Anouk: wat ongelooflijke schattige foto's Echt een enorme lachebekkie. Echt een happy meissie. Super leuke taart.Heeft je zus die gemaakt? Die had toen toch ook taart gemaakt nav je geboortekaartje? Sam: wat heerlijk zeg! Even alletwee lekker genieten en samen uitslapen Ben jaloers Nijn: Gezellig op kraamvisite, echt leuk! Hoe oud is de kleine spruit? Ele: Hoe gaat het daar? is het gelukt met de vloer? Hoever zijn jullie gekomen? Er staan hier jehova getuigen aan de deur
smokey: wanneer ging je weg, deze week al? Hoe gaat het met de mooie meid? ze zijn weer weg! Deur niet opengedaan. hier nog steeds erg verkouden echt niet normaal. Mijn hoofd lijkt zo zwaar. 3 klieren in nek opgezet, dus 3 dikke bulten in de nek en mijn nek doet echt pijn! oorpijn erbij, verstopte neus, zere keel, dus alles erop en eraan. weinig eetlust, maar dat ik positief Nu snap ik wel waarom de kids minder eten. mannetje is nu ook ziek aan worden, die heeft zelfde symptomen. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen! Melissa werd om 6 uur wakker, maar daarna weer naar bed en toen waren ze pas om kwart voor 9 wakker! Dus beneden even geholpen en daarna weer bed ingeschoten tot half 12.
Marianne, Op zondag??? ik dacht dat die niet mochten werken cq ronselen op zondag, vreemd, nou gewoon vriendelijk bedanken en doorsturen naar de buren hihihi. Ja mijn zusje had de taart gemaakt, 12 uur aan gewerkt vertelde ze me gister (incl bakken enzo), maar hij was wel heel leuk en lekker geworden. Balen dat je zo niet lekker bent steeds, wel fijn dat je beetje bijgeslapen hebt. Sam, over uitslapen gesproken, jij hebt helemaal lekker van genomen, jaloers hoor hihi, alhoewel die meid van mij nu elke dag tot ongeveer 8.15 slaapt dus ik ben ook niet ontevreden, maar nachtje met zn tweeen is ook wel een idee, geniet van je uitgeruste zondag. Nijn, oh leuk kraamvisite, begin steeds meer te kriebelen maar eerst maar eens kijken hoe het gaat met werk voordat er aan een 2e wordt gedacht, bovendien had ik hier gister wat kinderen over de vloer en toen leek 1 ook helemaal zo slecht nog niet hahaha. Smokey, nog geslaagd bij de skihut? Ele en Marleen, jullie goed weekend gehad? Ele hoe gaat het met je oma en Marleen hoe gaat het met je vader?
het was hier idd rustig, handig met bijlezen als je weinig tijd hebt Anouk, ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo jaloers! hihihi(Op de positieve manier dan wel he ).. wat een mooie taart! echt ge-wel-dig! toen mijn man hem zag, zei hij precies hetzelfde, ook gelijk, dat wil ik ook kunnen hahahaha.. Dus wanneer kan je zus ons een workshop de mooiste taarten maken komen geven? Buiten dat, heb je super leuke foto's op je hyves van haar verjaardag! wat ziet ze er ook mooi uit! erin 1 jaar alweer.. morgen is de grote echte dag toch? of vergis ik me nu echt? Marianne, wat vervelend dat je je zo ziek voelt.. wel fijn dat je wat hebt kunnen slapen vanacht en in de morgen. Hopelijk worden jullie niet allemaal weer ziek.. gebruiken jullie extra vitamine tabletten? misschien helpt dat om wat weerstand op te bouwen? sam, heerlijk zo'n avondje voor 2! als mijn ouders terug zijn van vakantie, als ze vanacht al gaan, gaan wij dat zeker ook snel doen! ben benieuwd naar de foto's! marleen, ik zou je op de hoogte houden over het delen van een koekje.. en ik probeerde het vandaag en hij stak zo het koekje in mijn strot.. teoval, want daarna keek hij me toch wel heel raar aan dat ik een hap van zijn koekje nam.. toen deed hij het ook niet meer hahahahhaa.. denk dat het eenmalig was hahahaha.. maar het voelde wel even heel speciaal en lief... voor dat ene momentje dan.. tot hij raar keek hahahaa.. Hoe is de open dag gegaan? ik heb nog aan je gedacht gisteren. kraamvisite, een vriendin was de 13e uitgerekend, maar nog niks gehoord.. kan nu stiekem ook niet wachten om de kleine te gaan opzoeken.. tot nu toe kriebelt het, maar nog niet hard genoeg denk ik.. we klussen nog steeds om het ei heen.. nog steeds geen haast gevoel.. en toch is het spannend zeg maar, want you never know.. mijn man maakt wel een sopmerkingen als hoe zit dat met smeppen etc etc.. maar mijn instelling bevalt hem wel, dat we zien wel gevoel.. we leven ondertussen in een echte bouwkeet.. de tuin is nog steeds niet af.. het was zo'n slecht najaar dat we er geen zin in hadden om in de regen het af te maken, de kelder is nog neit af, de ene kant is wel gestuukt de andere niet.. we wilden daar verder mee gaan in de carnavalsvakantie.. maar nu komt dit project er dus tussen.. de voorkamer is af! het verven en schuren dan... volgende week de achterkamer en de gang en keuken... zucht.. en nog een muur.. en als dat af is zullen mijn ouders wel terug van vakantie zijn zodat de nieuwe vloer erin kan.. mijn vader die kan dat dus moeten we daar sowieso op wachten.. maar nu is het net een bouwkeet! Maar we weten dus niet of mijn ouders op vakantie gaan.. zoals gezegd is mijn oma geopereerd deze week, ik heb haar nog niet gezien... maar ze is gisteren teruggegaan naar het verpleegtehuis.. aangezien ze daar zou moeten aansterken.. ze hd zelfs het infuus nog in de arm, welke ze in het verpleeghuis eruit gehaald hebben( mij lijkt dat niet heel normaal toch?).. en vandaag vond mijn moeder haar heel kortademig.. maa rja dat kon, ze is tenslotte aan haar hart geholpen.. zaten mijn ouders hier net te eten voor ze vanavond op vakantie vertrekken met voor het vliegtuig 3 weken.. kregen ze telefoon dat mijn oma weer naar het ziekenhuis moet, 1 long werkt niet.. en de ha heeft haar met spoed naar het zh gestuurd.. hoe of wat , ik heb verder niks meer gehoord.. mijn ouders zijn gegaan en ze weten niet of ze vanavond dus op vakantie moeten gaan of niet.. heel gedoe dus.. ik ga nu in bad want ik voel me net een stofdoek..
ik vind hem echt leuk mijn niewe banner! Mijn ouders zijn toch op vakantie gegaan vanacht.. mijn oma is gisteren geopereerd aan een klaplong, die ze veroorzaakt hebben bij het zetten van de peacemaker.. het is toch niet voor te stellen zoiets.. vandaag moet ik met mannetje naar het zh naar de kinderarts en neuroloog.. ik zal even kijken of ik dan bij mijn oma kan binnenwippen.. ze vroeg gisteren naar me.. dat vind ik dan wel een beetje eng eigenlijk.. ik denk niet dat ik binnen mag, ik kan het wel proberen, ze zou de hele dag op de afd acute opname liggen.. :S
oh ja en mannetje liep net een beetje op de knietjes zoals erin dat doet. hij wilde zich optrekken aan de bedrand maar die was te ver weg en zo schuifelde hij naar voren.. vond het zo grappig uitzien!
Hey meiden, Ele, ik zag je nieuwe banner meteen, super mooi!! En dan die tijd die ernder staat, 9 maanden.... Dit weekend dus flink geknutseld in huis. En een bouwkeet, bah bah... Je ouders toch op vakantie... Waar zijn ze naar toe? Of iig kunnen ze evt gemakkelijk terug? Je oma, zielig hoor... Ik zou toch proberen vanmiddag even langs te gaan. Al is het maar even hoi en gedag... Je bent toch in het zh en dan heeft ze Herbie ook nog even gezien... Sterkte er mee! Marianne, beterschap voor jullie. Het klinkt alsof je het nu flink te pakken hebt... O jee, Bobbie ook verschijnselen... Wel gister lekker uitgeslapen Anouk, veel plezier met je eerste werkdag!! Welke dagen ga je werken?? Sam en Marleen, hoe is het met jullie? All, kraamfeest was erg gezellig. De kleine is nu 5 weken oud en wat is dat weer mini... Toen ik thuis kwam, zei ik tegen mannetje dat ik toch wel heeel erg graag snel voor een brusje wil gaan. Maar ja, dat huis.... Dat gaat nu toch echt even voor.... Vandaag verder weinig op de planning, vanavond even tennissen. Verder beetje strijken enz...
verhaal getypt, drukt melissa op een knop..........en weg is alles! Ele; wat een naar nieuws over je oma, het zit haar ook echt niet mee. En dan de onzekerheid voor je ouders die op vakantie zijn. Vakantie is om te genieten, maar er zal vast een donkere wolk boven hangen. Hoop dat je even langs je oma mag, ook al vind je het eng, het is wel heel lief dat ze naar je heeft gevraagd. Het lijkt misschien eng, maar je zal zien dat als je daar bent het vast meevalt en dat je het niet eng vind, het is jouw oma. Mijn oma is in juli 2007 thuis overleden, heb haar daarna gewassen, aangekleed en mooi gemaakt. Had van te voren niet aan gedacht om dat te doen, maar op dat moment kwam het vanzelf en heb ik het gevraagd aan de begravenisondernemer. Maar jeetje zeg, ook al op zijn knieen vooruit, kleine mannetjes worden groot, dikke pluim voor herbie. Nog even en hij loopt Gaat kruipen nu ook steeds beter? Melissa kruipt vanaf een maand of 7, nou ja eerst was het op de ellebogen, maar al snel kruipen. Aangezien wij vloerbedekking hebben, blijven er weleens kruimeltjes liggen, dus tja vanaf 7 maanden kon ze kruimeltjes pakken Maar goed nu dwaal ik weer af, sorry Vind herbie zijn herbie nog steeds erg leuk? Anouk: ja op zondag!!! erg he? 12 uur bezig geweest, dat was een hele klus, maar het eindresultaat..........geweldig!!! Was het ook lekker? welke vulling zat erin? Morgen, dan is jullie meissie alweer 1 jaar. Even terugdenken hoor, wanneer was jij vorig jaar ook alweer uitgerekend? de 13e? Ik de 15e en volgens mij marleen op erin zijn verjaardag? In deze tijd denk je nog vaak eens terug, jij ook?
Nijn: 5 weken, echt ini mini Maar wel weer heel erg leuk, kan me voorstellen dat het begint te kriebelen. Lekker rustig dagje in de planning, heerlijk, lekker genieten ele: geweldige mooi banner! echt super
zit ik net in andere topic te lezen, dacht ik even dat ele een reactie had gestuurd, omdat ik dezelfde banner zag maar ele was het niet, was iemand anders, met zelfde banner
hoi hoi, We zijn hier erg laat vandaag, Yarno werd kwart voor negen wakker en Damian om half negen. Wij zelf dus ook. Mannetje gaat zo naar het werk toe, begint op maandag om 11 uur. Vandaag niets op de planning, wel moet ik nog even naar de apotheek om Yarno's pufje op te halen en even een tandenborstel voor hem halen. We kunnen nu wel echt beginnen met poetsen. Even een ander vraagje. Yarno wil smiddags bij zijn brood geen melk meer. Wat geven jullie bij het brood, ik doe nu maar rooibosthee Zijn schema is nu; hij is negen maand 180 cc + 7 schepjes en maak met bambix pap Fruit Twee boterhammen + rooibosthee 120 cc Soepstengel of rijstewafel met diksap 120 cc Warm eten Fles 210 cc + 8 Zouden jullie het anders invullen of nog ideen? Hij is wel tevreden en slaapt ook goed, maar lijkt mij zo weinig om maar twee flessen melk te krijgen.
Sam: tja ik zou zeggen lekker zo laten. Je weet dat melissa ook toen geen melk meer wou en daar deden ze hier op cb niet moeilijk over. Mocht het je echt niet lekker zitten, dan kun je proberen om een klein flesje te geven ipv de soepstengel. Anders lekker zo laten. Heerlijke tijden he om zo laat wakker te worden? Hier waren ze om half 8 wakker, maar ze zijn vanacht allebei wel wakker geweest, heel even maar, maar goed, je bent wel weer 2 keer wakker. Hoe gaat het nu met Yarno zijn allergie, heeft hij er nog veel "last" van?
Geef trouwens wel nu vit D druppels, bij damian was het destijds onder de 500 cc melk dat je extra vit D moest geven. Elegance: wat een toestand met je oma zeg, dat ze dat nog moet meemaken. Als je er mag komen zal ze het vast heel fijn vinden als je er bent. Dus een grote bouwplaats is het, maar het wordt vast heel mooi. Trouwens een leuke fleurige banner. Marianne: hier komen ook de jeova getuige ook wel jaarlijks langs, meestal op de zaterdagmiddag maar ook weleens op zondagmorgen. Wij doen wel open, maar bedanken ze vriendelijk. Gaan ze drammen dan doen we de deur gewoon dicht. Anouk: wat een mooie taart voor Erin, had je ook een taart voor het graaien met de handjes? Hier wordt namelijk als ze 1 jaar worden een extra taart gekocht of gemaakt en dan mogen ze lekker smeren en eten met de taart. Ze heeft trouwens een echte mooie meidenjurk aan, vond ook de foto's geweldig zo grote big smile daar wordt je gewoon vrolijk van. Marleen: hoe is het bij jou? Voel je je al beter? Smokey: hoe is het met jou? Nog geslaagd voor skipakken? Waar gaan jullie skieen? Krijg je er al zin in?
Ja kan dan nog wel proberen een klein flesje aan te bieden. Zat te bedenken anders moet ik gewoon een klein beetje melk in zijn tuitbeker aanbieden, want zijn diksap gaat prima uit de tuit. Moet 3 feb weer naar CB,zal het dan wel horen. Zijn allergie is onder controle we geven alles melk vrij en dat gaat goed. We geven hem heel af en toe een paar hapjes van yogolino en dat gaat goed. 21 januari moeten we naar de dieetiste, dus dan horen we wat we nu verder gaan doen of dat we hier op blijven. Zat net te bedenken heb ik jullie verteld dat ik een beugel moet en dat het deze maand zou gebeuren? Ben nu verzekerd bij ONVZ en die vergoeden 100% orthodentie voor volwassen. We hebben een medische vragenlijst moeten invullen en daarop wordt je beoordeeld. Nou harry wordt 100% geaccepteerd en ook vergoeden zij de operatie, ik ben ook geaccepteerd en heb een wachttijd van een half jaar gekregen voor orthodentie. Baal daar zo stevig van, heb al wel overleg gehad met de ortho en de foto's die we al gemaakt hebben zijn over een half jaar ook nog goed, moet dan alleen opnieuw gips happen.
Hier even snel morgen weer uitgebreid, druk hier Gisteren mannetje en ik allebei mooie jassen gekocht, nog 4 weekjes dan gaan we heerlijk heb er echt zin aan. Verder moet ik ongi worden wat ik nog niet ben, heb er een raar gevoel over, als dit maar goed gaat ben er gewoon nerveus van. Ga snel pauze houden vanavond of morgen ben ik er weer uitgebreid
Sam, lekker uitgeslapen. Wat fijn dat alles 100% vergoed wordt! Scheelt toch weer een heleboel!! Smokey, leuk nieuwe jassen gekocht! En nog 4 weekjes werken en dan lekker op vakantie. Wel een spannend weekje nu. Was je cyclus weer helemaal regelmatig? All, hier heeft Esmee ineens haar 3e tand!! Tilde haar net op uit bed en ineens aan de bovenkant een snijtandje. Hij is er al helemaal door, daarom poepte ze dit weekend natuurlijk zoveel (ik dacht dat het door de pruim kwam die ze op had)... Verder heeft ze er weer weinig last van gehad, gelukkig.
Joepie nijn, het derde tandje is er door! Dat doet ze snel sam: in een tuitbeker zou ook goed kunnen idd gewoon proberen. anouk: vergeet het helemaal: heel erg veel succes met je nieuwe job!! ben heel benieuwd hoe het is gegaan vndaag!
weet iemand nog een website waar je zelf shirts kunt bedrukken met een eigen afbeelding? Ik kan alleen maar websites vinden waar je een kant-en-klaar plaatje er op kunt drukken. Ik wil voor Esmee nl een shirt van onze carnavalsvereniging maken... Anders wordt het het logo uitprinten en strijken...