Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    #21 Anouk30, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    hey meiden, jeetje alles weg mooi balen....

Marianne, echt belachelijk dat ze dat zei, maar ik val ook altijd eerst stil en daarna komen de meest briljante responses maar ja dan sta ik al buiten.
    Wat vreselijk zeg, zal je wel flink van geschrokken zijn, zoiets raakt altijd maar als moeder zo verschrikkelijk.

Nijn, ik vind dat je je smoeder best zelf kan bellen, maar als je man tactischer is of ze neemt meer van hem aan is dat misschien handiger voor de lieve vrede, maar ik vind het een rare opmerking en ik liet Erin met 5 maanden ook niet ergens slapen, niks mis mee als je het wel doet, maar ook niks mis als je dat te vroeg vindt. Jouw wil is nou eenmaal wet!!!

Sam, lekker weze shoppen dus, altijd leuk :D. En voor de rest loopt het ook lekker dus,;). Dat verhaaltje van zwembad/ondergoed deed me wel denken aan ons, was niet zo lang geleden dat wij ook nog dat soort opmerkingen tegen mekaar maakten, we gaan in ieder geval in november ff samen weekendje weg.

Marleen, mmm ziet er naar uit dat het deze maand dus niet raak is, aan de andere kant innesteling kan ook altijd nog..... blijft ff spannend dus, vanaf morgen kon je gaan testen toch?

Smokey, goed te horen dat het meegevallen is, succes met het herstel desalniettemin!

Ele, hoe is ie nou met Herbie en de voeding? gaat nummer 2 al een beetje.

Erin gaat super hier, als een treintje begint nu overal langs en aan te lopen en flink snel ook(loopt met haar looptrainer door de kamer, dus niet erin maar eraan, raar kind).
    Ze klom alleen net aan tafel uit haar Stokke stoel :$ Nou lekker dan, straks maar is kijken of er ook tuigjes voor die dingen zijn.

Hele weekend veel repeteren in Adam dus weinig hier,

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    is dit ook ons topic butterfly en marleentje?
    ik zie een aantal bekende maar ook onbekende..
    of zijn er nu 2 topic's samen?

wat irritant dit gezeik zeg!

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marieken: Nee dit is ons andere topic.:D
    Zal je eens mee helpen zoeken naar het andere topic.

4. butterfly1984

Marieken: Dat topic is gesloten!:$

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    morgen vroeg gaat jens voor zijn 1e guppie diploma afzwemmen geweldig toch! Had dit volgens mij nog helemaal niet verteld. Dus morgen vroeg lekker met jens diploma zwemmen haha en kom dus daarna lekker hier kletsen.

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    zo nog even snel voordat we zo gaan zwemmen!

Heb vanmorgen getest en negatief!! Dus mijn voorgevoel was toch weer juist. Baal als een stekker maar we gaan vol goede moed ronde 3 in! Laat de ongi nu maar snel komen.

7. butterfly1984

marleen, balen zeg!!! Maar goed je weet dat alles nog werkt en daarbij ook nog niet zolang bezig, al zou het geweldig zijn dat je zo snel zwanger bent.Ik zal nog steeds voor je blijven duimen en hopen dat de volgende ronde raak is.
    Heel veel plezier in het zwembad waar hij zijn eerste guppie diploma gaat halen!!!:D:D:D Echt geweldig zeg!!!

Hier drama vanacht.Gisteravond om 09:00 begon ze te huilen, daarna om 03:00 en nog eens om 04:20, esther was er om 03:00 ook wakker van geworden.
    Mannetje was heen gegaan de laatste keer en daarna heeft ze nog tot 07:20 geslapen!!!

Gisteravond heeft ze toch nog 120ml gedronken en gistermiddag 100ml, smorgens 130ml, dus netjes toch?
    Hopelijk zet ze dit zo door.

Ga snel weer, ze staat bij de kast alle luiers eruit te trekken:D

8. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

ZP deed het weer eens niet, hahah. Had ook geen tijd. Gisteravond twee kindjes opgehaald één van net 3 jaar en de andere van net 10 maanden. Hun ouders had een bruiloft waar ze ook ceremoniemeesters van waren en gingen samen met de getuigens en bruidspaar naar een hotel. Dus mocht ik lekker oppassen, was ander half jaar geleden al afgesproken, hiihhih. Kindjes van mijn beste vriendin. Kindje van 10 maanden ging gelijk slapen na de fles, kindje van 3 niet, had er geen zin in, wilde perse zijn leesboek, ja die had zijn mama niet meegegeven en wilde ook niet dat de lamp uitging, nachtlampje was niet goed etc. Ik blijf dan heel lief en toen ben ik maar weggelopen na tiental verhaaltjes etc. Huilen geblazen, harry loopt naar boven, en die zegt ; nu is het uit, je gaat slapen. Papa en mama komen morgenmiddag. Harry was het zat, hahah ik een beetje boos, maar het werkte wel, want we hebben hem niet meer gehoord. Vanochtend op Yarno na waren ze om 07:15 uur wakker, Yarno 08:00 uur. Allemaal gebadderd en toen ontbeten, was wel even wennen met een kind van 10 maanden, hij kan kruipen, lopen rondom de tafel en alles pakken wat hij kan, dus goed opletten. Kind van 3 erbij maakte niets uit, die vermaakte zich prima met Damian. Na het ochtendslaapje van de kleinsten zijn we naar het plein gelopen en hebben kibbelingen gehaald. Thuis lekker opgegeten en toen kwam de papa en mama. Yoehoe heerlijk was dat, hahah. Best vermoeiend met 4 hele kleine kinderen.

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi meiden,
    Ik kom even langsgezwaaid...
    Ben helemaal niet lekker.... Heb gister de hele dag op de bank gelegen en vandaag zijn we even met zn 3-en naar het bos geweest. Was erg leuk, maar ik ben er niet echt van opgeknapt. Zet nu even de foto's op de computer en dan ga ik weer plat...

Sorry....

Doeiiii en tot morgen, hoop ik...

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik was er weer! Jeetje is zp ontploft ofzo dat alles weg is:(

Sam 4 kinderen pff dat is vermoeiend haha, ik zoek ook nog oppas voor de bruiloft!!! haha:)

Marianne hopen dat je een betere nacht in gaat dan gisteren.

Marleentje balen dat je ongi geworden bent, op naar de volgende ronde!.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier is het weekend logeren met Maud weer goed gegaan.

Blij dat het weekend er weer op zit bij souders dat wel. Weer een paar dingen waar ik me behoorlijk aan irriteerde bij smoeder. Ook dat ze de pucka zo zielig vind en daar maar over door blijft zeuren, en nog veel meer van die kleine stomme dingen, blijft ze maar door drammen. Zat avond was Maud aan het huilen/vechten tegen de pucka haalt ze Maud oud bed en naar beneden dat wil ik dus absoluut niet want als je bij haar komt zit ze breeduit te lachen! Keek mannetje toen aan en die begreep me gelukkig en zei dat ze weer op bed moest. Nog meer van zulke dingen maar toe maar voorlopig zijn we lekker thuis en geen weekendjes in het verschiet.

Hoe gaat het verder met alle meiden?
    Doordat iedereen zo zeurt dat ze het zielig vinden voor Maud de pucka begin ik aardig te twijfelen of ik dit moet doorzetten pff begin van de avond huilt ze zichzelf elke avond overstuur om te vechten tegen de pucka. Zat al aan een Hema trappelzakje te denken met armpjes maar het slapen gaat aardig goed, meestal wordt ze tegen 4 of 5 uur wakker en dan rek ik tot 6 uur en valt ze meestal tot +/- half 7 in slaap. Ze heeft nog niet aan 1 stuk door geslapen.

Nou heel verhaal even snel, morgen ben ik er weer de hele dag, manlief is dan weer werken heb even geen auto bij de deur dus huis gekluisterd.
    Tot morgen!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goede avond..

hier kom ik ook maar heel even snel..

nijn, heel veel beterschap! zal zo eens op hyves kijken!

smokey, je moet doen wat je zelf vind.. jij weet het beste wat je kind nodig heeft.. hier hoorde ik dat ook hoor.. zelfs al voordat herbie geboren werd hoorde ik smoeder zeggen.. zo zielig dat inbakeren etc etc.. want dat deed de sdochter van haar zus ook.. zoooo zielig..
    nou zielig ziet het ook uit.. maar ondanks dat was herbie er heeel blij mee.. zo beschermden wij hem tegen het zichzelf wakker houden.. en omdat hij er zelf ook beter van ging slapen, had ik er vrede mee.. maar als maud er juist drukker van wordt, zou ik als ik jou was het verschil willen zien, hoe ze het doet zonder pucka..

en van souders.. jeetje.. ik zou ook gek geworden zijn.. souders zouden zich hier daar totaal niet mee mogen bemoeien.. ze kunnen blij zijn dat ik hun sdochter niet ben hahahaha... wel fijn dat je man het ook met je eens was.. ;)

nu lekker genieten met z'n 3tjes :):) vind je dat niet leuk aan een weekend je weg en dan weer thuis komen? je hoort nu gewoon bij elkaar, zo leuk! :D

hier heet mannetje dit weekend een loopstoel gekregen.. ik hoor er vanalles over.. en och, wat is het verschil tussen staan en staan en staan omdat mama je vasthoudt omdat ik anders toch blijf klimmen tot ik sta.. ofdat we hem in dat ding zetten en kijken hoe hij ermee omgaat.. nou hij vond het geweldig.. hij is wel opeens een heel mannetje hoor..! hij stond gewoon en wilde de kat achterna!!! maar natuurlijk komt hij ook nog niet vooruit.. en hij leunt ook nog niet helemaal, hij kan er gewoon in zitten en dan vindt hij het al helemaal fascinerend om helemaal alleen.. ja ja belangrijk! in de kamer te staan en rond te kijken ipv te liggen.. wel vind ik dat het zitten gaan een beetje stilstaat.. nog steeds niet stabiel.. al zit hij wel alleen..
    maar het staan.. hij trekt zich nu zonder moeite van lig naar staan op..

en sam zooooo leuk dat yarno papa zegt! lijkt me zoooo special.. kan niet wachten al leren we het hem nu niet bewust.. dus we vragen ons af wat zijn eerste woordje zal worden.. soms denken we dat het de naam van een van de katten is.. omdat we die vaker roepen en hij dat wel heel leuk vindt :)
    wat hij wel nu doet als we een boterham samen eten, klinkt leuk he, maken we ook altijd gezellig een heel tafereel van :) dan zeg ik altijd hmmmm tegen hem.. en nu zegt hij dat ook!!! zooo lief.. :) dat nadoen!!!
    en ook kan hij nu al een beetje zijn tong uitsteken! hij kijkt er ook heel ondeugend bij.. al doet hij dat heel vaak
    dat zal nog wat worden ahhahaha.. :D

weer een anvaring met smoeder gehad.. en ik ben helemaal geflipt over de poort tegen mijn man.. ik ben er zoo gestressed van.. gisteren was hij dus ook ineens weer uit... ;) ra ra ra hoe kon het , mijn man had er ook genoeg van dus hup stekker eruit,...
    deze week zal ik naar de rechtswinkel gaan voor info op te vragen wat te doen.. en wil ik een gesprek met de wijkagent.. misschien meoten we gewoon aangifte doen.. het zit me zooo hoog.. moeten jullie voorstellen he.. iedere keer als er een auto doorheen gaat.. hoor ik niet alleen de poort opengaan, maar echt een kadoeng... omdat hij uit het slot springt en volgens mij is hij zo scheef dat hij er uit knalt.. dan knalt een hele ijzeren poort tegen de stenenmuur van ons huis.. weer een kadoeng... en dan als hij weer dichtgaat.. omdat hij niet goed in het slot gaan een keiharde kadoeng omdat hij er echt invalt.. en alle 3 de klappen dreunen door het hele huis.. je zou zeggen.. dat je het neit zou horen een poort uit het slot.. nou.. dit is werkelijk niet normaal.... het zit allemaal aan onze stenen muur vast en het is een giga grote ijzeren poort.. en dat is zooo in mijn hoofd.. soms hoor ik de kadoeng als hij er niet is.. en denk ik echt ik word gek... net alsof je hoofd gek word.. het laat zo'n gezoem achter en stress omdat ik er echt gek van word..
    dus ben benieuwd hoe het deze week allemaal gaat...
    maar nu heel even een nachtje rust...

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    zo hier nog even snel!

Ga zo lekker nog even op bed tv kijken.

Morgen moet ik met Jens om 09.00 in het ziekenhuis zijn op controle bij de kinderarts voor zijn bult in zijn hals. Ben benieuwd wat ze daar vinden. Verder morgen lekker een dagje niets dus zal hier veel te vinden zijn als zp er tenminste weer niet uitligt.

13. Gerritsen

hoi, nou als we allemaal een kort snel berichtje doen, dan ik ook maar even snel, hihhi.

Gisteren toen ik op zolder aan het strijken was, had ik Yarno in de slaapkamer liggen ( ook op zolder) hij kan mij dan heel goed zien en ik hem ook. Hij had zo'n samba muziekspeelgoed vast en was heel druk aan het schudden, en ineens papa. Helaas was papa er op dat moment er niet, want die moest even buiten een autolamp voor me vervangen, hihhi. Dus ik hem geroepen en gelukkig herhaalde hij het weer, hij zegt nu dus telkens papa, ook tegen mij.

Vanochtend anderhalf uur in het zweet gewerkt, met sporten. Heb vandaag voor het eerst een half uur op de loopband, al rennend volgehouden. Helling 3 en weerstand 7. Dus best pittig. Mijn hartslag bleef heel constant. Vind nu 3 keer per week ook echt lekker en voldoende.
    Vanmiddag zijn wij ook naar het bos geweest, ( loenense watervallen) en daar hebben we veel foto's gemaakt. Heel leuk. Zal morgen proberen ze op mijn hyves te zetten.
    Vanavond weer wezen dansen, vanavond hebben we de engelse wals gestart, al is dit voor ons al bekend, maar wel weer leuk om het te doen.

Kindjes van onze vrienden zijn echt wat moeilijk, met slapen, met eten, kindje van 3 slaat gewoon en zo, dan merk ik wel dat ik van de structuur ben en regelmaat. Heb dan eigenlijk met slapen ook nooit drama. Zo lezen we Damian echt elke avond voor en dan mag hij nog een verhaaltje uitzoeken en dan is het slapen. Dat weet en kent hij en dan gaat hij ook slapen, heerlijk voor ons en duidelijk voor hem. Dat jochie huilt echt elke avond en voor straf lezen dan ook niet meer voor. Vind ik dus echt niet kunnen, want op deze wijze kun je duidelijkheid aanbrengen in het slaapritme. Ook slaat zij gewoon terug, gister ook in mijn bijzijn. Toen heb ik haar ook op aangesproken, ze zei dat het kwam omdat ze een kater had, tja dat gaat er bij mij niet in, slaan gebeurt niet onder mijn dak punt. Toen hij sloeg had zij moeten aangeven dat het gewoon echt niet kan en mag en zet hem even in de hoek of gang ( hier straf plek) en dan duidelijk zeggen wat hij heeft gedaan en dan laten nadenken. Ik kom dan terug en vraag waarom hij daar zit, damian kan het vaak heel goed vertellen en dan weet hij ook dat hij sorry moet zeggen. Soms is hij dan nog tegendraads, dan zet ik hem ook zo weer terug. Hoort bij de leeftijd en natuurlijk lekker uittesten hoe ver kan ik gaan, maar dit allen doet zij niet. Zij vind bijt je mij dan bijt ik terug, sla je me dan sla ik terug. Gelukkig zie ik dit niet al te vaak, maar ik krijg het wel er erg moeilijk mee, want ik zie het kind negatief veranderen en dat vind ik erg, want het is echt een scheetje.

Zou een kort verhaal worden, nou ik ga er vandoor.

Tot morgen.

14. butterfly1984

even snel dames, zie net terwijl ik even wou typen hier dat madam wakker is.:D

Ele: Idd even lang de wetswinkel, die kunnen je precies vertellen hoe en wat.Ik ben ze destijds ook eens nodig geweest en zeer goede ervaringen mee.

Sam: wow geweldig hoor!!!:D:D
    En dan ook nog eens herhalen, zeer knap en erg vroeg:D
    Dus druk weekend achter de rug.

Mannetje is weer werken.
    Melissa doet de nachten nu weer beter gelukkig.
    Hopen dat zo blijft en als maar weer beter gaat.
    Ze gaat nu echt overal aan staan en ik mijn hart maar vasthouden.:D
    Echt eng vind ik het hoor!!!

Gister heeft esther melissa gebeten in haar vinger!!!:$
    Ze had echt de tandafdrukken diep in de vingertje.
    Echt zielig! Hard huilen natuurlijk.
    Melissa mag graag de vinger bij iemand in de mond stoppen dus dat heeft ze bij Esther gedaan en Esther beet dus.
    Ze was heel de tijd lief aan doen tegen haar en met dat bobbie en ik even praten en ik dus even andere kant op kijk was het raak!!
    Ze heeft daarna wel een dikke knuffel gegeven en een kus aan melissa.
    Maar dat was nadat ze straf heeft gehad.Even op de gang staan!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Sam, wat super dat Yarno 'papa' zegt!!
    En van die vrienden... ik snpa dat jet er iets van zegt.... Goed dat je hebt verteld hoe jij het oplost, want misschien pikken ze er een klein beetje van op...

Marleen, is de ongi al doorgebroken??
    Ronde 3 wordt het dan ECHT!
    Vandaag een lekker rustig dagje...

Marianne, super dat Melissa de nachten beter doet. Hopelijk blijft het zo...
    En wat sneu dat Esther Melissa gebeten heeft...

Ele, wat een goed idee (en dat wij daar niet opgekomen zijn) om naar de wetswinkel te gaan. Hopelijk hebben ze daar goede tips/adviezen.
    Super dat Herbie al alles alleen wil doen...
    Hier afgelopen vrijdagavond ook. Vlak voordat we naar de bruiloft gingen wilde Esmee zitten. Bij mij op schoot, maar dat was niet goed. Wij de kinderstoel er bij gepakt en ja hoor, dat was wel goed....

Smokey, wat is het toch altijd met de souders....
    Maar het weekendje zit er weer op en voorlopig was dit het laatste.
    Puckababy heb ik verder geen ervaring mee, maar als Maud al zo tekeer gaat voordat ze er in moet....

Anouk, flink opgeschoten met het toneelstuk??

All, ben nog steeds niet fit, maar wel weer wat fitter...
    Het begon ineens... na de bruiloft had ik wat keelpijn, ging naar bed kon niet slapen (4.50u) en had oorpijn, keelpijn, hoofdpijn... lekker dus. Zaterdag op de bank gelegen en geleefd op paracetamolletjes (en dat terwijl ik die bijna nooit slik). Lekker vroeg naar bed gegaan, maar gister was het niet veel beter. Ook mijn stem begon het te begeven.... Nu nog geen pcm op, maar echt lekekr gaat het nog niet, dus ik weet niet of ik vandaag nog veel online kom.... sorry

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    we zijn alweer terug van het ziekenhuis! Met jens is alles goed met zijn nekje we hoeven niet meer terug naar de kinderarts en ook niet meer naar de fysio! Dus helemaal happy!!

Hier trouwens is de ongi goed doorgebroken dus officieel door naar ronde 3!

Zo ga nu eerst maar eens even poetsen is wel nodig haha

17. butterfly1984

Hier al even wat opgeruimd.
    Wat speelgoed uit de boxlade opgeruimd en wat speelgoed onder in de lade gedaan waar ze altijd uit mogen spelen.
    Onder in de boxlade ligt nu het meeste speelgoed voor esther en ook nog wel wat voor melissa.Esther krijgt deze lade zelf open en dat is dan wel makkelijk dat als ze wat wil pakken ze er zelf bij kan.

De lucht is stralend blauw, maar het is wel erg fris.:D

Mannetje moet 5 dagen werken deze week en nou vroegen ze hem ook nog een 6e dag te draaien.
    Als goed is zegt hij die af, want er moet hier in de tuin ook nog een en ander gebeuren en er moet nog dingen naar zolder worden gebracht.Dat wil ik deze week wel klaar hebben.

18. butterfly1984

Marleen: fijn dat alles goed is met Jens.
    En jij............op naar ronde 3!!!

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele tja die smoeders grrr je wordt er af en toe gek van! En die poort wat een kl*te gedoe zeg daar wordt je toch gek van, en ook al wil je niet je gaat er toch op letten. Herbie al in de loopstoel wat leuk straks sjeest hij je woonkamer door:D

Marleentje hoe was het in het zh??

Sam wat super leuk dat yarna papa heeft gezegd!!:) ZO en jij bent lekker fanatiek aan het sporten, hoop dat ik binnenkort ook weer kan gaan sporten.

Marianne tja soms gebeurenn zulke dingen wel eens, mag natuurlijk niet, maar ze heeft netjes sorry gezegd. Hier mannetje 0ook voor het eerst weer werken lekker rustig thuis even heerlijk:)

Nijn aan de paracetamol hoop dat je snel weer opknapt.

Maud komt nu elke keer om

7 uur
    10 uur
    13 uur 16 uur 19 uur en dan maken we haar altijd om 23.15 wakker

Krijgt ze de flessen niet te dicht op elkaar? ze drinkt 120 cc gemiddeld.
    Vannacht weer 4 uur 5 uur en paar keer rond 6 uur speentje doen, vannacht maar eens zonder pucka proberen denk ik.

Even de was doen tot zo

20. Gerritsen

marianne: ja weer druk weekend achter de rug, nu aankomend weekend nog twee feestjes en kids, geen dansles want dan begint herfstvakantie voor regio midden en daar vallen wij in. Weekend daarop hebben we nog een uitje en een verjaardag en dan zondagavond kinderen ophalen voor de herfstvakantie ( regio noord) en dan dinsdag het uitje van zp en dan in diezelfde week een familiedag en we hebben nog vrijkaarten van slagharen die tot eind oktober geldig zijn, dus daar dan ook heen en dan zaterdag een verjaardag van zwager en zondag een andere verjaardag en dat wordt gevierd in een zaaltje met bowlen erbij en eten. Daarna hebben we de weekenden even rustig. Maar we gaan ook weer heel gauw naar sinterklaas en kerst. Mijn smoeder wordt 75 en geeft een groot feest op 10 dec en dan tweede week kerstvakantie met wintersport. Dus we gaan niet echt rustig het oude jaar oud. Pfff

Marianne: fijn dat melissa weer de nachten goed slaapt, heerlijk. Goed van je mannetje om geen 6e dag te werken, is toch ook veel te veel, naast een jong gezin. Weet hij al wanneer hij dat gesprek heeft?

Nijntje: balen dat jij je zo naar voelt, lukt het allemaal wel met esmee erbij? Knap van haar dat ze al goed kan zitten in de kinderstoel. Hier is de triptrap stoel nog niet echt een s6, hebben nog op zolder een ikea stoel, die is smal dus die gaan we er maar eens bij pakken. Hoe staat het inmiddels ervoor met jullie nieuwe toekomstige woning? alles al een beetje uitgezocht?
    Heb je al een leuk roze streep gevonden?

Marleen: jammer dat de ongie is doorgebroken, had je hond het toch goed. Leker aan de poets. Hoe gaat het op jeroens nieuwe baan, wil het allemaal lukken?

elegance: misschien dat ik het allemaal niet goed heb gelezen, maar waar gaat nou de stekker in of uit Begrijp het niet helemaal geloof ik. :). Volgens mij wordt je echt gestoord van zo'n lastige man, goed dat je naar de wetswinkel gaat om eens te kijken wat je kan en niet kan doen ertegen.

Smokey: maud vecht nog tegen de pucka, hier was het toen een paar keer en toen over. Als ze echt tegen blijft stribbelen is misschien een slaapzak met lange mouwen een betere optie. Deze zijn nu in de aanbieding bij de prenatal. Wel slaapt ze echt goed en dat ze nog niet gelijk helemaal doorslaapt tot 7 uur, is echt niet vreemd hoor. Sommige kindjes doen er iets langer over dan een anderr. Waneer moet ze weer naar CB? Souders, soms kan ik erover meepraten, maar vaak niet. Ik probeer er zoveel mogelijk vanuit de buurt te blijven. Ze heeft het alleen maar over de oudste 3 kinderen en onze nooit, belt ook nooit hoe iets is gegaan en als wij niets van ons laten horen als er iets is geweest, nou dan ontploft ze haast.
    Wij zijn nu voor een week geleden geweest en nu is het weer aan haar. Toen ik net bevallen was van Yarno heeft ze zelfs bijgehouden hoe lang wij daar niet geweest zijn. Om precies te zijn 74 dagen. Hoezo gestoord, had wel even wat anders aan mijn hoofd.

Yarno zit nu nog op twee schepjes oude voeding en 4 nieuwe. Gaat heel goed. We hebben zelfs gisteren een paar boontjes gekookt en gegeven, hij smulde ervan en geen krampjes of reactie. Vanavond krijgt hij weer boontjes ( moet 3 dagen hetzelfde geven, voor we iets nieuws mogen geven) en dan iets meer als gisteren. We merken ook dat zijn gepiep veel minder is. Ben echt heel blij, ook is zijn verkoudheid voor het eerst helemaal echt weg, zo super.

Hij is nu wakker geweest van 7 tot 11 uur. :$:$ en slaapt nu. Ben benieuwd wat hij doet, nieuw ritme of.....We zullen zien. Wij gaan hier even de tuin nu bijwerken en even mijn ramen lapen, het is zo lekker weer. Ohja zal eerst foto's op mijn hyves zetten van gisteren.

Deel Deze Pagina