Sam wat super dat het met het eten zo goed gaat, en dat je nu al wat resultaat hebt! Ramen zemen het is er iig mooi weer voor. Ik moet 26 okt weer naar het cb met haar. Zo jij hebt een lekker druk schema de komende tijd zeg, haha maar beter zo als andersom. Souders dagen tellen dat je niet geweest bent nou dat is ook gestoord ja haha Souders nou de mijne bellen altijd nu al minder gelukkig, willen graag alles samen doen, als wij met zwager afspreken komen hun ook weer bijv. Als ik zeg we willen graag een weekendje lekker naar Ameland willen zei ook mee. Ook weer met trouwjurk passen ik wil mijn schoonzus ook graag mee nemen, maar zei heeft zichzelf alweer voor de volgende x uitgenodigd maar ik heb daar maar niet op gereageerd. Mijn svader niet hoor dat is een prima/lieve man, alleen smoeder dat botst soms behoorlijk. Maar ja verlopig heb ik weer rust haha
nijn: hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Sam: lekker druk weekend gehad en zo te horen ook nog van alles voor de boeg de komende tijd! Super he dat ze papa zeggen of mama natuurlijk! Fijn dat de nieuwe voeding tot nu toe goed gaat! Butterfly: jij dus ook lekker aan het ruimen in huis! Hier ook even flink schoongemaakt en van het weekend lekker opgeruimd weer veel uit de kats van jens gehaald! Zo zonde he om al die kleertjes op te bergen. Smokey: ben zo benieuwd naar je jurk! Hoe gaan de verdere voorbereidingen??? Smoeder: hier valt het gelukkig allemaal mee! Erg leuke souders! Maar ze kunnen in de winkel niets laten liggen voor Jens als ze iets zien is het meteen kopen. Afgelopen zaterdag hier naar een kinderkleding en speelgoed beurs geweest! Erg leuk en we mochten natuurlijk zelf niet afrekenen want souders deden dat zoals gewoonlijk haha. Maar daarna nog even hier in het dorp met s ouders en daar krijgt jens dan van opa nog een mooie auto van de hema en daarna van oma nog zo'n telefoontje die wij vroeger ook hadden weet even niet hoe ik hem moet omschrijven. Dus nog meer cadeaus ik zei al pak maar in voor zijn verjaardag of voor 5 dec maar dat doen ze niet want ze willen jens er nu mee zien spelen. Dus jens is weer flink verwend het weekend!! Ele: hoe gaat het met de poort? Wanneer ga je naar de rechtswinkel?
smokey: 26 okt hebben we ook ons uitje he!! Niet vergeten he ik las namelijk dat je dan naar het cb moet?
zo de dametjes liggen weer op bed. Maar voor hoelang? Vaak ik het tegenwoordig maar een uurtje. Marleen: Zo zeg, Jens is echt verwend. Is toch ook wel eens leuk? Even tussendoor. Beginnen ze nu alle tegels hier op de stoep eruit te halen!!! Is toch niet te geloven, er is altijd wel wat als de meiden op bed liggen, vandaar dat ze de laatste tijd niet goed slapen tussen de middag.Bah!!! Baal echt mega, want het zijn al zulke lichte slaapsters. Sam: Mannetje heeft de 21e het gesprek! maar er is al door de baas gezegd dat hij zich geen zorgen moest maken. Zou dat dan toch een vast contract betekenen? Zo niet ligt ie eruit, dus dat zal toch ook wel niet. Ramen lappen, heerlijk met dit weer. Als je naar slagharen gaat, kom hier dan even op de koffie. Is hier maar 2 km vanaf! Wij gaan vaak lopend naar ponypark toe als we gaan! Smokey: Ook hier geen pucka gebruikt, maar als het toch écht niet wil, gebruik dan idd zo'n slaapzak met mouwen, hebben we hier ook straks weer voor de meiden. (jaja, esther ook nog in de slaapzak, ze wil er niet uit maatje 110 heeft ze nu in slaapzak) Het is ook niet leuk als ze steeds zo overstuur is ook niet voor jezelf, dan slaat de twijfel toch weer toe. Heb je eventueel al naar gelijke verhalen gezocht op google? Ele: Hier ook een loopstoel en ze vind het geweldig. Tuurlijk lees je wel negatieve dingen erover, maar waar is dat nou niet mee?! Gewoon doen wat jezelf het beste acht. Hier gaat ze er ook in, niet vaker dan 1 maal daags en ook niet te lang. Esther heeft er ook destijds ingezeten en ze heeft geen kromme benen ofzo Nijn: Balen dat je je niet lekker voelt, normaal als je ziek bent ga je in de ziektewet en kun je heerlijk uitzieken, maar met een kleintje gaat dat niet, je moet door. Hoop dat je snel weer beter bent. Sam: Ga zo je foto's even bekijken op hyves. Anouk: Hoe is je repetitieweekend gegaan? Die was in amsterdam toch? Ging Erin mee of paste je vriend op? Melissa kent nu ook al een tijdje het woordje nee, of iig wat ik ermee bedoel. ze schud nu zelf ook nee met haar hoofd
Melissa was net al even wakker geworden maar is weer in slaap gevallen. Nu zullen ze beide wakker zijn, want nu gaan ze de stoeptegels aantrillen met zo'n giga lawaai ding! Wanneer nu eens lekker rust tussen de middag!
Marleentje klopt smorgen naar het cb om half 10 en dan naar Den Bosch. Wat heerlijk zulke souders de mijne zijn wel lieve mensen horen en bedoelen alles goed maar ja vaak kan ik er niet tegen Marianne heb jij enig idee wat voor een maat slaapzak ik dan moet hebben kan daar niet echt wijs uit worden. Zie er nu 1 die is 60 cm is dat goed? Zal idd eens googelen. Heb alle hema's al afbeld voor een slaapzakje maat 50/62 nergens meer te krijgen balen, zag er nu dus 1 bij de prenatal Prenatal | Even kijken of de link werkt dan kan je hem zien. Net even heerlijk met de hond en Maud gewandeld echt super lekker weer is het. Heb geen auto bij de deur daar baal ik zo van anders was ik even naar de Prenatal gereden. Kan nu dus geen kant op helaas. Marianne hoe is het met de meiden slapen ze nog valt het mee??
Marianne, ja helemaal uitgeteld nu na het weekend, maar Erin en ik hebben na het babyzwemmen samen heerlijk 2 uur getukt Erin was het weekend bij mn vriend, en oppassen doe je niet op je eigen kind he Smokey, wat een schattige fotos van Maud, die wordt ook al groot he, ik weet niet of de flessen de dicht op mekaar zitten, ze lijken wel wat dicht op mekaar maar ik weet niet meer vanaf welke leeftijd er vier uur tussen gaat zitten. Marleen, jammer joh, vol goede moed op naar ronde 3. Maar het aller belangrijkste dat het helemaal goed met Jens was! Nijn, al een beetje opgeknapt? Is idd goed opgeschoten met het toneelstuk, we zijn er nog niet helemaal maar donderdag is de tryout la op basisschool dus dat is wel spannend. Ele, er zijn idd verschillende verhalen over die loopstoelen, maar als je ze niet te lang en te vaak erin zet kan het volgens mij niet zoveel kwaad, tenminste wij doen het ook, maar vaak max een half uurtje en niet elke dag. Heeft een van jullie toevallige stokke stoel, ik schrok nl wel dat ze er gewoon uitklom, je kan wel een tuigje bestellen voor 35 euro, maar dat vind ik eigenlijk nogal belachelijk voor een stoel van 180 euro. Ze gaat steeds langer los staan, ze staat wel nog veel op haar tenen dus zelfstandig lopen is nog niet echt in de buurt.
smokey, die slaapzakjes van prenetal zaten bij Erin erg ruim in het begin bij de armen (maar dat hoeft natuurlijk bij Maud niet het geval te zijn) en dat vond ik eng, die van de Ikea van 0-6 maanden paste haar perfect, maar elke baby is natuurlijk anders.
Anouk sorry hier geen stokke stoel. Ok dan zal het slaapzakje bij Maud ook wel vrij ruim zitten denk ik ze zit nu nog in maat 56 en sommige merken 62 en die vallen dan erg klein dus dat zal wel niet lukken, wist niet dat ze dat ook bij de ikea verkochten. Maud is lang en vrij smal geen dikkerdje.
ik zie weer mooie spam voorbij komen!! puckababy: heb er zelf geen ervaring mee jens heeft het nooit nodig gehad maar is wel verknocht aan een slaapzak! Loopstoel: hier ook een Jens kan zich er prima in vermaken hij scheurt hier heel de kamer gang en slaapkamers rond haha!! Echt met een vaartje zo mooi om te zien. Ik heb het aan de fysio gevraagd waarom hun van mening zijn dat een loopstoel niet goed is. Het antwoord was om dat er dan teveel druk op de spieren komt en op de heupen omdat ze geforceerd zouden raken omdat ze iets doen wat ze zelf nog niet kunnen. Ik vroeg hoe is dat bewezen antwoord dat is nooit wetenschappelijk onderzocht fysiotherapeuten geven dit aan door hun manier van met het lichaam bezig zijn. Maar het is nooit bewezen dat het niet goed is. Is alleen een visie! En moet zeggen als je kindje zelf ook gaat staan op welke manier dan ook dan lijkt me dit dus vanuit hun visie niet slecht want dan kan het kind het zelf wel al en word er niets geforceerd dit gaf ze ook aan dat dit dan ook zou kloppen volgens hun visie. Dus ik zeg gewoon lekker doen! Uitje: ik ga morgen het uitje de high tea bespreken. Om 12.00 en dan om 11.30 ergens afspreken dan hebben we altijd nog ruimte als er mensen file hebben of net wat! Nog nieuws vanuit hier! Jeroen en ik heb van het weekend besloten om het appartement te koop te zetten en zodra het verkocht is op zoek te gaan naar iets anders! Jeroen belde vanmorgen een makelaar om langs te komen en wat denk je die komt vanavond al om 20.30! Dus hier druk aan het poetsen om alles een beetje netjes en toonbaar te hebben.
hoi, het is hier de laatste dagen erg rustig, allemaal druk druk druk. Joehoe we zien elkaar over twee weekjes, spannend. Heb er erg veel zin in. Vanmiddag ramen gelapt, kleding van de jongens uitgezocht zowel zomer als winter. Heb echt zoveel weggedaan. Heb alles netjes in de vuilniszak gedaan en wil morgen het even bij het leger des heils brengen. Verder heb ik op zolder de kast helemaal leeggetrokken en alles uitgezocht. Hier zijn ze helemaal weg van Donald Duck strips, incl mijn eigen man. Hebben ze ook een lidmaatschap van, dus elke week de donald duck op de mat. Maar ondertussen werd alles bewaard. Heb nu alles op jaartal uitgezocht, vanaf 1988. Zijn dus 22 stapels. Heb alles gebundeld en op de keukentafel neergezet. Man keus gegeven wat er mee moest gebeuren. Nou ik mag ze tot 2008 allemaal wegdoen, heb al wel iemand op het oog, die ik er blij mee kan maken. Ondertussen alles in één grote doos gedaan. Zo heb ik echt alles weggedaan wat niet gebruikt wordt, container was gelukkig net voor het weekend geleegt. Man schrok toen hij op zolder kwam, want alles is weg en leeg. Trouwens heeft er hier nog iemand intresse in een skipakje maatje 80/86 Is helemaal in goede staat en is antraciet grijs, niet verwassen of wat, ziet er nog helemaal nieuw uit. Is ideaal voor als er sneeuw ligt, lekker warm. Wil er niets voor hebben.
goedeavond! sam, nou ik ben er een aan het zoeken, vandaag toevallig bij de h&m gevraagd omdat ze er wel een hadden met roze maar niet met jongenskleuren... ik weet ook niet of hij veel te groot zou zijn en of iemand anders hem nog liever zou willen? maar waarom gebruik je hem niet voor yarno? en voor niets gaat de zon op he.. je mag er zeker iets voor vragen! verder ben ik heeel druk geweest vandaag.. ik heb het niet gehaald vanmorgen om naar de rechtswinkel te gaan, we zijn met de meiden van de yoga gaan shoppen! het was ook zo'n lekker weer en de stekker was er al sinds zaterdag uit.. sam, aan de poort zit een stekker.. die kun je er zo uittrekken.. dan is de stroom eraf.. smokey, mannetje heeft slaapzak van nijnje en lief gehad.. die pasten vond ik wel ok rond de armen.. marleen, wat fijn dat alles goed was in het zh.. en balen zeg... mijn voorspelling klopte dus ook niet.. :*( op naar de volgende ronde dus!! jullie hebben trouwens veel geklatst!!! marianne, hoe is het middagslaapje gegaan ondakns dat ze de stoep aan het openbreken waren? sam wat een geweldig moment dat hij papa zei!! jij bent nu dus papa samantha! het wordt op de foto's echt al een heel mannetje zeg! wat een lieve blik in zijn ogen heeft hij! smokey, wat een mooie foto's van je lachebekje!! zo heerlijk! begint ze al wat meer bewust te lachen? ik ben nu al vergeten wanneer mannetje dat ongeveer is gaan doen.. :S anouk hoe zitten de uggs? de loopstoel doet het zooo goed hier! heb het vandaag gefilmd.. hij komt nog vooruit ook! per toeval ontdekte hij dat hij vooruit ging.. en toen zag je hem denken van.. hoe deed ik dat ook weer... en toen deed hij datzelfde weer en ging hij weer wat vooruit.. het is nu dus een kleine kikker in een loopstoel door de kamer en hij zegt de hele tijd brrrrooeeemmm bbbrrroooeemmmm... we denken dat hij zijn sleutelbos na doet.. die zegt ook broem als je op een van de knopjes drukt.. en daar speelt hij mee in de loopstoel.. maar echt zoooo leuk! ben nu wel echt slapen.. ben nog steeds zo moe s'avonds.. tot morgen!
Elegance ik neem hem over twee weken gewoon mee. Voor Yarno heb ik van mijn moeder een nieuwe gekregen. Dus dan zit ik er met twee en hij is nog zo mooi dat ik het zonde vind om het weg te doen terwijl een ander er ook plezier van kan hebben. Ga maar lekker bijslapen, misschien ook een idee om je bloed eens te laten controleren, misschien ijzertekort?
Ele, bij h&m zei je want ik heb voor Erin nog skipakje nodig voor februari, maar dan ga ik die roze scoren
Morgen meiden, Marleentje en viel het een beetje mee met de makelaar, heeft hij een beetje goed getaxeteerd (raar woord haha) Blijven jullie in dezelfde plaats wonen? Sam wat leuk Donald Ducks helemaal geweldig, lees ze ook altijd nog in de wachtkamer Ele wat geweldig dat de loopstoel het zo goed doet en Herbie er zon schrik mee heeft en nog leuke dingen gekocht gisteren met shoppen? Skipakjes dat is zeker makkelijk als er hier sneeuw ligt heb ze ook bij de H&M gezien van het weekend. Hier was vannacht gisterav niet zo best pucka in de was en moest nog drogen dacht kan ik meteen mooi testen, nou ze wou echt niet slapen en haar armen vlogen alle kanten op, heeft wel 2 uur geduurd voordat ik haar stil had en dat ze in slaap viel gelukkig was ie om half 12 droog. Maar vannacht om half 4 kwam, ze had een poepbroek en ook weer honger dus sinds lange tijd toch maar om 4 uur fles gegeven, en vanmorgen om 7 uur was madam er alweer pff Zit sterk te denken om haar voeding te gaan geven voor hongerige baby's, het is toch op een gegeven moment de bedoeling dat er juist meer tijd tussen de voedingen gaat zitten?? Nou hier komt er juist steeds minder tijd tussen. Als je dat wil doen moet je dan het cb bellen of dat mag? En hoe gaat dat dan ga je in 1x over of moet je het eerst gaan mengen weet iemand van jullie dat? Vandaag weer aan huis gekluisterd pff we zijn op zoek naar een nieuw 2e hands autotje en ik mag van mijn werk een nieuwe lease auto uitzoeken dus zijn druk in de auto's aan het zoeken Hoop dat het wel wat opschiet want ik word gillend gek zo thuis. Zo Maud even in bad doen en klein boodschapje halen hier want met de wagen kan ik niet zo heel veel mee nemen.