dag dames, kom alleen even zwaaien, reageer later! Wou even kijken hoe het met jullie ging. De dametjes zijn beide beneden, dus dan is niet zo leuk als mama er de hele tijd op zit
makelaar: was erg fijn voorlichtingsgesprek! We denken ook wel dat we met hun in zee gaan! Dit omdat het een kleinschalig kantoor is wat eigenlijk alleen huizen verkoopt in deze gemeente! En omdat de kosten erg meevallen vergeleken met de makelaren in de omgeving. We hebben zoiets we willen eerst ons eigen huis kwijt zijn voor we een ander kopen. We weten niet eens of we wel weer willen kopen misschien word het wel huren. We hebben zowiezo een inschrijftijd bij de woningstichting dat we zo een eensgezinswoning krijgen als we reageren dus als het snel verkocht word hebben we in ieder geval woonruimte en zoeken dan wel verder! Waar naartoe verhuizen: dat weten we eigenlijk nog niet helemaal zeker we denken er nu aan om richting nijn te gaan wonen dit omdat dat een beetje tussen nijmegen en sint michielsgestel in ligt waar ik zelf vandaan kom!
Goedemorgen meiden, Smokey, wat een mooie spam! Ben zo benieuwd naar alle kindjes live!! Oei, zonder de pucka geen succes.... Ze is m nu wel gewend en het was anders dan anders, misschien is dat het... geen idee, denk maar hardop. Andere voeding, ik zou even overleggen met het cb. Dan weet je het zeker. Marleen, spannend, jullie appartement te koop zetten. De afspraak met de makelaar goed bevallen?? Sam, lekker opgeruimd zeg!! En dan al die Donald Ducks bewaren om ze uiteindelijk weg te doen, haha Zou hier ook kunnen gebeuren. Ik ben altijd van het bewaren, maar uiteindelijk doe ik er niks mee... Ele, nog steeds geen stekker in het stopcontact?? Lekker geshopt, leuk hoor! Anouk, super dat het repeteren opgeschoten is. Zetten jullie tzt wel foto's op de website? Ben erg benieuwd! Marianne, het is ook altijd iets bij jullie met het slapen overdag... Nou ja, bij jullie, bij jullie buiten... Jippiiee mannetje waarschijnlijk een vast contract!! Nog even spannend dus tot de 21e. Wel fijn dat de baas al gezegd heeft dat hij zich geen zorgen hoeft te maken. All, gisteravond heel even getennist, maar dat is niet verstandig geweest... Het zit nu weer helemaal dicht en ben weer terug bij af.... Esmee doet het super goed, gelukkig, al merk ik wel dat ik nu iets minder kan hebben... wow, we zijn bijna allemaal online....
smokey: je mag gewoon zelf overstappen naar voeding voor hongerige baby's! Bij jens heb ik gewoon bv 4 schepjes gewoon gedaan en 2 voor hongerige baby's. Dat scheelde al veel. Maar misschien heeft maud daar niet genoeg aan en kun je de helft bv voor hongerige baby's doen gewoon even bekijken wat het beste gaat. Maar ik zou niet helemaal overstappen gewoon mengen en kijken wat maud nodig heeft.
Ja, Marleen, kom je richting hier?? Ik wete nog wel een huisje.... Waarschijnlijk eind 2011, begin 2012 beschikbaar, haha Vraagprijs 239.000,- Maar fijn dat het gesprek goed bevallen is. Toch weer een spannende stap....
anouk: in de stokke stoel kun je ook gewoon een universeel tuigje kopen. Bij ons in de winkel kosten die 12,50 maar die zullen er vast ook nog wel goedkoper zijn!
Wij zouden het he-le-maal niet erg vinden... Dus overleg maar even met Jeroen, haha En ik kan altijd foto's sturen
Nou... laat maar weten, haha En anders de andere nieuwbouwwijk in ons dorp. Zo'n huis als wat wij nu gekocht hebben www.optlijfgeschreven.nl Er zijn er inmiddels 16 van de 20 verkocht en in december start de bouw.
meiden ik ben er weer vandoor, weer de bank op met n theetje.... Marleen, als je echt interesse hebt, hoor ik het wel, oke??
zo zeg, mag direct meer dan een bladzijde lezen Gezellig dames. Smokey: Dus zonder pucka is toch niet wat, dat is wel jammer. Over voeding voor hongerige baby's. Je mag overleggen maar hoeft niet, zij kunnen je ook alleen maar advies geven en kennen jouw meisje niet, jij weet het zelf beter. Hier eerst wel gemengd omdat melissa veel spuugde, maar daarna volledig gegeven. Met esther nooit gemengd ook direct volledig gegeven. Hoop dat je er wat aan hebt, voel je eigen gevoel iig, die heeft eigenlijk altijd gelijk. Nijn: Oei dat is minder dat je weer slechter voelt. Hopelijk gaat snel weer beter. Hoe gaat het met Esmee? Ele: Lekker hoor met de meiden shoppen. Nog veel gekocht? Leuk zeg, ben benieuwd naar het filmpje van Herbie Sam: Donald duck, mag ik ook heel graag lezen. Je hebt weer super leuke foto's geplaatst op hyves. Jij lijkt veel op je moeder he? Marleen: Zitten jullie nu niet op je plek of word het te klein voor als je met 4en zijn strakjes? Lijkt me erg spannend hoor verhuizen naar een ander plaats. Toen we gingen samenwonen gingen we verhuizen waar ook helemaal geen familie woonde, hier zo'n 20km verderop. Klinkt als klein stukje, maar als je geen rijbewijs hebt zoals ik destijds, zit je wel aan huis gekluisterd als mannetje werken is. Toen Esther kwam had ik al een tijd mijn rijbewijs hoor en het was heerlijk als je soms even weg kon. Esther was 4 maanden toen we hierheen verhuisden! Maar goed ik dwaal weer af. Hoop dat huisje snel verkocht word. Nijn: zo zeg, dan hebben jullie ook best wel groot huis als het zoveel moet kosten? Of zijn de huisprijzen hier goedkoper als hier? Maar Marleen, nu jeroen geen vast werk meer heeft, mag je dan zo'n duur huis kopen? Weet het niet hoor, maar dacht altijd dat je vast contract moest hebben Ben een leek in dat soort dingen. Anouk: Gaan jullie dan op vakantie in februari? Waarheen? Melissa was om 04:55 wakker, mannetje is heen geweest, want zijn wekker ging daarvoor net af. Daarna was ze stil, maar duurde maar voor 35 minuten. Toen was het huilen, hard huilen en ook Esther was wakker. Dus de fles gegeven en half uur later weer naar bed. Daarna nog geslapen tot 07:45! Heb haar daarna maar lekker een broodje gegeven. Gisteren op visite geweest bij een vriendin, zij heeft een kindje van 6 maanden! Hij had een spreidbroekje, maar jeetje zeg wat een ding! Ziet er zielig uit, maar hij leek er niet onder te lijden. Alleen de ontwikkeling qua zitten en kruipen zal langer duren. Nu heeft ze ook nog eens te horen gekregen dat hij een helmpje moet.Daar heeft ze het wel moeilijk mee.
butterfly: het word gewoon te klein als we nog een ukkie krijgen en we willen voor jens graag een tuintje en dat hebben we hier niet. Dat zijn voor ons de redenen om verder te gaan kijken. Maar hebben verder geen haast hoor want we zitten hier verder prima!! Maar zou wel lekker zijn als we een tuintje hebben en in ieder geval 1 slaapkamer meer!
butterfly: jeroen heeft wel gewoon vast werk nu bij zijn nieuwe baas. Maar we willen als we kopen echt geen duur huis kopen want we willen gewoon lekker kunnen leven helemaal als er nog een ukkie bij komt.
dames: ik heb zojuist gebeld voor de high tea! Ze kunnen alleen geen 7 kinderwagens kwijt! Ze kunnen wel buiten staan. Maar dat lijkt me niet handig. Ik ga even zoeken naar iets anders! Als er nog ideeen zijn van andere hoor ik het graag!
ik heb misschien wel weer wat gevonden. Het is een mooi pannekoekenhuis in Berlicum vlakbij den bosch. Het ligt in de bossen. Dus bij mooi weer kunnen we ook nog lekker wandelen. Ik neem aan dat die er op bedacht zijn dat er veel kinderwagens binnen kunnen. Er is ook een speelhoek voor de allerkleinste. Dus misschien wel heel ideaal! En op een dinsdag zal het er nooit heel druk zijn. Ze zijn vanaf 12.00 geopend. Is misschien wel wat. Kunnen we daar zelf tussen de middag een pannekoek eten kost rond de 8,95 heel veel keus. Met wat drinken erbij komen we ook rond die 16,95 Voor diegene die geen pannekoeken lusten er is ook nog een andere kaart!
Marianne, leuk gister weer zo'n 'klein' mupke gezien. En nu een spreidbroekje en dan nog een helmpje... poeh, dat is best heftig idd. Melissa was er vanmorgen weer vroeg bij zeg... Esmee heeft haar ritme wel gevonden nu. Ze wordt nu steeds rond 7.30u-7.45u wakker, dus dat doet ze prima vanaf 20.30u. Ons huis duur?? Hier zijn de huizenprijzen behoorlijk hoog... Tweekapper in ons dorp heb je bijna niet voor onder de 300.000,- Er staan zelfs in onze wijk (nieuwbouw) rijtjeswoningen (of tussenwoningen) voor 315.000,-... Niet normaal toch?? En ons huis is niet klein volgens mij.... We hebben 3 slaapkamers en wij slapen zelf op zolder, daar zouden evt twee slaapkamers van gemaakt kunnen worden. Alleen beneden is het niet zo groot. Maar beide buren hebben uitgebouwd, dus dat zou voor ons ook eenvoudig zijn... achtergevel naar achter en een dakje er op.... Maar wij willen graag een garage en een eigen oprit... Dus vandaar onze keuze voor een nieuw huis. En we kunnen het, dus waarom niet.... Marleen, was dit al een positief verhaaltje???