wat een nacht.. hij heeft nog een hele tijd overgegeven.. al kwam er niks meer uit.. en niet kunnen slapen en nu ook ewer giga diarree.. het loopt er weer zo uit.. hij voelt heel warm, ook zweethanden en als ik de temp meet is die ongeveer 38... alleen al de temp opmeten is een hele klus, met die diarree... heb nog niks geslapen vanacht, mijn man ook niet en die is nu werken.. hele stomme vraag, maar zouden jullie de ha bellen? alleen al omdat hij dus 2 weken geleden ook zo ziek was? is het normaal zo kort achter elkaar? als hij dat niet was geweest, zou ik niet de neiging hebben nu al de ha te bellen.. maar in 3 weken tijd 2 keer ziek :S
Elegance: Gewoon even bellen, daar zijn ze toch voor en zeker met het feit dat hij nog zo kort geleden ook al ziek was, zal ik gewoon bellen. Anouk: nog even inkomen dus op je werk, wat houdt je functie nu precies in? Taken? Vandaag en morgen nog en dan heb je eerste week erop zitten. Klinkt goed zo de verjaardag van Erin. Marleen: wat raar van die kijkers,is er binnenkort weer een open dag? Huizen staan tegenwoordig best lang te koop he, al moet ik zeggen, vrienden van ons hebben echt mazzel gehad met de verkoop van hun huis, binnen een maand verkocht, maar de prijs lag wel lager, is een starterswoning van rond de 2 ton. Werkse vandaag Marianne: Esther heeft het dus heel erg naar haar zin op de psz, kleine kindjes zijn heel erg leuk, maar als ze ouder zijn is het ook nog steeds leuk he.Gisteravond liet ik mijn glas vallen, zegt damian, mama is niet erg hoor en kreeg een kusje. Zo lief. Echte wijsneus is het en echt een rebelse boef, maar komt heel vaak toch even knuffelen met zijn mama en dat vind ik helemaal niet erg. Kleine kindjes worden groot, maar van mij mag dat nog wel even lang duren, hihih. Smokey: al ongie geworden? Of wordt het toch testen. Nijntje: wat lief dat jullie kusjes krijgen. Gisteren was het vast proef draaien met twee kleintjes in huis. Neefje al opgeknapt. Esmee was dus mega nieuwsgierig naar haar neefje, hahaha. Echt ontdekkingsreiziger dus. Gisteren na het werken, bij mijn moeder gegeten en dat was wel heerlijk zo. Niet meer zelf te hoeven koken. Yarno had vooraf al warm gegeten, die zat volgens mijn moeder al zo te happen. Scheelde dat mijn moeder al een gedeelte van het eten al had gekookt mijn broertje moest training geven aan de Fjes van het voetbal. ( hij doet CIOS opleiding), Yarno kon dus samen eten met mijn broer, hahah. Verder was de avond zo om en lagen we bijtijds in bed. Vandaag komt de overbuurvrouw met haar kindje van bijna 3 en kindje van 3,5 maand thee drinken. Als het weer goed blijft willen we ook even naar de kinderboederij lopen. Rustig dagje dus.
Ele, ik zou ook bellen. Al is het maar om advies te vragen... Heel veel beterschap voor Herbie!! Anouk, lastige materie... Maar wat voor wek doe je nu precies? Misschien heb je het wel al verteld, maar weet ik het niet meer... Vandaag en morgen weer werken, wel even wennen of niet? Hoe is het trouwens met SMAK? En gister lekker gezwommen en frietjes gegeten, leuk!! Hoe is het met de andere meiden??
ondertussen een bericht van Sam, haha Vandaag een lekker rustig dagje, heerlijk toch? Lekker he, na het werken niet meer koken? Dat hebben wij op donderdag, dan eten we bij souders. En idd, thuiskomen, aan tafel en niet hoeven afwassen (in het nieuwe huis komt er een vaatwasser). Esmee is heel nieuwsgierig naar andere kids. Ze wil ze altijd meteen aanraken/aaien. Maar dat lijkt meer op slaan, al is het van enthousiasme, haha Neefje was nog niet opgeknapt, maar de waterpokken waren niet meer besmettelijk. Hier ook een rustig dagje voor de boeg, beetje poetsen, fotoboek werken, dagboekje werken en dat was het wel weer....
Haha enthousiast is esmee gewoon dus, gewoon lief. Ook lekker rustig dagje, wat voor dagboekje houdt jij bij, hier heb ik welkom aan boek van de prenatal. Voor Damian heb ik deze en die is helemaal vol, daarbij houdt ik sinds de zwangerschap een dagboek bij met allerlei dingen, nu schrijf ik eens per maand een heel verhaal erin met ook allerlei anadotes
Ik heb zelf een word-document gemaakt en daar schrijf ik echt alles is. Ik merk dat ik bijna van elke dag wel iets schrijf, al is het maar heel kort. Gister stopte Esmee bijv zelf de stukjes brood in haar mond en at ze nog op ook. Dat komt dus in het boekje...
anouk: Dus wel hele leuke dingen gedaan nog op haar verjaardag, komen er nog foto's van op hyves?? Dus eerste werkdag er weer op zitten?!:d Op naar de volgende werkdagen. Zal eerst best veel leren zijn, maar komt helemaal goed.Moet nog steeds aan die leuke foto's van erin denken op je hyves, hoe giga vrolijk ze was, echt heel lief! Ele: bah!bah!bah! wat naar zeg! en wat een onzekerheid weer. Zou ook zeer zeker bellen, maar denk dat je dat al gedaan hebt. Denk je eraf te zijn, begint het weer opnieuw. Hopelijk is hij snel weer beter. Beterschap! Smokey: Leuk thema, lekker roze, lijkt me echt heel erg leuk. Kan nu al niet wachten op de foto's. De datum komt steeds iets dichterbij, lekker nog genieten van de voorbereidingen tot de grote dag. Welke kleertjes krijgt maud aan? Nijn: Lekker een rustig dagje, heerlijk! Wat lief dat ze iedereen wil aaien, echt leuk! Laatst nog laat een taart aan het maken? Sam: Heerlijk zeg, even niet te hoeven koken als je na een dagje werken thuiskomt. En heerlijk op tijd naar bed, is ook weleens lekker. Zeker als ze groot zijn, zijn ze nog leuk. Zo heeft iedere leeftijd wel wat toch? de meiden lagen hier wat later in bed, omdat melissa vanmorgen wat later was. Vanmorgen gezellig visite gehad van een vriendin, haar zoontje is 9 maanden, echt een schatje zeg! Hij heeft ook een helmpje, deze zal hij ophouden tot ongeveer zijn eerste verjaardag. Hij heeft ook een hele tijd een spreidbroekje gehad, maar deze hoeft nu nog een maandje alleen snachts om. Esther had net 38.5 graden koorts. Bah! Hier blijven we ook maar hangen in dat zieke gebeuren, ben er zo flauw van he!!!!!Bah!
marleen: zie dat je pas de 27e naar het cb moet, dan is jens dus al meer dan 12 maanden ipv 11 maanden wat er voor staat. Komt hij dan niet in de problemen met de prikjes van 14 maanden of komt die dan ook een maand later? Wil je misschien je adres nog keer pben, kan deze niet weer vinden?
Hoi hoi, Ele hoe gaat het met Herbie heb je de ha nog gebeld? Sam hier nog geen ongi dus.....ben je nog op de kinderboerderij geweest? Marianne hoe is het met Esther heeft zo nog steeds koorts? Allemaal zieken weer, Maud heeft al bijna 2 weken nu dunne luiers pff wordt ik ook niet goed van wel 10 luiers per dag gemiddeld. Tanden buikgriep geen idee ik weet het niet meer, wou dat het eens op hielt.Vanmorgen was Maud om 5 uur al weer wakker schiet ook niet op, maar ja ze heeft ook altijd een vieze broek smorgens dus misschien daar wel van, ik ben chronische vermoeidheid aan het kweken. Wanneer slaapt ze eens normaal een beetje door waarschijnlijk met een jaar of 16 Mannetje is lekker griek halen lekker makkelijk vanavond. Op het werk is het nog steeds druk en krijg ik het niet aangewerkt, collega belde al haar dochter is ziek dus zei komt morgen en vrijdag niet
vandaag bij de ha geweest.. hij wilde ons gelijk doorsturen naar het zh.. ik begon toen zo hard te huilen, ik kon het niet tegenhouden.. ik ben er maandag, afgelopen donderdag, vorige week maandag, dat weekend ervoor, die donderdag ervoor geweest in dit jaar.. dus zelf vind ik het iets teveel van het goede.. en zag mijn geest alweer zweven... Hij heeft overigens vanmiddag een hapje banaan met pijn en moeite naar binnengekregen.. en die kwam een half uur later in 4voud er ook weer uit. weer zijn hele bed onder gespuugd.. wat is dat vies zeg... nu krijgt hij heel vaak kleine beetjes melk.. die loopt er zowat van beneden ook weer uit.. maar het belangrijkste is dat hij die melk niet uitspuugd binnen een half uur.. nu afgesproken met de ha dat als hij dat doet we vanacht nog naar het zh gaan.. en anders morgen.. of als de diaree en het spugen zouden stoppen, dan niet meer natuurlijk.. de ha schrok wel van het aantal keer dat wij in het zh zijn geweest en kon begrijpen dat ik als het niet perce nodig is, ik liever een dagje wacht.. hij is immers nog niet uitgedroogd.. het duurt pas een dag.. nu dus afwachten wat de nacht gaat brengen.. ik weet dat ik veel zeur, maar even eerlijk.. zouden jullie niet helemaal geirriteerd worden als je zovaak naar het zh moet? zo vaak te maken krijgt met ziektes, onvolmaaktheden en noem maar op? ik kreeg overigens van de ha te horen dat onze man misschien besneden moet worden.. zijn velletje zit heel strak en heeft maar een klein gaatje daardoor.. is mij nooit opgevallen, weet ik veel hoe een babyplasser uit zou moeten zien.. maar ook bij dit nieuws .. gaan we weer.....
Jeetje ele meid,ik snap heel goed dat je in huilen bent uitgebarsten. Ik zou dat ook hebben en dat is heel normaal en geeft natuurlijk helemaal niet. Hopelijk wil Herbie vannacht de voeding binnen houden, moet je hem nou vannacht ook om de zoveel tijd voeden? Dikke knuffel voor jou!
Dank je wel smokey! Het beste is inderdaad om het uur te voeden, hij slaapt ook nauwelijks dus zal veel wakker zijn.. maar heb wel besloten dat ik hem niet ga wakker maken.. als hij 2 uurtjes zou slapen, ben ik daar ook al blij om.. we zouden hem om het uur een beetje mel moeten geven om zo zijn maagje niet teveel te belasten en omdat het er zo weer uitloopt, dat hij toch continu vocht toegediend krijgt.. hij zei dat we dat het beste konden doen omdat hij pas zo ziek is geweest en het idd niet normaal is dat hij 2 weken daarna dezelfde symptomen vertoont.. ik ga nu een beetje proberen te slapen zodat ik vanacht in iedergeval iets geslapen heb... ik praat warrig he? zo'n gevoel heb ik.. hoe is het met jou ongi, wil je morgen gaan testen? ben je er erg gespannen door?
Ele, hele dikke knuffel! Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent en dat je ontzettend geschrokken bent van weer het ziekenhuis... Slim om Herbie gewoon toch te laten slapen, mocht hij slapen, dan pikt hij dat iig mee. Waarschijnlijk is hij dan toch snel weer wakker. En dan ook nog misschien besnijden... Het zit echt allemaal niet mee... Nogmaals een hele dikke knuffel en ik wou dat ik iets voor je kon doen....
Smokey, vergeet ik helemaal op jou te reageren... spannend, ook al zit je er niet op te wachten. Wanneer zou je eigenlijk ongi moeten worden? En wanneer wil je testen? En super druk op het werk, maar de week is doormidden! Marianne, hoe is het met jullie ziekenboeg? Koortsen weer gezakt? Anouk, je 2e werkdag zit er weer op... Ging het vandaag al beter? Sam, lekker rustig aan gedaan vandaag? Marleen, druk aan het werk of flink aan het voorbereiden op Jens zijn verjaardag?
Reageer zo direct uitgebreider, ben nu op de telefoon. Ele: ik pb je ook even, zeg het niet zo in openbaar.
Ele je praat niet warrig hoor ik begrijp je helemaal. Melk laxeert natuurlijk ook nog eens dus dat schiet niet echt op,ik hoop echt voor je dat de nacht wat beter gaat. Nijntje ik had gisteren vandaag ongi moeten worden of misschien morgen dan.. Heb mega last van mijn buik, komt door de griek het was nogwel zo lekker.