Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen, wou even snel kijken op happy harvest, maar kom er niet op, bij blijft maar laden. Op forum staat dat er meerdere mensen last van hebben

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    butterfly: ja had het zojuist ook al heel irri!

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterlfy: hh is eigenlijk heel simpel. Je moet zelf dingen planten: bloemen, gewassen. En die dan oogsten. Je kunt bij al je buren ook jatten! Als een buur de gewassen klaar heeft om te oogsten kun je errop gaan staan dan verschijnt er een blauw handje en kun je oogsten. Spreekt voor zich. Links in je scherm staat een cadeau als je erop gaat staan komt er gratis cadeaus te staan. En dan kun je al je vrienden (buren) kun je een gratis grondstof ofzo geven. Kun je zelf uitkiezen door erop te klikken. Deze grondstoffen heb je dan weer nodig om verder te komen. Maar je bent zelf al bij level 11 dus helemaal niet verkeerd. Hoe vaker je het speelt en hoe meer je jat hoe sneller je groeit als boerderij en hoe meer je kunt kopen bv dieren gewassen enz die koop je in de winkel waar je ook die regenboog achtergrond hebt gekocht.

4. butterfly1984

Marleen: Thanx voor de info!
    Mijn man verbouwt zo af en toe wat planten/bloemen/gewassen, of hoe het ook heet:D
    Voor de rest deden we er weinig mee, omdat hij ook zo niet wist hoe je dat allemaal moest doen.
    Maar nu zal ik eens voor je gaan uitzoeken hoe ik het voor elkaar krijg om jou ook wat te sturen:D

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    marianne: het is echt niet moeilijk. Zag dat je ook aan bbq gebouwd hebt! En die kun je bv alleen bouwen als je voldoende cadeaus (bv staal, hout, stof enz) krijgt van buren (vrienden).

6. butterfly1984

marleen: ik was bezig om een bbq te bouwen, maar heb nog verf nodig:D
    Heb je als goed is een cadeau gestuurd, ook een onderdeel voor de bbq dacht ik.:D
    En............vergeet je biggetjes geen eten te geven, ze hebben honger(happy pigs:D)
    Speel je ook cafe house? die is ook erg leuk.:D

7. butterfly1984

had ik trouwens al verteld dat op 4 januari melissa haar 5e tandje erdoor is gekomen?
    Zie nummer 6 en 7 ook al zitten.:D

8. butterfly1984

Wat is het rustig hier!:D

De meiden zullen zo wel weer wakker zijn.
    Die idioot houd maar niet op met lawaai maken met zijn domme klote schuur!!!!

Mannetje is werken, heeft 3 late diensten, dan 1 dag vrij en dan weer 3 dagen werken, waarvan 1 late en 2 nachten.
    Echt saai die late diensten, dan ben je bijna de hele dag alleen met de kids.Smorgens om 11 uur komt ie eruit en om half 2 weg tot snachts half 1 ongeveer.
    Dus ook s avonds alleen eten met de kids.
    En de afgelopen week zijn ze al giga vervelend rond etenstijd, dus hoop dat ze nu een beetje lief voor me zijn:D:D

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Anouk, ben ook erg benieuwd naar Erin op het hobbelpaard!
    Oei, en jullie eigen paardje... knuffel!!

Marleen en Marianne, geen idee waar jullie het over hebben. Dus succes met jullie moestuintjes, haha

Sam, een goed idee om elkaar inzicht in elkaars woonsituatie te geven. Voor de jongens ook fijn, denk ik.
    Fijn, druk weekend!

All, het kdv belde rond 12.15u. Esmee was benauwd, wilde niet slapen, was ontroostbaar en moest veel hoesten. Ik heb de neusspray gebracht en afgesproken dat als het niet zou gaan, ze zouden bellen. Ik heb tot op heden niks meer gehoord, dus het zal wel goed gaan. Esmee vond het wel leuk dat ik er even was, ze begon meteen te kletsen 'mamamamam'.
    Verder creatief geweest met een foto, vind ik zelf... Staat op mn hyves...

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, vergeet ik je vanmiddag helemaal te complimenteren met je mooie nieuwe banner, dus bij deze, super leuk!

Anouk, ik heb het gemaakt met Gimp. Gewoon googlen op Gimp en je vindt het vanzelf. Hoe ik het dan verder voor elkaar gekregen heb, dat is elke keer weer een verrassing. Mn Engels is niet zo goed, haha

Meiden, fijne avond!

11. butterfly1984

dank je nijn!:D:D
    Klinkt ineens veel ouder zo he, 1 jaar en 2 dagen?:D
    Moet er nog wel aan wennen hoor, alweer 1...........gewoon echt 1 jaar!!:D

Ga nu lekker naar bed toe, had net nog even donkey kong returns gespeeld met mijn broertje, we hebben hem nu uitgespeeld, maar er is een wereld 9-1, een gouden tempel en die kan je alleen betreden als je 8 orbs hebt en die hebben we niet.
    Die krijg je pas als je in alle levels de letters KONG hebt gevonden, dus dat word nog heel zwaar en duurt nog heel lang.
    De levels zijn echt veel pittiger als die van de super nintendo destijds, vind het zelf eigenlijk best druk, vooral ook op de achtergrond.

Melissa had slecht gegeten, dus dat beloofd wat vanacht.
    Esther is aan de diaree en had telkens buikpijn, dus wie weet word zij ook wel wakker.
    Toch hoop ik dat ik eens lekker een nacht heerlijk door kan pitten, want bobbie komt ook nog eens weer vanacht (niet dat ik dat niet fijn vind:D), maar ja dan word je ook wakker en kom altijd zo slecht weer in slaap.
    Dus maar eens kijken wat de nacht brengt.

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden,

even snel gelezen, ik denk niet alles onthouden... :S

nijn, gimp is inderdaad een makkelijk progje om het mee te maken. Deze week had ik er nog een genaakt met dikke dik. Is altijd leuk he, met een gekleurd speeltje. Zo hev ik er ook een van de yogakindjes gemaakt voor de kerst. Vonden ze super leuk en die van het jongetje wilde ze zelfs op doek om cadeau te doen :) marianne, ik vroeg jou ook een tijdje terug al om een foto. Dus, als je er een hebt? heb overigens nog geen verjaardag foto's gezien? ben wel benieuwd! Esmee dus nu ook ziek.. bah bah bah.. wat een ellende.. en las net op nu.nl dat de mexicaanse griep er weer aanzit te komen.. zit ik dus niet op de wachten eigenlijk.. :S
    marleen jij zit dus letterlijk te wachten op je ongi? hopelijk heb je over 2 dagen toch een posi test.. irri als je helemaal denkt zwanger te zijn en je krijgt geen bevestiging..
    Met ovi testen kan ik me voorstellen dat het weer wat meer "dwangmatig" is.. maar als je weet dat het lang kan duren, zou ik daar misschien ook voor kiezen.. dit keer voelt het voor mij nog steeds helemaal ok dat ik geen flauw benul heb voor hoe of wanneer.. soms denk ik oeh ik ben misselijk.. vooral vorige week toen ik echt moest spugen.. maar ja koorts hoort er dan weer niet bij, dus die droom was snel vervlogen.. maar marleen, kan me dus echt voorstellen dat als je er voor wilt gaan, je moet doen wat je voelt.. het valt mij op dat ik echt super veel geduld nu heb.. en ook echt geniet van het idee dat ik zomaar zwanger zou kunnen zijn of worden.. op de een of andere manier vind ik dat ook wel charme hebben.. want hoevaak kun je nu in je leven zeggen, ik kan zwanger worden! :)

anouk, leuk dat schommelpaard! wij hebben een stomme, van mijn broer gekregen, die het weer gekregen had van mijn ouders bij de geboorte van hun kind.. hij is leuk, maar omdat hij er al staat vanaf het begin van de geboorte, staat hij eerder in de weg.. en vraag ik me ook af wat een jongen met een schommelpaard moet maar ok.. ik snap dat hun hem kregen aangezien mijn schoonzus toen ook nog een paard had..
    maar wat een naar nieuws dat jullie paard is overleden.. dan is dat ook plotseling toch? wist overigens niet dat jullie of jij een paard had?
    smokey, hoe is het bij jou? je zat er even doorheen schreef je.. hopelijk kun je even lekker bijtanken in het weekend.. ook al een beetje aan de koude temperatuur gewend? al wordt het morgen hier 13 graden! en serieus, er ligt zelfs nu nog sneeuw voor onze voordeur..
    sam, wordt dat niet gecoordineerd door iemand van bjz dat jullie elkaar bezoeken aangezien alles via de rechter is bepaald? meestal wordt zoiets begeleidt, zodat er grenzen en verwachtingen ook worden uitgesproken..

ben ik weer een beetje up to date? heb overigens keislechte zin.. ben zo moe.. sinds de zh opname is mannetje elke nacht wakker en schreeuwt de longen uit zijn lijf, huilen is het niet, het is echt schreeuwen.. de buren horen het ook.. :S na 30 min geven we hem de fles maar, want speen is allang niet meer favoriet, ook niet met zijn favo tandpasta.. en toch komt hij dan zijn normale tijd om 6 uur weer.. verder gaat het weer redelijk met hem, hij is heel erg moe en ook snel shaggie..( niet gek met zo'n tijden snachts) even naar de winkel gaan was er dus ook niet bij, dan schreeuwt hij zelfs in de winkel alles bij elkaar... en serieus, maar schreeuwen jullie kindjes ook wel eens bij het huilen.. was wel heftig vorige week allemaal.. pff.. de 2de keer dat mannetje in het zh ligt.. en hij is al 9 maanden!!!! joehoe! ;) marianne volgens mij schreef jij een tijdje terug dat melissa klappen in de handjes meedeed.. en ook toen dacht ik weer, sodeju, dat doet ze goed, dat zak hier nog eeeuwen duren.. maar nee hoor, bij elk liedje gaat hij deze week klappen en hopsen op zijn billen.. iedere keer als ik de camera er dan bijpak stopt hij en kijkt hij stom naar de camera.. hopelijk krijgt ik het snel gefilmt.. mijn man heeft trouwens nog geen tijd gehad om een compilatie te maken van alle filmpjes die we gefilmt hebben.. we hadden onze vakantie ook wel iets anders voorgesteld eigenlijk..

nu ben ik echt up to date denk ik?

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sorry voor alle spelfouten, lig in bed moe te zijn en ga nu slapen.. truste!

14. butterfly1984

Hier heerlijk gelegen tot half 9 in bed!:D
    Melissa kwam wel om 6 uur maar 20 minuten later lag ze er al weer in. Dus best even kunnen bij tanken, heerlijk.

Vandaag niets in de planning, alleen denk ik even wat boodschappen doen.

Ele: Klopt, heb de verjaardagsfoto's nog op camera staan.
    Zit vaak op de andere laptop, omdat van die andere, waar je dus je sd kaart in kan stoppen, het beeld niet meer goed doet.
    Misschien vandaag overzetten anders morgen.
    Klopt heb het weleens gezegd dat ze in haar handen kon klappen, maar jeetje zeg dat is al wel heel lang geleden volgens mij:D, voor mijn gevoel iig.:D
    Wat balen dat hij nu iedere nacht wakker is, hopelijk slaapt hij snel weer door.
    Hoe gaat het voor de rest?

15. butterfly1984

1 september vertelde ik hier dat ze in haar handjes kon klappen, weet niet hoe oud ze toen was, heb nog niet uitgerekend, maar zal elkaar niet veel maken qua leeftijd toch?:D

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen,

Hier denk ik dat ik toch ongi ga worden vandaag!

Klappen: heb ik iets gemist haha
    Ik heb even terug gekeken en Jens klapte met de 7 maanden al erg uitbundig haha

17. butterfly1984

Zo de dametjes liggen op bed en B is naar het werk.
    Melissa is nog steeds niet lekker, heel de tijd een loopneus en erg hangerig.Ene moment speelt ze dan wel leuk met esther of alleen en ander moment wil ze op schoot lekker hangen, dan mag je haar ook niet meer op de grond zetten als je wat moet doen want dan is het huilen.
    Zo heb ik dus vanmorgen stofgezogen met haar op de arm:D
    Esther was gisteren aan de diaree en ook haar vind ik niet vind.
    Ze is vaak ook erg jammerig en snel aan het huilen.
    Hopelijk is het snel weer over.
    Mannetje begon ook al dat ie niet lekker was.

18. butterfly1984

vergeet helemaal wat te vertellen, echt erg want ben er natuurlijk apetrots op:D

Melissa heeft echt weer een "sprong" gemaakt.
    ze praat nu veel en heeft vele nieuwe klanken: kijkkijkijkijk, esthe zonder r, aa van aai, die en nog wel wat, maar het is zoveel ineens, echt zo leuk:D
    Ze loopt nu ook gewoon overal heen, dus niet meer kleine stukjes, echt lange afstanden.
    En dan gaat ze tussendoor ook nog eens helemaal door de hurken om wat op te pakken en als ze dat heeft staat ze zo zonder haar handen ergens aan vast te houden weer op en loopt zo weer verder:D
    Was echt wel verbaasd:D, maar wat ben ik trots.

Sorry dames voor dat gekwijl:D

19. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

elegance: nee ze hebben niet gecoordineerd van bjz, dit is iets wat wij zelf hebben geregeld.

Het was even onwennig, maar het bezoek is goed gegaan. Damian heeft zich zelf netjes voorgesteld en een handje gegeven. We hebben de kamers gezien en toen zijn de kinderen met ons meegegaan naar huis, morgenavond komen ze dan bij ons binnen.
    Inhoudelijk over de zitting kan ik niets zeggen omdat het een openbaar forum is en iedereen kan meelezen, volgende week hebben we afspraak met onze advocaat en dan worden de stukken ingezonden. We hebben wel al wat onderlinge afspraken gemaakt betreft de kinderen en dat is even kort door de bocht,maar moeders laatste kans.

Marleen: hoe voel je je? Al ongesteld geworden of ...?

Nijntje: leuke foto's op je hyves? Hoe is het verder gegaan met Esmee op de kdv?

Anouk: leuke hobbelpaard zeg. Houd je een groot feest of alleen met familie? Erin ook al bijna 1 jaar.

Smokey: hoe is bij jullie? Heeft je man al weer werk of nog zoekende?

Marianne: Melissa gaat echt hard zeg, loopt ze nu Esther ook de hele dag achterna. Zie het al helemaal voor me.
    Wat een diensten weer, hoe bevalt het onder de nieuwe baas?

Elegance: balen dat Herbie snachts wakker is, hopelijk komt hij weer gauw in het oude ritme. Hoe is het met je scriptie, helemaal klaar of nog laatste puntjes op de i?

Heb de foto's van wintersport binnen en ga vast een begin maken met de eerste albums, voorlopig ben ik er weer zoet mee. Zijn weer 5 albums. Voor onszelf plak ik het niet meer in albums. Kreeg er zoveel en had hem nu vol. Heb nu de foto's in een film gemaakt en gebrand met tekst erbij. Dat ligt nu in de brandkluis met de andere albums. Voor de kinderen plak ik het wel in en brand alle foto's wel nog op cd zodat hier altijd nog wel is, je weet immers nooit wat er met de albums kan gebeuren nu of in de toekomst. Harry zijn kinderalbums zijn door ex gewoon weggepleurt toen hij bij haar weg ging en nog voor de boedelverdeling was het al weg. Door deze ervaring bewaar ik voor de zekerheid alle foto's in meervouden.

20. butterfly1984

Sam: Dat is goed om te horen dat het goed is verlopen.
    Wat lief dat damian zich netjes heeft voorgesteld, een echt heer.
    Daar is wel wat voor te zeggen om alles in meervoud te bewaren je weet het tenslotte maar nooit.
    Wat een klotestreek zeg dat al zijn foto's weg zijn gegooid.
    Snap dat je niets over de hoorzitting mag vertellen hier, maar je mag altijd pben oid als er wat is.
    De dametjes lopen elkaar steeds achterna, erg leuk:D
    Vind zo leuk staan dat ze kan lopen, word ze ineens nog weer ouder van. Gisteren bij een oom en tante zeiden ze het ook al van: zo zij is groot geworden:D

Vergeet helemaal je vraag te beantwoorden hoe bobbie het vergaat om onder een andere baas te werken.
    Het is niet zijn directe baas, dat is iemand anders.
    Ze hebben een nieuwe directeur, dus de baas over alles.
    Maar goed, dat vernemen ze ook goed, want hij wil overal in snijden, zo nu ook in de late en de nachtdiensten.
    Nu draaien 2 man deze diensten en hij wil dat er nu maar 1 man deze dienst draait, dus 1 voor de vroege (Dat was al zo) en nu ook 1 voor de late en 1 voor de nacht.
    Dat betekend dus dat hij veel minder onregelmatigheidstoeslag krijgt, dus veel minder inkomen.
    Niemand gaat ermee akoord, dus kijken of het daadwerkelijk doorgevoerd word.

Ze hebben met z'n allen ook bezwaar ingediend voor het nieuwe halfjaar contract en hij heeft van de week de bevestiging gekregen en zou zo spoedig mogelijk bericht krijgen van hoe en wat.
    Eigenlijk moeten ze een vast contract geven, maar ja ik weet niet wat voor regeltjes er allemaal zijn waardoor ze eronderuit kunnen komen.

Deel Deze Pagina