Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, klinkt ook goed!!
    Ik zou zeggen doen! En de bossen zijn erg leuk!
    Toevallig de Hooghei?? hihi

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik vind de pimpernel prima, haha
    Wat een leuke naam

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: het is vlakbij de hooghei!

Lekker rustig kunnen we lekker kletsen en als het mooi weer is lekker wandelen als we daar zin in hebben!

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    je kunt daar ook gewoon makkelijk gratis parkeren is denk ik ook wel ideaal

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    daar hebben ze neem ik aan ook gewoon kinderstoelen en dan kunnen de grotere gewoon daar in zitten evt dan hoeven niet alle kinderwagens mee naar binnen

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje Pimpernel prima ziet er leuk uit, misschien nog wel een beter idee!!:) Hoef je niet eens te reserveren denk ik of wel?

net na supermarkt gewandeld en daar hebben ze natuurlijk geen voeding voor hongerige baby;s van Friso. Moet ik wachten tot mannetje thuis is en dan naar de Etos ofzo, ik neem aan dat hun het wel verkopen.

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokeÿ: ik denk eigenlijk ook dat dit een beter idee is dan in den bosch in het centrum

8. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Marleen ziet er goed uit enne een pannekoek gaat er altjd wel in.
    Hier starten de huisprijzen ook rond de 219.000 en dan heb je nog niet veel. Ons huis zal tegen de 249.000 zijn. Het huis op de beemte die we graag wel willen kopen, krijgen we denk ik niet voor ons bod. Meer willen we ook niet bieden omdat er nog veel verbouwd moet worden en dat moet ook betaald worden. Het staat al een aantal jaar te koop en die mensen wonen nu in het buitenland, dus ik denk dat het nog wel even te koop staat, enne elke maand kost ze dat ook geld, dus ik hoop dat we het ooit wel kunnen kopen, maar ik woon hier ook meer dan prima. Gezellige kinderrijke buurt, goede scholen en alles in de omgeving en dat vinden wij ooktoch wel heel belangrijk.

Mijn moeder is vandaag hier aan het oppassen, Yarno is telkens nadat hij bij mijn moeder is, heel benauwd. Ze heeft 2 katten, die alleen maar om Yarno heen drentelen. Yarno heeft ze gebadderd en fles gegeven en in bed gelegd en ze staat nu haar eigen strijkwas te strijken, ze wilde mijn strijk ook doen, maar dat geef ik niet uit handen, ben heel erg voorzichtig. :D

Ga vanmiddag met Damian lekker zwemmen en dan is Yarno gewoon thuis.

9. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Huizen prijzen, op zich is het nu een hele goede tijd om te kopen (mits je je eigen huis natuurlijk voor een goede prijs kan verkopen), het is slechte tijd dus als je van klein naar groot gaat is het een goed idee om nu te kopen,
    Een twee kapper voor rond de 3 ton :$, nou dat redt je hier niet, nadeel van de randstad, wij wonen in een rij en ons huis is bijna op 4 ton getaxeerd, alhoewel ik het me af vraag of we dat in deze tijd zouden krijgen, de markt ligt ff stil, nu de hypotheekrenteaftrek veilig is zal het wel weer wat aantrekken, denk ik.

Marleen, goede tip van dat universele tuigje, moet ik van de week maar ff halen.
    En ik vind de nieuwe locatie ook super goed idee, ik heb trouwens standaard een ikea stoel voor Erin achterin liggen dus dat scheelt er alvast eentje.
    Nutrilon voeding mag je trouwens niet mengen, mag dat bij Friso wel?

Nog twee weken, spannend maar leuk hoor, heb er zin in om iedereen met zn eigen uk te zien.

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hier ook nog een 2 kapper te koop haha 350kk. Alleen ons nieuwe huis moet nog gebouwd worden. Ligt 25 okt bij de welstand schiet allemaal niet op, waarschijnlijk dat ze in januari mogen starten met de bouw eindelijk.

Ik bel voor de zekerheid wel even met Friso of je het mag mengen, maar volgens mijn hebben al genoeg mensen dat gedaan:) etos gebeld hier die verkoopt het wel gelukkig dus moet mannetje uit werk maar even langs rijden.

Sam je hebt lekker een oppas heerlijk lekker zwemmen vanmiddag ook super lekker veel plezier.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    huis verkopen..

ik praat maar even niet mee.. word er gelijk chaggie van.. wij krijgen het huis dus echt niet verkocht.. door die klote poort.. en 12 jaar geleden was hij vrij duur.. en apart.. nu is hij nog wel apart.. mar zouden we hem misschien kwijt kunnen voor een prikje.. waardoor we dus giga verlies gaan leiden..
    en dan komen we denk ik ook aan het doen.. wat wil je anders als je hier echt graag weg wilt...

dus ik zeg verder even niks :p ik denk dan alleen k poort k poort k poort...

12. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

jeetje zeg wat een prijzen allemaal!
    Dan kun je beter in dl wonen misschien.:D:D
    Maar goed daar zullen ook haken en ogen aanzitten natuurlijk.
    Het is echt niet normaal dat alles zo duur is, maar dan verschilt het ook nog per gemeente.
    Als ik kijk naar anouk, jeetje zeg dat is toch niet normaal!!!:$:$

Ele: Hebben de buren nog een mailtje gestuurd vorige week?
    Wanneer moest je heen voor het helmpje?

Sam: Lekker toch dat je moeder bij je is, dan kun jij dus lekker weg met damian.:D
    Maar dat is wel naar dan dat yarno zo benauwd word daar, dat is voor je mams ook niet leuk.

Nijn: Zo zeg ze slaapt écht goed!:D:D
    Dan hebben jullie zeker een hele grote slaapkamer.:D

13. butterfly1984

ze zijn hier weeeeeeeeer bezig!!:$:$
    En dat voor zo'n klein stukje.

De verwarming trilt ervan:$
    echt waar!!!

14. butterfly1984

Esther is al weer beneden.

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    #95 Anouk30, 12 okt 2010
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
    Marianne, hier Erin en ik achter de pc, maar de wiebelkont werkt niet mee dus ff snel berichtje, balen joh dat je meiden steeds wakker gemaakt worden en dat ze ook net steeds bezig gaan in hun slaapje.
    Tuurlijk verschilt de prijs ontzettend per gemeente/provincie, moet je in groningen kijken wat je voor dat geld kan kopen, maar we hebben ook best een groot huis hoor en jaren 30, en in de gemeente waar ik wilde dus ik ga hier nooit meer weg, denk ik :D

16. Gerritsen

#96 Gerritsen, 12 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2010
    Apeldoorn valt dan geloof ik nog best mee, want wij wonen wel groot en ruim. Het ligt idd aan de gemeente. Het huis dat wij willen is van 1,3 naar 800 gezakt en wij willen er maar 650 voor betalen. Wij kunnen dan nog voor 150 verbouwen. Ach het blijft gewoon zoveel geld en als het nu niet lukt,dan blijven we gewoon nog even hier wonen. We hebben wel overwaarde gecreeerd in 3 jaar tijd. Wij hebben de woning destijds voor 205 kk gekocht. Stond toen voor 235 te koop, maar het was echt een bouwval. Hebben voor 30 verbouwd. Nu is het 249 waard. Dus dat is wel fijn en hoop alleen maar dat het meer wordt, hihih. Maar het allerbelangrijkste voor mij is, dat we een dak boven ons hoofd hebben, want als je soms die kindertjes op tv ziet, dan besef ik wel dat wij het in ned het toch maar goed hebben.

17. Gerritsen

Heerlijk gezwommen met Damian, had gelijk plezier met andere kinderen. We waren er tegen half twee en was vier uur weer thuis, dan blijft het ook nog leuk. Damian was onderweg wel in slaap gevallen, zo moe.

Verder heb ik met behulp van mijn moeder net een teek net boven zijn schouderblad weggehaald. Ik dacht daar zit een korstje, maar het was echt een teek. Gelukkig ben ik overal op voorbereid en wist mijn moeder gelukkig hoe het weggehaald moest worden, verpleegkundige geweest.
    Bah, had het ook nog nooit in real live gezien, dus de volgende keer als we in het bos zijn geweest, toch even een controle ronde doen.

18. butterfly1984

straks gtst kijken en daarna desperate housewives:D:D

Melissa heeft vanmiddag van 13:00 tot 14:00 geslapen en daarna pas om 19:30 weer, hoe knap is dat?:D

Hebben vanavond samen onze wipstoel en een loopstoel naar een tante gebracht, een nicht (haar dochter) staat vaak op rommelmarkten.

Melissa kwam vanmiddag met de kin op tafel en viel toen op de grond, maar ze huilde niet.
    Vanavond bij mijn tante viel ze met haar hoofd tegen de tafel, toen was het krijsen.Dikke rode vlek op haar hoofd.
    Ach ja zal wel vaker gebeuren, maar vind zo zielig!

19. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Marianne, had ik met Erin ook toen ze net ging staan, met een paar dagen was het over, toen had ze door hoe het werkte, maar zielig is het wel, ze viel af en toe ook echt hard achterover op haar achterhoofd, ach ja zo zullen ze het wel afleren :D

Sam, ja vies he teken, ik heb ze zowel bij de hond als de kat wel eens verwijderd maar toen ik er zelf een keer eentje had, vond ik het heel eng, mijn vader had er in frankrijk een en heeft toen de ziekte van lyme opgelopen, gelukkig was ie er snel bij en heeft ie er weinig last van gehad, mocht de plek rood worden of erom heen meteen dokter waarschuwen want antibiotica in de eerste week doet wonderen (maar dat heeft je moeder waarschijnlijk ook wel verteld)

Ik ga ff lekker grey kijken, er zijn weer nieuwe afleveringen :D:D

20. Gerritsen

had maandag grey gekeken, toen werd derek neergeschoten, was gelijk het einde. Ik kijk ze gewoon op tv dus we lopen hier achter.
    Maandag maar weer kijken, hoe het nu verder gaat.

Vallen en opstaan is het, zielig is het zeker.

Deel Deze Pagina