smokey, ik zou me zeker niet te druk maken wat cb betreft. Herbie zit boven het gemiddelde lengte en is weer te licht voor zijn leeftijd, laat staan voor zijn lengte.. ben blij dat ze niet zo'n grote baby is.. lekker klein, zou ik veel leuker vinden, serieus.. nu denkt iedereen dat herbie al een jaar is en dat verwachten mensen dan ook.. hij heeft nu met 9 maanden maat 80/86 en daar zit geen babyspul meer tussen.. allemaal dreumes spul.. soms verlang ik echt nog naar die kleine minikleertjes, lekker zacht en echt baby... hier vonden ze het bij het cb goed dat ik met 4 mnd fruit/groente ben gaan geven.. met 5,5 maand at hij brood en met 6 maanden al potjes maaltijden en met 6,5 maand at hij al potjes voor 8 maanden.. ik maakt me daar altijd keiveel zorgen om.. nu achteraf denk ik, ik was echt wel goed bezig, je weet echt wel wat je kind wel of niet kan hebben.. zo slaapt herbie nu gigantisch veel.. ik vroeg ook of dat erg was, want de eerste maanden sliep hij nauwelijks.. maatr hij bepaald.. en uiteindelijk komt het allemaal goed toch! ik denk dat elke cb iets anders zegt omdat het gewoon ook niet veel uitmaakt.. ieder kind is anders en het is makkelijk om richtlijnen te hebben.. maar wat voor de een geld hoeft niet voor de ander he.. het yoga meisje is ook veel kleinder dan levi.. en zal nu bijna 8 kilo wegen en is een dikke maand ouder.. ze is toch kerngezond.. kruipt staat en ontwikkelt goed.. ik ga nu ook meer eten geen die wij ook eten.. is ook maar een proef he, zodra ik merk dat hij het niet kan verdragen (uien) dan minder ik of wacht ik nog even af.. en als hij heerlijk smikkelt en geen last ervan heeft, lekker toch!
mijn oma is geopereerd.. mijn moeder is net bij haar geweest, ze was nog niet bij.. het lijtk goed gegaan te zijn.. haar hartslag was nu normaal.. meer weet ik ook nog niet..
hey meiden, alles gelezen, maar ik ben doodmoe... Dus een korte reactie van wat ik nog onthouden heb. Smokey, dat cb, jij voelt/weet/merkt wat goed is voor Maud. Dus als jij haar aan fruit toe vindt, doen. Ik heb me wel aan hun richtlijnen gehouden, maar wat je zegt, met 6 maanden mogen ze ineens alles.... Ik zou het de volgende keer ook beter opbouwen. En lekker nog op vakantie! Marianne, misschien ligt al dat snotteren en dat ziek zijn wel aan het huis... Nou dan had die woningbouw jullie al veel ellende kunnen besparen zeg... Sam, 2 feb is al snel zeg. En wat leuk dat je zo goed verschil ziet tussen de jongens. Of het fijn is, is dan een tweede, haha Marleen, ons verwaarlozen, hoe durf je, haha zaterdag openhuis, ben benieuwd... Ele, veel succes met parket leggen en opruimen dit weekend! En beterschap voor je oma. Belachelijk hoe ze haar gister behandeld hebben Anouk, Erin bijna 1 jaar! Weet je nog vorig jaar.... All, ben dus bekaf, heb buikpijn en voel me niet lekker. Sinds de ks ben ik zo anders ongi. Vroeger nergens last van. Nu op dag 3 (morgen) super hoofd- en buikpijn, bah bah. Dadelijk dus lekker onder de douche en dan vroeg mn bedje in. Nog 1 dagje en het is weekend! Morgenavond feestje van mn broertje, maar heb al afgezegd... na een dag werken, trek ik dat niet...kl#te vermoeidheid.... sorry moest ik even kwijt
even een trotse mama hier! Zo leuk Jens is echt aan het stapelen geslagen. Hij stapelt blokken zo op een toren en gooit hem dan om en stapelt opnieuw zelf een toren!! Gewoon een blok of vijf stapelen. Zo knap! Ook is hij al heel handig met de pincetgreep (tussen duim en wijsvinger) hij pakt de kleinste stukjes op. Ook zo lief als hij een koekje eet krijg ik na elk hapje ook een hapje stopt dan echt zijn koekje in mijn mond en wacht dan tot ik mmm lekker zeg en moet dan lachen en pakt zelf weer een hapje! Kleine jongetjes worden groot! Iemand vroeg hoe de ontwikkeling van ons mannetje gaat weet niet meer wie nou het gaat super haha Zo genieten van ons mannetje!! Zo dat moest ik even kwijt ga nu lekker mijn bedje in ben helemaal op. En moet morgen heel de dag werken.
Nijn: oei dat is niet fijn dat je er zoveel meer last van hebt als eerst. Hopelijk knap je snel weer op. Ga hier nu lekker naar bed toe.
o ja dat met duim en wijsvinger moeten ze trouwens ook al kunnen, want dat vragen ze als je komt met 11 maanden op het cb.
hey meiden, hier een moeie en bezweten anouk niet normaal zo hard gezumbaat. Erin vandaag prikjes gehad, ze heeft 2x2 uur geslapen, maar voor de rest weinig last van gehad. Ziekenhuis weet nog steeds niet wat er is met haar handje, verder niet ernstig, maar ze gaan nog wel informeren bij academische ziekenhuizen, want tijdens artsenoverleg met 15 personen was het voor iedereen een raadsel. Ze is wel flink gegroeid, of ze kunnen gewoon niet meten bij het cb, ze is nu 74,5 cm en 8,5 kilo, dus nog steeds slanke dame. Morgen de verjaardagstaart halen in Wil er iemand misschien dinsdag om half 8 savonds in Ermelo paintballen met 4 personen, heb per ongeluk geboden via veilingen.nl dus als iemand wil gaan (volgens mij woont er niemand echt in de buurt) anders heb ik het geld toch weggegooid dus als ik er iemand blij mee kan maken... Ele, heel veel sterkte met je oma Smokey, idd niks aantrekken van cb, doe ik ook niet meer. En zwanger? kans is wel klein als je een x pil vergeet volgens mij hoor, maar zal duimen op goede uitkomst. Marleen, gefelciteerd met je eigen Bob de Bouwer! Marianne, wat belachelijk van dat huis, goed dat je er achteraan gaat, gaat wel om de gezondheid van je gezin, en jij beterschap nu! Sam, Yarno ook alweer grote kerel zeg, nu al groter dan mijn dame Nijn, niet weggespoeld tijdens tennis, neem aan dat je binnen speelt nu? Morgen probeer ik even wat beter alle verhalen te lezen, morgen wel nog druk met boodschappen en de taart in adam halen.
Nijn, beterschap, vervelend dat je zo'n last van je ongi hebt, ik ben wel stront chaggie voordat ik het moet worden, maar gelukkig niet meer last na ks dan daarvoor. Marleen, ja dat van die hapjes ken ik, ik krijg ook steeds een half afgelebberde soepstengel aangeboden, en de kat kreeg vandaag een fruitreepje in zn neus geduwd haha, maar schattig is het. Erin houdt alleen momenteel niet van groente, alles wat groen is, is wegdraaien met haar hoofd, gelukkig als je haar zelf laat eten gaat het wel beter en vist ze niet alle groene groentes eruit. Oja en ze heeft van de week voor het eerst pindakaas gekregen, lekker vond ze het.
Het is heel makkelijk om zelf te meten, plak meetlint op de grond en dan vanaf de muur meten en yarno met hoofd tegenaan. Zo kwam ik bij zijn lengte.Of het helemaal goed is weet ik niet omdat ik het zelf deed, maar ik houd cb maten aan, zelfde meetbak bij iedere meting. Hij moet 3 februari weer naar cb toe, duurt dus nog even. Met zijn lengte aangeven bedoelde ik echt niets mee hoor, elk kind groeit op zijn eigen manier. Ook maar goed anders hebben we straks alleen maar jongens met 1 lengte, is ook zo saai. Ze zijn allemaal ieder stuk voor stuk uniek in hun eigen persoon. Elegance: leuk idee om helemaal een eigen eerste unieke jaars boek te maken. Veel beterschap voor je oma gewenst, hoop dat ze snel opknapt. Hoe is het eigenlijk vandaag gegaan in het ziekenhuis? Marianne: hoop dat het probleem snel oplost, want dit is zo ook niets. Al woon je daar wel heel mooi. Mijn moeder en ik hebben het uitgepraat. Is een heel verhaal geweest maar we zijn eruit gekomen. Marleen: Nog even en dan is hij 1 jaar, dan is hij baby af en dan officieel peuter. Wat is het toch onwijs hard gegaan, ik weet nog toen je begon, je was aan het rummicuben. Hebben jullie al cadeaus in huis? Ben benieuwd hoe hij er nu uitziet. Open dag voor het huis,spannend. Nijntje doe je wel rustig aan? Goed dat je even aan jezelf denkt en die verjaardag even laat voor wat het is. Ja de jongens zijn totaal verschillend al zegt iedereen wel dat ze zoveel op melkaar lijken. Gelukkig ook maar dat ze totaal verschillend zijn anders is het zo voorspelbaar. Werkse morgen en hoop dat de nachtrust je goed doet. Anouk: hoe is het vandaag gegaan, zk, cb en zumba? Smokey: weekje wintersport, fijn zeg dat jullie ouders op passen. Geweldig toch. Heerlijk. Hier vanmiddag en vanavond gewerkt, was vanmiddag redelijk rustig en vanavond daar en tegen druk. Voordeel is wel dat de avond voorbij gevlogen is. Heb nu weekend en mannetje moet nog half dagje werken en heeft dan ook weekend. We hebben dit weekend geen afspraken of iets zijn, dus niets hoeft en gaan ook niets plannen en zien gewoon hoe het loopt. Heb eigenlijk wel zin in zo'n slobbertrui en broek weekend. Meiden weltrusten
Plaats net het berichtje zie ik al allerlei berichtjes geplaatst zijn, hahah. Zat ik dus nog te tikken, was ook wel wat sloom, zat ondertussen ook de telegraaf (online) te lezen.
Even snel vanaf mobiel. Hele nacht wakker geweest, echt zo'n last van mijn keel, neus potdicht en giga hoofdpijn. Hals/nek dik en de klieren helemaal opgezet. Kan het eveneens lijden om erop te drukken of mijn schouders op te halen Wat kan een mens zich slecht voelen Esther was half 7 wakker, melissa klein uurtje later, dus dat is helemaal top.
Dat weet ik! Maar mag toch wel zeggen dat ik dan trots ben als hij dat kan? Hij kan het al ruim 2 maanden maar had het hier nog niet gezegd en vind het gewoon knap hoe die ontwikkeling gaat. Maar die toren bouwen hoeveb ze pas met 15 maanden te kunnen en dat kan hij ook al goed dus ben een erg trotse mama!! Even snel in mijn pauze moet om 13.40 weer op mijn werk zijn. Jens is trouwens weer ziek!! Bah wat zielig als die ukkies ziek zijn. Heeft weer koorts hoop maar dat hij er snel vanaf is want vind dit wel heel zielig dan ben ik nog 100 keer liever zelf ziek dan dat die kleintjes niet lekker zijn. Gelukkgi word hij vandaag vertroeteld door mijn moeder en gaat jeroen hem om 15.15 al ophalen.
Marleen: wat knap dat Jens al een toren bouwt en zijn eten met je deelt. Smelt Smelt. Hoe doe je trouwens dat met die stukjes van een ander bericht pakken, quotten heet het geloof ik toch. Bah Jens ook snotterig, het is overal snotterbellen geloof ik. Marianne: hoop dat je snel opknapt. Had ik al verteld dat we een fotoshoot bij de V & D hebben gewonnen! Een paar weekjes terug, liep ik in de V&D en toen kon je raden hoeveel kerstballen in de schaal zaten. Ik had 76 gezegd en het bleek er 74 te zijn. Nu morgen gaan we foto's maken en krijgen 5 foto's gratis in de formaat van 20x30 en 1 posterformaat en zitten ook geen reportagekosten aan verbonden. Overige foto's die je dan nog wilt moeten wel zelf betaald worden. We willen een paar foto's van Yarno en Damian samen en ook individueel en dan ook een mooie foto van ons vieren. Elegance: zag je www op hyves, lekker druk aan de klus in huis. Nieuwe parketvloer, welke kleur? Ben jij trouwens na het ziek zijn nu helemaal opgeknapt? Hoe is het nu met je oma, is de operatie goed verlopen. Zag laatst iets dat jullie ook met grimp programma werken, kan iemand mij vertellen hoe dat precies werkt? Want ik krijg het niet voor elkaar.Als ik het download dan kan ik het uiteindelijk niet openen. Kan iemand mij anders een goede link doormailen.
sam: gimp heette dat toch? Hier opende die 1 maal en de andere keer deed ie het al niet meer. idd handig als iemand een goede tip kan geven. Wat leuk dat je zo'n fotoshoot hebt gewonnnen. ga er snel weer vandoor, misschien vanavond nog even spieken
Hallo, ikzelf gebruik geen gimp, maar adobe fotoshop, gimp is ideaal voor als je beginner bent. die heeft niet zoveel opties dus een stuk makkelijker. gimp heb ik een tijdje terug gedownload op mijn kleine laptop, omdat deze adope niet aankon. Zou zo 123 niet weten waar ik dat gedaan heb, het was in iedergeval gratis. Mijn oma gaat naar omstandigheden goed. Vandaag schommelde de hartslag toch nog heel erg. Ze hebben ook gezegd dat dit niet lang meer gaat duren, ze is gewoon op. ik heb haar nog niet gezien of gesproken, doen we waarschijnlijk zondag even. Vind het maar niks als ik anders niet vaak op bezoek ga en nu ineens als eerste aan het ziekbed sta. dat vind ik zo hypocriet. mijn ouders gaan maandag voor 3 weken op vakantie. Maar hopen dat het ook goed blijft gaan anders moeten ze ook nog eerder terugkomen. dat hebben ze vorige vakantie in september ook al voor de broer van mijn oma moeten doen, die is toen gestorven. Het parket welke kleur..licht eiken, geolied, dus niet gelakt. vraag me verder niet hoe of wat.. heb er zo geen zin in om morgen te moeten gaan schuren.. het is zoveel werk.. het is niet alleen het schuren, omdat het allemaal nog oude houtwerken zijn is het zoveel werk met allemaal van die lijsten en naden etc etc... en ook met mannetje hier dus.. zal wat worden! :S wat goed marleen! dat stapelen, lijkt me zo knap! ik denk nu alweer, jeetje dat kan herbie nog lang niet! en over een paar maanden denk ik hier weer aan terug! maar stapelen, daar heeft hij toch een goede coordinatie voor nodig! echt knap van hem! wat betreft de pincet greep heeft het cb afgelopen dinsdag al naar gekeken, en mannetje is pas 9 maanden.. we hadden het erover dat ik vond dat hij dat best goed deed en toen probeerde ze het dus uit. Moet ook eerlijk zeggen dat hij dit veel geoefend heeft met zelf eten. Zoals jullie weten is hij een goede eter en als er dan kruimels vallen probeerd hij die te pakken, want euhhh.. hij zou die kruimel toch echt neit laten liggen! toen moest ze lachen.. maar stapelen.. dat is nog heel ver weg! het eten delen! nu al? vind dat zelfs nog knapper, dacht idd dat ze dat pas gaan doen als ze iets ouder zijn? hier zie ik dat dus echt no way gebeuren.. het eten moet in zijn mond niet in de mijne hahahahah... al eet ik wel eens mee als ik hem te eten geef om hem ook aan dat idee te laten wennen.. maar of hij dat ooit uit zichzelf zou doen.... ik hou jullie op de hoogte hahaha.. sam, wat leuk die fotoshoot van de v&d, we hebben er best mooie foto's van overgehouden tijdens de zwangerschap. marianne nu jij weer ziek? jeetje zeg, je bent ook pas ziek geweest toch? heel veel beterschap! smokey! hoe was je vrije dag? ik vind het trouwens zo knap van je dat je op vakantie gaat en je meisje niet meeneemt... vroeger zei ik ook altijd dat ik dat wilde en nu lukt me dat echt niet meer.. maar heel stiekem denk ik wel dat het best eens goed voor je relatie en jezelf zal zijn om even met elkaar weer bezig te zijn.. en nu zou ik het niet meer over mijn hart krijgen.. heb je er ook geen moeite mee dat ze naar smoeder gaat? joehoe! we hebben eindelijk schoentjes gevonden! converse vallen groot en gaat tot maat 20 met zachte zool! dus mannetje kan weer even vooruit! overal zijn alleen maar schoentjes met harde zool te krijgen in zijn maat en ik word zo gek van de uggs.. wat een strontschoenen, sorry hoor, maar die vallen continu uit en we hebben er al haakjes opgezet, maar 2 keer trappen en ik kan weer door de winkel zijn schoenen zoeken! nu dus nieuwe schoenen! ik weet even niet meer wat op de vorige pagina stond... ik had nml vanmiddag al gelezen en had geen tijd meer om te reageren.. en nu weet ik het niet meer...
Hoi meiden, Anouk jij bent goed bezig met zumba lekker hoor, ik ga morgen weer paardrijden, moet er nu nog niet aan denken want ben kapot moe straks lekker naar bed Erin is ook al zo lekker aan het eten en lekker pindakaas dat is ook lekker Sam lekker hangweekend wij ook hebben niets op de planning heerlijk Leuk trouwens zon fotoshoot. Marianne balen veel beterschap. Marleentje hoe gaat het met Jens is de koorts al gezakt? Ele oh wel mooi een nieuwe vloer altijd leuk, alleen dat schuren tja dat is een hele klus. Vervelend van je oma het is inderdaad te hopen dat je ouders niet terug hoeven te komen. Oppassen souders liever niet nee haha maar ze gaat woensdag avond naar souders maar die passen bij ons thuis op en wij komen zaterdags al terug dus het grootste deel is ze bij mijn ouders. En met zijn 2-en heerlijk als ik weg moet laat ik heus wel een traantje hoor, maar hoop dat ik het dan los kan laten. Scheelt dat het een actieve bezige vakantie is, niet dat ik op de strandstoel ligt te piekeren Dank voor jullie tips dat ik gewoon zo door moet gaan en niet naar het cb moet luisteren, als je daar dan vandaan komt kan je even zo onzeker zijn maar ja dat is nu gelukkig weg. Wauw stapelen pindakaas eten lopen, eten delen ben al lang blij als ik met de fruithap ga beginnen
Hey meiden, HET IS WEEKEND!! Kan me echt niet meer voorstellen hoe het was toen ik full time werkte... Was ook het laatst eind 2006... Ele, fijn dat de operatie van je oma goed gegaan is, maar wat erg dat ze denken dat het niet meer lang gaat duren. Het is toch je oma of je er nou wel/niet vaak naar toe ging... Dit weekend aan de knutsel... ben benieuwd, het klinkt als een flink project.... Marleen, Jens weer ziek... Ik vind het ook zo zielig. Maar hij is lekker vroeg opgehaald. Veel succes morgen met de open dag!! Anouk, jij heel veel plezier morgen met het feest van Erin!! 1 jaar alweer.... En flink aan de zumba... Goed hoor. Tennissen doen we nu ook gewoon buiten. Heb 1 binnen toernooitje gespeeld, maar dat was het. Sorry, geen trek in paintballen in Ermelo... Maar waarom bied je op zoiets? haha Smokey, nu lekker beentjes omhoog en morgen lekker paardrijden! Jij nu aan het fruithapje, maar dan gaat het ook echt snel hoor!! Sam, lekker een weekendje niks, nou ja, morgen foto's maken. Ik ben altijd helemaal gek van foto's dus helemaal super! Marianne, nu heb je het echt flink te pakken. Ziek het nu eens goed uit (breng de meiden naar je moeder) en dan kun je er dit seizoen weer tegen, hoop ik voor je. All, mannetje is net naar het feestje gegaan. Krijg verschillende sms'jes of ik ook kom. Vind het wel jammer, maar ik zag nogal witjes volgens mannetje. Dus wel de goede beslissing genomen. Morgen weinig op de planning, beetje poetsen en ramptoeristje spelen bij ons bij de Maas, denk ik. En zondag een kraamfeest. Tussendoor nog rapporten maken voor de kids, dus vervelen, nee, denk het niet.... Meiden, fijne avond en tot morgen!!
hey meiden, nou de 1e verjaardag zit erop, de eerste kwamen om 10.00 en de laatste gingen weg om 21.30, ik was kapot haha, het was wel gezellig en ze is niet normaal meer verwend. Ik heb de helft weggehaald want anders is het echt teveel voor haar en nu kan ik over een tijdje weer wat nieuws geven, ze vond het hobbelpaard fantastisch, ik heb ff snel paar fotos op hyves gezet, later moet ik de rest uitzoeken.
Anouk ga straks zeker even de foto's bekijken, alweer bijna 1 jaar. Nog 2 nachtjes. Morgen begin je met je nieuwe baan, toch alvast heel veel succes. Hier beide kindjes uit logeren gehad, Damian komt met een uurtje thuis en Yarno gaan we zo ophalen. Heerlijk zo uitslapen met zn tweeen ipv alleen. We hebben gisteravond heerlijk samen gekookt en bij kaarslicht gegeten. We lagen om half 11 erin tot half 11 vanochtend. Heerlijk genoten met zijn tweeen, maar nu wil ik weer de kindjes bij me hebben. Foto sessie is goed gegaan, Yarno was echt een lachebek en Damian mocht op de skateboard. 28 jan kunnen we de foto's bekijken. Elegance: alles een beetje goed gegaan met het schuren en alles er om heen? Hoe is het nu met Herbie, gaan de nachten goed?
Hey meiden, Wat een rust hier.. Anouk, wat een gave foto's op je hyves! En ze ziet er echt heel jarig uit, en super blij op het hobbelpaard! haha Ook een coole taart, zelf gemaakt? Sam, lekker uitgeslapen dus. Lekker hoor. Gister was Esmee om 6.15u wakker, maar nadat we haar getroost hadden sliep ze tot 8.00. Vandaag zelfs tot 8.15u! Ele, hoe is het leggen van het parket? Smokey, ski-kleren gekocht? Handig hyves, haha Marianne, hoe gaat het met je? Je bent gister niet online geweest, dus je zult echt wel flink ziek zijn. Beterschap meid! Marleen, hoe is de open dag gister geweest? All, dadelijk naar een kraamfeest en dan is het weekend weer voorbij. Wat gaat dat toch altijs snel... Nu eerst weer aan het fotoboek werken...