hey meiden, Allemaal een druk weekend gehad, including me... Nou ja, ik heb vooral schaatsen gekeken op tv en vanmorgen even voetballen in de zaal. Verder echt weekend gehouden... Sam, en hoe is het tegenbezoek gegaan? Fijn dat het bezoek bij hen goed gegaan is. En foto's in meervoud bewaren, hier ook... Ben altijd veel te bang dat er iets mee gebeurd... Marianne, wat leuk hoe Melissa het nou doet. En dan worden ze idd echt groot. Balen dat het nog steeds onrustig is op B's werk, maar gelukkig staat hij er niet alleen voor. Marleen, en al duidelijkheid? Hoe is het trouwens met de huizenverkoop? Nog/al kijkers gehad? Wij gaan deze maand naar de makelaar. Hoe is het met de andere meiden? All, we zijn sinds gister op een ander schema gegaan nav het bezoek bij het cb. Ook gaat Esmee nu nog maar 1x naar bed. Gister ging het goed, maar vandaag, met name vanmiddag was ze weer erg mopperig. Ze wil alleen maar zittend spelen en wordt boos als iets niet lukt. Verder denk ik dat er weer een tandje aankomt (dachten ze bij het kdv ook). Daar ging het 's middags trouwens erg goed. Morgen begint de week weer en moet ik dus weer bijna werken. Aan het einde van de maand een heel drukke periode, wil januari dus zappen, op naar februari!!
Hoi hoi dames, Nou vanmorgen hier eindelijke ongi geworden. Maar moet zeggen het is erg weinig. Nijn: dat is vroeg nog maar 1 slaapje gem is dat rond de 1 jaar. Jens heeft het 1 week volgehouden maar slaapt alweer een lange tijd 2 x. 's morgens 1 a 2 uur. 's middags 1,5 a2,5 uur. En de afgelopen dagen 's middags 3,5 uur! Morgen klets ik weer verder maar dacht kom even melden van de ongi!
Hey meiden, Marianne, vol snor?? moest er wel om lachen, het was ook vroeg. Is ze nog wel gaan slapen?? Marleen, toch ongi... grrr... Wel een lange cyclus voor jou of niet? Hoe is het verder? Vroeg 1 slaapje, tja... Esmee heeft sowieso weinig geslapen. Gister heeft ze bijv maar 1,5 uur geslapen op heel de dag. Nu heb ik haar wel op bed liggen, maar ik denk dat ze niet gaat slapen... Hoe is het met de andere meiden? All, hier zit Esmee ook vol snot... Haar neus blijft maar lopen... Wordt er niet goed van. Ook heeft ze sinds vorige week ineens hele rode vlekken onder haar kin. Bij het cb dachten ze schraal, maar het wordt alleen maar meer... Al 3 dagen flink gesmeerd, maar dat helpt dus niet. Ben dus bang dat het eczeem is...
nijn: hahaha, ik las het vanmorgen ook al terug en moest er ook wel om lachen Op de mobiel verandert ie automatisch je woord als het een woord is wat niet vaak voorkomt ofzo, heb heel vaak dat ik wat in typ en dat er wat anders staat. Moet daar nog wat vaker op letten Wat naar dat Esmee ook nog steeds een loopneusje heeft. Had je al een zalfje voor eczeem meegekregen? Esther heeft ook eczeem zalf vanaf baby zijne, maar nu heeft ze het ook weer, komt door koude weer.Ze heeft het nu op haar benen, een paar plekjes maar. Melissa is wel gaan slapen, ze werd om half 9 wakker. Esther was om half 8 wakker. Melissa zit echt heel erg vol, het klinkt niet gezond, maar ja wat moet de ha er eigenlijk aan doen? Die kan toch ook niet zorgen dat ze van alle slijm en snot bevrijd word? Ze heeft wel vaak verhoging en soms koorts, maar dat is niet iedere dag. Esther had gisteren ook lichte verhoging en ze gaf aan misselijk te zijn. Dus beide gisteren niet goed gegeten.
Nijntje: hier is de eczeem weg en niet eens zo zeer door de zalf, hij was telkens een beetje vol, maar sinds wij waterbakjes aan de verwarming hangen is het echt helemaal over. Kreeg het advies van de apotheek om daar eens naar te kijken, de bakjes moet ik echt per twee weken bijvullen omdat het dan leeg is. Misschien is de luchtvochtigheid in huis niet helemaal optimaal, misschien een idee. Verder mag ik hier als hij eczeem plekken heeft 5 dagen hormoonzalf smeren en dan een week alleen vaseline en dan pas weer zalf. Esmee is idd vlot naar 1 slaapje, maar kan zo zijn dat ze straks meer slaap nodig heeft als ze gaat kruipen of lopen. Merkte hier dat met Damian ook. Heeft eerst veel geslapen toen een periode weinig tot niet en toen was het smiddags ruim 3 uur. Op dit moment slaapt hij smiddags nog anderhalf uur. Yarno daarentegen slaapt nog 3 keer overdag. Smorgens een 45 min, smiddags 2,5 uur en dan na het avondeten een half uurtje. Marleen: balen zeg van de ongie. Marianne: die nachtelijke rituelen zijn klote zeg, maar is vaak verkouden en vol, kun je geen verwijzing krijgen van de kno arts om eens naar haar amandelen te laten kijken. Hoop dat het gauw beter wordt op de werkvloer, want het verziekt zo wel de werksfeer. Anouk: lekker aan het genieten van je laatste week vrij. Nog veel plannen? Nog afscheid genomen van je paard, wil je trouwens een nieuwe paard erbij of dat niet? elegance: lekker weekend gehad? Smokey: hoe is het bij jullie. Bezoek is gisteren goed verlopen, de kinderen hebben hun kamers en spulletjes laten zien. Hier zijn de twee onderste tandjes van Yarno eindelijk gegroeit, je zag/voelde ze al tijden zitten, maar naar boven kwamen ze niet. Maar dat is nu verleden tijd, verklaart ook de vieze luiers. Dus hij heeft nu echt twee mini tandjes. Verder zet hij een paar stapjes achter de loopkar, hij staat erachter, dan staat hij in de brug houding en dan gauw een paar stappen en dan laat hij zich op de knieen vallen. Het ziet er wel komisch uit. Verder zijn we gisteren voor het eerst met hem wezen fietsen, was wel weer even wennen, want damian zit nu al een tijdje achterop, dus nu had ik gewicht aan het stuur en achterop. Yarno lekker ingepakt en hij vond het mega intressant. Harry heeft er foto's van gemaakt, probeer ik straks even op hyves te zetten. Hebben jullie trouwens de wintersport foto's gezien?
hoi allemaal, had zaterdag ff snel een bericht willen plaatsen maar toen ik op versturen drukte was het weg en had ik geen tijd meer op opnieuw te typen. Ons paardje leeft nog, hij was best alert toen we er waren, zweette wel ontzettend, maar da kwam uur later en vond het nog te vroeg voor euthanasie gelukkig! Beaut zit nu wel onder de pijnstillers, maar toen mijn moeder gister ging leek ie al wel beter, maar het blijft afwachten, wel blij dat da ook wilde wachten, wij vonden hem er niet doodziek uitzien en ze hebben geen idee wat het is. Marianne, jeetje vroege ochtenden weer zie ik. Wat knap van Melissa dat ze zoveel loopt, Erin loopt nog niet heel veel, ze kan wel over drempels ed komen maar ze loopt gewoon nog veel op haar knieën, vindt ze blijkbaar makkelijker neussprayen is volgens mij het enige wat je kan doen. Sam, oh ga zo ff hyves checken voor de nieuwe fotos. Fijn dat de tanden nu echt goed door zijn, hopelijk heeft ie er minder last van. En 2 feb is echt al snel, spannend hoor!! Het wordt best een groot feest, bijna iedereen die uitgenodigd is komt, dus wel gezellig maar hoop heisa haha Marleen, balen dat de ongi heeft doorgezet, nou ja met goede moed verder toch! Wat slaapt Jens nog veel, lijkt me heerlijk hahaha, hier wel 2x per dag maar dan vaak maar een uurtje, soms als ik geluk heb 1,5 uur. Ja hoe gaat het met het huis (goede vraag Nijn). Nijn, ga zo ff bij het programma kijken, goede tip! Vervelend he als ze zo snotterig zijn, Erin begint langzaam aan weer op te krabbelen, wist niet dat er zoveel snot uit zo'n klein neusje kon komen maar het is aan het afnemen, succes met jouw meisje! Ele, hoe is ie bij jullie, misschien dat Herbie wel helemaal fan wordt van het hobbelpaard haha, je weet het nooit, soms sta ik te kijken wat haar favo speelgoed is. Smokey, hoe is ie bij jou? Erin slaapt echt uit de laatste dagen, heerlijk is het, laatst was het 8.45 en ik was met vriendinnetjes tot 1.00 uit eten geweest in veel te hippe sushi tent dus was echt een cadeautje van mijn meisje
Hey meiden, Sam, dat is al snel zeg! Dus vanaf maart kunnen jullie aan de slag voor een brusje? Thnx voor de tip over de luchtvochtigheid. Had het ook al ergens gelezen, maar was het vergeten. Het schijnt ook goed te zijn voor het hoesten, dus misschien 2 vliegen in ' eén klap... Anouk, wat super dat Beau nog leeft!! En dat ie op lijkt te knappen! Erin nog lekker aan het knie-lopen. Gaat toch ook goed? En mama maakt de gaten in de leggings/broeken wel. Ele, schiet het op met je scriptie?? Smokey, hoe was het weekend? Of nog aan het bijkomen?? Marianne, hoe gaat het nu met Melissa?? All, Esmee heeft vanmiddag 2 uurtjes geslapen, dat was het dan weer voor vandaag. Ook is ze vandaag voor het eerst van rug naar buik gerold!! mannetje en ik keken tv en ineens lag ze op haar buik, goed he? Die rode vlekken lijken te zitten op de rand waar de slabber over haar kin schuurt. Omdat ze zoveel zeverde, hadden we de slabber veel om. Dus misschien zijn het 'gewoon' schuurplekken. Heb vandaag de slabber alleen tijdens het eten en de fles omgedaan... Hopelijk wordt het snel minder.... Meiden fijne avond en tot morgen!!
kom alleen even klagen, sorry, morgen reageer ik weer op jullie allemaal. Vanmorgen is Esther met haar kin gevallen op rand van bed. Sindsdien is ze veel aan huilen geweest. Tussen de middag 1 uur geslapen, daarna weer huilen. Vanaf 4 uur vanmiddag gehuild tot vanavond 7 uur ongeveer. Eten ging ook niet, wang is kapot aan binnenkant en ook haar tong. Zo zielig!!! de kin is nu echt blauw, ze is echt goed gevallen. Wist eerst niet dat ze heel de tijd daarom nog huilde, snapte er helemaal niets van.Totdat ze niet wou eten en ik dus in de mond keek. Ook grijpt ze steeds naar de achterkant hoofd, daar is ze niet opgevallen, maar kan wel een rare draai met hoofd hebben gemaakt. Vanavond hap gebeld, maar moest het aankijken. Mijn moeder vond haar wel wat verward, omdat ik haar moest tillen terwijl ze al bij me was. Dus straks even nog bij haar kijken hoe het dan is. Melissa heeft ook weinig geslapen en was ook niet de vrolijkste, ook eten ging zeer moeilijk en heeft uiteindelijk ook niet veel gehad, ze spuugde het steeds weer uit, dus ja dan houd het op. Ze wou steeds op de arm en wou er bijna niet meer vanaf. Dus 2 handenbindertjes vandaag! Bobbie, was wel vrij, maar lag tot half 12 op bed, toen is het dus met esther gebeurd, ze was te enthousiast om papa wakker te mogen maken en in bed te klimmen om naast papa te liggen. Daarna ging hij om 2 uur weg naar de garage en kwam om 17:00 weer thuis. Had het echt wel even gehad met 2 huilende meiden deze middag, maar goed, verlies mijn geduld niet ofzo, maar moest toch even keer goed slikken om niet in huilen uit te barsten. Esther heeft zetpil voor de pijn gehad en is om 20:00 naar bed gegaan. Melissa ging om 19:00 al naar bed. Daarnaast mijn hoofd gestoten aan de klink van de deur, toen ik bukte en daarna op wou staan. Eerst was het een deuk in mijn hoofd, maar nu een bult met blauwe plek. Nu maar eens kijken wat de nacht brengt. Pffffffffff wat een dag!
vanacht is het goed gegaan gelukkig, melissa was om 06:20 wakker, dus wel iets vroeg en toen ze weer naar bed ging, was esther al wakker, tot half 8 heeft ze bij ons in bed gelegen, daarna eruit, want bobbie heeft cursus vandaag. ze is vandaag niet naar school, want ze is nog niet lekker. mond doet pijn en ze heeft verhoging, want volgens de hap zou dat komen omdat ze griep zou krijgen. We wachten af. Ze is wel erg witjes. Melissa is ook warm, maar heb nog niet getempt. Ze viel vanmorgen volop met gezicht op de grond.
het gaat lekker zeg, nu is Melissa weer gevallen... Heel veel beterschap voor je meisjes!!! Net een heel leuk filmpje op hyves gezet. Esmee had gisteravond zo'n lol met mannetje. Ze bleef maar lachen.... haha
Hallo meiden, ik reageer even alleen op de laatste pagina, ben zo druk, dat ik nauwelijks kan reageren. Vandaag cb, osteo en ha... gisteren livit.. dus gaat weer lekker hier! maar de nacht ging eindelijk weer als vanouds!! joepie! geslapen tot 6! Marianne, esther is gevallen begrijp ik? op haar kaak of mond? ik zou het wel in de gaten houden met de koorts die ze erbij gekregen heeft, hoe ging het vandaag? en melissa ook nog eens gevallen.. het is en blijft een ziekenboeg bij jullie he? misschien een idee om je mannetje eens het stokje over te dragen en jij eens een dagje helemaal niks, gewoon shoppen, bij vriendin op bezoek gaan of wat dan ook zonder kids? misschien is dat wel eens goed voor je? ( hoor het mij zeggen en denk bij mezelf, zou ook goed voor mij zijn!) en het is ook goed voor de vader-dochters relatie! nijn, wat leuk esmee zittend spelen, wordt ook al een hele dame he! poeh wat gaat het toch allemaal snel! en het opvoeden is idd begonnen.. hier zeg ik consequent nee als hij iets in de mond stopt, en het lijkt te helpen, want als ik nee zeg haalt hij het uit de mond ( 2 tellen later zit het er weer in, maar het idee doet me goed ) Marleen, ongi, bah.. balen hoor. ik ook vandaag.. toch weer even een moment van bah... en vooral jij omdat je zo graag wilt! ik hoop zo dat het op jens zijn verjaardag raak is! hier naar cb geweest vandaag.. 9700 kg.. dus nog geen 10 kg! en 76 cm.. nog steeds groot dus en te smal voor zijn lengte.. maar komt goed, want we kunnen vanaf vandaag gaan proberen met uien en knoflook en kruiden! aangezien hij zo goed eet.. en de eerste kruiden zoals rozemarijn, curry etc etc goed kan verdragen, kunnen we het dus eens gaan proberen.. zou het mee eten een stuk makkelijker maken.. dus ben benieuwd.. misschien wordt het wel helemaal niks.. of misschien wel met hier en daar veel winderigheid! ben nu weer verder eten koken! Met de andere meiden ook alles goed? smokey? jou naam zag ik ook niet staan op de vorige pagina.. dikke knuff vanaf hier allemaal
Anouk: wanneer mocht jij nou voor het eerst werken? dus vaak op de knieen lopen, dat is toch schattig Pas maar op voor de slijtage plekken, thuis maar vaak maillots aantrekken Marleen: Hoe gaat het bij jullie? Al beter met de ziekenboeg? nijn: zal dat filmpje straks eens bekijken. Hoeveel tandjes had ze nu? Er kwamen toch meer aan? smokey: Hoe gaat het met maud en jou? Hoe gaan de nachten? Sam: wow! wat een ongelooflijk goed nieuws, 2 februari alweer, dat is al erg snel! Spannende tijden weer! Maar wel leuke spannende tijden En wat goed dat jullie contact goed verlopen is, het is niet niets. Ele: Jeetje wat een druk schema! Maar hij is dus wel goed gegroeid weer. Zo zie je maar dat de schema's van boys en girls verschillen qua lengte en gewicht. En volgende keer prikjes, bah!!! Melissa in maart weer prikjes. dan 1 in de arm en 1 in been. maar je bedoelt toch niet dat ik het stokje moet overgeven omdat je denkt dat deze 2 v alpartijen mijn schuld is? die van esther was ik niet bij en bij melissa, tja die viel midden in de kamer onder het lopen. Denk dat je bedoeld dat ik er even tussenuit moet omdat ik er elke dag bij ze ben en dat dat niet meevalt als ze ook nog eens ziekjes zijn, maar denk vraag het toch even Melissa had 39 graden, dus toch maar zetpil gegeven, hopelijk slaapt ze er lekker op. Esther was lekker vrolijk vanavond, dat was echt heel erg fijn!
vergeet helemaal te vragen: ele, zag livit staan, dat is voor zijn helm toch? Hoe is het daar gegaan?
even snel: De gastouder belde dat haar dochtertje voor 99% mex griep heeft. Dus deze week geen opvang. Morgen zou ik weer beginnen we zijn zo goed als opgeknapt wel allebei nog heel moe. Maar verder gaat het wel. Dus even regelen nu gaat Jens morgen een dagje naar de moeder van jeroen. Donderdag ochtend is jeroen thuis (heb dan overleg op kantoor voor gastouderbureau) en vrijdag past mijn moeder de gehele dag op. Hoop maar dat dat ukkie snel weer is opgeknapt zo zielig zo'n kleintje!!
mogge.. natuurlijk bedoel ik niet dat het jouw schuld is.. maar jij bent iedere dag 24-7 met hun bezig en misschien zou het je wel eens heel goed doen om eens even iets anders te doen zodat je je ook weer kunt opladen.. vanacht was ik dezelfde tijd wakker, heb met mezelf afgesproken de laptop niet open te klappen en weer te gaan slapen.. ik viel gelukkig meteen weer in slaap... we weten ook niet waarom hij ineeens zo extreem huilde.. uiteindelijk spelletjes op schoot gedaan en zo kreeg hij afleiding en kon hij meteen weer het bed in.. ik vertikte het om een fles te gaan geven.. marleen, schrikken zeg, de mex griep, is jens daar vorige week geweest of niet? bah, moet je toch ook niet aan denken zeg.. ikzelf ben daar wel bang voor, ik ben niet ingeent en mannetje ook niet.. een aantal van jullie wel tijdens de zwangerchap toch? hoe is het trouwens met je vader? livit, marianne het gaat de goede kant uit, lief dat je het vraagt. zijn hoofdje van achteren is nu net een maandlandschap, dat schijnt normaaal te zijn, maar de bolling komt wel duidelijk naar voren.. al zit de bult er nog steeds en zal die wrs niet meer weggaan.. goede vraag, anouk, wanneer begin je op je nieuwe werk. En wat schrikken met je paard zeg.. pff.. gelukkig dat de da ook even wilde wachten.. ben benieuwd hoe het nu gaat. sam, 2 feb dus? spannend, en dan gaan jullie er meteen voor? of wil je eerst wachten tot yarno een jaar is ofzo? smokey, ik miss you!!!! hoe is het met je mooie meisje? hoe is het op je werk, weer wat rustiger? gisteren is mijn oma in het zh opgenomen met een veel te lage bloeddruk, 36.. het is zo'n zielig mensje.. zit al jaren in het verpleeghuis, wel nog op haar eigen kamer.. ze is blind, heeft parkinson en reuma.. kan dus niks meer met haar lichaam, ook niks voelen.. en ziet niks.. zit letterlijk in haar eigen wereld die altijd donker is.. ze kan wel alles horen en is heel goed bij.. vorige maand is ze geopereerd aan een tumor aan haar hoofd boven haar oog.. en nu dit weer.. we hopen allemaal dat ze niet lang meer hoeft te lijden.. dat zegt ze zelf ook heel vaak.. gisteren heb ik zo iets liefs meegemaakt met mannetje, ik zei toch al dat hij kon klappen.. nou nu gaat het ineens uit zichzelf.. en dan gaat hij erbij neurien.. lijkt nergens op hoor! als ik dan meedoe en ga zingen gaat hij nog harder klappen.. hij is dan zooooooo happy!! echt zo lief.. vandaag eens kijken wat ik te eten maak en waarbij mannetje echt kan mee eten! misschien spagethi ofzo al een tijdje eet hij ook oregano en thijm etc etc.. en nu dus ook met uien.. ben benieuwd.. :S