Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: op het cb meten ze wel vaker krom. Dan heeft ze de volgende keer waacrschijnlijk een groeisprut haha Maar het belangrijkste is dat alles goed is!

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Marleen; spannend dus wanneer je ongesteld moet worden. Begin dec waren we het tegelijkertijd. Nu werd ik precies 28 dagen weer ongesteld op oudjaarsdag. Ben nu al 4 keer achterelkaar precies op dag 28 ongesteld geworden, dat is wel makkelijk. Eerder was het tussen de 24 en 30 dagen. Begin nu ook wel zenuwachtig te worden voor zijn operatie. We krijgen volgende week de datum te horen. Zelf willen we het graag gelijk maandag 1 februari. Iets later omdat we veel hebben in januari maar ook 30 januari moeten afdansen en dan twee weken niets hebben staan betreft afspraken en dat laten we dan ook vrij staan en kan harry herstellen. Las net het boekje en hij mag 6 weken niets aan sport doen, dus skieen kan dan dus ook niet. Maar dat deert me dan ook gelijk niet meer, hahah. Na de operatie 2 weken geen gemeenschap en dan mag het weer.
    Allemaal best spannend nu het zo dichtbij komt. 22 januari feest in huize marleen. Hier ook want dan ben ik zelf ook jarig. Wij vieren het dan op de dag zelf valt in het weekend.

Hebben afgelopen week gehoord dat harry zijn ex een abortus heeft ondergaan, ze was zwanger van een kindje met het down syndroom.
    Ook schijnt ze toen ik op het einde liep in mijn zwangerschap van Yarno een miskraam te hebben gehad. Wij hebben dit gehoord van een gezamelijke kennis, dus hoe het precies zit weten wij niet, maar het is natuurlijk wel heel verdrietig en ze wordt al snel 41 en dan zijn de risico's ook nog eens hoger.

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sam: spannend dus ook voor jullie! Ik was de laatste keer 6 dec ongi weet zo niet of dat precies tegelijk met jou was. Dat je dat nog weet haha
    Nu maar hopen op een posi test morgen.
    Moet zeggen voel me zwanger haha mega zere ()() word alleen maar erger. En een rommelende buik geen ongi klachten. En ben erg moe. Normaal klinkt goor maar als ik op de dag dat ik ongi word een tampon in heb zit er al een klein beetje bruin/rose slijm aan maar nu alleen doorzichtig slijm. Dus denk niet dat ik vandaag nog ongi ga worden al kan het ook zomaar omslaan natuurlijk.
    Wat is afwachten moeilijk zeg!!

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sam: is zeker triest bericht zeg! en inderdaad 41 jaar dan worden de kansen ook kleiner.

5. Gerritsen

Marleen dan was het die maand daarvoor want ik was voor sinterklaas al ongie. Zal voor je duimen zal natuurlijk wel mega leuk zijn als je nu zwanger bent.

6. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hier Erin en ik samen dus zal niet een heel lang bericht worden hihi

bn b vvbv (dit was haar bijdrage)

Erin is super verkouden in eens dat er zo veel snot uit zo'n klein neusje kan komen, niet normaal. Erin's verjaardag vieren we de 15e, gister al allemaal slingers en ballonnen ingeslagen en mn zusje maakt de taart.

Oh Marleen, klinkt spannend! en klinkt zwanger!
    Sam, wat naar, is dat de ex waar ie ook de kinderen mee heeft?
    Marianne, hoe is het de dag na feestje, Melissa uitgeteld door alle indrukken of lekker aan het spelen met nieuwe speelgoed.
    Smokey, hoe is het met de nachten?
    Nijn, hoe is ie bij jou?
    Ele, en bij jou?

Marleen spannend zeg

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Zo. En nu weer slapen!

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen.

Nou dames zojuist een test gedaan want er was nog geen ongi te bekennen: en ja hoor mega negatief!!! zo wit als omo!
    Baal als een stekker want mijn lichaam houd me dus elke maand meer voor de gek!!! Kan het dus totaal niet meer vertrouwen.
    Maar nog steeds geen ongi te bekennen hier wel wat krampen in mijn buik nu. Voel me echt even verdrietig want had stiekum toch zo'n goede hoop!

Marianne: wat deed jij midden in de nacht op zp haha

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Marleen, wat balen... En wat stom van je lichaam... *lichaam van Marleen, doe eens gewoon*. Deze cyclus is dus de langste... bah bah... Ik snap dat je verdrietig bent... Maar nog geen ongi, misschien is je eitje wel later geweest... En anders laat die ongi dan maar komen...

Marianne, idd wat deed jij midden in de nacht online??

Sam, wat een triest nieuws zeg...

Anouk, Erin dus ook flink aan het snotteren. Hier hebben we er ook zo een. Het blijft maar lopen...
    Erin, bedankt voor je berichtje!!

Ele, hoe gaat het bij jullie?

Smokey, hoe gaat het nu met de nachten?

All, wat leuk al die verjaardagsvoorbereidingen... Feest van Erin volgende week, daarna feest van Jens.
    Vandaag alleen thuis. Esmee is naar het kdv en ik ga flink aan de poets. Wil alles gedaan hebben, dus of ik veel online ben....
    Anders alvast een heel fijn weekend!

10. Gerritsen

Marleen, klote zeg. Heel veel knuffels voor je en dikke kusjes van Yarno.

Marianne: wat doe jij zo vroeg op zp zeg, kids wakker?

Anouk: lekker toch nog even een weekje vrij, kun je alles lekker op orde maken en dingen regelen en dan werken.

Elegance: hoe is het met herbie? Al wat opgeknapt?

Smokey: waar willen jullie naar toe met zn tweeen, binnen of buitenland? Vandaag aan het werk toch?

Nijntje: laatste vakantiedag of niet, geniet ervan en ook beterschap bij jullie.

Hier zo naar notaris, moet handtekening zetten voor nalatenschap van mijn opa. Daarna boodschappen doen en vanmiddag naar Deventer toe om de jongens op te halen en we gaan voor het eerst daar naar binnen en zij komen zondagavond hier binnen. Pfff

11. butterfly1984

Sam: Dus als ik het goed begrijp gaan jullie naar binnen bij de kids, of te wel de ex van Harry? En dan komen ze zondagavond bij jullie?
    Is daar misschien een reden voor of zijn dat misschien de nieuwe afspraken?

Marleen: wat balen zeg! Net wat nijn zegt, misschien is je eitje later dit keer. Blijf nog even doorduimen voor je!
    Dikke knuffel!

Nijn: Even het rijk voor je alleen! Dus even lekker alles poetsen dan heb je dat maar weer gehad.:D

Anouk: Volgende week is het al zover!:$
    Wat vliegt de tijd voorbij he?
    Hoe is het met Erin?

Smokey: Hoe is de nacht gegaan met jullie kleine meid?

Ele: Waar ben je?? Gaat alles goed? Helemaal al weer opgeknapt jullie allemaal?

Melissa was wakker om 04:00, maar bleef dus huilen, dus maar fles gegeven en om half 5 weer naar bed toe.
    Daarna dus nog niet direct kunnen slapen, want ze bleef maar hoesten en hoesten, ze lag echt te blaffen zeg.
    Vanmorgen ook weer, en ook zo rochelen met al dat slijm.
    En dan ook nog eens als maar snotneuzen, nog steeds! Bah!
    Dus pas tegen half 6 gaan slapen en om half 8 waren ze weer wakker, maar toch waren ze daarna weer stil tot 8 uur, dus toen pas uit bed.

Nu is esther weer wat ziek, gisteren 38.2 graden en écht ze was niet te genieten, alleen maar jammeren en huilen.
    Op school ging het wel heel erg goed gelukkig!

12. Gerritsen

Marianne: wat vervelend toch voor de kids en jullie dat het telkens een beetje kwakkelen is. Weet nog toen Damian naar de peuteropvang ging dat hij ook telkens verkouden was. Daarvoor eigenlijk nooit ziek en nu ook niet meer gehad. Maar ze brengen alles van school mee. Is ook een periode geweest dat de waterpokken zo heerste op zijn schooltje, hij is de enige van zijn groep die ze niet heeft gehad.

Al een beetje bijgekomen van de verjaardag?

Ja we gaan bij de ex naar binnen. Hadden namelijk haar op eigen iniatief uitgenodigd om bij ons binnen te komen om de kloof tussen beide huizen te verminderen. En kregen een tegenuitnodiging terug. Nu weet zij ook wel dat ze moet veranderen en dat er meer is dan alleen hun eigen ik, de 3 jongens delen ook in ons gezin mee en dat moet zij accepteren. Daarom wilde we aan haar laten zien waar de kinderen verblijven als ze niet bij haar zijn. Het is een brug die we proberen te bouwen en hopelijk pakt ze het goed op.

13. butterfly1984

Sam: Wat goed van jullie dat jullie dat doen, aangezien er genoeg is voorgevallen. Hopelijk pakt ze het goed op.
    Hoe gaat het nu met dat de jongens bij jullie wilden gaan wonen?
    Gaat dat nog door of zijn jullie er nog niet over uit? Het is ook wel heel wat natuurlijk.

Ja hier steeds aan het kwakkelen, erg vervelend, vooral omdat Esther d'r humeur echt pet is op vele momenten.
    En dan met het eten 's avonds, echt drama, vooral nu ze niet lekker is.

Weet niet of ik het had gezegd, maar melissa had laatst ook plotseling koorts, eten ging niet goed en wat ze binnen had kotste ze bij mij op de arm er weer uit.
    Viel allemaal bij mijn trui en bh in.
    Maar goed, de andere dag was dat weer over.
    VOnd het zo raar dat ze overgaf, zonder geluid te maken.
    Voelde ineens wat warms:D

Nu hebben ze luizen geconstateerd op de psz, maar heb esther gecontroleerd en zij heeft het niet.
    Tenminste nu nog niet.

14. butterfly1984

helemaal bijgekomen van de verjaardag!:D:D
    Op naar 20 april, dan word Esther alweer 3!!!
    Klinkt ineens zoveel ouder als 2.:D

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi hoi,

Ben ik weer even.

Sam: is misschien ook wel een goed idee zo om elkaar beter te leren kennen om bij elkaar thuis te komen enz. Succes ermee!

Marianne: jij zit toch ook op happy harvest. Ik stuur je elke dag netjes een cadeautje maar krijg nooit iets terug haha Dus ik wacht met smart op een cadeautje van je haha

Ele: hoe is het met jou? Heb je al even niet meer gezien hier?

16. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hobbelpaard is binnen en hij is geweldig, hij zingt cowboy liedje, dan gaat zn staart heen en weer en zn mond open en hij hinnikt ook hahaha, wij kwamen niet meer bij gisteren.
    Er hing alleen een kaartje aan waarop stond niet geschikt van 0-3 jaar :$ terwijl op de site van intertoys staat dat ie van 12 mnd tot 3 jaar is, vreemd he, heb ze gemaild, we gaan het zien, ze moet er wel nog een beetje ingroeien maar ik denk dat ze hem geweldig gaat vinden.

Ons echte paardje wordt vandaag ingeslapen, heel zielig, we werden gebeld door de paardenkamp (rusthuis) dus ga er zo ff met mn moeder en zusje heen, we hadden nooit verwacht dat van de twee beauty het eerst zou gaan (ja die naam, maar zo heette die al toen wij hem kochten ;)).

17. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Marleen mooi balen zeg, bij Erin was de eerste test ook hartstikke negatief, terwijl ik n iet te vroeg was met testen, wil je geen valse hoop geven maar zal over twee dagen als er nog geen ongi is gewoon nog een test tegen aan gooien!

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    anouk: hoop dat je gelijk krijgt. Maar durf nu echt niet meer te hopen. Bij jens en de mk had ik op de dag van nod meteen een knaltest. Dus we gaan gewoon weer op naar ronde 7 alweer.

19. Gerritsen

marleen vind het heel erg jammer dat je zo misleid wordt door je lichaam. Hoop echt dat je snel zwanger mag worden, in ieder geval ik ga voor je duimen. Gebruik je trouwens ovulatie testen? Deze gebruikte ik destijds van Sensitest en niet duur. Heb ze bij mk en yarno gebruikt en was gelijk zwanger in de eerste rondes.

Misschien dat je vruchtbare dagen toch net anders vallen, want als je na kleur rekbaarheid slijm kijkt, klopt dit bij mij nooit. Misschien is het een idee. Mijn man vond vind het idee ovulatie testen onder druk werken, maar als ik heel eerlijk ben, als ik iets in het hoofd heb of had dan ging ik er gelijk voor en dan liet het me niet meer los en ik wil bewijs graag zien en dat was dan voor mij zo'n mooi helder dik streepje op de ovulatietest.

20. butterfly1984

marleen: ik heb me nog nooit verdiept in happy harvest, weet eigenlijk dus ook niet hoe het precies werkt.
    Misschien dat je het even in grote lijnen kan vertellen.
    Hoop dat anouk gelijk heeft en dat je over 2 dagen alsnog een positest hebt.
    Toen ik van dat slijm had, was dat bij mij een teken dat we moesten klussen en dat was toen ook meteen raak naar de miskraam en 1 ongi.

Anouk: wat een triest nieuws!!! Heel veel sterkte.
    Is wel vaker zo dat erop staat niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar, maar dat is meer omdat er dan onderdelen aanzitten wat gevaarlijk kan zijn en kan zorgen voor verstikking.
    Maar wat een gaaf ding zeg, kan niet wachten op de filmpjes die komen gaan:D

Deel Deze Pagina