Ele: Dacht al dat het je het niet zo bedoelde. En idd ik ben 24-7 met ze bezig en zou het echt wel eens een keer heerlijk vinden om er even een middagje ertussen uit te knijpen. Helaas gaat dat niet vaak. Ben al blij dat ik even boodschappen kan doen, zodat ik even uit het huis ben. Dat is goed nieuws zeg, dat het de goede kant uitgaat, echt super! En daar doen jullie het ook voor. Wat ongelooflijk schattig zeg dat hij zo meeklapt en zelf neuriët, echt heel lief! Jeetje, was sneu voor je oma. Lijkt me verschrikkelijk om zo in je eigen wereldje te moeten leven.Hoe oud is je oma? Esther riep me vanacht om kwart over 3, dus wezen kijken maar was niets, weer lekker ingestopt en even naar de wc geweest en toen weer naar bed. Berichtje had ik met de telefoon gestuurd. Vanmorgen was esther om half 7 wakker en daarmee heeft ze melissa ook wakker gemaakt. De morgens mogen van mij wel iets later beginnen. Probeer vanavond lekker op tijd naar bed te gaan. MELISSA HEEFT HAAR 6E TANDJE! nu 1 links onderin, dus nu 3 boven en 3 onder. aparte volgorde, maar goed
Marleen: de mex griep hoor je idd weer, vreselijk. Gelukkig heb je andere oppas kunnen inschakelen voor Jens als jij aan het werk bent. Bevalt het trouwens je man zijn nieuwe job? Of is de werkwijze anders? Marianne: oh wat sneu dat ze zo gevallen is, maar soms gebeurt het gewoon en daar kun je niets tegen doen. Misschien zijn ze zelf ook wat moe en dan gaat vaak alles wat minder goed, hebben wij zelf toch ook. Hoe gaat het nu met je meiden? En met jezelf? Jouw moeder woont toch twee huizen verderop, wil zij niet een vaste dag in de week oppassen? Dan heb jij een dag even helemaal voor jezelf, want je bent gewoon zo druk met de zorg voor de kinderen ivm je mans baan. Je kunt bijna nooit even het stokje overdragen. Smokey: vandaag aan het werk toch ? Hoe is het met je en met de rest? Nijntje: leuk filmpje op je hyves, ze wordt echt al groot zeg. Anouk: hoe is het bij jou? Elegance: sterkte met je oma Of we er direct voor gaan, we gaan gewoon aan de klus en zien dan wel. Al zal het pas maart worden ivm cyclus
Sam: Nee, denk niet dat ik dat aan haar kan vragen. Ze wil geen verplichtingen, ze wil wel een keertje oppassen maar niet verplicht. Op zich wel jammer, maar is niet anders. Met esther gaat het nu wel beter, de tong is wel best kapot, aan beide zijkanten is het kapot, toen ze op de kin viel is haar tong tussen de tanden/kiezen gekomen, dus kun je nagaan! Lijkt mij erg pijnlijk, maar het geneest snel. Melissa was vanmorgen wel vrolijk, maar meestal komt de koorts later op de dag. Ze gaan trouwens van het cb kijken of melissa haar verkoudheid te maken heeft met ons ongeisoleerde huis. Daar hoor ik nog meer van. Marleen: volgens mij vergat ik helemaal op jou te reageren, maar wat schrikken zeg de mex.griep. Al is het wel zo dat er meer mensen overleden zijn aan de "normale" jaarlijkse griep dan aan de mex.griep. Maar goed, het maakt het niet minder erg. Mitch van Marieken verdenken ze wss ook van mexicaanse griep, maar omdat de behandelmethode zelfde is als die van de gewone griep, word er niet op getest.
jaaa inderdaad nijn, ik dacht dat ik op jou gereageerd had, helemaal niet dus! schaam schaam.. ik werd zelfs helemaal emo van je filmpje echt erg dta ik je dat niet heb gezegd, sorry.. maar wat een lief filmpje.. wat is ze al wijs! je merkt echt dat je het leeftijdsverschil steeds minder gaat zien, heerlijk aan het genieten dus! mijn oma is over de 80, ze was mijn super oma, maar door de jaren heen is dat heel erg verwaterd.. de laatste 10 jaar zit ze dan ook alleen in het vphuis en kan ze niks meer zien of doen.. haar spieren zijn zo slap van de medicatie vd parkinson en daarnaast de reuma dat ze zelfs niet op een grote afstandsbediening de knoppen kan bedienen.. en toen ik mijn ouders niet gesproken heb , heb ik mijn oma ook nooit meer gezien. met de kerst hadden ze haar een boterham gegeven en die zat tegen de middag vastgeplakt tussen haar arm en stoel.. en de verpleegster zei nog zo mooi, ik dacht dat ze die op had.. ze weten dat ze niet alleen maar kan eten etc etc.. dus vooral bij mijn moeder heerst er zo'n schuldgevoel dat ze machteloos is.. maar ze ook weet dat het beter is als ze inslaapt.. deze operatie zien ze dan ook alweer als overbodig.. maar ja wat wil je.. half 12 moet ze onder het mes.. voor mij is het gewoon raar.. mijn oma is mijn oma en ze hoort er hoe dan ook bij.. ze is er gewoon zeg maar.. ik kan er gewoon slecht tegen dat ik zie dat mijn moeder zo'n verdriet heeft..
ele: bah! wat naar allemaal. En echt ongelooflijk dat ze dat niet zagen van de boterham! Doodzielig! Je denk dat ze in een verpleeghuis goed zitten, maar niets is minder waar. Dus nu is ze onder het mes, wat spannend zeg! Dikke knuffel. Hier heeft melissa onderkoorts lijkt wel. Ze heeft 35.8 graden, maar is dat onderkoorts? De assistente van ha zei dat niet erg was.
hey meiden, Ele, wat erg van je oma. Ook al heeft ze een mooie leeftijd, lijdt ze, maar toch wil je haar niet missen... Ik schrok net trouwens van je banner, Herbie al 40 (!) weken... Marianne, jammer dat je moeder niet wekelijks een dagje op wil passen. Maar binnenkort een dagje voor jezelf plannen, deal? Marleen, mex griep is schrikken idd. Maar ik heb vorig jaar overlegd met de ha over wel/niet inenten en hij zei dat de mex griep bijna hetzelfde is als de gewone griep. Snap alleen niet waarom ze het dan in de media brengen als er iemand aan overleden is.... Anouk en Smokey, zijn verdwenen.... Anouk moet a.s. maandag beginnen dacht ik. Op de 'meest deprimerende dag van het jaar' zeggen ze... All, leuk filmpje he? Heb het gister ook erg vaak bekeken, wordt er echt vrolijk van. Vanmorgen gezellig een theetje gedronken bij een vriendin en die kleine (4 maanden) en dat was weer erg gezellig! Vanavond tennissen, al hoop ik wel dat het stopt met regenen...
Hallo hallo, Ik ben er nog wel maar zo druk niet normaal haha druk op het werk en thuis. Heb gewoon geen tijd om hier wat te tikken Maud gaat super gisteren bij cb geweest weer een prikje gehad gelukkig geen last. Ook nog bij de dokter geweest ze heeft ecseem nu zalfje voor gehad en het gaat gelukkig beter. Ze was deze x alleen niet zo heel hard gegroeid en ik vind nog wel dat ze zo groot wordt. Wel heeft ze al een week spuitluiers volgens mijn door tandjes die door moeten komen maar dat dacht ik de vorige keer ook en ze heeft nog geen tandjes dus zal wel niet, je voelt wel duidelijk dat het bobbellig is. Verder is er nog iets, ik heb 1x de pil vergeten tijdens meest vruchtbare periode volgens mijn, en toen hebben we het ook nog gedaan. En nu voel ik weer allemaal krampjes en steekjes onderin mijn buik. Ben zo bang dat ik zwanger ben, dat is absoluut niet de bedoeling. Dus ik zit knap in de zenuwen. Het ritme van de pil zit er nog niet in, komt ook omdat ik hem 1,5 jaar niet heb geslikt, dus vergeet hem nog wel eens. Morgen hoop ik weer op iedereen te reageren, maar heb ook werk mee naar huis, maar zit in iig achter de pc Sorry meiden dat ik jullie verwaarloos
smokey: wat fijn om wat van je te horen Hoe gaan de nachten? Geeft toch niet dat ze niet zo goed is gegroeid? Hoe ouder ze worden hoe minder hard ze groeien. Wat een spannende weekjes. Maar dames: hadden jullie gelezen dat melissa haar 6e tandje heeft? Dat is dus 2 erbij in 1 week tijd
haha bedankt Nijn, dat ik weet dat het maandag de meest deprimerende dag wordt Marianne, 6 tandjes, gaat hard he, erin heeft er drie boven, vier beneden en twee kiezen die doorkomen waar ze nu wel wat last van heeft, ziet er ook pijnlijk uit. ik kwam ff snel buurten, morgen cb voor de prikken (vorige x kon niet ivm antiobiotica) dan smiddags ziekenhuis voor haar handje en dan savonds zumba, vol dagje dus probeer tussendoor bij te lezen en te reageren op iedereen. fijne avond!
Hier nog even snel een berichtje voordat ik morgen weer moet gaan werken Marianne, ik bedacht straks idd dat ik nog niet gereageerd had op het 6e tandje! Wow.... Gaat snel zeg, en ik al bij met 2, haha Smokey, fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! En druk... poeh poeh, denk je wel aan jezelf? Spannende week voor de boeg, wanneer moet je ongi komen? Anouk, maar jij hebt een heel goed plan om de meest deprimerende dag door te komen. Dus dat komt helemaal goed! Net getennist... in Australië watersnood? Hier toch ook hoor... Maar wel gewonnen, van twee oude vrouwtjes. Vorig jaar werden we nog super afgemaakt en nu hebben we hen afgemaakt, haha Morgen weer werken, maar helemaal geen zin... maar ja, het moet... Welterusten!!
mogge meiden! wat een boel tandjes al! hier heeft mannetje er nog steeds 2.. 2 hele grote, hij is ook echt een klein konijntje nu zal kijken of ik er een foto van kan maken, ze zijn nml echt groot.. de rest lijkt er nog helemaal niet aan te komen.. smokey, wat nijn zegt, denk je wel een beetje aan jezelf? hoe gaan de nachten nu? en succes bij het cb.. en ben ook wel benieuwd wanneer je ongi zou moeten worden.. marleen hoe groot is jens nu? groter als herbie toch? is hij de 2 grootte van ons topic of wat? zag net dat erin in dec ook nog kleiner was.. hij is nu dus 76 cm! hij is overigens weer helemaal aan het veranderen... de interacties worden nog meer nog steeds is het kruipen geen echt kruipen, hij speelt en zit wel vaker op zijn knietjes, maar als hij dan vooruit gaat is het plop op zijn buik.. hij heeft het een beetje opgegeven lijkt het op zijn hoofd en voeten lopen.. zag er ook heel moeilijk uit.. het lopen is dan nog steeds heel goed, het aan een handje lopen gaat echt goed, soms wil hij ook een overstap maken van mij naar bank ofzo, maar dat kan hij dus echt nog niet goed inschatten en hij is nu duidelijk aan het oefenen om nog beter te gaan zitten als hij staat.. ook de klanken lijken meer uitgebreid.. hij communiceert nu echt met de katten, denkt hij meer dan een oeka is het nog steeds niet.. vaak komt er ook bapabapa uit, maar nog steeds denk ik niet dat hij papa bedoeld.. alleen oeka, als die kat in de buurt is, roept hij hem duidelijk ben weer up to date denk ik.. marianne, hoe is het vanacht gegaan? en met de koorts? misschien een idee om je moeder een dagje op te laten passen. Dan heb je toch maar even lekker een dagje voor jezelf he! mijn oma is gisteren niet geopereerd, toen ik mijn moeder sprak wist ze nog niet waarom, dat zou ze later horen van haar broer. haar hartslag was 34, denk dat hij echt te laag is.. ze hebben dat arme mensje dus de hele dag niks laten eten en uiteindelijk opereren ze niet.. dat lijden bedoel ik dus.. dat is toch onnodig.. joehoe weer gewonnen nijn! werk ze vandaag! Anouk, succes met je drukke dagje! en we zien ons in het zh! haha.. ik moet er ook vandaag zijn, ivm oogarts voor herbie.. jammer dat we een ander zh hebbben, anders kon ik erin ook eindelijk eens zien in real life! sam, leuke foto's op je hyves! wat een mannenbende!
Morgen meiden, Marianne wat goed al haar 6e tandje! Anouk fijne dag vandaag lekker druk, ik heb het lekker rustig vandaag heerlijk, misschien alleen even boodschappen doen en wat werken verder beetje rommelen en werken. Nijn werken vandaag oh ik vind het altijd heerlijk om te gaan werken haha even lekker wat anders. En jij bent weer goed bezig met tennisen zeg Volgende week moet ik ongi worden. Ele en Sam hoe gaat ie bij jullie? Hier durf ik het bijna niet te zeggen maar Maud slaapt al 4 dagen tot half 6 - 6 uur zo blij mee, nu maar snel weer afkloppen. Ze krijgt nog steeds 5 flessen van 180 ze drinkt ze niet helemaal leeg. Wil straks toch proberen om met een fruithapje te gaan beginnen denk ik, op cb zeggen ze met 6 maanden maar je kan dan toch moeilijk overal tegelijk mee beginnen, fruit groente brood, voor mijn gevoel kan ik dan nu beter al aan de fruit laten wennen. Hoe deden jullie dat, en wanneer gaat ze naar 4 flessen heb het idee dat ze nu echt nog wel die 5 flessen moet hebben dat ze anders te weinig binnen krijgt gemiddeld per dag denk ik 750 cc. Komt ben ik op cb geweest en zeggen ze dat ze niet goed gegroeid was dan denk ik meteen oh jee het gaat niet goed of ze drinkt te weinig. Hadden jullie dat ook wel eens? Ze weegt nu 6,51kg en is 67cm en hoofdje is 40,3cm ze is nooit echt dik geweest een slanke baby zeg maar. Ik vind haar er goed uit zien nu maar dat cb maakt me weer onzeker nu bah Het lijkt buiten nog wel nacht wat een weer zeg ga de hele dag mijn bed maar in.
Jeetje ele wat heeft je oma,heb ik denk ik gemist. Belachelijk dat ze idd haar de hele dag niks laten eten en vervolgens niet opereren. Kan allemaal tegenwoordig in zh waardeloos. Wat leuk dat Herie het zo goed doet Oh ja wij gaan heeel luxe in febr nog een weekje met wintersport mijn ouders passen een helft van de week op Maud en de andere helft mijn souders. Dan gaan we een weekje met zijn 2-en lekker uitrusten en heerlijk skieen wat een luxe. Zal wel even moeilijk momentje zijn zonder Maud maar we hebben er erg veel zin aan. Even helemaal bijtanken weer.
goedenmorgen allemaal. Smokey: das spannend zeg. Fijn zeg dat maud al een paar nachten het goed doet. Mooie lengte en gewicht hoor. Laat cb maar lekker voor wat het is. Nijntje: toch nog getennist, hier was het gisteravond één en al regenval, mannetjes tenniswedstrijd ging niet door. Maar je hebt gewonnen. Werkse vandaag. Elegance: wat leuk dat herbie zo druk is met de katten. Krijgt je oma vandaag dan wel duidelijkheid of ze nog geopereerd gaat worden, of moet dat nu opnieuw ingepland worden? Marianne: alweer 6 tanden, wat gaat dat hard. Al kiezen onderweg of niet, weet niet eens meer wanneer dat precies komt! Hoe hebben ze geslapen en Esther naar de psz? Anouk: succes vandaag in het zh,cb en sporten. Marleen: hoe voel jij je? Ben je nog down geweest vanwege de ongie of ...? Hoop echt dat je snel zwanger mag worden en een heel lief brusje krijgt voor Jens. Vandaag werken toch! Vandaag moet ik werken van 13:00 uur tot 21:00 uur.Mannetje gaat vanmiddag met de jongens naar kids playground en vrienden van ons gaan er ook heen. Mijn vriendin kookt, dus mannetje heeft een heerlijk middagje zo. Zelf ben ik op het werk heel druk ivm begrotingen/balans oude/ nieuwe jaar. Regent het bij jullie ook zo, hier is het geloof ik sinds gisteravond niet meer gestopt.
goedemorgen allemaal! even snel: hoef vandaag niet naar hoofdkantoor voor gastouderbureau want er zijn daar veel zieken. Komt goed uit want heb het megadruk. Morgen heel de dag werken. Zaterdag opendag dus poetsen vandaag en verslagen uitwerken van gatsouderbureau. Dus druk druk! Volgende week krijg ik het als het goed is iets rustiger hoop ik dan ook zodta ik hier weer wat meer te vinden ben verwaarloos jullie een beetje op dit moment. Maar als je werkt en een kleine hebt en het huishouden moet draaien en net bekomen bent van de griep valt het niet mee moet ik zeggen!! Ele: zag je vraag staan over lengte jens die was met 9 maanden 79 cm. En moet nu 27 januari weer dus afwachten wat hij dan voor een lengte heeft. Verder wel gelezen maar vergeten sorry!!!
Ele: Heb het boekje van esther er bij gepakt, aangezien zij ook best lang is. Zij was 9 maand en 1 dag, 76 cm en woog 9030 gram. Zoals je ziet net zolang als herbie, maar wel een stuk lichter, dus een hele slanke dame Jongens groeien harder, ze zijn vaak langer en zwaarder Gelukkig is herbie wel zwaarder als dat esther was, is hij tenminste niet zo slank Maar jeetje, hij gaat qua ontwikkeling ook heel erg hard zeg! Echt heel leuk, maar ook weer emo. Smokey: wat fijn dat de nachten nu goed gaan. En heerlijk nog op wintersport, even helemaal bijtanken. Nu ik het boekje van esther bij me heb zal ik eens kijken hoe zwaar zijn was met 4 maanden, maar zie dat maud al bijna 5 maanden is. esther was 2 dagen voor ze 4 maand werd: 65.5 cm lang en woog 6655 gram. Dus lijkt me dat Maud wel heel goed groeit hoor. Ze is echt een lange slanke dame. Maak je niet te druk wat ze zeggen. Nijn: Dus gewonnen.Joepie!!!! Wanneer mag je weer? Ele: wat een narigheid zeg! En idd heel erg dat ze haar zolang zonder eten laten, echt sneu. Krijgt ze vandaag te horen van hoe en wat? Sam: Zo zeg, manlief lekker verwend. en jij lekker werken? Tot 21:00 nog wel! Doe je het wel rustig aan? Hoe is het vandaag met yarno en damian? Marleen: ook lekker druk bezig! Dus zaterdag weer opendag! spannend zeg. Hoe gaat het met de ontwikkeling van Jens? staat ie al zelfstandig of aan tafel? Loopt ie misschien al langs de tafel? Kruipen doet ie nog niet he? Anouk: Maandag, dat is al snel zeg! Komt vast helemaal goed. Dit weekend verjaardag van Erin toch? Kun je me jouw adres nog even pben, weet niet zeker of ik hem nog in de inbox heb. Melissa was vanmorgen om half 6 wakker, om 6 uur weer naar bed. Om 7 uur heb ik esther eruit gehaald want die bleef mama roepen en daarna heeft ze nog even bij me in bed geslapen. Om 8 uur naar beneden en om kwart voor 9 haar naar school gebracht. papa was er toen ook weer van de nachtdienst dus hoefde ik melissa niet mee te nemen. Om 5 uur werd ik wakker met gigantische keelpijn, kon er niet meer van slapen! Nu nog keelpijn en weer verkouden. Ook esther had alweer vieze neus en klaagde dus over zere oren gisteren. Net of we elkaar continue opnieuw aansteken ofzo, we komen er maar niet vanaf. De woningbouw heeft laten weten voorlopig nog niets te doen aan dit huis. Op lange termijn gaan ze eens een keer kijken wat ze eraan kunnen doen. Dikke bullshit natuurlijk!!!! Dus mannetje had direct juridisch loket gebeld en die adviseerden zoals wij al dachten om onze rechtsbijstandverzekering in te schakelen. Hij daarheen gebeld en hun nemen het nu over, ze maken er een zaak van. Vandaag dus alle papieren naar hun sturen. Interpolis zegt ook: als de luchtvochtigheid zo hoog is dan is het huis eigenlijk onbewoonbaar, omdat het dus schadelijk kan zijn voor de luchtwegen. We laten melissa er ook op testen of die verkoudheid (zoveel slijm) daarvan komt, maar krijg daar pas over 2 weken telefoon over, deze mevrouw was erg druk.
Marianne: Damian was na het slapen weer helemaal zichzelf, yarno daar en tegen nog zeurderig. Maar of het verband hielt of niet hij had gisteravond een mega spuitluier, we kwamen boven om naar bed te gaan en stinken toch. Maar hij sliep, ik zag het al door de pyama heen komen. Dus wakker gemaakt, uitgekleed en onder de douche ermee geweest. Daarna lekker aangekleed en hebben hem ook nog een fles gegeven. Hij heeft tot 8 uur geslapen en hij is nu heel vrolijk. Zag trouwens net aan zijn bedrand en ook bij de box dat hij zijn tand afdrukken heeft achtergelaten. Als hij staat in box of bed dan komt de rand precies op mondhoogte. Maar hij wil nog steeds niet anders dan lopen aan de hand, al zet ik hem neer dan heeft hij zoiets van, nee nee ik wil staan, hij trekt zich dan overal aan op, ook aan de papegaaien kooi of kinderstoel en hup meneer staat en straalt helemaal. Aankomend weekend gaan we ook maar weer de beveiligers op de kastjes en lades zetten, damian zat er nooit aan. ( toen hebben we hem alleen op de lade van de schoonmaakspullen gezet) maar Yarno trekt alles op en zit overal aan. Gisteren heeft hij al een plant gesloopt en als ik nee zeg kijkt hij me aan en dan doet hij ook niets meer en gaat daarna vervolgens weer rustig verder waar hij was gebleven. ( merk nu het verschil toch, Damian heeft niet gekropen en optrekken tot staan was hij 11 maanden, damian was wat ouder maar begreep daardoor denk ik het ook sneller wat nee was en hij genoot van in de box spelen of het kleed.) Heb Yarno even zelf gemeten en hij is nu 75,5 cm volgens onze centimeter. Hij was bij de geboorte 47 cm, hij groeit dus ook als kool. Vanmorgen tijdstip doorgekregen voor 2 februari voor de annestesist. weet niet of ik het goed schrijf, maar dat is al om half negen. We moeten naar doetichem, dus heb mijn moeder gevraagd of de kindjes bij haar mogen slapen. De dinsdag past mijn moeder op de kinderen maar dat wordt dan nu een keer de woensdag. Ze gaan nu dinsdagavond ernaar toe.
Sam: Melissa was ook net als yarno 47 cm bij de geboorte en ze was met 11 maand 77cm, dus ook echt goed gegroeid Wat goed zeg dat hij zich overal aan optrekt, echt heel knap. Nou wat je zegt over verschil tussen damian en yarno is hier ook zo met de meiden.Esther heeft ook nooit gekropen en stond ook al erg vlot, maar zat ook eigenlijk nooit ergens aan. Melissa daarintegen trekt alles open wat maar open kan. Als ik zeg kastje dichtdoen, dan doet ze dat ook wel, maar even later gaat ie weer open Hoe gaat het nu tussen jou en je moeder? Had al keer eerder gevraagd dacht ik , maar volgens mij geen antwoord gehad of ik heb er per ongeluk overheen gelezen. 2 februari al!!!Gaat echt snel. Melissa heeft antibiotica kuurtje meegekregen, hopelijk gaat het daarmee eindelijk eens over. Nu zelf erg verkouden en giga hoofdpijn.
sam zelf gemeten? knap hoor dat je dan ook de halve cm kunt rekenen! wanneer moet je naar het cb? dan weet je het precies.. marianne, fijn dat jullie een rechtsbijstandsverz hebben en er zo dus werk van kunnen maken.. toevallig dat kenissen van mijn ouders vorig jaar hetzelfde hebben meegemaakt. Hun huis was onbewoonbaar verklaart.. en toen ging alles heel snel en zaten ze binnen 2 weken in een ander huis.. ik hoop dat het voor jullie ook een beetje opschiet nu.. en nu jij weer verkouden, misschien is het idd allemaal door het huis.. ik heb besloten, om niet meer hier mijn dagboek bij te houden.. ik bedoel het niet als opscheppen, vond het een mooie gelegenheid om het te kunnen bijhouden aangezien ik er nooit aan denk om het ergens ander op te schrijven. Dat ga ik vanaf nu dus wel doen, als ik andere het gevoel geef een competitie aan te moeten gaan, wordt het verkeerd begrepen en daar heb ik geen zin in. Dus ga ik het op een andere manier bijhouden. Wil sowieso aan zijn boek voor het eerste jaar gaan werken.. waarin alles staat, mijlpalen, foto's geboortekaartje, armbandjes ingescand echt alles.. ook de leukste en belangrijkste geboortekaartjes heb ik ingescand en zal ik in dit boek verwerken.. en natuurlijk de belangrijkste foto's! zo hebben we echt een boek met herbie's 1e jaar! heb er nu al zin in om te gaan maken!