had hier ook de afleveringen ook al gezien, die van volgende week ook al. Normaal doe ik het nooit, maar ze zeiden dus een tijd terug dat het zo spannend zou worden, dat ik ze toch maar gekeken heb. Alleen nu is het op tv en dan is het wel weer jammer dat je ze gezien heb. Hoop dat volgende week niet laatste aflevering is, maar dat wel door gaat. Melissa heb ik vanacht een aantal keer horen huilen en daarna was het ook weer over. Om half 6 de fles maar gegeven, om 6 uur weer naar bed. Daarna om 07:30 weer wakker en daarna met haar naar beneden gegaan.Esther was om 08:30 wakker. Melissa denkt dat ze al heel wat kan, ze denkt dat ze wel even kan oversteken van bank naar tafel. Lukt natuurlijk niet alleen met onze hulp. Anouk: ze weet wel hoe ze moet zitten vanuit sta stand, maar gisteren viel ze dus 2 keer, 1 keer omdat ze ergens niet bij kon en 1 keer omdat ze bij mijn tante met haar hand van te tafel gleed.
ik moet zo naar Amsterdam, decor opbouwen want morgen spelen we voor 80 kindjes , groep 1,2,3,4, om 9.00 en 10.15, vet spannend!
whaa spannend anouk! en heeel leuk!!! maakt er iemand ook foto's van jullie? een teek.. oh bah ja... inderdaad goed in de gaten houden.. onze hond had er vroeger een op vakantie.. mij lijkt het zo'n enge dieren!! was hij niet bang? de poort is weer aan.. bah... heb nog niks van de buren gehoord.. heb ze wel gecontatceerd via mail.. wat anders he.. kan slechts weer heen gaan.. gisteren zit ik voor de pc.. deze staat op de slaapkamer sinds we een bbkamer hebben meestal gebruiken we de laptops, maar hier zit ik iets beter voor de scriptie.. en deze pc staat onder het raam zodat ik naar buiten kan kijken als ik hier zit.. mijn man doet hier ook veel met fotobewerking etc etc.. dus echt relaxed zitten.. de katten liggen vaak op de vensterbank of op het kleedje op het buerau.. zoals gisteren.. en ineens.. TONK! nee niet de poort.. ik zag een vogel tegen het raam vliegen.. de katten vlogen omhoog.. namen de halve pc mee omdat ze ineen keer wegrenden.. en toen lag die arme vogel in de dakgoot.. hij leefde nog.. maar het is zo hoog.. eerst de poort.. dan 1e etage en dan de 2de.. dat ik niet zomaar in de dakgoot kon klimmen.. met zo'n zwabber ding en stok geprobeerd maar niks.. ik hoorde hem nog piepen.. mijn man kwam pas heel laat thuis van zijn werk.. toen was ie dood.. echt zo zielig... en de loopstoel is echt leuk.. zondag vond hij het leuk om alleen te staan.. dat zag je aan hem, ging ook wel vooruit maar niet bewust lopen.. gisteren ontdekte hij dat hij vooruit ging, al wist hij niet precies hoe hij dat deed hij probeerde toen vanalles.. dus zag er wel gek uit.. en zonet zette ik hem erin en meneer loopt gewoon weg... en gillen van blijdschap.. wat gaat het snel... bah bah bah.. hij eet iedere dag een hele boterham.. en een half potje.. ik wilde niet gelijk en een boterham en een potje.. het zijn grotere potjes voor 6 maanden.. ik ben wel al de fles aan net minderen.. 7-8:30 180 fles 11:00 boterham met 150 fles 14:00 fles 180 16:30 half potje 6 mnd 18:45 210 fles met nutriton ik ben in de avond begonnen met mengen van de 6 mnd voeding, dan had hij er niet zoveel last van.. sinds gisteren ook overdag en hij poept aan een stuk door.. vandaag al 3 poepluiers.. nou ja.. ook voel ik zijn tandje, hij zit er nu echt aan te komen! ik moet er heel even snel vandoor! ben zo terug! en
hmm waar was ik gebleven.. ik dacht ik druk op verzenden ipv dat de tekst zo weer weg was.. de bel ging nml.. maar toen ik er was, zag ik niemand meer.. ook handig.. en nu weet ik niet meer waar jullie het allemaal over gehad hebben.. oh oh oh elegance.. het gaat lekker
Druk dagje gehad vandaag, vanmorgen om 6 uur de fles aan Maud gegeven. Gisteravond gestart met de voeding voor hongerige baby's ze drinkt nu nog steeds om de 3uur. Werkt die voeding gelijk of moet ze hier eerst een week aan wennen? Vanmiddag visiste van vriendin gehad die is net weg, en zo gaan we weer weg want gaan bij mijn ouders eten. Dus tot morgen.
Jeetje meiden waar zijn jullie allemaal druk druk... Maud werdt vanmorgen om 06.15wakker zonder vannacht maar 1 kik te hebben gegeven helemaal top!! Het is koud buiten bah bah niks aan
met yarno op schoot, die alleen maar wil staan en alle kanten opgaat is typen niet makkelijk. hij heeft al een paar nachten niet meer gepoept, yeopie jee Hij heeft nu naast zijn voeding orthiflor ( hoop dat ik het goed schrijf) om zijn darmen te prikkelen. Natuurlijk middel. Nu poept hij smorgens en net na de laatste fles om 20:00 uur. Goede tijden dus. Slapen gaat nu ook weer helemaal lekker, geen gezeur en om 07:45 uur wakker. Lekker hoor voor deze mama, want ondanks je gebroken nacht door luier verschonen, slaap je niet meer lekker. Je gaat erop liggen en daarna ben ik helemaal wakker. Dus ben echt happy. Verder gaan we vandaag over naar 5 schepjes en zondag is hij helemaal over. Gelukkig reageert hij nu heel goed erop. Damian is naar peuteropvang en wij gaan lekker keutelen, huis is aan kant, moet alleen nog één was draaien en de vorige was strijken. Het is zeker koud buiten, gaan daarom vanavond lekker zuurkool met spekjes eten, jamie jam. Smokey, wat fijn dat maud het goed heeft gedaan, het begin is er.
Goedemorgen! zijn tandje is door! gisteren dacht ik dat hij door was maar door het vele vlees eromheen voelde je het niet goed.. nu voel ik een mini scherp hoekje! het zal niet te zien zijn op een foto.. of hij moet heeel erg huilen.. hihih.. hmmzz dat is niet zooo moeilijk maar liever niet sam, yarno ook al in de staan en klim fase.. jeetje he.. best vermoeidend vind ik het.. het is even leuk.. maar niet de-hele-dag.. lekker een rustig dagje en nog maar een was hier toevallig alle was weggewassen gisteren.. lag niet meer veel.. vandaag dus nog een beetje vouwen.. ik ben echt een antistrijker.. ik vind het zooo niet leuk om te doen ik vouw ook bijna alles.. en als er vouw was is, dan blijft ie altijd langer liggen Wat fijn dat hij niet meer z''n last van de voeding heeft.. en geen nachtelijke luiers.. heeft hij dat aan mijn mannetje gegeven?> hij heeft al sinds het weekend smorgens een poepluier.. weet dus niet wanneer hij poept.. smorgens stinkt hij dan gewoon en jeetje het wordt echt een stank nu hij zo goed eet! hihihi merk je al iets aan yarno of de voeding goed aanslaat? smokey, netjes netjes!! eindelijk kom je dan ook een beetje aan rust toe he! wat doet ze het goed! en heb je haar nog steeds in de pucka? Hier weinig nieuws, ja dat hij als een malloot door de kamer scheurt met zijn loopstoel.. en dat gillen.. dat is ook nieuw sinds deze week.. maar o zo leuk!
Hoi meiden, Smokey, wat goed van Maud dat ze al zo lang slaapt!! En koud, dat is het zeker.... brrrr Ele, jippiieee, Herbie heeft zijn eerste tandje!! Leuk!! En hij scheurt door het huis, haha Leuk!! Maar het gaat inderdaad wel erg snel allemaal! Sam, fijn dat Yarno weer op 'normale' tijden poept. En nog beter dat het goed gaat met de voeding!! En dus ook met Yarno!! Anouk, veel succes vandaag met de try out!! Marianne, hoe gaat het met jullie?? Marleen, is het nog gelukt met reserveren?? All, met mij gaat het weer beter, maar nu is Esmee super verkouden (was natuurlijk te verwachten). Ze hoest en niest de hele dag (zelfs in haar slaap) en vanmorgen zat heel haar neusje vol met snotjes.... Best wel zielig, maar ja, het hoort er bij.... Ik za nog niet zo heel veel online zijn, maar ik ga mn best weer doen!
Elegance heb je al een foto van Herbie en zijn loopkar, zoja wil die dan eens spammen, ben zo nieuwsgierig. Zelf hebben wij geen loopkar, heb Damian destijds wel bij een vriendin erin gedaan, maar hij vond het niets, en de keren daarop ook niet. Damian was 16 maanden toen hij ging lopen. Lopen rondom de tafel heeft hij nooit gedaan, zo heeft hij ook nooit gekropen, hij schuifde op zijn billen vooruit en achteruit. Dat heb ik wel een beetje gemist, dus hoop dat Yarno het wel gaat doen. Maar ik ben dus heel benieuwd hoe het eruitziet. Hoe is het met je scriptie verder gegaan, wanneer moet het precies af zijn? Ben je al een beetje aan het richten op werk of moet je daar nog niet aan denken? Nijntje: ja het hoort erbij, zo sneu he. Als het neusje teveel dicht zit en wel constant snot uitkomt, dan heb je van die oltrivin neusuitzuiger. Is echt mega succes. Kost iets van 4 euro. Beterschap en hoop dat je je man niet aanstoot. Je was ook naar het bos geweest, klopt het dat je één foto hebt geplaatst op je hyves, want ik zie niet meer foto's. Marianne: zijn alle kluslui uit de buurt verdwenen? hahah ik kom die kop koffie inruilen voor een kop thee, ook goed? Lust geen koffie, bah. Zag inderdaad dat jij uit die kant komt. Heb je trouwens mijn adresgegevens nog? Zodat je de 26e mijn huis kunt vinden! Marleen: balen van je ongesteldheid, hier werd ik afgelopen zaterdag ongesteld. Zit niet aan de pil en ben gelukkig redelijk constant met de dagen. Tussen de 25 en 29 dagen. Op naar de volgende ronde. Wel spannend om je huis te koop te zetten, maar een tuin is wel zo lekker. Zeker met warm weer, kun je lekker in de tuin zitten en Jens laten spelen. Heerlijk. Hoop dat er snel kopers voor jullie huisje komen. Anouk: als het goed is draait de eerste voorstelling en zometeen de tweede, echt spannend. Gaat vast helemaal goed. Smokey: hoe gaat het nu met die voeding? Heb je het gevonden. Je bent nu aan het mixen? Of wil je helemaal over op de nieuwe voeding? Morgen moet ik weer naar de arbo arts. Ben nog niet klaar met de therapie, dus ik denk dat ik nog niet aan het werk hoef. De uwv vergoed het ook, dus ik hoef ook nog niet zo nodig als ik eerlijk ben. Zelf heb ik in gedachten om in het nieuwe jaar weer te beginnen, nieuwe start. Vind het heerlijk om bij de kinderen te zijn, maar ik wil ook nog naast mama iemand zijn. Mis nu dat wel een beetje, heb niets te vertellen dan mijn bezoekuitjes van vrienden en de dagelijkse dingen van de kinderen. Elegance: Yarno reageert heel goed op de voeding en merk nu heel goed het verschil. Hij is zijn eeuwige verkoudheid kwijt, hij snurkt bijna niet meer, geen uitslag meer. Heel verschil. Wel heeft hij nog die inhaler met ventolin, heb als kind ook erg last gehad. Wel willen we als we helemaal over zijn op de voeding, hem een dag geen ventolin geven en kijken hoe het dan is. Maar tot nu toe gaat het heel goed met hem ennne ik ben al stiekem afgelopen weekend begonnen met wat fruit en dat gaat ook heel goed en Yarno smult ervan.
Sam hij heeft een mooi poepschema en fijn dat het met eten goed gaat. Ik geef haar nu 3 schepjes normaal en 2 schepjes voor hongerige baby's, het gaat al wat beter nu. Kijk wel wat ze nodig heeft als ze nog meer honger heeft ga ik op den duur gewoon over naar 3 schepjes. Werken klinkt misschien stom maar ik vind het heerlijk om straks weer aan het werk te mogen, gewoon weer een beetje in je vast ritme komen, ik verveel me soms te pletter, en vriendinnen werken allemaal dus tja. 15 november begin ik weer met werken. Ele wat leuk Herbie zijn 1e tandje! Pucka heb ik nog gewoon aan bij haar en hou ik ook aan, hij zat 1x in de was en toen was het de hele avond brullen en het gaat harstikke goed. We moeten alleen binnenkort wel een keer over naar de min denk ik over een paar weekjes, zag dat ze de pucka ook op marktplaats best veel aanbieden maar ja koop dit toch liever in de winkel denk ik. Nijn fijn dat je wat beter bent alleen zielig dat de kleine nu snotterig is. Drukke planning vandaag?
Sam, thnx voor de tip!! Ze is echt niet lekker vandaag, wil alleen maar bij mij zijn.... En of dat nog niet genoeg was, knipte ik net in haar vinger toen ik haar nageltjes knipte... Ben er maar meteen mee gestopt. Dus nu is ze echt zielig... Wat super dat Yarno goed reageert op het fruit!! En weer naar de Arbo. Ik denk idd ook nog niet dat je aan het werk mag, maar 2011 is een mooie datum Smokey, 15 november weer aan de slag. Dat is al over een maand. En verveel jij je? Ik heb daar echt geen last van. Scheelt misschien ook omdat veel vriendinnen part time werken... Planning, niet echt druk. nog een beetje rustig aan, beetje stoffen, stofzuigen, tenminste als Esmee dat toelaat, haha
Smokey: is helemaal niet erg als je graag wel weer wilt werken, verveling heb ik bij deze niet, inmiddels zijn de meeste vriendinnen ook moeder en destijds bij Damian niet, was één van de eerste zwanger. Hoeveel uur ga je ongeveer werken en heb je al oppas kunnen regelen of is je man dan thuis ( hoe is zijn sollicitatie gegaan?) Denk dat het hier ook scheelt, dat ik echt feedback heb van Damian,Yarno slaapt nog veel en kun je moeilijk constant op de arm houden. Nijntje: in haar vinger geknipt, oei. Kan gebeuren , maar ze is nu wel extra sneu. Veel beterschap daar. Heb je al zicht op naar welke school je gaat en zit het in de buurt? welke groep ga je krijgen/delen? Hier ligt Yarno vanuit de box naar de vissenkom te kijken, echt met zulke grote ogen, ze zouden er bijna uitvallen. Hij ligt muisstil te kijken, terwijl hij net echt aan het lawaai maken wasen. Kieren en maar papa roepen. Heel indrukwekkend dus. hahaha
lekker toch smokey als je er weer zin in hebt om de draad op te pikken.. je hebt ook leuk werk toch iig je weet wat er op je af komt en wat je gaat doen toch? wat ik bedoel te zeggen is, als je nu bij een nieuwe baan zou beginnen.. zou je jezelf weer moeten bewijzen etc etc.. daar zie ik wel een beetj etegenop.. de foto komt ie! zoals jullie zien houdt hij nog steeds zijn hoofdje scheef en maak ik me er ook weer meer zorgen om.. volgende week naar neuroloog en kinderarts.. gelukkig... nijntje zielig klinkt ze,,, ik gebruik zelf ook zo'n neusdingpompje.. ideaal hier.. een extra dikke knuffel voor esmee.. maar blaas je het virus wel de andere kant uit?
ik heb de foto ook maar in mijn album gezet.. weet niet waarom ik hem niet kan zien hier, in het album wel..
Reageer vanavond op iedereen ,heb nu weinig tijd. Heb snel je foto bekeken en wat een prachtmannetje, eerlijk waar!
vandaag en gisteren heeft mannetje bij elke plasluier ook een spuitluier.. hij lijkt verder in orde.. ik denk dat het en door de nieuwe voeding komt nr 2.. ik meng de flesjes nml over de hele dag met nr 1 en 2.. en misschien ook door de tandjes? of vinden jullie dat ik morgen naar de ha moet als dit morgen nog zo is?
Ele, ik zou even ind e gaten houden of Herbie goede plasluiers houdt. Is dat zo, dan zal het allemaal wel goed zitten. Maar wat een leuke foto van Herbie!! Echt al een heel ventje.... Ik zal het virusje richting Duitsland blazen over Marleen heen. Ze is vandaag echt hangerig en slapen wil ze niet... 2 x 25 minuutjes of zo, maar bekaf zijn.... Ach, vandaag even flink knuffelen en dan is ze morgen hopelijk weer de oude... Tot morgen!!
Ele: als hij goede plasluiers heeft en geen koorts heeft, zou ik me niet te druk maken. Het kan idd door de voeding komen, maar ook door tandjes. Nijn: Hele dikke knuffel voor Esmee, zo sneu he dat ze zo ziekjes zijn. Smokey: volgende maand alweer werken............wat gaat de tijd nog snel zeg! Ik vind dat Maud het echt goed doet qua tijden zeg! Marleen: staat je huisje ook op funda of andere site? Anouk: Hoe is het gegaan vandaag? Hoe waren de zenuwen? Sam: Kopje thee is ook goed Lusten hier ook geen koffie. Als goed is heb ik je adres nog wel. gelukkig komt yarno snachts niet meer, hopelijk blijft dat zo. Vanacht weer een klote nacht achter de rug, de zoveelste!!! Esther huilde om 00:40, dus daarheen, gerustgesteld (had wss gedroomd) en weer goed onder de deken gelegd. Om 03:40 was Melissa wakker en bleef maar doorgaan! Om 04:45 maar naar beneden gegaan met haar en flesje aangeboden, 130ml heeft ze gehad. om 05:15 weer naar bed en toen heeft ze nog 2 uur geslapen! Word echt niet goed van die gebroken nachten zeg! Snap niet wat ze heeft, elke nacht is feest, al was vanacht helemaal erg!! Iemand een idee wat het kan zijn en wat je kan doen? Voel me echt machteloos en kloten!!!