Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele dat geeft niet hoor.

Denk alleen dat je zelf als moeder wel weet wanneer het echt "serieus" wordt zeg maar, wanneer je de ha moet bellen. Als je dat gevoel hebt moet je gewoon meteen actie ondernemen.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat een snert weer hier.. het hagelt en regent en het houdt maar niet op..

smokey, dat is helemaal waar wat je zegt :) Ik hoop zo nijn dat het snel beter gaat..

hier gaat het nog steeds niet.. hij huilt aan een stuk door... hij dronk net wel gelukkig in een keer uit het niks de hele fles leeg... ik kon wel janken zeg.. ik heb ook het idee dat de frequentie luiers minder worden.. niet meer om de 1-2 uur maar om de 3-4 uur.. maar nu heeft hij hele rood doorlopen oogjes van het huilen, een snotneus.. en bijt als een gek op zijn vinger.. hij wil geen bijtring.. ik heb hem maar een zetpil gegeven na de laatste spuitluier.. slapen wil hij ook niet... en hij is duidelijk in de fase dat hij gaat gillen als ik wegloop.. lijkt wel of hij dat van het zh heeft overgehouden.. daarvoor had hij dat nog niet en nu ineens.. dus ik bikkel nog even door..

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

heb nog niet bijgelezen, gewerkt en gaan zo eten. Had eten gisteravond al klaargemaakt en hoef het alleen nog op te warmen en stokbrood in de oven te gooien.

Harry is kindjes aan het ophalen bij mijn moeder en dan nog even genieten van ze. Vanavond hebben we dansles. We zijn geselecteerd voor wedstrijddansen en vanavond worden we beoordeeld op houding, teckniek etc en dan wordt er gekeken op welk niveau we instromen en horen we wat het allemaal inhoud en hoe het te werk gaat. Vind het best spannend als ik heel eerlijk ben.

Morgen lees ik weer bij.

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Oeh Sam dat klinkt leuk zijn jullie zo goed met dansen?? Wat doen jullie dan latin ofzo....of iets anders, heb er geen verstand van hoor:)

Nijn hoe gaat het met Esmee?

Ele is Herbie rustiger geworden van het zetpilletje?

Hier zo lekker eten en vroeg naar bed morgen weer werken.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Esmee heeft vanmiddag twee kleine flesjes van 100+3 (eigenlijk 90+3, maar een beetje extra water kan geen kwaad denk ik) en net voor het slapen een fles van 190+6 op!!!
    Groente heeft ze niet op en de penicilline was vechten, maar ik ben een stuk opgeluchter!!

Ele, hoe is het met Herbie gegaan na zijn zetpil? Dat de luiers minder worden, is een goed teken! Maar dat bijten, misschien toch echt een tandje...
    Oei, en verlatingsangst (zo noemen ze dat toch), dat is vervelend, maar wel begrijpelijk van Herbie....

Smokey, ben je de dag doorgekomen?? Morgen weer werken toch?

Sam, spannend idd. Maar dan gaat het wel erg goed toch?

Morgen nog een lekker dagje vrij, hopelijk weer een 'gewoon' dagje zonder zorgen. Morgenavond tennissen, hopelijk winnen we, want dan maken we een grote kans op de halve finale!!

Fijne avond meiden!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ah wat goed dat esmee zoveel gedronken heeft! Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter en drinkt ze morgen weer meer!

smokey voor jou te hopen dat je vanacht weer een lange ruk mag maken! het was gezellig zo, je was er veel vandaag! echt leuk :)

sam succes met dansen vanavond, klinkt spannend!

Ik had het hier nog niet verteld of meneer had weer een spuitluier van oksel tot knie... gelukkig heeft ook hij zojuist een hele fles gedronken.. nog steeds geen plasluiers, maar goed, het lijtk een beetje de goede kant op te gaan.. kwa huilen was het na de zetpil nog steeeds prijs.. niet willen slapen.. Gelukkig slaapt hij nu wel en zal hij wel rond een uur of 12 opnieuw komen.. eten wilde hij overigens ook niet.. vorige week werd hij nu ziek.. die week is echt omgevlogen..

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen,

Even snel vanuit mijn werk, Maud heeft weer de nacht doorgeslapen:) wat is dat lekker zeg werdt alleen zelf om half 3 wakker en heb tot half 4 wakker gelegen stom he.

Nijn fijn dat Esmee langzaam aan beter gaat drinken en Herbij ook iets meer de betere kant op, hopelijk is straks alles snel weer de oude bij iedereen.

Nou ik ga weer aan de slag, druk hier, en oh ja vanavond naar de sportschool steppen:( geen zin maar moet gaan!:) Schoonzus gaat mee dus dat scheelt.

8. Gerritsen

goedenmorgen

We zijn door de keuring gekomen met dansen, hahah. Het ging heel goed, hier en daar wat houdingstechniek aangeleerd. Zoals kin omhoog en goed in de hand van je partner aanleunen. Het is best dan een overdreven houding. We gaan dus nu in een wedstrijdgroep danslessen volgen om het volgens de danswedstrijdregels verder te leren. Eerste wedstrijd is dan tegen de zomer aan in assen.
    Ook even gevraagd ivm zwanger worden of dat een probleem is, maar dat maakt niets uit. De lessen die we dan missen kunnen we dan inhalen. We hebben gisteravond nog 2,5 uur gedanst en waren ook pas tegen middernacht thuis, maar het was echt super gaaf.

Zondag afdansen en dan 13 feb starten we in onze nieuwe groep en in andere zaal.

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    goedemorgen meiden,

Ele, wat fijn dat het met Herbie beter lijkt te gaan. Hoe is het vannacht en vanochtend gegaan?
    Ik vind dat de weken sowieso snel gaan, dus helemaal als je een week vol trubbels gehad hebt.

Smokey, super van Maud zeg!! En balen dat je zelf wakker werd, maar dat is misschien gewoon je ritma. Als Maud vaker doorslaapt, ga jij dat ook gewoon doen!
    En met je szus naar de sportschool, dat is een goede 'stok achter de deur'.
    Werk ze vandaag!

Sam, goed gedaan zeg! En dan in de zomer al je eerste wedstrijd!! Maar die eerste lessen, kan dat wel met Harrie? Is zo vlak na 2 feb....

Hoe is het met Marianne, Anouk en Marleen??

All, vanmorgen heeft Esmee weer meer gedronken, 175ml!! Penicilline was weer vechten en fruit wilde ze niet, maar ik ben zo blij! Ook hoest ze echt minder, want ik word 's nachts niet meer wakker van Esmee...
    Vandaag beetje stofzuigen, strijken enz en dan vanavond tennissen en morgen weer werken....

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

sam: wat leuk zeg!:D
    worden er ook foto's gemaakt van het dansen?
    Lijkt me leuk om eens foto's te zien.:D
    Hoe gaat het met jouw jongens?

Nijn: wat fijn dat het nu beter gaat.
    Heb je van de ha ook een spuitje meegekregen waar je het drankje in kan doen? dan kan je het zo in mondje spuiten.
    Hier hebben we dat toen wel meegekregen, wel net zo makkelijk.
    En weer goed gedronken, wat een geruststelling.

Smokey: wat goed van maud!!!
    Hopelijk zet dit door.
    En dan zelf wakker liggen:D, ja dat herken ik ook goed.

Ele: Hoe gaat het met herbie?

Anouk en Marleen: hoe gaat het met jullie en jullie kroost?

Hier gaat alles goed.
    Mannetje is weer aan werk geweest vanacht, hij is alleen nog niet thuis, hij is met auto naar de garage.
    Duurt nu toch best lang zeg! Ligt hij wel erg laat in bed, dus maar wat langer laten liggen dan:D

Ele: had je laatst gepb't, maar geen reactie ontvangen.
    Zou het fijn vinden om toch enige reactie te krijgen, vooral ook omdat het nogal prive is en ik het wel met je deel.:D

11. Gerritsen

Nijntje: ja hij mag 6 weken niet sporten na de operatie, dus niet zwaar tillen of onverwachte bewegingen maken zoals bij zijn tennis. Bepaalde stukjes met dansen wordt ook rustig aan doen.
    Fijn dat esmee wat gedronken heeft. Vandaag lekker een vrij dagje.

Smokey: maud weer goed geslapen, misschien gaat het nu toch echt gebeuren op het dieptepunt van slaaptekort. Heerlijk is slapen dan he. Zou het toch komen door het fruithapje, dat ze meer verzadigd is.

Marianne: mannetje weer aan het werk geweest. Is hij ook helemaal opgeknapt? Hoe is het met esther op de psz geweest?
    Weet eigenlijk niet of ze zondag foto's maken, zoja dan zal ik de website in de gaten houden of je een link sturen.

Elegance: hoe is het met de vloer? Lopen jullie achter ivm onverwachte ziekenhuisopname?

Anouk: waar ben je?

Marleen: klusronde achter de rug of moet die nog komen, omdat je nu later ongie werd? Weet je dan wel je ei te spotten?

Moet vrijdag ongie worden, baal ervan want ben na de zwangerschap en geen pil gebruik veel heviger ongie en dat met het afdansen. hmhmh

Ga nu even stoffen en dingen in huis doen.

12. butterfly1984

Sam: Lief dat je ernaar vraagt:D
    Met Esther ging het gisteren goed op de psz, ze moest wel een paar traantjes laten bij weggaan, maar een andere moeder vertelde me dat het ook direct over was toen ik uitzicht was.
    Deze moeder is net nieuw, of iig haar dochtertje op de groep, zij is nog heel verdrietig en heeft het er erg moeilijk mee, vandaar dat ze wat later komen als de mama's wegzijn.
    Dit meisje is overigens esther haar nieuwe vriendinnetje op school. Ze hebben veel steun aan elkaar en zitten altijd naast elkaar, dat zeiden de juffen tegen ons.:D

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey marianne,
    Dat spuitje hebben we wel, maar zelfs dan is het nog een gevecht. Ze houdt haar mond dicht en als ze wat in haar mond krijgt, spuugt ze het gewoon uit!! Hoezo eigen willetje... We geven dus steeds 2,2ml en dan hopen we dat ze 2 ml binnenkrijgt

Mannetje hard aan het werk nu dus. Maar de auto weer stuk??
    Hoe is het trouwens afgelopen met jullie huisinspectie? Hebben jullie al duidelijkheid wat betreft de schimmel en vooral de oplossing?

14. Gerritsen

nou zeg ben ik zojuist ongie geworden. Het is pas vandaag dag 26.

15. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Sorry ik kom er gewoon niet aan toe om hier te komen kletsen. Probeer het morgen echt even en probeer dan ook foo's te plaatsen. Heb nu even pauze! Morgen krijgt jens prikken ben benieuwd ook of en hoe hij gegroeid is.

16. Gerritsen

Marleen: het is begrijpelijk hoor dat je niet altijd mee kletsen, Jens zal ongetwijfeld gegroeid zijn :D hoor, ben ook benieuwd naar de foto's.Morgen zijn prikjes dus. Volgende week mogen wij met Yarno, weet nu al dat hij een mega groeispurt heeft gehad, hij heeft echt lood in de kont gekregen en lang geworden. Zag in het cb boekje dat hij in maart weer prikjes gaat krijgen en als hij 14 maanden is. Damian krijgt geloof ik ook nu ergens binnenkort weer prikjes. In zijn boekje staat bij 3,5 jaar en in het boekje van Yarno staat 4 jaar. Dus zal daar ergens wel gaan plaatsvinden. Scheelt hij vind prikken niet erg, wel moet altijd zijn beer mee en moet beer ( is ook zijn naam) ook prikjes krijgen en die verzorgt hij dan heel lief. Heeft toen hepatitis enting gehad toen wij naar turkije zijn geweest en dan twee keer voor de mex griep en hij huilde bij geen van de entingen.

Damian wilde net zijn melk niet opdrinken, werd een beetje ongeduldig en toen zij ik nu opschieten en drinken en dan ga je naar bed. Had zelf mijn melk nog niet op, kreeg ik te horen, geeft niet mama, ik vraag wat geeft niet? hij zegt je hebt je melk niet op. Ik zeg dat klopt. hij zegt, opschieten mama je moet nu naar bed en wijst naar de deur voor naar boven te gaan. Pfffpfff. Toen hij in bed lag zij hij wel, mama is mijn vriendje en heb gezegd dat hij ook mijn vriendje is.

Wat een wijsneus wordt het toch, merk dat hij alles al zo goed doorheeft en snapt. Hij is zo toe aan de basisschool, maar ik nog niet. Vind het heerlijk om met de kinderen bezig te zijn. ohohohohoh

Ga nu even aardappelen schillen. Ga een stoofpotje vanavond maken.

17. butterfly1984

Sam: dat is mooi op tijd zeg, op dag 26.
    Dan ben je vrijdag net over het ergste heen.
    Hahahaha, wat wijs zeg van Damian.:D:D
    Sommige uitspraken, zo leuk en zo wijs.:D
    Welke kleding maat draagt Yarno nu? Maatje 80?
    Met 3.5 jaar krijgen ze trouwens ook een oogtest toch?
    Wist eigenlijk niet meer of ze dan ook prikjes kregen.
    wat stoer dat hij niet huilt zeg! Een echt bikkel.

Nijn: de achterbanden bleken in midden helemaal glad te zijn, touw kwam er al door.
    Dus hij zat te stuiteren in de auto, maar wist niet waar het vandaan kwam, dus direct maar door vanuit werk.
    Hij was uiteindelijk pas na 12:00 thuis, dus laat hem nu liggen tot 18:00 e dan moet hij vanacht en m orgen nacht nog werken.
    Mocht hem nie tlanger laten liggen dan 18:00.

Dames liggen op bed, blij van.
    Hoop dat ze eens een lekker lange middagdutje doen.
    Denk dat ik namelijk ook weer ziek word.
    Misselijk, hoofdpijn, buikpijn en zo raar gevoel in mijn hoofd, soms is net of je alles ziet zweven.
    net 2 paracetamolletjes op dus gaat nu heel iets beter.

18. butterfly1984

Sam: vergeet ik je helemaal te zeggen: wat een geweldige banner en ondertekst.
    Op naar een nieuwe periode:D

19. Gerritsen

Marianne: Heb veel kleding van name it en daar zit hij in 74, maar hij is in de broeken toch wel richting maatje 80 toe. Damian zat pas toen hij 1 jaar was in maat 80 dus een heel verschil. Bovenkleding is 74, maar zo heb ik van Just small nog shirtjes in maat 68, die nog goed zitten. Vind het toch per merk wel heel verschil in zitten.

20. butterfly1984

sam: ja dat is zeer zeker zo, elk merk valt weer anders.
    volgens mij is esther al wakker, zal haar even gaa halen

Deel Deze Pagina