Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Anouk: Heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je nieuwe job!!
    Dus bij deze: van harte gefeliciteerd met je nieuwe job!:D
    echt heel goed!!!Je kijkt er vast heel erg naar uit.

Nijn: Denk ook dat ze van binnen goed weet dat het niet goed is, zulke mensjes voelen dat heel goed aan.
    Wel toevallig zeg telkens op 2 januari.
    Hoe is je oma voor de rest? Nog goed ter been, ,weet ze alles nog goed?

Marleen: Wanneer ga je testen?

Esther had haar voet weer bezeerd, ze wou van de stoel af en ging door de voet/enkel denk ik, want ze lag ineens op de grond en begon keihard te huilen.
    Ze had ook haar hoofd zeer gedaan, want daar zat een bultje, maar daar zeurde ze niet om, alleen over de voet.
    Ze wou er niet op staan en aanraken mocht ook eerst niet.
    Nu ligt ze op bed te slapen, dus kijken hoe het straks is.

2. butterfly1984

Joepie, eindelijk is dan tandje nummer 5 erdoor!:D:D:D
    Rechtbovenin, naast de voortand uiteraard:D

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    butterlfy: super zeg! Weer een mijlpaal! Ben je klaar voor het feest morgen? Heb je alles al versierd?

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik test misschien donderdag maar wil eigenlijk wachten tot zaterdag dan is jeroen 's morgens ook thuis mocht ik niet ongi zijn voor die rijd!

5. butterfly1984

We zijn er klAar voor.
    de slinger en ballonnen hangen, cadeaus staan klaar.

en dan te bedenken dat ik vorig jaar in het ziekenhuis lag, niet wetende dat ik de volgende dag voor de 2e keer mama zou worden.

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Gefeliciteerd melissa met je 1e verjaardag!!!!

Spannend!! leuk dat je alles klaar hebt! En wat fijn dat jullie nu samen thuis zijn en het kunnen vieren! ben heel benieuwd hoe ze zal reageren. wat had je trouwens voor cadeautje gekocht?

marleen succes deze week, ik zal voor je duimen..

Hier gaat het op en af.. wat een gedoe zeg.. dachten we dat het de goede kant uitging, had hij gisteren weer 2 spuitluiers.. pff.. mijn man is vandaag ook weer voor het eerst werken, zie dus wel een beetje tegen de dag op als er straks nog meer luiers bijkomen.. we zijn in iedergeval weer thuis sinds maandagavond.. ik vond het maar helemaal niks in het ziekenhuis.. Vanacht kwam hij ook 2 keer.. hem ook beide keren een flesje gegeven om zo veel mogelijk weer het vochtpeil in balans te krijgen.. hopelijk leert hij zich dit straks ook weer af.

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: hartelijk gefeliciteerd met Melissa!!! Vier je het trouwens vandaag ook gewoon?? Wat voor cadeautje krijgt Melissa dit omdat je een tijdje terug er nog niet over uit was?

Ele: bij jullie dus nog niet helemaal lekker! Hoop dat herbie snel weer opknapt.

Heir heeft jens nu ook een ander schema hoor sinds hij zo ziek is. Hij krijgt nu 3 flessen melk van 210 en die gaan allemaal op. hij eet dan ook geen brood (normaal 3 sneeen op een dag) en minimaal avondeten. En ik vind vocht toch het belangrijkste als hij aan de diarree is dus dan maar extra melk. Sap gaat er ook goed in.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    #1248 Nijntje27, 5 jan 2011
    Laatst bewerkt: 5 jan 2011
    MELISSA, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!!
    Laat je vandaag maar lekker verwennen door papa, mama en Esther!

Marianne, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je dochter. Lijkt me heel speciaal om zo een jaar terug te kijken.
    Dus ook jij (en Bobbie en Esther) geniet er van!!

Marleen, zaterdag testen... spannend hoor...
    Jens nog steeds niet helemaal opgeknapt... En jij?
    Vocht is idd heel belangrijk en dat doet hij goed.
    Onze dokter zei bij Esmee als ze minder dan de helft drinkt van normaal, aan de bel trekken. Dus dat houden wij nu in gedachten.

Mex griep, vind het ineens weer een beetje eng. Nu omdat we zelf zo'n kleintje hebben. Wat vind jij Marleen, het is tenslotte vlakbij jullie....

Ele, het gaat nog steeds niet helemaal lekker bij jullie. Maar gelukkig zijn jullie wel thuis. De spuitluiers goed in de gaten houden en anders weer aan de bel trekken.

Hoe is het met de andere meiden?

All, Esmee zit nu op haar Doomoo en heeft toch een lol, haha Echt super leuk. Wel is ze weer verkouden aan het worden. Word er op het moment niet goed van... Bij mannetje en mij gaat het weer iets beter...
    Vandaag verder weinig op het programma. Dadelijk 2 rapporten maken (maar eerst een luier verschonen...) en dan daarna even naar mijn moeder. Vanavond om 17.00u weer tennissen, beetje lastige tijd, maar ja. Zijn we ook weer vroeg thuis.

Dus fijne dag vandaag allemaal! En zeker Melissa!

9. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hiep Hiep Hoera Melissa, fijne dag samen voor jullie samen gewenst.

Hier nog niet bijgelezen, beetje tijdtekort en gisteren moest ik gewoon werken. Maandag heb ik geshopt voor beide kindjes en ben super geslaagd, moet alleen morgen even een blouse voor Damian ruilen, deze valt mega ruim. Hoop dat ze nog een maatje kleiner hebben.

Morgenochtend gaan harry en ik shoppen voor onszelf, Damian naar peuteropvang en Yarno gaat mee.

Zondag hadden we de kerstboom en spullen opgeruimt en nog veel moeten opruimen van de wintersport ( we zijn aan het kijken of we in februari nog 2/3 dagen kunnen skieen zonder kids, maar dan wel vliegen, zodat we max 4 nachten weg zijn.)

Elegance ik las iets op je hyves over ziekenhuis en herbie. Dat is schrikken, nou veel beterschap.

Marleen: kun je zo lang wachten als je mag testen? Dat lukte mij nooit, hahah.

Nijntje: hoe is het nu met Esmee en met jullie.

Smokey: zag leuke foto's van je vakantie, zo te zien hebben jullie heerlijk genoten. Slaapt maud s nachts nu ook beter?

Anouk: hoe is het bij jou? Na het weekend aan het werk, kun je 3 dagen wel goed combineren met smak?

Overal lees je ziekenboeg, ik klop ondertussen af, maar wij zijn nog niet ziek geweest. Moet zeggen dat ik volop energie heb en lekker druk met van alles en nog wat ben. Mensen in de omgeving zeggen nu ook, ja dat is samantha weer.

Oh Yarno kan aan de handjes lopen en rondom de tafel gaat ook steeds beter. Sinds gisteren zwaait hij ook, ik had kindjes bij oma gebracht en oma stond voor het raam uit te zwaaien en ik terugzwaaien, zwaait yarno ook. Zo lief.

Ga vandaag weer jullie bijhouden. Wil de foto's van de wintersport uitzoeken als kindjes in bed liggen en wil even de nieuwe kleding wassen. Verder doe ik vandaag even lekker rustig aan, we zitten nog in de pyama, Damian was kwart voor acht wakker en Yarno pas 08:25 uur. Dus ze moeten nog gebadderd en al worden. We hebben vandaag gewoon een slow motion dagje.

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Marleen, als jens gewone opvolgmelk melk heeft is dat zelfs niet heel goed voor diarree. Wel blijven geven, maar daarnaast is het goed om water van afgekookte rijst te geven. dat werkt stoppend. in de gewone opvolgmelk zit namelijk lactose, zo kun je diaree blijven stimuleren. Behalve in de hyperallergene melk, daar zit geen lactose in.
    Sorry als je vind dat ik me ermee bemoei, maar weet er sinds deze week alles van.. ook diksap werkt lacserend. roosvice stop is ook goed.

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: dank je voor je advies. Ik weet dat het laxerend werkt. Maar ben allang blij dat hij drinkt!! En drinkt ook roosvicee stop. Dus dat compenseert een beetje haha. Verder wil hij niets dus ja dan gewoon al het vocht erin wat erin kan.

Nijn: heel eng met die mex griep! Jeroen wil ook dta ik voor de zekerheid de huisarts bel voor advies omdat jens nu toch al een dag of 4 diarre heeft moet zeggen vandaag nog niets gespot. dus wacht dat even af anders bel ik. Hij is wel super levendig, vrolijk en actief en drinkt dus ruim voldoende.

Sam: vind ik ook moeilijk maar ben veel te bang voor weer een teleurstelling en als ik zaterdag niet ongi ben dan ben ik 3 dagen overtijd gezien vanaf mijn langste cyclus ooit en dan weet je bijna zeker dat je een posi test hebt vandaar. Wil gewoon geen teleurstellingen meer en turen naar een omo witte test.

Maar voor alsnog geen ongi te bekennen hier. Dus nog beetje hoop. Vandaag is de nod dag uitgaan van de langste cyclus tot nu toe. Dat varieert van 27 tm 31 dagen.

12. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Er is er een jarig, hoera hoera, dat vieren wij allen, Hiep Hiep Hoera,

Wat heeft Melissa gekregen, ik ben nog aan het dubben, denk dat het een hobbelpaard gaat worden, zo ff op internet browsen, of hebben jullie nog leuke andere opties.

Reageer later ff op de rest maar wilde ieder geval ff buurten om de eerste van onze beebs te feliciteren met deze mijlpaal!

13. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    dit gaat hem worden :D

Ik ga trouwens pas de 17e beginnen op mijn werk, kwam ons beide beter uit, dus volgende week nog even lekker vrij. Mijn vader gaat een dag oppassen, Johan heeft een papadag en die andere dag moeten we ff kijken.

Hoe gaat het met de ziekenboeg bij jullie?

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    anouk: leuk hoor zo'n hobbelpaard!!
    Prima als je zo de opvang kunt regelen.

Ziekenboeg hier: jens heeft geen diarree meer en eet weer meer. Dus zal erover heen zijn.

Ik zelf voel me ook al beter. Nog steeds geen ongi te bekennen en mijn ()() doen zeer echt niet normaal heb ik normaal nooit!

15. butterfly1984

Bedankt voor jullie felicitaties, ook erg lief dat jullie ons allemaal feliciteerde:D:D
    Vorig jaar rond deze tijd was Melissa pas geboren, heel emotioneel eigenlijk, als je er bij stil staat.

Ze is echt lekker verwend vandaag met alle cadeaus en geld.
    Ze heeft er écht volop van genoten, ze was de hele dag super vrolijk en gek aan het doen.
    Jaja ze heeft iedereen wel aan het lachen gekregen, ze had de dikste schik, ook Esther natuurlijk:D
    Esther vond het ook super interessant en was niet jaloers.
    Ze mocht helpen cadeautjes open maken en daarna gingen ze er samen mee spelen.

Jens: Heel erg bedankt voor je hele mooie kleurplaat, ik ben er helemaal trots op. Kusjes Melissa.

Marleen: Heel erg bedankt voor de leuke kleurplaat en verjaardagskaart.Echt heel erg leuk:D:D
    Hij hangt nu bij ons aan de deur, samen met de kleurplaat die Esther had gemaakt:D
    Nog geen ongi, word nu wel heel erg spannend zeg!:D
    *Duim, duim, duim*

Anouk: Wat een leuk hobbelpaard zeg!:D
    Had ook zoiets gezien, maar vind het nog zo eng:D
    Zij heeft van ons gekregen, een leer en lanceerbaan van vtech, een kralenbaan, een "knopjespuzzel" en een zilveren bedelarmbandje met daaraan 5 zilveren bedeltjes.( 2 dolfijntjes, 2 beertjes en een poesje).

Visite is nu net een uurtje weg.
    Ben er wel blij van eigenlijk:D

Reageer morgen weer op iedereen, ben best moe!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Super dag gehad dus Marianne. Dat is maar goed ook, want je (en Melissa) moet er weer een jaar tegen...
    Krijg nu ook zin in 17 mei, al mag dat toch ook nog wel even duren....

Anouk, cool, stoer paard zeg!!
    En nog lekker een weekje vrij en dan aan de slag, goed gedaan!

Marleen, je maakt het spannend... Guus nog steeds niks?
    Elke dag nu even meldplicht, deal?
    Jens weer opgeknapt, fijn hoor!

All, net getennist en gewonnen, het ging dit toernooi eigenlijk heel goed. Heb weer vetrouwen getankt...
    Verder weinig op de planning...

Tot morgen!

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marianne nog gefeliciteerd, en fijn dat het zon leuke dag is geworden.

Marleen jeetje wat spannend ik duim voor je :)

Nijn weer fanatiek wezen tennisen, goed bezig ik ga vanmiddag even heerlijk paardrijden lekker relaxen;)

Anouk dat hobbelpaard is echt zo gaaf, leuk hoor:)

Sam ook nog druk bezig met de vakantiespullen opruimen, ik ook de was is nu bijna weg haha. Wij gaan in febr maart nog een lang weekendje met zijn 2-en weg Maud mag bij mijn ouders blijven heerlijk. Misschien ook paar dagen Oostenrijk.

Maud is ook een beetje aan de diaree spuitluiers genoeg hier. Hoop dat het snel weer over gaat. Het slapen gaat gelukkig iets beter, snel afkloppen maar.

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen!

Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Als het er morgen niet si dan doe ik morgenvroeg een test heb ik met jeroen afgesproken. Dus afwachten geblazen maar.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Marleen, spannend.... Hoop zo voor een brusje voor Jens!!

Smokey, wat goed dat de nachten wat beter gaan! En spuitluiers, bah. Hier geen gehad totdat Esmee tandjes kreeg. Toen 3, dus we mogen zeker niet klagen....
    En lekker weekendjes in het vooruitzicht, leuk! Huwelijksreis ook al geboekt?
    Veel plezier met paardrijden!!

Marianne, is Melissa bijgekomen van al het feestgedruis van gister?

Ele, hoe is het nu met jullie? En met Herbie? Is hij weer opgeknapt?

Hoe is het met de andere meiden?

All, net bij het cb geweest. Esmee is gegroeid maar niet heel erg (al twijfel ik of het meten goed gegaan is). De verpleegkundige zei ook al "vandaag zijn alle baby's minder gegroeid, zal wel aan degene liggen die moet meten". Dus die twijfelde ook al. Hopelijk is ze de volgende keer weer super goed gegroeid. Ze is nu 70 cm en 8430 gram. Het gaat dus goed en dit is op de gemiddelde lijn.
    Verder vandaag weinig op de planning. Mannetje moet overwerken en is dus pas laat thuis.

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    marianne: jens had ook erg zijn best gedaan!!!
    Fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad! Hier nog ruim 2 weken en dan vieren we het op zaterdag 22 janauri. Ben benieuwd ik vier dan ook meteen mijn verjaardag want word precies 1 na jens 30 dus dacht is wel net zo makkelijk!

Deel Deze Pagina