Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Thnx Marianne voor het meedenken.
    Op die website ben ik al geweest. Daar past ons logo niet in het vakje... En hebben ze maar vier verschillende kleuren shirts (en de goede kleur zit er niet bij...)

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zo weer even tijd!

Vandaag druk geweest met de traktatie van Jens voor wo bij de gastouder. Heb bumba gemaakt van karton en de neus van bumba word een danoontje! Moet morgen alleen de danoontjes nog even halen de rest is klaar.
    Verder lekker in huis bezig geweest mijn vader is nog even op visite geweest. Weet niet meer wie het vroeg maar het gaat redelijk met hem!

En natuurlijk lekker met jens gespeeld! Weer met blokken een toren gebouwd hij vind het geweldig! Helemaal als ik tot 3 tel wnat dan gooit hij de toren om en begint weer opnieuwd met bouwen. Echt leuk om te zien!!

Jens is zijn slaaptijden aan het verleggen. Al een paar dagen dat hij nog maar 1 keer slaapt per dag. Vaak rond de middag van 11.30-13.30 en dan 's avonds pas weer. Maar vanmorgen was hij zo moe dat hij geslapen heeft van 09.15-11.15. Vanmiddag wilde hij absoluut niet slapen lag lekker 1 uur te kletsen in bed. Dus er maar uit gehaald. Maar om 17.00 na zijn eten was hij zo ontzettend moe dus maar naar bed. En ja hoor hij slaapt nog. Dus ben benieuwd of hij nog wakker word vanavond of door slaapt tot morgen. We wachten af.
    Jens is op zich weer helemaal beter alleen vandaag weer begonnen met diarree verder merk ik niets aan hem. Misschien weer een tandje/ kies. Jens heeft in totaal nu 8 tanden maar er lijkt een kiesje aan te komen.

Smokey: spannend meid. Alleen een test zal uitkomst bieden!

Anouk: super dat jullie zo'n leuke verjaardag hebben gehad zaterdag! En morgen de echte dag! Leuk hoor.
    Hoe is je eerste dag bij je nieuwe baan bevallen???

Sam: leuk zeg zo'n prijs winnen!! Ben heel benieuwd naar de foto's klinkt leuk die kleding van yarno (weet niet of ik dat hier of op hyves heb gelezen)

Ele: hoe gaat het bij jullie? En met je scriprie??

Nijn: hebben ze niets bij rainbowbabies of simply colors? Weet niet of je daar zelf iets kan uploaden als afbeelding?

Marianne: hoe gaat het daar? zijn de nachten alweer wat beter?

Moet zeggen kijk nu langzaam ook wel erg uit naar de verjaardag van jens! Zaterdag vieren we het 's ochtens komen de opa's en oma's voor de taart en dan vanaf 14.00 komt de rest! We verwcahten dan zo'n 45 mensen waarvan een stuk of 15 kinderen dus volle bak haha nu maar hopen dat ze een beetje verspreid komen.
    Zondag lekker een dagje niets. En maandag is Jens echt jarig en dan gaan we lekker met zijn drieen naar de dierentuin!! Heb er zo'n zin in! Vind het ook wel weer heel emo alweer 1 jaar je sluit dan een hele periode af! Maar ook wel weer heel leuk.
    Ik vier trouwens zaterdag zelf ook meteen mijn verjaardag word precies een maand na jens 30 jaar en dacht vier alles lekker in een keer!!

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nijn: jammer dat het niets was:D
    als ik nog iets vind hoor je het van me.:D

Marleen: Klinkt leuk bumba!

Hier gaat mannetje zo weer nachten draaien, dus weer aantal nachten alleen.
    Hoop dat de kids het goed met me voorhebben:D en lief zijn vanacht:D.
    Morgen esther naar de psz, ze vind het daar erg leuk, dus een pak van mijn hart.

Melissa was heel de dag kusjes aan iedereen aan geven:D
    zo ongelooflijk lief.:D
    Vanmiddag waren ze samen weer eens heel erg lief aan het spelen, echt dan smelt je toch:D

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Nijntje wat leuk een 3e tandje erbij! Maud heeft nu al anderhalve week dunne luiers en begin te twijfelen of het wel om tandjes gaan. Het is ook elke keer als ze de fles krijgt dan komt er aan de odnerkant wat mee denk soms nog steeds aan koemelkallergie. Ga straks cb ook even bellen. Als je voelt dan voelt het wel bobbelig en ik denk ook wat te zien maar ja. Cyclus ik ben aan de pil en elke keer in de stopweek meteen wel ongi, nu dus nog niet.
    Tshirts geen idee eigenlijk misschien even googelen. Carnavaloh bah ik heb er zon hekel aan vind het echt niks haha ben wel een paar x in Den Bosch geweest maar nee dat is niet voor mij besteed.

Anouk hoe was het je 1e nieuwe werkdag?

Sam vroeg jij dat waar we heen gaan met wintersport we gaan naar Zell am See

Marleentje zaterdag dus big party en jeetje wat een hoop mensen haha leuk hoor jij bent aan het eind van de dag gesloopt:D En maandag lekker naar de dierentuin leuk hoor.

Marianne hoe is het gegaan vannacht hebben ze je rustig laten slapen?

Hier ben ik ook druk met de kleine dingen te regelen voor de bruiloft wel leuk om mee bezig te zijn, maar er komt steeds meer bij dat is niet meer de bedoeling nu haha ik ga een themakleur bij de bruiloft doen in het roze.
    Verder is mijn ongi nog nergens te bekennen, maar ik wacht nog tot donderdag misschien (hopelijk) zijn het mijn hormonen die doen denken dat ik zw ben.
    Niet echt wat op de planning vandaag, een saaie dag weer met dat druilerige weer, dan maar weer verder met de bruiloft en ikk heb nog wat werk meegenomen. Ga zo eerst het bed nog weer even in Maud kwam vannacht om 2 en 4 uur het is een week goed gegaan, ik hoop dat dit niet weer gaat door zetten.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Lang zal erin leven, lang zal erin leven, lang zal erin leven in de gloriaa in de glooria, in de gloooriiaaaa... Hiep hiep hoera! hiep hiep hoera! hiep hiep hoera!!!!
    Wat een mijlpaal! erin ook al 1! onze topic beebs worden allemaal topicdreumesjes! Maak er een leuke dag van en een dikke knuffel voor erin van herbie!

6. butterfly1984

Erin van harte gefeliciteerd met jouw eerste verjaardag!:D:d
    Anouk en man, natuurlijk jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie grote meid haar eerste verjaardag en dat betekend dat jullie vandaag ook precies 1 jaar papa en mama zijn!!!
    een hele bijzondere dag vandaag, lekker genieten.

7. butterfly1984

ele: Erin krijgt een liedje van jou en knuffel van herbie en melissa kreeg alleen gefeliciteerd:D:D, een goeie bui vandaag?
    Bedoel er niet mee hoor, gewoon melige bui:D:D

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    erin: wat een mijlpaal!!! Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Anouk en man ook natuurlijk! Wat bijzonder de 1e verjaardag van je kindje! EN natuurlijk ook dta jullie papa en mama zijn!!! Geniet van de dag ook al is het feestje al geweest!!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ERIN, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!!
    Anouk, ook hartelijk gefeliciteerd!!

Wat gaat het stiekem toch snel allemaal.

Verder weinig online vandaag, want heb een ziek neefje in huis. Hij had vorige week de waterpokken (heerst heel erg) en nu heeft er nog wat koorts van en is dus niet naar school.
    Dus vandaag weer twee kids, haha Kan ik alvast oefenen...

Doeiiii

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaa zonet kreeg ik de high 5 van herbie! :)
    Dat was leuk, dacht dat hij dat nog niet begreep.. haha.. grappig.. vind het de laatste dagen opeens heel snel gaan wat hij allemaal leert.. dat zei mijn man nog gisteren.. ik moet nu echt meer filmen.. en foto's maken.. hopelijk denk ik eraan vandaag!

Smokey, bah, dat gevoel om ongi te worden en te moeten wachten is irri he.. mij lijkt het ook sterk dat je nu zwanger zou zijn hoor.. het is nml niet zo dat als je een pil vergeet je meteen vruchtbaar bent.. maar dat heel langzaam het hormoon uit je lichaam gaat.. en om dat stabiel te houden, moet je iedere dag dus een pil slikken.. dat zei de gyno tegen me.. toen ik het daar ooit eens over had.. Ik was namelijk toen ik 16 was al vaker bij de gyno.. maar dat wisten jullie nog niet denk ik :)
    maar ik dwaal af..
    wat naar dat je weer slechte nachtrust hebt smokey... en dan ook nog werken op je vrije dag? begrijp ik dat goed?
    wintersport, zou ik ook wel zin in hebben zeg.. alle vakanties zou ik nu wel zin in hebben! hahaha..

Nijn, ik weet het ook niet, ik heb een tshirt gezocht met een grote foto voor sinterklaar.. aangezien ik eigenlijk een tshiert wilde drukken met herbie's eerste sinterklaas..en dan een tekening van de sint ofzo.. maar omdat ik ook alleen maar tshirts vond met een klein oppervlak vond ik ze niet leuk.. misschien idd een idee om het zelf op te strijken? heb je dat wel eens gedaan? ik in 2000, voor de jaarwissseling toen... met zo'n slome printer toen hahaha.. maar het was helemaal mislukt.. vraag me dus af of zoiets makkelijk gaat of niet..

marleen, spannend, jens zijn verjaardag staat ook voor de deur.. en net zoals vorig jaar.. slik.. ben ik de volgende..... weet je al wat hij voor cadeau krijgt? of heb je dat al gezegd?
    Hoe was het met het open huis gegaan?

Anouk, heel veel plezier vandaag, al had ik dat al gezegd, maar het blijft bijzonder! :D

Marianne, hoe is het vanacht gegaan? en hoe is het met de zieke?
    Wat leuk kusjes geven.. ik probeer het wel eens uit, maar herbie snapt dat nog niet.. de high five wel al ahahaha.. maar ik wil ook kusjes!!! :):) Hoe gaat het trouwwens met het lopen van melissa? worden de stukjes steeds langer?

herbie heeft nog steeds 2 tandjes echte konijnentandjes.. hij zevert nog niet en ik voel nog niks.. is al 3,5 maand geleden dat die andere kwamen, zit dus best lang tussen vind ik..
    ik ben er helemaal uit wat herbie krijgt met zijn verjaardag..
    Iemand vroeg hoe het met kruipen gaat, absoluut niet.. gisteren in het ziekenhuis met de kinderarts en neurloog over gehad. ze hebben het idee dat dat door het nekje komt.. hij moet teveel kracht op zijn armen/schouders zetten.. terwijl hij zoveel last van die plek heeft.. als hij ligt, belast hij zijn nekje/schouders minder.. ze vond zelfs dat hij heel snel ging staan in vergelijking tot het kruipen.. ze had idd het vermoeden dat hij het kruipen eens helemaal zou kunnen overslaan.. verklaarde ook meteen waarom hij probeerde op zijn hoofd te lopen.. maar omdat het zoveel beter met zijn nekje gaat, maak ik me niet meer zoveel zorgen.. de ka zei ook, kruipen is een tijdelijke oplossing, dat hij al loopt en zichelf optrekt was veel belangrijker.. maar zei ze ook, voor hetzelfde kruipt hij je opeens weg.. we zullen dus zien! :)

We leven nog steeds in een bouwkeet, ben het nu al zat hahaha.. de poort maakt een nog afgrijselijker lawaai.. ik zie er zo tegenop om die man een mail te schrijven.. had ik al verteld dat ik 30 dec toen die handlanger heb aagesproken.. ik was het zo spuugzat.. door het vriezen stond de poort een paar weken open.. en op de 30e zetten ze hem weer aan.. toen waren ze er dus mee aan het kloten.. kijken of hij het deed.. meteen weer een hels lawaai door het huis heen.. dus ben ik naar beneden gegaan.. de handlanger stond daar met zijn broer.. die woont hierachter.. ook een eikel, dat zeggen de mensen hier in de buurt, ik ken hem niet.. zo'n boer die met de schop staat te zwaaien als je iets uitvreet..
    maar ik zei toen op mijn liefst.. ik hoor dat jullie de poort aanzetten, zouden jullie ook eens naar het geluid willen kijken, Dat is echt hard binnen.. Jullie kunnen zijn reactie wel raden he?
    maar mevrouwtje(serieus mevrouwtje ben ik he) daar ga ik niet over.. dat moet U maar regelen met de eigenaar ( de makelaar) anders wordt het zo'n welles nietes spelletje en daar heb ik geen zin in..
    NOU JA... dit was de reactie op mijn hele lieve vraag.. serieus.. ik vroeg het zo lief... toen vroeg ik nog, kunt u hem doorgeven dat ik dit heb grvraagd?
    Ja dat zou hij doen...
    andrehalve week later vind ik een briefje in de bus..
    Geachte mevr en of meneer.. bladie bla..
    ivm het laatste telefeoongesprek met u/ uw man wil de makelaar geen contact meer met ons opnemen aangezien dit helemaal uti de hand gelopen was.. ( ze maken dit dus erger zodat de rechter, als het zover komt ooit, denkt dat wij echt uitschot zijn ofzo).. en dat hij als wij opmerkingen en of klachten hebben dit per mail of per post kunnen laten weten..
    de handlanger...

Kut dus.. en sinds een paar dagen is het nog erger geworden en vanmorgen vlogen mijn haren om 6 uur al overeind toen hij openging.. en dan slapen we 2 etages hoger he..
    meiden ik voel me er zo kut over dat ik het probeer de verdringen.. maar de realiteit haalt me iedere keer weer in..
    soms zet ik de tv heel hard of de radio.. soms scheld ik mijn man uit waarom hij zo'n kut huis ooit heeft kunnen kopen.. ( echt zielig, toen zat er een hele ander poort in en wist hij veel dat hij in dit huis een gezin zou meoten stichten omdat het 12 jaar later een kut economie is)
    Toevallig zocht ik op ons adres en toen kwam ik dus uit vorige week op het verhuren van de parkeerplekken.. (staat dus ook gewoon op ons huisnummer) en toen zag ik dat het maar 21 euro per maand is om je auto daar te stallen.. eigenlijk zouden we het nog moeten doen ook, omdat we onze 2e auto niet meer kwijt kunnen in de staat, ivm de nieuwbouwwijk aan het einde van de straat.. dus mijn man vroeg of ik een mail wilde sturen.. dan zou ik en het lawaai kunnen omschrijven en vragen of wij een parkeerplaats kunnen huren.. dubbel he.. en ik durf niet.. gisteren ook al uitgesteld.. ik ben gewoon bang voor een afwijzing.. een afwijzing houdt dus duidelijk in dat wij er werk van moeten maken.. en daar heb je toch helemaal geen zin in???
    maar die afwijzing.. dus ik durf niet.. een heel verhaal.. zelfs nu ik dit type zit ik met klammen handen.. want ook dan wordt het weer meer tastbaarder.. en kan ik het moeilijk verdringen..
    wij zouden trouwens blij zijn als we wel onze auto zouden kunnen parkeren, dat zou betekenen dat wij gewoon via de tuin ons huis in kunnen komen.. dat zou betekenen dat levi gewoon in die oprit zou kunnen spelen en zou mogen lopen.. anders mogen we alleen oversteken om gebruik te maken van het zijpoortje(branduitgang) snappen jullie het nog.. maar om nu een parkeerplaats te huren van zo iemand.. en ik zou me helemaal rot voelen als hij zou zeggen, nee, jullie mogen dat niet.. alsof we uitschot zijn.. ik moet dus als ik ook een mail stuur een super goed geforumuleerde en nette vriendelijke brief opstellen.. Mijn man kan hier dus trouwens ook niks mee.. die hoort natuurlijk die poort niet zo vaak en is tijdens het laatste telefoongesprek heel duidelijk geweest dat hij moet ophouden met dreigen en dat hij ons gewoon moet aanspreken ipv al die brieven.. en dat wij ons aan de afspraken moeten houden etc etc.. ( zoals toen we een nieuw bank kregen en de poort hebben opengemaakt) mijn man was niet brutaal.. hij was direct.. en zei voor het eerst tegen de makelaar dat hij eens mocht uitpraten.. dat hij de makelaar altijd laat uitpraten maar dat hij nu eens aan de beurt is.. hij heeft niet gedreigd, wel gezegd dat het nu eens afgelopen moet zijn dat we allemaal mensen zijn en we elkaar gewoon kunnen aanspreken als er iets is.. een dag later stond hij foto's te maken van mijn man die in de tuin aan het werken was, schutitngen en zei hij geen woord... dus wie doet er nu zo vreemd?
    bah ik ga stoppen en even wat anders doen, zit er dus ook meteen weer helemaal in..

laat ook maar, ik ga even proberen aan wat anders te denken

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: het houd ook nooit op he bij jullie met die poort en eigenaar!!! Bah bah weet je al meer of en wanneer het voorkomt?

Open huis: jaja er is een stel geweest de 1e bezoekers! helaas gaan ze niet verder met ons appartement. Dit omdat ze zelf een eensgezinswoning hebben dat een stuk goedkoper is dan ons app en ze gingen er dan in ruimte op achteruit en de hypo werd hoger en dat vonden ze zonde! Ik zou zeggen je weet van te voren toch de afmetingen van ons app en de vraagprijs. Dus ja! Verder vonden ze app perfect! gaven ze aan lekker strak mooie badkamer, keuken en toilet en alles goed afgewerkt, locatie goed alleen iets te klein omdat ze meer hypo moeten gaan betalen. En dat vonden ze dan niet in verhouding staan! Helaas voor ons dus maar de 1e kijkers zijn in ieder geval geweest.

Jens heeft gisteren trouwens van 17.15 tot vanmorgen 07.00 geslapen hebben we niet meer wakker gezien. (had dat toch verteld dat hij na het eten zo moe was en vroeg op bed lag) Nu probeer ik hem rond 12 uur op bed te leggen dan slaapt hij maar 1 keer en komt beter uit met de middag qua slapen. Nu maar hopen dat hij het volhoud!
    Moeilijk even die fase naar 1 keer slapen.

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Anouk helemaal vergeten jou te feliciteren met Erin, van harte meid en een hele fijne dag vandaag!!!:)

13. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Even een snel berichtje vanaf mijn werkplek.

Erin van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag en natuurlijk ook de papa en mama. Maak er een mooie dag van, al is het heel erg regenachtig. Tenminste hier plenst het al de hele morgen.

Verder wilde ik even snel bijlezen, maar toen zag ik hele verhalen, dus dat komt vanavond of morgenochtend.

Fijne dag allemaal

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele wat een verhaal kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt, en tja wat moet je ermee ik zou het eigenlijk niet weten. Je kan altijd het app te koop zetten je weet maar nooit je hebt maar 1 iemand nodig die er voor valt. Je gaat nu het voorjaar tegemoet dus misschien gaat de huizenmarkt wel iets aantrekken... En als het idd voor een rechter komt heeft hij al een pak papier werk, ik zou ook alles via brief correspondentie doen en goed bewaren.
    Even wat anders wat goed dat Herbie high five doet zeg, dat zijn allemaal nog van die dingen dat erg ver van mijn bed show is, kan me niet voorstellen dat Maud dat straks ook allemaal gaat doen en blokken stapelen.

Nijn lekker aan het oppassen en Sam aan het werk, iedereen lekker druk.

15. butterfly1984

Smokey: hahaha het lijkt nog zover weg, maar voor je het weet doet ze al deze dingen:D:D, ze zeggen dat meisjes qua ontwikkeling sneller zijn dan jongens, dus wie weet duurt het allemaal niet zo heel lang meer:D:D
    Ik verbaas mij hier ook elke dag, ze zijn ook zo slim:D
    Hoe is deze nacht gegaan?

Ele: Jeetje zeg! Een heel moeilijk iets, weet eigenlijk ook niet wat ik ervan moet zeggen of welk advies ik je kan geven.
    Iig een dikke knuffel en hopelijk komt er toch een keer een oplossing.
    En high-five, nou super leuk zeg!:D:D kleine jongetjes worden groot. (veel te snel soms:D)

Sam: Vandaag lekker aan het werk?!:D
    Hier ook heel de dag regen, bah!
    Hoe gaat het met je jongens?

Hoe gaat het met de rest?:D

Ze liggen hier net weer op bed.
    Esther had het heel erg leuk gehad op school.
    ze heeft een kleurplaat gemaakt voor haar oma, zij is maandag jarig.
    Op school waren ze naar buiten geweest, nu was heel haar jurk aan de achterkant nat en ook haar maillots en zelfs nog haar ondergoed. Dus thuis snel omgekleed.
    Was er niet zo blij mee, omdat ze ook nog steeds verkouden is, maar goed, dat hou je dan ook niet tegen.
    Ze heeft er ook een nieuw vriendinnetje bij, dit meisje is nu net 4 keer geweest en kunnen goed met elkaar overweg.
    als het meisje huilde, trooste esther haar en ze zochten elkaar steeds op, in de groep zaten ze ook naast elkaar en gaven elkaar kusjes:D
    Toen ze vrij waren gaven ze elkaar een handje buiten om zo samen weg te lopen:D
    Heel erg lief!:D

16. butterfly1984

Ele: je vroeg naar melissa, of haar pasjes lopen langer word.
    Ik kan volmondig zeggen dat ze echt loopt, dus geen pasjes meer van hier tot daar. ze houd zich nergens meer aan vast, loopt van keuken naar kamer van kamer naar de gang, oftewel ze loopt overal zo naar toe.:D
    Ze loopt ook als ze aan drinken is, of ze pakt wat van de grond en staat weer op zonder zich ergens aan vast te houden.
    Helemaal super dus!:D:D

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Neefje is weer opgehaald.
    Was wel zielig, want hij was echt ziek. Vanmorgen heeft hij 2 uur geslapen, dus langer dan Esmee, haha

Ele, kun je geen advies inwinnen bij je rechtsbijstandverzekering (als je die hebt) of zo? Dit kan zo toch niet langer??
    Wow, Herbie een high five, cool!!

Marianne, wat lief, Esther een vriendinnetje. Ik merk dat sinds Esmee naar het kdv gaat, ze alle kindjes aan wil raken. Net neefje dus ook, haha
    En Melissa loopt gewoon echt, cool!!

Smokey, het gaat echt snel hoor. En als ik nu die verhalen van Herbie lees, denk ik ook... dat duurt hier nog even, maar dat valt dan achteraf best wel mee...

Sam, werk ze!

Anouk, hoe is gister je eerste werkdag geweest?
    En Erin vandaag echt jarig, weet je nog een jaar geleden....

Kusjes geven, Esmee gaat dan met haar mond naar mij of mannetje en wij geven dan de kus. Ze snapt dus dat ze iets moet doen, alleen nog niet precies wat, haha
    Het 3e tandje is nu echt helemaal door en ik snap niet dat wij dat niet eerder gezien hebben, hihi
    Maar vandaag heeft ze ook al 3 keer gepoept, ze blijft dus aan de gang... Net gecheckt, maar ik zie geen volgend tandje, volgens mij....

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi meiden,

bedankt voor alle felicitaties, Ele voor het mooie liedje en Marleen voor het kaartje en Jens voor de prachtige tekening, echt heel leuk om te krijgen, super lief allemaal!

Wij zijn vandaag naar zwembad geweest in Laren, met bubbelbad en peuterbad, dus dat was erg leuk en we patatjes gegeten daarna met haar, was erg gezellig, vriendinnetje van me kwam nog langs (want die kon zaterdag niet) en ook de buren kwamen nog restjes taart eten.

1e werkdag was leuk, leuke mensen, maar lastige materie waardoor ik nog niet een gevoel had dat ik veel gedaan had, omdat ik me voornamelijk moet inlezen over de klanten en bedrijf, maar morgen weer met frisse moed verder.

Ik heb alles ff vluchtig gelezen, maar moet antwoord en reactie schuldig blijven, moet morgen en donderdag werken, maar daarna zal ik hier mijn neus weer laten zien.

Nogmaals bedankt lieve meiden!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bah zeg, voro het slapen gaan had herbie een spuitluier en ik dacht nog.. hmmzz een voorbode van tandjes al zie ik nog niks? en om kwart over 9 ging het los.. hij moet voortdurend overgeven.. ik schrok me kapot, was voor het eerst dat hij eten overgeeft in deze mate.. hij maakt nu alleen nog maar de beweging omdat zijn buikje leeg is.. ben me kapot geschrokken.. mijn man zat helemaal onder... ondertussen hebben we alle 3 gedouched.. en ligt hij tussen ons in in bed op een grote handoek, want hij wordt wakker en moet weer overgeven.. de temp hebben we nog niet gemeten.. ik zie mijn geest alweer richting zh gaan.. dit kan ik er echt niet bij hebben... bah bah bah..

Deel Deze Pagina