is de babyboom voorlopig even hier over. Dus ik mag shoppen voor twee leuke meisjespakjes, de dochter van mijn collega is mijn leeftijd en ik ken haar weer van het uitgaan. Kwamen we pas later achter dat haar moeder en ik collega's zijn, klein is de wereld dan he. Verder ben ik een boodschappen lijstje aan het maken, want als volgende week de jongens komen, moet ik wel genoeg in huis hebben, want het zijn toch 3 grote eters. Mijn lijst is behoorlijk lang inmiddels, dus ik doe de boodschappen morgenochtend alleen als damian naar school is en mijn schoonmoeder past dan even op Yarno. Voor het eerst overigens. Elegance is ben benieuwd hoe het met het helmpje is gegaan. Marianne: die straaljagers vliegen hier al twee weken laag over, wat een lawaai geven die dingen zeg en ze vliegen ook heel vaak op hun zij, zo eng. Maar heb nog wel telkens geluk gehad met wanneer ze overvliegen, namelijk niet als ze slapen.
Sam: Je vroeg of Esther ook zo meehelpend was naar Melissa toe, nou dat is ze zeer zeker! Met alles en dat is best lastig als je even iets snel wilt doen. Zo mag ik bijvoorbeeld niet zelf een luier voor Melissa pakken, dat wil zij dus doen. Als ze vieze broek heeft, wil esther dat schoonmaken.Dat mag ze pas als het al schoon is, want wil niet dat alles eronder zit. het is wel erg leuk om te zien, vooral als ze melissa wil vermaken, lekker gek doen en melissa maar keihard lachen en dan lacht esther natuurlijk ook mee, hoe gekker hoe beter. En dan als papa en mama zijne ben je natuurlijk apetrots en die lachen natuurlijk ook mee. CB zei dat yogholino dikke rommel was en dat je dat niet moest kopen!! Nou ja zeg! Dat maken we zelf wel uit toch? Is alleen maar verkoopprut zegt ze. Ach ja, moeten toch wat te zeuren hebben. Ele: Hoe is het gegaan? Heb vandaag wel aan jullie gedacht? Hoop dat allemaal reuze mee viel. Smokey: wat goed dat ze zo lekker slaapt, heerlijk toch? Kun je zelf ook weer bijtanken. Nijn: Wat goed dat jullie gewonnen hebben, ga zo door! Wat leuk dat jullie ook strakjes voor een 2e gaan, toch weer spannende tijden. Anouk: Hoe is het daar? Hier liggen ze ook een klein uurtje op bed en hoop dat ze nog wel even blijven liggen. Heb nog niet verteld hoe het maandag ging.............. het stelde niet veel voor, eigenlijk weet je alles al. Maar goed over een maandje weer heen en dan kijken hoeveel er af is.Maar goed, zo heb ik wel een stok achter de deur. moet nu 2 weken lang in een boekje bijhouden wat ik daags eet. Ik ben niet bezig om zo snel mogelijk kilo's te verliezen, maar gewoon langzaam aan, anders houd ik het niet vol. Ik eet nu smorgens 2 broodjes met melk, stukje fruit tussendoor. Tussen de middag 3 broodjes met melk en als tussendoor ontbijtkoek of fruit en daarna avondeten. Buiten dat om meer water drinken. Ben zo'n iemand die totaal geen regelmaat had met eten, zorg eerst voor mijn kids en ik kom op laatste plek. Zo drink ik smorgens vaak niets. Dus ik moet er eerst regelmaat in zien te krijgen.
sam: ik heb nu gewoon de toetjes van de lidl zijn er 12 voor 1,86 geloof ik. Dus helaas kan ik je niet helpen door op het pak te kijken. Zo even snel de hond uit laten en dan vanavond lekker uit eten met mijn oud collega's van de kraamzorg we hebben daar een vast groepje met wie we de opleiding hebben gedaan en we proberen zo'n 3 keer per jaar met zijn 5 en uit eten te gaan is altijd erg gezellig!!
Sam: Ik ben om, wij gaan mee!!! Had je mijn pb al gehad? Marleen: gezellig!! O ja, Esther heeft ook nooit gekropen, is ook direct gaan lopen. Ele: Ben benieuwd naar je verhaal!
Dames liggen op bed. Melissa heeft vanmiddag tot 15:30 geslapen, dacht eerst dat ze tegen 14:30 al wakker werd, maar ze bewoog alleen even. Dus 2,5 uur geslapen! En chaggie dat ze was. Alleen maar bij mij willen zijn, zet je haar op de grond was het huilen.Dus eten gekookt met haar op de arm. Nadat papa erweer was, ging het beter.
ik reageer maar even heel snel.. wilde eigenlijk na het eten ervoor gaan zitten, maar ik ga echt slapen.. nu al.. mijn ogen willen niet meer.. het was echt niet ok.. hij had goed geslapen, goed gegeten, hij kreeg een fles extra vandaag.. zodat hij iig geen last zou hebben van honger of wat dan ook.. en hij was heel relaxed.. tot het helmpje opging.. gelijk hysterisch.. en ontroostbaar.. dus helm af, moest nog bijgeslepen worden.. en kreeg hij de fles.. toen werd hij weer rustig.. met goede moed de keer erna weer de helm op.. nou dat was me wat.. meneer vergat gewoon lucht te nemen.. ongelooflijk wat een ellende.. uiteindelijk toen alles goed was, zijn we gegaan en moest hij het helmpje 3 uur ophouden.. we waren al heel laat aan de beurt, 15 uur.. maar gingen echt pas laat weg.. weet niet meer precues.. maar meen half 6.. toen we thuis kwamen was het flesjes tijd en moest hij naar bed... en hij was nog steeds hysterisch.. ook niet stilgeworden in de auto.. thuis dus helm af.. fles gegeven en was hij zichtbaar weer relaxed.. en is hij zo in slaap gevallen.. we zagen geen hele erge drukplekken.. we weten dus niet waarom hij zo hysterisch reageert.. maar we zien de bui al hangen.. morgen 6 uur achter elkaar moet hij het helmpje op.. en we gaan ervoor.. dus ben benieuwd wat de dag brengt.. ook moeten we om 10 uur in het zh zijn ivm scheefgroei.. ben ook benieuwd wat ze daar gaan zeggen, de vorige keer vonden ze het helmpje niet zo nodig.. en nu zien ze hem opeens met helm.. kan ik eindelijk mijn zorgen uitspreken wat betreft zijn nekje.. ik ben echt zo bekaf.. en moet echt slapen, ik reageer ook niet meer uitgebreid, ik vind julie wel allemaal heel lief! en bedankt voor jullie steun en lieve woorden! doeii meiden tot morgen!
meiden nog even heel snel.. ik zge net tegen mijn man, dat zijn vriendinnetje yana er 4 concurenten bij krijgt, zoals op mijn hyves toen zegt mijn man dinsdag? dan gaan we toch taart maken?? ajjjj... heb dat helemaal niet in mijn agenda staan.. maar het klopt wel.. ik ga morgen die vrouw even mailen van de workshop of ze niet ergens in de volgende workshops plek heeft.. we hebben al betaald, anders zou ik afbellen.. het is wel pas om 18 uur.. maar we rijden er dik 30 min over.. ik kan hier niet zeggen waar het is maar voel me beetje klote eigenlijk.. en ik had begrepen dat nijn pas om 12 wordt opgehaald klopt dat? ik moet even kijken hoe en wat.. maar ik rijdt vanuit het pannenkoekenhuis ongeveer 2 uur naar huis.. vooral omdat het dan rond 15-16 zou zijn? en ik dus in de spits zit.. en het hier puinhoop is de halve snelweg ligt open.. ja sorry he.. ik weet het.. het ligt aan mij.. maar voor 2 uur 4 uur rijden vind ik ook zo wat.. ik weet het even helemaal niet meer.. zie de bui hangen..
Als jij echt niet kunt is het dan geen optie om het te gaan verzetten? Het zou wel het leukste zijn als we er allemaal zijn. Zie ook erg op tegen het lange rijden, maar sam is zo ontzettend lief dat ze me ophaald zodat ik melissa iig kan troosten onderweg. Wat sneu zeg dat hij zo overstuur reageerde, hoop dat hij er snel aan gewend is. Hoop dat je dinsdag wel kan.
Elegance: de woonplaats die Nijntje van jou heeft gepbt naar berlicum zou ongeveer 1 uur en 20 min rijden zijn. Kunnen we niet anders gewoon lekker vroeg afspreken, tegen 11 uur. Dan gaan we eerst wandelen en dan eten en drinken. Ik kan een thermoskan meenemen met heet water en een fles koud water, zodat als iemand de fles moet geven dat het ook kan. Nemen we gelijk zelf koffie thee mee en wat lekkers en we komen een heel eind. Dan eten en kletsen betsen en dan kan ieder daarna gewoon zijn eigen weg weer gaan. Al ben ik wel een kletser hahah. Marianne ik heb je pb gehad, fijn dat je meegaat.
klopt sam, via de tomtom zou ik ook in den bosch in anderhalf uur zijn.. ik heb er vorig jaar veel gewerkt he maar helaas is het minder waar.. ik was altrijd dik 2 uur onderweg.. nu rijdt eindhoven gelukkig wel door sinds de nieuwe snelweg.. maar ligt er ongeveer 30 km snelweg open.. en daar hadden we deze week ook al last van toen we in eindhoven gingen shoppen.. ik rijd echt lang.. en moet daarom ook echt op tijd vertrekken wil ik op tijd thuis komen om daarna meteen door te rijden naar de taarten mevrouw.. als we dus eerder zouden afspreken, zou ik dat wel echt fijn vinden.. al vind ik het ook nog steeds eng om zo'n stuk met mannetje alleen te rijden.. ik doe het wel, dat maakt me niet uit.. maar jullie weten zelf.. als hij roet in het eten wil gooien :0 maar de tijd is voor mij ook echt het enige probleem.. niemand heeft toch vrij genomen ofzo he? was er geen andere datum waarop iedereen kon? mijn man zei net ook al, en wat als hij nog steeds chaggie is van de helm en wij snachts niet kunnen slapen, zaterdag op zondag zal hij wrs voor het eerst zijn helmpje snachts op moeten.. en ben zoo benieuwd hoe het gaat.. ik heb er ook totaal geen rekening mee gehouden dat dit niet goed zou kunnen gaan eigenlijk.. ik hoor zoveel positieve verhalen.. of ik ben er gewoon de volgende keer bij, mocht het echt niet anders lukken..
Morgen meiden, Marianne wat goed dat je met Sam mee gaat echt super en je zult zien dat het harstikke meevalt Hoe gaat het met je eten? Marleentje was het gezellig gisteravond? Ele wat balen dat Herbie er zo op reageerde, ben benieuwd hoe het vandaag gaat. maar ook al geeft het helmpje geen druk plekken hij moet daar toch aan wennen natuurlijk in 1x iets op zijn hoofd wat hij normaal nooit had. En hij kan het niet anders uiten als huilen helaas. Dikke knuffel voor jou snap dat dit erg moeilijk en vermoeiden is. Anouk hoe gaat het bij jou? Meeting ik kan niet eerder want ik moet smorgens naar het cb. Vannacht weer super Maud heeft de fles weer om 7 uur gehad Gisteren in Den Bosch een nieuwe jas en schoenen gekocht echt super leuk
goedemorgen! Smokey: het was erg gezellig gisteren avond. Uitje: eerder word hier ook lastig omdat jens vaak nog maar 1 keer per dag slaapt en de middag zowiezo niet gaat lukken dus moet hij 's morgens even slapen anders trekt hij het nooit tot 's avonds. Ik zou om 11.30 bij nijn zijn en dan zijn we om 12.00 altijd in berlicum.
ele: balen dat het gisteren dus allemaal tegen viel met het helmpje! Hopen dat het voor hem gewoon wennen is en dat het langzaam aan beter gaat.
Hier maakt het betreft tijden niet uit, hoe dan ook tijdens de autorit valt hij in slaap, Yarno slaapt na de fles van 12:00 uur normaal 3 uur lang, maar het zal dinsdag wel helemaal anders zijn, maar ik neem de wandelwagen mee, die kan helemaal plat en is lekker zacht en daar laat ik hem dan in slapen als hij dat wilt want al die andere kindjes zijn natuurlijk ook intressant en zeker met zoveel meisjes erbij.( op zijn buik slaapt hij trouwens als de wandelwagen stil staat, hoezo hij heeft wensen, als we lopen dat slaapt hij wel op de rug, hahaha) Hier slaapt Yarno weer, hij werd vanochtend om 07:10 wakker en aan het brabbelen en doen, dus dekentje van hem afgehaald en een rammelaar gegeven en heeft tot 08:00 uur in zijn bedje gespeeld. Maar om half negen was hij aan het poetsen en toen legde ik hem in bed en meneer sliep, lekker gezellig of niet soms. Damian naar school en hij slaapt. Of hij weet dat schoonmoeder zijn oma komt voor het oppassen. Heb trouwens mijn zwart wit foto's op hyves gezet, ik was een beetje teleurgesteld, dit zijn de foto's die ik over heb na een paar honderd foto's geschoten te hebben, maar op de ene foto stond dan die weer niet mooi en op de andere weer een ander niet mooi. Maar dit is het resultaat. Damian is op dit moment niet echt fotogeniek, hij gaat heel erg gek doen als ik vraag of hij wil lachen en wil totaal niet stilzitten op zulke momenten. Nou ja maakt ook niet uit. Tot straks
Hoi meiden, Ele, wat ontzettend balen dat Herbie zo reageerde op het helmpje... Hoe gaat het vandaag tot nu toe?? Hele dikke knuffel!! En wat is dat nou?? Een drukke dag dinsdag?? Hopelijk kan de workshop verzet worden... Ik ga a.s. vrijdagavond trouwens taartenbakken... Ben erg benieuwd of ik talent heb, haha Sam, ik zal zo eens op hyves gana kijken. Wel balen als je zo veel foto's gemaakt hebt en er maar weinig echt naar je zin is. En Damian gek op de foto's.... volgens mij krijgen ze dat allemaal een periode... Esmee lacht heel veel, behalve als ik dan een foto wil maken of wil filmen, dan is de lach verdwenen.... Marianne, weer een goede nacht gehad?? Super dat je het wilt proberen om zo'n eind te rijden! Anouk, bijna de premiere... Heel veel succes!! Smokey, wat goed van Maud!! En de nieuwe voeding bevalt goed? Het voldoet aan de Maud haar behoefte?? All, Esmee heeft echt flink rode wangen, haha Het tandje zal dus wel aan het groeien zijn. Het is nog steeds een puntje, dus nog steeds geen foto helaas. Verder is ze wel flink wat mopperiger, maar nu is ze gelukkig lekker vrolijk (vraag me af voor hoelang...)
Ele: Jij moet ook mee hoor!!! Hoop dat het wel verzet kan worden die workshop. Hoe gaat vandaag met helmpje op? Sam: Heb de foto's gisteren gezien, zijn echt heel erg mooi. Vooral die van jou en Yarno Esther wil ook niet meer op de foto hoor, ze zegt steeds wel mama foto maken, maar als ik dat doe weigerd ze vaak om te kijken. Daarvoor wou ze altijd op de foto, altijd lachen en gek doen. Nijn: Hier heeft melissa nu 1 rode wang, wie weet komt dat andere boventandje inzicht. Hopen dat ze lekker vrolijk blijft, dat mopperige daar word je humeur zelf ook niet beter op. Smokey: Hoe is het slapen gegaan vanacht en hoe gaat nu met de voeding? Jij moest dinsdag om half 10 naar cb he? Hoelang is het voor jou rijden naar het uitje? Marleen: Heb nog niet op de website gekeken, maar is er ook iets van een ballenbak ofzo?Misschien wel leuk voor de kleintjes. Anouk: Heel erg spannend hoor as zondag, al zenuwachtig? Melissa heeft tot 07:20 geslapen vanmorgen!!! Toen ik Esther uit bed haalde zei ze dat ze had geplast, daarna zei ze dat de slaapzak nat was, ik voelen en ja hoor ze had gelijk, ze was doorgelekt. Denk dat ze op de buik heeft geslapen en dat doordoor is gaan doorlekken, luier was nog niet vol. Of papa had de luier niet goed omgedaan gisteravond. Ze weet al heel goed wanneer ze moet plassen en poepen, dat zegt ze ook, ze wil nu steeds vaker zelf aankleden. Alleen ze wil niet op potje of wc. Sam, nog tips? Weet dat je niet moet aandringen omdat dat tegen kan werken.
Sam zal straks even naar je foto's kijken op hyves. Nijntje de nieuwe voeding gaat een stuk beter nu krijgt ze 3 schepjes hongerige baby voeding en 2 schepjes normale voeding. En Sávonds voor het slapen 1 schepje hongerige baby meer. Ben benieuwd wanneer haar tandje door gaat komen duurt vast niet lang meer Marianne Volgens mijn wel ja half 10 of 10 uur weet het niet eens uit mijn hoofd en Bosch is voor mij een klein half uurtje rijden ik kom er zo vaak dus bekend terein. Moet alleen even kijken waar het pannekoeken huis is maar dat vind ik wel. Maud slaapt ook altijd in de auto gelukkig En ik vind het niet erg om te rijden, ik rij overal wel heen En wat goed Melissa weer tot 7.30 uur geslapen heerlijk toch zelf ook wat meer uitgerust? Ga zo even Maud in bad doen als ze wakker wordt maar ze ligt nog lekker te slapen.
smokey : Ben zeker weer wat meer uitgerust, is toch wel heel verschil. Gisteren voor 22:00 naar bed gegaan dus......... Toen Esther en melissa zo klein waren sliepen ze ook in de auto, alleen als ze ouder waren niet meer.