Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    marianne, ik heb nog niet op je gereageerd omdat ik daar mijn hoofd nog niet naar had staan.. slaap nu alweer een hele tijd niet snachts omdat meneer blijft huilen.. zo zielig.. en de spuitlueirs blijven gewoon in de frequentie van om de 3 uur ongeveer.. ook snachts.. de wasmachine loopt continu.. we hebben nu al 5 slaapzakjes voor snachts.. maar er zitten er constant in de was.. het duurt echt lang.. wel is hij gelukkig een stuk vrolijker en drinkt hij sinds gisteren weer iets meer.. de stress met uitdroging zakt gelukkig weer iets af.. hoe is het nu bij jou nijn?

ik heb zo'n zin om er even uit te gaan.. maar weet gewoon dat als we weggaan hij niet droog thiuskomt.. dus kan beter niet weggaan..

Zaterdag heb ik trouwens huilend bij de buren aangebeld.. ik werd gek van de poort. kom je net uit het zh, slaapt meneer niet omdat om de zoveel tijd wakker ervan wordt.. uit emotie ben ik gewoon gaan aanbellen.. de poort is weer uitgetrokken en de buurman zou contact met me opnemen.. ik heb nog niks gehoord.. en met toen ik naar de voordeur liep, kwam ik de andere buurvrouw tegen.. ik vroeg haar letterlijk of ze ook niet eens een mail wilde sturen dat ook hun last zouden hebben.. ook nog niks gehoord.. en nu net ging hij uit het niks weer aan.. dat moet de handlanger werken en doet hij de poort 5 keer open en dicht.. hoort niks geks en gaat werken.. en ik word weer gek binnen.. heb ene hele brief opgesteld naar de makelaar.. maar ik zal eerst de wijkagent bellen zodat deze er in iedergeval vanaf weet.. misschien dat hij kan bemiddelen.. en als dit niet helpt, zullen we dus toch naar de rechter moeten denk ik zo :S... maar daar heb je toch geen zin in?

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Esther is weer naar de psz vandaag!
    Ze hebben daar voorleesdagen en ze hoefde vanmorgen ook geen brood te eten, die krijgt ze ook op school.
    Het is best fris buiten zeg! en dan met die wind.......brrrrr!
    Nu schijnt trouwens wel even de zon, maar die zal zo weer verdwenen zijn.
    Gisteren lag ik er al voor 21:00 in, was moe en voelde me echt niet lekker.
    Vanmorgen om 06:20 waren de meiden wakker, dus was wel blij dat ik op tijd naar bed was gegaan.
    Nog wel paar keer wakker geweest, maar niet van de meiden, die hebben heerlijk geslapen.
    Vanacht heeft mannetje laatste nacht.

Sam: Op welke dagen ging Damian ook alweer naar de psz?
    Alleen smorgens of ook een keer smiddags?
    Hoe gaat het met je mannetjes?:D

Nijn: Gaat met esmee weer de goede kant op?

Smokey: vanacht ook weer heerlijk kunnen slapen?

Marleen, Anouk: hoe gaat het met jullie?

Ele: Ik zou maar eens rechtsbijstand inschakelen ofzo!

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    even een verslagje van het cb!
    jens was goed gegroeid! En lag mooi op schema met zijn ontwikkelingen! Hij was zelfs heel slim met torens bouwen enz volgens de verpleegkundige en was ontzettend wijs! Wat ben je dan toch een trotse mama!

Jens is nu 82,5 cm lang en weegt 11050 gram!

Dat van die prikken maakt helemaal niets uit als die pas gedaan worden. Want het moet ergens rond de 1 jaar. En de volgende krijgt hij 7 april!

Jens was zo knap met de prikken bij de eerste bleef hij gewoon lekker doorspelen reageerde er niet eens op en bij de 2e prik trok hij alleen een lip en keek even zielig maar huilde helemaal niet!! Knap he! Ben zo trots dat mijn mannetje zo'n grote vent is die niet huilt!

Zo dames ga weer aan het werk voor het gastouderbureau waren problemen met go en moet daar nog verslagen over maken.

4. butterfly1984

even een snelle reactie vanaf hier!

gisteren melissa haar eerste schoentjes gekocht.:D
    Eerst vond ze het maar raar en wou er niet op lopen.............voor 5 minuten, daarna liep ze er gewoon mee:D.

Heb wat langer gewacht om "echte" schoentjes te kopen, want ze zeggen dat zonder schoenen beter is voor de ontwikkeling van de voetjes.
    Maar ja nu moet het wel een keer he? ze loopt nu toch al een tijdje, nu dus ook buiten:D
    Ze had wel boumy en aapie slofjes en meer van die sierschoentjes, maar had ze eigenlijk nooit aan, alleen even met weggaan ofzo.

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even snel.

Maud is niet lekker hier, donderdag wou ze de hele dag al niet poepen, gisteren op kdv dus wel heeft ze ook erge krampen gehad. En de fles van 4 uur had ze maar 90 op. Daarna wou ze de hele avond niks meer haar naar bed gedaan en ze werdt toen om kw over 4 wakker en heb haar de fles gegeven 160 had ze op alles kwam er binnen een minuut weer uit aan de bovenkant 1 grote schaal.Net weer om 10 voor 7 90 gegeven dat zit er nu in, hopelijk blijft dit zo en gaat ze gaande dag wat meer drinken, verder is ze wel heel alert en vrolijk. Afwachten maar.
    Kan deze reactie door fruithap komen?

Marleentje fijn dat jens zo goed gegroeid is.

Marianne melissa haar eerste schoentjes wat leuk!

Ele herbie aan de betere kant?

Sam en Anouk hoe gaat ie bij jullie?

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nu aan de onderkant en de bovenkant eruit alles onder. Ze ligt nu weer op bed.

7. butterfly1984

houd maar goed in de gaten dat ze geen virus te pakken heeft.
    het rs en rota virus gaan heel hard in de ronde.
    beterschap met jullie kleine meid.

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even voor de zekerheid ha post gebeld, wat ik precies moet doen gewoon meerdere keren aanbieden en bij de apotheek domperidon zetpil halen tegen de misselijkheid het heerst erg vertelde ze al.

Marianne ze heeft verder echt nergens last van geen koorts of verkoudheid. Maar hou het wel in de gaten zo sneu, ze is verder wel hartstikke lief en goed te spreken.

9. butterfly1984

Gelukkig is ze goed te spreken en heeft ze geen koorts.
    Maar het is zeker erg zielig, het liefst neem je het van ze over.
    Hopen dat de zetpil tegen misselijkheid Gaat helpen.
    Veel beterschap met je lieve meisje.

10. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Marianne leuk zeg de eerste schoentjes, toevallig hebben wij ze ook van de week voor het eerst gekocht. Heb foto's op hyves geplaatst en daar heeft hij ze ook aan.

Smokey: beterschap met maud, het virus is dus nu bij jullie aangekomen, wij kloppen hier nog steeds af. Stuur hem straks maar de andere richting uit.

Marleen: jens mooi gegroeit, leuk dat je zulke goede complimenten hebt gekregen. Nog druk op het werk?

Andere meiden alles goed? Nijntje is Esmee al opgeknapt.

Ik krijg zo strijkwas van mijn vriendin, haar man komt het langsbrengen. Ze heeft slijmbeursontsteking in de liesstreek. Ze heeft veel pijn en met twee kleintjes kan ze haar rust niet pakken en lang staan al helemaal niet, het was heel veel zei ze, dus daar ga ik vanmiddag even druk mee zijn, maar dat doe ik als de kinderen beide in bed liggen. Ga eerst zelf even poetsen. Mannetje is aan het werk, was gisteren vrij. Heb foto's van v&d bekeken, vond er maar 3 echt mooi. De belichting was totaal niet mooi gedaan, damian had een hele streep in zijn gezicht van een lamp. Niet mooi dus. Heb alleen op grote formaten gekregen, kan ik niet inscannen is te groot, heb ze nu in kleine maat bijbesteld en als ik die binnen heb zal ik die inscannen.

11. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey meiden, sorry voor de verwaarlozing, maar ben zo druk, ben trailer aan het maken van de voorstelling en daarnaast nog aan het wennen van het werk. Wel heel leuk trouwens, ze zijn super relaxt, iedereen komt een beetje rond half 10 binnen lopen, ik begin dus als eerste want wil ook weer op tijd naar huis voor mijn meisje, maar werken bevalt goed!

Erin gaat super, ze loopt behoorlijke afstanden, laatst in de supermarkt met een ander meisje van 15 maanden, samen op pad, was echt schattig! Met zo'n toren met ringen, houdt ze heel slim twee ringen tegen elkaar en kijkt zo welke de grootste is en die moet dan als eerste, vond ik zo slim van haar! Gaat natuurlijk soms niet goed omdat ze dan wel de grootste van de twee ringen erom doet maar er dan nog een grotere ligt, maar dan gaan de ringen er gewoon af en probeert ze het nog een keer, tot dat het goed is en dan gaat ze heel hard lachen en klappen.
    Marianne, ja dan moeten de eerste schoentjes natuurlijk :) welke heb je gekocht, ik heb twee paar bardossa en ben er super blij mee, via mp voor 20 euro per stuk nieuw gekocht, kosten in de winkel 44,50, dus vond het een goede deal.
    Sam, zag weer leuke fotos voorbij komen op hyves, Yarno is ook super aan het groeien zeg!
    Nijn, hoe is ie bij jou? laatste wat ik mee kreeg was dat Esmee het ook goed te pakken had, de griep al een beetje te boven inmiddels,

nou moet weer verder, kookwekker gaat af, tot snel lieve meiden...

Ik heb wel hyves een beetje gevolgd en net deze blz gelezen maar verder teruglezen zit er nu niet in,
    hoop dat alles goed is met iedereen?

Ele, heel veel sterkte, ik hoop dat de tijden snel eens beter voor je worden, is Herbie wel een beetje aan de beterende hand?
    Smokey, ik weet niet of die reactie van fruit kan komen, maar er heerst van alles, gelukkig is ze wel vrolijk en opgewekt,
    Marleen, super van Jens, en wordt een grote kerel zeg! Goed om te horen dat het geen probleem is van die prikken, hier deden ze er heel spastisch over dat het echt perse moest voordat ze 1jr werd.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Niks terug gelezen, heb het erg druk gehad en komende week is ook druk met de rapportgesprekken...

Esmee is gelukkig weer (bijna) opgeknapt. Alleen het fruit en haar boterham hoeft ze nog niet, maar verder gaat alles weer op. Ze is ook echt weer heel vrolijk, dus waarschijnlijk heeft die benauwdheid en hoesten haar echt dwars gezeten.

Ele, hoe is het met Herbie? Gaat dat al beter?
    Smokey, ik las op hyves dat Maud nu ziek is... Hele dikke knuffel en heel veel beterschap!
    Sam, leuke foto's op hyves!!

Meiden, ben er vandoor, lekker op de bank liggen. Gisteravond was een latertje (met apfelkorn) en vanmiddag moest ik tennissen. Ben dus best een beetje moe. Morgenvroeg op visite bij een vriendin, dus misschien tot morgenmiddag!

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    wat een ellende die .... prikken pfff

Jens heeft donderdagavond koorts gehad 38.6 en gisteren heel de dag koortsvrij. Vanmorgen ook koortsvrij dacht dat hij er overheen was. Dus lekker gaan babyzwemmen. Maar helaas na zijn middagslaapje 39,5 pfff
    Dus op naar de zetpillen toen na 1,5 uur 39.2 na 2 uur 38,4 en zojuist om 22.00 weer 38.8 pff. Zo zielig hij blijft vrolijk maar slaapt veel. Heeft van 17.00 tot 22.00 geslapen flesje gehad en slaapt nu weer. Bah bah zo zielig als zo'n kleintje koorts heeft. Nu maar hopen dat hij de nacht goed slaapt en morgen een beetje hersteld is.

Moet zeggen ben zo bang dat zo'n kleintjes koortstuipen krijgen heb het een keer gezien in mijn werk op kdv en vond het vreselijk. Hoop zo dat we dat nooit gaan meemaken. Herkennen jullie dit gevoel??

Sorry voor mijn klaagzang maar vind het zo eng en zielig!

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Maud dus nog steeds flink ziek, ook koorts gisteren 39,4 39,6 vanmorgen en vannacht ook 39,1 a 2 zo zielig dit, ze drinkt ook niet echt veel gisteren over hele dag 330 nog bij ha post geweest voor extra info. Vanmorgen weer een domperidon gegeven hopelijk niet weer uitgepoept, flink aan de diaree nog overgeven is wel gestopt dat is het enigste positieve.

Marleentje Jens ook al hier ben ik ook wel een beetje bang voor een koortsstuip, zou heel wat rustiger zitten als de koortst beneden de 39 ging. Ze slaapt bijna de hele dag even half uurtje op voor fles dan weer naar bed.

Nijntje hoe is het met tenissen gegaan? en Appfelkorn lekker haha

Hoe is het met de rest van de meiden?

15. butterfly1984

Smokey: hoe gaat het nu met jullie meissie?
    Al weer aan het opknappen?
    Hoe staat het met de voorbereidingen van het huwelijk?

Nijn: Eet esmee haar boterhammetjes alweer?

Ele: Hoe gaat het met herbie?

Sam: Deze week gaat het gebeuren toch?
    woensdag geloof ik he?
    wat spannend zeg!Jullie kijken er vast al helemaal naar uit en de dagen kunnen niet snel genoeg gaan.
    Mag harry direct weer mee terug na de ingreep?Of een nacht ter observatie?

Marleen: Jens al opgeknapt?
    Wat ben jij soms vroeg op hh zeg!:D

Anouk: Heb doodnormale schoentjes gekocht:D:D, hahahaha.
    Gewoon van dr visser.
    Vind ze wel heel erg leuk en staat ook heel erg schattig.
    Waar ik me over verbaas is dat je in zulke maatjes al laarsjes kan kopen, zelfs met een hakje, kan toch niet gezond zijn:$
    Maar goed, Melissa heeft al maatje 21:$:$, vond het best groot eigenlijk:D.
    Leuk he dat ze al kunnen lopen, staat zo schattig!:D
    Op de psz ook al heel wat verbaasde gezichten gezien:D

Zaterdag had esther overgegeven toen ze naar bed ging.
    die nacht huilde melissa om half 1 en toen bleek dat ze heel haar bed en haar zelf had ondergekotst, wss in haar slaap, want ze huilde wel, maar sliep eigenlijk nog.
    Vind dat altijd zo eng he?!
    Maar goed...........heb nog nooit kots geroken wat zo ongelooflijk stonk, eerlijk waar, wat was dat zuur zeg!
    Na haar onder de douche te hebben gehad heeft mannetje bedje weer verschoond, ze heeft toen nog wat gedronken en is toen weer heerlijk gaan slapen.Wel heeft ze waterdunne luiers, maar niet overdreven veel.
    Mannetje had en gisteren te pakken en vadaag nog steeds, overgeven en waterdunne ontlasting.
    Hier word niets overgeslagen helaas, maar het is gelukkig niet in hevige mate zoals je heel veel leest.

Koortsstuipen: denk dat iedereen daar wel angst voor heeft, tenminste ik wel.
    Esther had laatst 40.2 en vond dat best beangstigend.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Ik ben er weer... weekend weer voorbij...

Marianne, wat ellendig toch altijd die zieken bij jullie. Is er al duidelijkheid wat betreft de woningbouw over de isolatie van jullie huis?
    Beterschap!!

Ele, hoe is het met Herbie? Drinkt hij al weer meer??

Smokey, Maud ook ziek, bah bah... Hoe gaat het nu met haar?
    Werk ze vandaag!

Sam, woensdag de dag, spannend, maar het is voor een heel goed doel!

Marleen, is Jens weer opgeknapt? Goed geklust deze maand??

Anouk, hoe is het met jullie? Vandaag weer werken toch?

All, Esmee eet haar fruit en brood nog steeds niet, maar verder gaat het weer super goed met haar, gelukkig.
    Koortstuipen... neefje heeft het 2x gehad en de kleine van een vriendin. Op zich kan het geen kwaad, zeiden de ambulance mensen, maar eng is het wel.
    Dadelijk even naar mijn oma en deze week rapportgesprekken. Vrijdag lekker vrij en dan misschien gesprekje op het kdv (voortgangsgesprekje) en 's middags waarschijnlijk weer een taart bakken! Nou ja, een vriendin helpen, haha

17. butterfly1984

anouk: Leuk he dat ze dat al kunnen die ringen op elkaar?
    Hier hebben we ze ook, wel van hout trouwens, die van woezel en pip.
    Melissa weet ook precies ook het moet, daar sta je soms gewoon verbaasd van!:D
    Ze is er ook erg wijs mee, ze neemt dat ding overal mee naar toe in huis:D
    Plastic was misschien wel makkelijker geweest, is niet zo zwaar als hout:D, maar deze was zo leuk:D

18. butterfly1984

Nijn: Lees nu net jouw berichtje.
    We zijn er nog steeds mee bezig, we hebben rechtsbijstand ingeschakeld en kijken wat hun voor ons kunnen doen.
    We hebben 2 opties gekregen en het lijkt erop dat we naar de huurcommissie moeten, geeft dat geen voldoening, dan naar de kantonrechter.
    als de huurcommissie ingeschakeld word en hun onderzoeken de klacht en de klacht is gegrond, dan krijgen we korting van 40 tot 80% op onze huur.
    Morgen komt er een mevrouw om te kijken of het ook schadelijk is voor onze meiden.

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    zo eindelijk even tijd voor zp!! pff het komt er gewoon niet van!

Hier jens nog steeds hoge koorts word 's morgens al wakker met 38.5 en dat loopt op naar 39.5 pfff. Hoop echt dat het na vandaag klaar is met die koorts.
    Vanmorgen moest ik zelf b12 injectie halen bij de huisarts en heb even overlegd met de dokter over de koorts al vanaf donderdag en als hij morgen weer wakker word met 38.5 moeten we even voor de zekerheid naar de huisarts. Dus afwachten!

Marianne: haha ik ben vaak ook vroeg wakker jens slaapt dan nog even en jeroen is aan het eten en dan kijk ik vaak even 2 min op hh. Maar dan zijn er al heel veel voor mij geweest hoor bij mij tenminste wel haha
    Hoop dat jullie snel meer weten over jullie probleem met het huis!
    Nu je het over schoentjes hebt. 2 weken geleden hebben we jens zijn voetjes laten meten in de winkel en die kwam uit op maat 22 niet normaal toch wat een schuiten haha

Nijn: dat herken ik wel dat geen fruit en brood eten. Dat heeft jens ook 2 weken niet gedaan toen hij niet lekker was. Nu eet hij wel weer goed ondanks de koorts!

Smokey: is maud weer een beetje opgeknapt! En de trouwerij komt steeds dichterbij! Wat is ook alweer de datum?

Sam: deze week de ok van harrie spannend!
    Je moest toch ook deze week ofzo naar het cb met Yarno?? Ben benieuwd.

Ele: hoe gaat het daar?? Herbie weer opgeknapt? En hoe gaat het nu met de verbouwing klaar???

Anouk: lekker druk dus! Maar bevalt je nieuwe baan wel? En leuk lijkt me dat zo'n trailer maken!

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    spannend dus Marianne....
    maar 40 tot 80% korting is wel heel veel, maar het gaat dan misschien ook wel ten koste van de gezondheid van je kids...

Deel Deze Pagina