Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen!

Heb het even erg druk met werken de gastouder is op vakantie en dan moet ik Jens s morgens naar mijn moeder of s moeder brengen en dat is wat verder en dan moet ik alles mee nemen tot kinderstoel en wandelwagen aan toe dus lekker druk 's morgens haha

Ons appartement word volgende week te koop gezet en vanaf dan dus ook op funda enzo te vinden. Dan geef ik het door!

Uitje: heb nog niets geboekt want volgens mij heb ik nog niets gehoord van anouk en butterfly of die het ook wat vinden? Of ik heb er overheen gelezen kan ook best hoor. En ik denk dat we dara gewoon zo naartoe kunnen zonder te reserveren. Ik denk niet dat het daar rond 12.00 op een dinsdag erg druk is.
    Heb er wel veel zin in!!

Ik ga nu even eten en dan spullen pakken en jens wegbrengen en dan werken!

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen: Lijkt me heel erg leuk!:D:D

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Marianne, wat een ellende die gebroken nachten.... Melissa laten liggen is lastig ivm Esther.... Misschien CB eens bellen of die tips hebben....

Marleen, spannend het appartement op Funda... Ben erg benieuwd.
    En ik geloof ik niet dat het daar op een dinsdag om 12.00u erg druk zal zijn....

Anouk, hoe is het gegaan??

Ele, snel de voordeur openmaken!!! haha

Smokey en Sam, alles goed??

All, Esmee lijkt weer opgeknapt! Ze ligt lekker te kletsen in de box. Heb haar vanmorgen ook 210+7 gegeven, misschien had ze wel gewoon honger....

4. butterfly1984

Ik dacht laatst dat tandje 3 erdoor was, maar omdat ik bijna nooit mag voelen, heb ik het wss toen ik snel voelde het verkeerd gevoeld. (hmm rare zin volgens mij:D)
    Kan nu zien dat het tandvlees gewoon wit is waar het tandje aan het doorkomen is, denk dat ze daar echt last van heeft, net of er zoveel druk op staat dat het gewoon wit is het tandvlees.
    Al zie ik nu volgens mij wel dat er een inimini puntje door is, maar zeker weten doe ik het niet.Het is tandvlees is ook dik.

Nijn: wat fijn dat het beter gaat met esmee!:D:D

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

goedenmorgen,

Marleen: denk ook niet dat je hoeft te reserveren, hoop dat we net zo mooi weer hebben als afgelopen weekend.
    Werkse vandaag.

Nijntje: wat fijn dat ze opgeknapt is.

Hier heeft Yarno heerlijk geslapen van 19:30 tot 08:10 uur.
    Zelfs was ik aan het sporten, yarno was zo aan het smakken en jammeren volgens mannetje, dus had hem de fles een half uur eerder gegeven. Prima gegaan, fles leeg en gepoept en toen bed in en tot vanmorgen vroeg geslapen, dit bevalt me wel.
    Doordat hij nu zo lang slaapt, merk ik wel dat ik wat later op gang ben, nu had ik hem om half negen de fles gegeven en om kwart over negen in bad.Normaal ben ik om 9 uur helemaal klaar, dan ben ik aan de poets of anders. Vanochtend was er geen babyzwemmen, is verzet naar morgenochtend. Dus dan gaan we.

Vanmiddag jongens ophalen en dan beginnen we weer aan een druk weekend. pfff. Heb er nu al geen zin in.

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen!

Ik moet ev en opschieten, voor de 2de fles wil ik gedouched zijn.. om boodschappen te halen en even langs de prenatal te rijden.. ik weet niet hoe ik de kinderwagen inklap.. we hebben nu de kinderwagen erop, geen bak of maxi cosi.. en wat een onding is deze kinderwagen.. hij heeft zo'n oort zak waar hij in moet zitten, alleen met benen.. die is van maxi cosi zelf en het zou dus allemaal goed en mooi moeten zitten.. niet dus.. veel te troot het bungelt en ziet er echt neit uit.. vorige week wilden we voor het eerst de maxi cosi tas aan het stuur hangen zoals het hoort.. tot nu toe alleen mijn oilily gebruikt... die vind ik leuker.. mijn man gebruikt de andere.. maar die tas wordt om het handvat geritst.. en de rits schoot gelijk los..
    en nu zit hij dus in de kinderwagen met zo'n grote zak met voeten met 2 grote flappen die loshangen die zou je als een soort poncho aan de voorkant met klittenband kunnen vastmaken.. nou dan zien we zijn hoofd geeneens! de riempjes van de stoel hebben we al losgemaakt anders had hij in zijn nek 2 van zulke hele grote dingen die je in de maxi cosi zelf ook op de schouder moet doen.. maar deze zijn veel dikker waardoor zijn hoofd letterlijk gestut wordt.. en hij het dus uitgilt want niks mag aan zijn nekje komen..
    we zijn al 2 keer terug moeten gaan omdat het frame stuk was.. goede service dat wel, de laatste keer kregen we een nieuw frame.. maar nu krijgen we dus de wagen niet ingeklapt!!
    zo'n rotding.. betaal je zoveel geld en ga je overstraat alsof je alles maar bij elkaar verzonnen hebt..

sorry moest ff.. nijn heb jij die voetenzak ook? bah wat een onding...

nou wordt het toch weer een lang verhaal.. :p

marleen werk ze!!

marianne balen dat de nachten zo slecht gaan.. ben je zelf ook kapot.. kun je smiddags niet snel een uurtje mee slapen? en als je een van de meiden even in de kamer laat slapen in het campingbedje om te kijken of het dan wel goed gaat? is maar een idee he.. met de bbfoon ofzo erbij.. zodat jij in iedergeval ook een beetje beter kunt slapen.. is je man werken dit weekend?
    heeft ze het niet koud? jou kennende niet.. want daar let je wel op, maar misschien toch omdat het nu ineens zoveel kouder is? En s'avonds drinkte ze de fles ook goed? dat ze geen honger heeft of een volle luier? pff moeilijk he, konden ze maar praten..

nijn, gelukkig is esmee weer beter! lekker verwennen dus vandaag :):) ze is er wel weer snel vanaf he gelukkig :)

kan me voorstellen samantha dat je geen zin hebt iin weer een druk weekend.. maar meestal als je er tegenop ziet valt het achteraf allemaal mee.. dat hoop ik voor jou nu ook :):)
    wat een mooie slaaptijd maakt yarno ook he! :D:D kom je zelf ook wat meer aan rust toe gelukkig :)

ik ben nu echt douchen!

7. butterfly1984

ele: Koud heeft ze het niet, nekje voelt warm aan en heb ze nu al warmer gekleed als voorheen.
    Drinken doet ze s avonds niet veel, maar honger is het niet, als je haar de fles wilt geven zo vroeg (tegen 5 uur) dan weigert ze gerust eerst, als ik door probeer drinkt ze wel, maar dan 130ml.

Balen van de kinderwagen zeg! Je mag er toch vanuit gaan dat zulke dingen werken, vooral voor dat geld!!!

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

Marianne wat kl*te dat je nachten zo beroerd gaan.

Nijn fijn dat Esmee weer opgeknapt is:)

Sam wat heerlijke zulke nachten wauwie die wil ik ook wel:D

Ele balen dat je niet tevreden bent over je wagen, zijn toch dure dingen. Hebben ze misschien geen andere zakken voor op die wagen waar hij in kan zitten?

Hier werdt Maud vannachtom 4 uur wakker tot 5 uur speentjes werk en toen is ze in slaap gevallen tot 6.15 uur weer. Vanmorgen ook lekker in badje gedaan dat vind ze heerlijk.
    Ze heeft alleen een heel droog huidje op haar gezicht gebruik van Zwitsal creme voor droog huidje maar het helpt nog niet echt. Wat voor een spullen gebruiken jullie?

Vanochtend een fles van 150 en nou net weer dus dat is super ben benieuwd of dat vandaag zo doorzet!:D

9. Gerritsen

Hier gebruiken we geen zwitsal, kregen ze erg droge huid van. Ik gebruik neutral en heb geen droge huid meer gezien. Badder je elke dag of om de dag? Soms kan het ook komen doordat ze te vaak in bad gaan. Hier ene dag bad en de andere dag wassen en dan de volgende dag douche. Hij vind het allemaal lekker. Kijk naar een middel die vrij is van parfum, want dat is vaak de boosdoener. Smokey ondanks dat jij graag doorslaapt, vind ik echt dat maud het goed doet met het slapen.

Overigens onze voeding nr 2 was op en moest nog vandaag en morgen mixen, maar ik vond het zonde om voor een aantal schepjes een nieuwe pak te halen. Hij zit nu helemaal over op ac voeding en het gaat tot nu toe nog helemaal goed. Vanochtend heeft hij nieuw fruit gehad, namelijk abrikoos. Deze gekookt en gegeven en hij vond het heerlijk. Bleef maar happen, maar naar 3 eetlepels moest ik echt stoppen, meer mag hij nog niet hebben. Merk nu hij bijvoeding krijgt, hij veel beter slaapt, eerder was het nog wel eens van zich laten horen en dan brachten we de speen, maar dat hebben we nu al helemaal niet meer gehad. Ben weer vol energie, wat slaap al niet goed doet, maar heb ook wel meer energie nu ik toch 3 keer per week sport ipv 2 keer. Heb het gewoon nodig enne ik ben in twee weken 4 kilo afgevallen. Moet wel zeggen dat ik wel een intensief sportschema doe, over een maand mag ik beginnen met krachtoefeningen, ga dan een beetje gewichtoefeningen doen en dat uitbreiden. Als ik het nu zie bij anderen denk ik oei, maar ik wil wat meer kracht krijgen, die kom ik nu welleens tekort.

Gisteren weer een half uur hardgelopen op de band en ik kon weer een helling hoger en de snelheid ook, maar wat zweten zeg, is een douche niets bij.

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Wij gebruiken ook neutral, in een tube voor zijn droge huidje in het gezicht.. gebruik het niet vaak, na een keer gebruiken is het een hele tijd weer weg.. :)

sam ben benieuwd hoe yarno zal reageren op de hele nieuwe voeding.. wat fijn dat hij goed op de bijvoeding reageert..
    abricoos heb ik nog niet geprobeerd hier.. :)

mij is opgevallen dat de potjes van de friso wat grover zijn, de nutricia is echt pappig.. hij lijkt het dan ook lekker te vinden om een beetje te happen.. zelf vind ik dus ook dat als hij het kan waarom niet? bij de kruidvat zijn de potjes nu 7 en 3 gratis heb dus ook al potjes van 8 maanden in huis gehaald..
    hij poept ook vandaag weer bij elke luier.. al 3 keer dus..

wat goed dat je sportief bent samantha.. ik merk dat ik langzaam weer wat meer kan bewegen zonder pijn.. al doen s'avods mijn heupen dan weer wel pijn.. maar mis het best wel..
    ik ben ook sinds de eerste week van de zw niks meer afgevallen.. en ik snoep al 6 weken NIETS door de week.. het enige wat ik binnenkrijg wat "slechter" is is siroop.. wel in het weekend mag ik wat snoepen.. ik eet echt gezond.. kook iedere dag met verse groenten.. we eten veel rijst, en zonder zout etc etc.. dus is wel raar.. volgende week wil ik naar de ha zodat ik ook eens naar de dietist kan.. iets doe ik dus niet goed..

11. butterfly1984

smokey: idd geen zwitsal meer gebruiken, krijgen ze alleen maar droge huid van.
    Als de rest van huidje ook droog is kun je in badje balneum gebruiken, helpt erg goed.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, zo herkenbaar je verhaal over de kilo's!!
    Ik ben dus sinds 2 weken na de ks weer 1 kilo aangekomen en dat terwijl ik dus echt op mijn voeidng let en helemaal niet veel eet.... Woensdag dus ook even flink gehuild bij mannetje (nadat ik eerst aangegeven had dat ik op zie tegen het weekendje met souders).
    Die voetenzak is inderdaad erg groot, maar die andere 'gordelbeschermers', die heb ik niet hoor... Een vriendin had die voetenzak en bij haar beviel ie prima. Maar heel slim om toch even langs de prenatal te gaan!!

Sam, wat goed dat Yarno zo lekekr slaapt!!
    En abrikoos, daar zou ik al weer niet aan gedacht hebben.

Marianne, nu dus echt het 3e tandje van Melissa. Hopelijk worden de nachten nu heel snel beter!!

Smokey, Esmee heeft ook een droog huidje gehad, maar ik heb er eigenlijk niks aan gedaan. Het was steeds een deel van haar lichaam dat aan het vervellen was. Nu is ze helemaal verveld en heeft ze nergens last van....

Meiden, ik heb vanavond weer een bruiloft, geen idee hoelaat en of ik morgen online ben. Zondag iig wel weer, want dan is mannetje voetballen.
    Fijn weekend!!

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Meiden bedankt voor de tip, zal neutral gaan gebruiken. Gebruik in het badje een olie de rest van haar huid is niet droog. Ze gaat maar 2 a 3 keer per week in bad dus dat kan het niet zijn. Het is echt helemaal schaal haar gezichtje dus zal snel andere halen.

Sam Maud doet het ook super hoor, alleen ik ben zelf zon slaapkop en zou een moord doen voor 1 nachtje lekker doorslapen hihi:)
    oeh jij bent lekker fanatiek aan het sporten zeg echt super goed!:) Ik kan dat echt niet hoor vind het verschikkelijk. Maar ik kan niet wachten tot de dag waarop ik weer op mijn paardje zit denk dat ik met 2 weken eens voorzichtig ga proberen moet lukken en hopelijk dat er hier dan ook nog wat kilotjes af gaan voor de bruiloft;)

Ele doe jij ook aan sporten, of wil je weer gaan sporten?

Nijn veel plezier vanavond, jij hebt echt veel bruiloft partijen:D

Vanmiddag even voor een buggy gekeken om mee te nemen op vakantie en in het vliegtuig hij moet helemaal plat kunnen omdat ze natuurlijk nog niet kan zitten dan. Heb een mooie gezien van mac laren maar ja een beetje duur, en 1 van Koelstra? Jullie nog suggesties voor een buggy??

14. butterfly1984

even klagen hoor dames!

melissa werd om 00:20 wakker en krijsen niet normaal.
    op de arm niets aan de hand, bij ons op de kamer helemaal druk doen dat ze wil spelen!Ben in totaal wel 4 keer bij haar geweest.
    dentinox op tandvlees gedaan, maar echt niets hielp.
    Als ik haar in bed gerust wou stellen, werd ze helemaal gek, ze drukte mijn handen weg en begon dan nog harder te krijsen, zo boos!En dan wou ze zitten.
    Zo is ze door gegaan tot 02:15, dus bijna 2 uur lang!:$
    Esther was al die tijd ook wakker, ja logisch toch?!
    Mannetje had nacht, dus ik was alleen met de kids.
    Daarna huilde ze nog om 03:45 en om 06:00.
    Om 07:20 was esther wakker en melissa om 07:30.
    Pfffff wat een k*tnacht!!!! Daar moet je niet nog meer van hebben.
    Dit was wel heeeeeeeeel extreem zeg!

Snap echt niet waarom ze het doet, het is al een paar weken dat ze elke nacht wakker is!!!

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morning,

Marianne jeeh wat balen joh en raar dat ze dat nu opeens heeft. Heb je niet iets op haar kamer verandert? Of een andere slaapzak bed, ik weet het ook niet hoor maar denk maar een beetje hardop.

Het is hier de laatste dagen echt rustig niet te geloven, allemaal lekker druk bezig.

Maud werd vanmorgen om 6 uur wakker, ben zo trots op haar echt helemaal geweldig hoe ze het doet!!:) Drinken gaat ook beter gisteren zelfs voor het eerst 5 flessen! Dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Hoe gaat het met de rest van jullie?

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!!

Marianne, wat kl#te van die nachten. Ik zou als ik jou was toch een tips vragen bij het CB. Dit houd je namelijk niet lang vol.... En misschien is het iets heel kleins/gemakkelijks....
    Dikke knuffel!!

Smokey, wat goed van Maud! En lekker geslapen tot 6.00u en 5 flessen!! Die nieuwe voeding helpt dus wel!
    Over een week of 2 weer op je paardje, leuk hoor! Ik was ook erg blij toen ik weer ging tennissen (na 6 weken en 1 dag).
    Buggy, ik lees even mee....

Hoe is het met de andere meiden?

All, de bruiloft gisteravond was de laatste voor even... Het was wel leuk, maar nu ben ik weer super beroerd (nee, ik heb niet gedronken). Ik zal toch nog niet helemaal opgeknapt zijn...
    Vanmiddag gaan we worteltjes geven!! Ben erg benieuwd, het fototoestel staat iig al klaar, haha

17. Gerritsen

marianne: wat vervelend dat ze zo naar wakker werd, ze worden zich bewust van wat ze meemaken, dit verwerken ze in hun slaap.
    Hoop dat het snel beter gaat, probeer voor jezelf na te gaan, of er niet iets is veranderd in haar kamer, je regelmaat of misschien is het een reactie van nieuwe voeding? Weet niet of je het bij Esther hebt meegemaakt, maar wij hier welleens met Damian. Zo was het welleens een periode van maanden niets aan de hand en zo was het zo een week lang een paar keer wakker worden voor het speentje. Heb hier nog nooit het gekrijs meegemaakt en als ze krijssen is er wel vaak wat aan de hand, hoe is haar ontlasting? Deze veranderd zo rond de 10 maanden naar harde ontlasting, heeft ze er last van?

Smokey: paardje rijden, lijkt me erg leuk, al vind ik die beestjes erg hoog en daardoor lijkt het me vreselijk eng. Maud lijkt tevreden te worden met de nieuwe voeding, zie je maar weer dat je moeder instinct heel erg aanwezig is. Handleiding heb je helemaal niet nodig, is gewoon natuurlijk instinct.

Nijntje: ga maar eens lekker goed uitzieken, want dit is ook niets.
    Hoe is het met esmee's verkoudheid? Al beter. Dat afvallen gaat lang niet altijd even makkelijk, hier moet ik nu ook echt voor werken, bij Damian was ik gelijk weer superslank en strak. Nu ben ik weer zoals ik was, maar ik moet nu wel opletten dat ik niet teveel snoep,

Marleen hoe is het bij jou?

Anouk: hoe was de try out? Je zult nu wel helemaal druk zijn nu de herfstvakantie voor de deur staat.

Elegance: hoe is het bij jou? Fijn dat de pijn al minder wordt en hoe is het met die bm verzakking, hersteld zich dat of toch operatie?

Hier heeft Yarno weer tot 08:15 uur geslapen, lag er gisteren tegen half acht in. Hij doet het fantastisch op de voeding, nu gaan we de fruit en groente hap erbij doen voor elke dag.

18. butterfly1984

Sorry, reageer later uitgebreid.
    Heb er de puf even niet voor.

Sam: Nee er is niets veranderd op haar kamer.
    Qua voeding ook niets veranderd, ontlasting is ook nog zelfde als normaal.
    Ze huilt nu al aantal weken, dus sinds aantal dagen eens geprobeerd om haar na het middagdutje op te houden tot de avond. Ene keer gaat het wel andere keer niet.
    Ze krijst echt, meer van boosheid denk ik, want als ik haar vasthoud is alles koek en ei.
    Zou ze ook zoveel last van haar mond kunnen hebben dat dat snachts opspeelt?
    Esther heeft dit nog nooit gehad, nooit zo extreem.

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijn, nog steeds beroerd, of inmiddels weer opgeknapt??

Sam en heeft Yarno weer zo goed geslapen.

Marianne hoe is het, is het vannacht beter gegaan?

Marleen,Ele en Anouk hoe gaat ie bij jullie?

Maud heeft tot 7 uur geslapen, alleen ze heeft de laatste tijd iets nieuws wordt ze wakker ligt ze gewoon aan de andere kant van het ledikantje:$ is al een paar keer gebeurt en dan wordt ze wakker. Vannacht ook weer om half 4 en 10 voor 6. Stop ik haar weer goed terug echt strak maar dat maakt niet uit ze ligt gewoon elke keer aan de andere kant van haar bedje, dit zelfs met een pucka aan!
    Vanmiddag krijgen we visite 2 vrienden met kids dus wel gezellig. Volgens mijn wordt het mooi weer het zonnetje schijnt lekker:)

20. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Ben ik weer eens. Het komt er gewoon de laatste dagen niet van ben zo druk. Gisteren veel boodschappen gedaan en zo als jens na zijn ochtendslaapje wakker word gaan we naar mijn opa en oma wonen vlakbij den bosch. Dus gezellig! Vanmiddag even hier goed opruimen en poetsen want morgenvroeg komen ze foto's maken van ons huis door de makelaar dus even flink aan de slag.

Ga nu even eten en dan douchen en dan word jens langzaam aan weer wakker. Ik probeer straks nog even te reageren anders word dat echt morgen sorry

Deel Deze Pagina