Marleen, Jens is dus echt niet lekker... En dan die koorts.... Hoe is het trouwens met jullie appartement? Morgen leveren wij de laatste dingen in de bij de makelaar en dan is het foto's maken en de brochure laten maken en bord in de tuin. Dan begint voor ons ook een spannende tijd...
nijn: helaas nog nieuws meer over ons app. Dus afwachten geblazen. Hoop dat jullie meer geluk hebben met de verkoop!
Hihihi maatje 22 al marleen, dat gaat hard, maar hij is ook groot, dus dat mag dan ook wel. Denk dat maatje 21 voor meisje groot is, maar kan er ook helemaal naast zitten, hahahaha. Mijn, is idd veel, maar dat mag dan ook wel. Eerst maar eens afwachten. Spannende tijden dus voor jullie. Plaats je hier ook een link als de foto's op het net staan?
butterfly: moet zeggen weet ook totaal niet wat een normale maat zou zijn hoor maar het klinkt zo groot haha
En natuurlijk beterschap voor jens. Hier ook altijd gejat op hh, maar nu was ik zelf eens vroeg, hahahaha, kon genoeg jatten en dat tegen zeven uur ongeveer
hoi, marianne: had een tijd terug er ook over toch dat het misschien kwam door het huis, toen dachten jullie van niet. Toen ik zelf een baby was hadden mijn ouders een oud huisje, was allerlei problemen en mijn zusje en ik waren om de have klap ziek, snotterig. Toen zijn ze verhuisd, andere woning toegewezen gekregen en toen was het ook helemaal over met het ziek zijn. Dus denk eigenlijk dat je het zo moet spelen dat je een andere woning voor hetzelfde geld toegewezen wil krijgen, je huisarts kan daar echt een verklaring voor af geven en dan heb je voorrang op een nieuw huisje. Want jullie zijn steeds ziek of niet in orde en dat is toch ook vervelend en gewoon ongezond. Melissa al maatje 21, ongelooflijk al dat ze al zo goed loopt. Zp babys zijn snelle lopers. Nijntje; fijn dat esmee al wat opgeknapt is en betreft het eten dat komt ook wel goed. Rapportgesprekken deze week dus en vrijdag lekker vrij, heerlijk. Veel plezier bij je oma. Huis komt dus deze week te koop staan, spannend. Anouk: wat leuk te horen dat je het naar je zin hebt op je werk en druk met smak bent. Gaat dus lekker. Hoe is het tussen jou en je man? Loopt daar ook alles weer helemaal lekker? Leuke foto op hyves van Erin zeg, met die muts op en dan die grote lach. Ze lijkt zo ontzettend op je man, ongelooflijk. Elegance: hoe is het met herbie, gaan de nachten al wat beter? Hoe is het in huis met het klussen van de vloer, kom je daar nu wel aan toe? Marleen; als moeder ben je altijd denk ik wel bezorgd, ook betreft die stuipjes, maar ook ik had begrepen dat het op zich niet zo heel veel kwaad kan, maar zal zeker bang ervan worden als het gebeurt. Je wilt je kind tegen alles beschermen. Jens ook koortsig, die komt er ook niet helemaal door heen of heb ik dat mis? Nou heel veel beterschap voor hem en misschien toch wel een reactie op de enting dat zijn lichaam er druk mee bezig is om het op te nemen. Ja deze week moet Yarno naar CB. a.s donderdag om 08:40 uur. Smokey: hoe is het met maud, is ze nog ziek? Hoe gaat het nu met de poepluiers, nog waterdun? Hier gaat het met de kinderen goed, vermoed dat er bij Yarno een tandje gaat komen, hij heeft mooie rode wangen, haha. Zijn ontlasting is ook weer wat zuurder van geur, dus wachten het maar weer af. Ben in ieder geval weer het tandvlees aan het insmeren. Gisteravond hebben we afgedanst en we hebben een 2 x 8,5 en 1 x een 9 en 5 x een 9,5. Zo geweldig. We kregen bij de diploma uitreiking ook een staande ovatie vanwege onze cijfers. Zo leuk, werd alleen knalrood, hahaha. Operatie is aanstaande woensdag, kinderen gaan morgenavond naar oma toe, ben morgen vrij, dienst geruild en dan past mijn moeder woensdag ipv morgen dus op. Heb strakke boxers gekocht, het zaakje mag niet bewegen hahaha. Maar dat is in principe voor de eerste week en als het dan nog gevoelig is dan wat langer. Tijdens de operatie gaan ze de teelbal melken en als er zaad naar buiten komt dan zijn de zaadleiders goed en dan gaan ze die doorspuiten en microscopische weer aan elkaar hechten. Na de operatie krijgen we te horen of dit allemaal goed is gelukt en is dat gelukt dan mogen we na twee weken sex pauze weer gemeenschap hebben om het zaad weer actief te maken en dan is het zien of we weer zwanger mogen worden. In maart zou de eerste ronde kunnen worden. Nu zou mijn vruchtbare dagen volgende week zijn, maar dan mogen we nog geen gemeensschap hebben, dus wordt het maart. We wachten het gewoon rustig af, al ben ik best al nerveus ervoor hoor.
hey meiden, ff stiekem vanaf het werk Erin heeft maatje 19 haha, dus die heeft echt mini voetjes vergeleken bij Jens en Melissa. Balen Marleen dat het nog niet echt loopt met de verkoop, hopelijk komt er snel verandering in, je hoeft er maar een te hebben die het wil kopen! Vanochtend gebeld door kdv, Erin kan ergens terecht, morgenochtend om 8.30 even kijkje nemen, is voor haar wel echt super leuk, ze is gek op andere kindjes. Ele, super spannend zeg vooral voor je man natuurlijk, mannen en hun .... blijft altijd gevoelig onderwerp, hihi, heel veel SUCCES overmorgen, gaat vast helemaal goed komen, Moet nu weer ff verder hier, tot vanavond of anders morgen!
Even snel heb niks gelezen, Maud haar koorts is sinds gisteravond weg gelukkig, alleen de diaree houdt aan. Zodra de melk erin gaat komt aan de onderkant eruit, er zitten ook gewoon vlokjes melk door de ontlasting lijkt wel of ze het niet kan verwerken met haar darmen ofzo denk wel vaker dat ze koemelk ofzo heeft..Laatst ook zo 14 dagen dunne luiers gehad denk dat ik friso pepti eens ga proberen vorige x bij cb adviseerde ze dat. Ze drinkt sinds vandaag ook weer meer gelukkig moeilijk allemaal hoor. Moet snel weg zo sporten steps pffff.........
zo zeg, een paar dagen niet gereageerd omdat ik geen tijd had. wel af en toe snel gelezen.. en nu weet ik niet meer wie wat waar.. ik probeer even te reageren met wat ik onthouden heb! maud ziek.. ik schrok wel even zeg, ze is nog zo klein.. maar het gaat gelukkig de goede kant uit.. smokey het klinkt ook wel een beetje zoals herbie.. van beide kanten.. en ook de vlokjes klinken herkenbaar.. heb je ook het idee dat de luier heel erg zuur ruikt? niet een beetje zeg maar, maar echt heeeeeel erg? hoe gaat het met jou dezer dagen? ben je niet helemaal gesloopt? Zometeen ga je dus sporten! goed hoor! je bent goed bezig!! Heel veel beterschap voor je meisje! Hopelijk is ze er snel vanaf.. en als je koemelk vermoed, zou ik het zeker eens navragen.. jens ook ziek, maar dan van de spuitjes.. bah.. wat zielig he.. Duurt ook best lang, als hij donderdag de spuitjes al gehad heeft toch? Hoeveel koorts had hij vanavond? Ik vind koortsstuipen ook super eng, vooral sinds hij het helmpje heeft.. vind het maar moeilijk wat hij aanmoet en wanneer hij de goede temp heeft.. vooral nu het weer vriest in de nacht en volgende week is het ineens weer warmer.. Weer een ziekenboeg bjij jou marianne, bah wat erg.. ik zou ook niet blij zijn met korting op de huur, ik zou liever dan weg willen als het de gezondheid beinvloed.. ben benieuwd wat die vrouw morgen zal zeggen.. succes morgen! leuk de eerste schoentjes!!! met harde zool dan neem ik aan toch? hier heeft mannetje al vanaf 4 weken schoentjes.. kleine puma schoentjes.. ondertussen heeft hij er al een aantal versleten.. blauwe lief deze zijn sindskort te klein, oxxy sportschoentjes, diesel spijkerschoentjes en de uggs.. voor 2 weken geleden had ik nieuwe gekocht, volgens mij heb ik dat hier ook gezegd, converse.. en omdat deze zo goed zaten en heel groot vallen voor een zachte zool heb ik ze nog in een andere kleur erbij gehaald.. hij heeft namelijk maat 20.. en vind dan maar eens schoentjes met zachte zool die leuk zijn! en converse vallen iets groter dus we kunnen even vooruit.. met een beetje geluk kan hij ermee doen tot hij ook echt gaat lopen.. al loopt hij nu al vaker aan een hand mee in de winkel.. maar vindt hem nog te jong voor schoentjes met zachte zool.. sam, heel veel succes deze week! zoals je zei, kun je niet wachten tot je weer zwanger bent, dus extra veel succes! denk je niet dat je stiekem toch al wil proberen volgende week? marleen jou nod komt er weer langzaam aan toch? hoe reageert de hond tot nu toe? nijn, succes bij de makelaar deze week! Gelukkig gaat het met esmee ook weer een stuk beter. herbie eet sinds 2 dagen pas weer helemaal normaal.. irri he... maar de piek is in iedergeval geweest en nu nog uitzieken en succes met de rapportgesprekken deze week! Anouk, stiekemerd! stiekem mee lezen he leuk dat je er was! Wat leuk dat je nieuwe werk zo goed bevalt! Ben benieuwd hoe erin het kdv zal gaan vinden! en maatje 19 in de schoenen, leuk hoor, iemand met niet zo'n lange tenen herbie heeft lange tenen denk ik dan maar ow ja en je zult sam denk ik bedoelen in je berichtje hier gaat het sinds 2 dagen weer goed, op de nachten na.. al was vanacht de eerste nacht dat het nog eens goed ging.. van 11-6 geslapen.. zo goed ook niet, maar niet midden in nacht.. gisteren was hij ook weer heel erg vrolijk.. doordat hij ziek was, is het minder opgevallen denk ik, maar nu maakt hij in een keer heel veel stappen vooruit.. het ging dit weekend heel snel.. Hij riep ons vanuit bed op zondagmorgen.. dat was voor het eerst dat ik dacht, nu roept hij ons gericht! en hij zei papa en mama.. gewoon in een keer.. en daarna nog een keer.. papa.. en.. mama.. en natuurlijk stormden mijn man en ik zijn kamer in om dit op te nemen.. uiteraard zei hij het toen niet meer in een zin.. het klonk zo apart omdat hij het achter elkaar zei.. Voor de rest wordt het wel mooi nu de muren en deuren/posten geverft zijn.. nog een paar muren en nog een gedeelte van de deuren.. en de gang en dan kan de vloer erin!
sorry Ele, bedoelde idd Sam, krijg je als je ff snel onder je werk meetypt, want ik weet natuurlijk wel het verschil tussen jullie haha, gaat het met Herbie weer helemaal goed?
hey meiden, Sam, super goed gedaan met afdansen zeg!! En een hele planning deze week, spannend... Ele, fijn dat het met Herbie langzaamaan weer beter gaat. En wat goed dat hij jullie op zondagmorgen riep!! Zo leuk!! Esmee zegt wel papa en mama, maar snapt volgens mij nog niet echt dat wij dat zijn, haha Smokey, nu Maud zo ziek. Als jij denkt dat je beter op de andere voeding over kunt stappen, doen! Ik wete nu pas hoe zielig het is om je meisje ziek te zien (en dan viel dat eigenlijk nog wel mee, volgens mij). En lekker gesport?? Goed bezig hoor! Anouk, stiekem vanaf je werk meelezen, foei, haha Alleen maar gezellig!! All, Esmee had vanmiddag ineens weer koorts... Maar vanavond was het al weer minder. Word er niet goed van. Ook de groente liet ze deze keer staan, heel vreemd. Moeder en smoeder zeiden beiden onafhankelijk van elkaar dat ze een tand bijna door zien komen. Mannetje en ik zien niks... nog niet genoeg ervaring, denk ik, haha Dus hopelijk is het haar voortand die nu aan het vervelen is, en begint het hele circus van hoesten, koorts, niet eten, enz niet weer opnieuw... Mijn oma vond trouwens dat Esmee afgevallen was, wat dus ook zo is. Je ziet het dus echt aan haar...
Zo ben kapot haha maar voldaan moet eerlijk zeggen dat ik me er wel fitter door voel. Ele ja klopt er komt een mega lucht vanaf, maar had herbie ook als er een fles in ging dat ie er zo goed als meteen aan de onderkant weer uitkomt? Daardoor denk ik dat ze er niet tegen kan en koemelk heeft maar ja de weken hiervoor ging super en met een fruithap ze deed het geweldig en sliep zelfs door,koemelk dan moeten ze toch altijd last hebben of ook wel eens een periode niet. En weet jij hoe lang ze die diaree mag hebben zal morgen toch cb en ha eens bellen hoe lang het mag duren. Oh mannetje wordt boos dat ik meteen weer achter de comp duik en geen tijd meer voor hem heb dus maar even gezellig bij mannetje zitten hij kijkt nu vi dus wedden dat ie het nu niet leuk vind Tot morgen dan ben ik vrij..
smokey, alles wat we hem gaven kwam echt letterlijk meteen aan de onderkant eruit(eerste dagen ook boven).. geen 5 minuten later, maar gelijk.. Zelf denk ik bij maud niet aan koemelk, maar aan een virus. Maar zoals gezegd, mama's weten beter wat er met hun kindje is! Waarom denk ik aan een virus, omdat ik het echt van iedereen hoor dat er diaree heerst.. heel hardnekkig.. de langdurigheid van diarree, maakt nog niet zoveel uit, want toen we in het zh ontslagen werden kon het makkelijk nog 2 weken duren voordat de diarree zou stoppen.. het gaat erom dat ze vocht binnenkrijgen en ze dus meer drinken dat dat de luier weegt.. Zodra ze koorts erbij hebben en of spugen( binnen 30 min na het eten/fles) dan moet je wel in een dag actie ondernemen.. dat hadden wij dus.. En dit is ons allemaal zo uitgelegd.. gegarandeerd houden anderen er weer andere normen en waarden en regels op na.. maar dit klonk voor ons ook logisch en zo werden we ook naar huis gestuurd. denk niet dat ze anders het risico aangegaan zouden zijn.. want we moesten echt alles wegen.. Ik vind het daarnaast ook lang duren dat maud het heeft, maar van de andere kant, had herbie dat ook anderhalveweek wel, week niet en anderhalve week wel.. het virus is tussentijds dus neit helemaal weggeweest of het was een ander virus wat er heel veel op leek.. en er heersen nu ook heel veel hardnekkige virussen.. hoorde ik ook van de yoga meiden.. beide kindjes zijn ook super ziek.. en je weet het he, als je je zorgen maakt zeker bellen! bah wat zielig nijn voor esmee, hier was herbie ook afgevallen, maar dat zag je niet zo goed aan hem.. en alweer een tandje.. ik hoop niet dat ze er weer zoveel last van krijgt.. wat moeten die kleintjes toch al soms veel meemaken he.. en dan moeten ze nog heel veel tandjes.. :S zie er hier ook wel tegenop eigenlijk.. Tot voor kort dacht ik ook dat hij niet wist wat papa en mama was.. maar zondag was het zo duidelijk.. zo lief.. wat ik trouwens altijd ontroerend vind, als ik hem van het aankleedkussen optil, klamt hij zich als een klein aapje aan me vast.. hihi.. zo'n lief en leuk moment vind ik dat! overigens nijn, sinds 2 dagen eet herbie dus weer alles.. en zelfs meer! Hij lijkt zijn acfgevallen kilo's er zo bij te eten! Hopelijk heeft esmee dat ook binnenkort! Onze kleine benjamin meisjes moeten echt snel beter worden hoor!
hey meiden, Smoeky, super goed van het sporten!! En ik vind dat jij heel relaxed overkomt wat betreft Maud haar hele dunne luiers. Knap hoor! Ele, super dat Herbie weer goed eet en zelfs meer dan voorheen!! Ik zie dat hier nog niet gebeuren... Die kleintjes hebben idd heel veel te verduren als ze zo klein zijn... Gelukkig weten ze er later waarschijnlijk niks meer van.... All, de koorts van Esmee is weer weg. Gooi het schema vandaag eens om, misschien zit het fruit wel te kort op de fles. Dus nu ligt ze op bed (was aan het mopperen) en dan krijgt ze straks fruit. Ben benieuwd...
Nijn: Wat is jouw schema nu dan met Esmee? Misschien kunnen we anders even meedenken. smokey: hoe gaat het nu met maud? Lijkt me vreselijk als ze zoveel dunne luiers hebben, hele dikke knuffel voor Maud. Ele: wat super dat herbie weer goed eet, en zelfs meer als voorheen. Ja Melissa heeft nu schoenen met een echte zool, nou ja, wel een flexzool natuurlijk. Een goede loopschoen voor die kleintjes, dan moet je de zool met 1 hand dubbel kunnen buigen. Onderop de zool staat ook flexzone. Sam: nog 1 dag!!! Echt heel spannend zeg! Zijn jullie erg zenuwachtig? Anouk: Maatje 19, had ook verwacht dat Melissa dat zou hebbe, had al op internet lopen zoeken naar maat`19 en 20, maar bleek dus zelfs 21 te zijn, hihihi. Maat 19 lijkt me erg netjes toch? En binnenkort naar de kdv, lijkt me echt wel wat voor Erin, volgens mij is ze echt nergens bang voor en is ze altijd heel erg vrolijk Marleen: Hoe gaat het met Jens? Melissa begint steeds sneller te lopen, nog even en ze rent Nee gekheid, maar ze loopt écht snel! Soms houd ik me hart vast. Ook wil ze overal op klimmen, we hebben zo'n speelgoedbankje, die heb ik hier weleens laten zien op foto, nou daar klom ze van het weekend voor het eerst op Mijn man zag het het eerst en kreeg zowat een hartverzakking, hij is zich rot geschrokken! Ze stond er mooi bovenop en lekker de dingen van de vensterbank af te lopen trekken Nu probeert ze ook steeds op de bank te komen, de kleine ondeugd. Vanacht was echt helemaal niets!! Lag om 22:00 net in bed en toen begon esther te jammeren en om mama te roepen, ik er heen, niets aan de hand, dus weer naar bed. Dit tot 3 keer toe en daarna mocht ze bij mij in bed. Maar zelf slaap je dan lang niet zo goed. Om half 4 ofzo was ze wakker en lag weer te jammeren en dat ging wel even door. Melissa huilde ook nog eens een aantal keer vanacht en was om half 6 al wakker! Daarna heeft ze ook niet weer geslapen en esther en ik dus ook niet, want melissa huilde continue in bed. Dus tegen half 7 maar naar beneden toe. Esther is nu naar de psz en melissa is net naar bed gebracht door manlief en hij is zelf nu ook naar bed toe.
marianne: ja kleintjes worden groot, dus ook razendsnel en op ontdekkingsreis. Is toch ook wel weer heel erg leuk, alleen moet je soms je hart even vasthouden. Balen van de nacht. Hier kwam Damian ook vanmorgen ineens bij ons in bed liggen, het was toen kwart voor zeven. Hij heeft toen nog geslapen tot kwart over acht, maar toen waren wij allang beneden. Yarno was iets over half negen wakker. Zometeen naar schoonzus toe, gaan samen lunchen bij haar thuis en dan naar huis en kunnen de kinderen naar bed toe. Heb spullen van de kinderen voor bij oma in trolley gedaan en tas voor het ziekenhuis klaargemaakt. Manlief is er heel relaxt onder, zelf ben ik meer gespannen. Morgenochtend tegen half acht rijden we hier weg, het is toch een uur rijden en met de drukte op de weg, gaan we uit voorzorg iets eerder weg.
bah vervelend he zo'n nacht... hier ook weer prijs, had nooit moeten zeggen dat hij al 1 nacht goed sliep.. ben echt ieder uur eruit geweest en heb zelfs een uur bij hem gezeten om hem rustig te krijgen... ik wil echt geen fles meer geven snachts.. en helaas wil hij geen speen.. dus dan maar troosten he.. De poort, ik heb de wijkagent vorige week gesproken, had ik dat nog gezegd? zij kunnen dus geen actie ondernemen omdat het een juridische kwestie is.. stom vind ik het, ik heb toch NU overlast? Nou ja hij zou contact opnemen met mijn svader omdat hij ook vakder de makelaar gsproken heeft en dus van de hele situatie afweet en zelf ook wijkagent is.. alleen in een andere wijk.. maar goed.. waarschijnlijk zal daar niet veel uitkomen.. mijn man had een mail gestuurd naar onze tussenpesoon van de verzekeringen.. hij kon gelijk bevestigen dat mijn man een rechtsbijstandverzekering heeft.. een hele opluchting.. want ook dat wist hij niet meer zeker.. krijgen we iig een gratis advocaat.. ik wilde vandaag als ik dat wist naar de rechtswinkel gaan.. maar dat hoeft dus neit, zodra ik alle papieren naar die man heb gestuurd, eigendomsacte etc etc.. dan gat hij achter een advocaat aan.. hij gaf overigens ook de tup, zodra we hier wat hebben uitgezocht, kun je het dagblad bellen.. en die zijn altijd geinteresseerd in zo'n verhaal, vooral omdat het om een makelaar gaat en het dus interessant voor hun.. klinkt goed.. wel laag.. maar goedd, als ze echt niet willen meewerken.. het duurt allemaal nog wel een tijdje.. maar eindelijk het idee dat ik over de streep ben en er actie word ondernomen.. ik zie nu pas dat ikhet veel te ver heb laten gaan.. ik was ook gewoon heel bang om actie te gaan ondernemen.. dan denk ik iedere keer, ze kunnen ons dat niet aandoen, ze komen toch vast die poort maken.. waarbij ik ook hele bang was voor een afwijzing.. stom he.. maar ja jullie weten het, ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd gehad afgelopen 2 jaar.. mij viel in dat ik 2 jaar geleden nu zwanger was voor het eerst.. over 12 dagen vrijdag de 13e kreeg ik samen met doortje een miskraam.. ik voelde me dus precies 2 jar geleden heel eenzaam omdat ik toen al riep het zit niet goed.. en iedereen in mijn omgeving zei, meid komt goed hoor, dat is normaal.. en ik bleef maar roepen.. neehee het is geen onzekerheid, het zit gewoon neit goed.. dat heb ik 2 weken geroepen.. tot vrijdag de 13e.. en ik was vandaag begonnen bij mijn nieuwe job.. als ik naga wat er allemaal in die 2 jaar gebeurd is.. getrouwd.. 2 miskramen.. geboorte.. de rest weten jullie ook allemaal.. ik vroeg me trouwens af of jullie mijn laatste buikfoto wel eens gezien hebben? met 37.5 weken? daar ben ik zooow dik!
Sam: Dat is een goed punt om eerder weg te gaan, je weet maar nooit, vooral om die tijd niet. Als ik je niet weer spreek, heel erg veel sterkte en succes morgen voor jou en harry. Er breken weer spannende tijden aan. Heb ik laatst met esther ook een keer gedaan, ze lag toen ook bij me in bed, maar ik moest eruit met melissa, dus haar laten liggen en toen werd ze om 9 uur wakker. Groot worden ze zeker, dat gaat echt snel.
zo dat moest ff, nu reageer ik even op iedereen Nijn, het duurde hier ook even voor het normale eetpatroomn terug was.. ben ook wel benieuwd naar je nieuwe schema! marianne, wat klinkt dat leuk, maar zeker vermoeidend als ze zo op ontdekkingsreis gaan! laatst klom hij ook over de tafel.. toen dahct ik ook NEEEEJ! had hij snel gedaan.. als hij van de bank wil, laat hij wel altijd eerst zijn voeten naar benden gaan.. tuurlijk houd ik hem nog vast, maar vond het best knap gevonden.. en rennen! leuk hahaha.. jij bent dus heel druk met melissa neem ik aan! luistert esther wel al goed als je zegt, blijf hier etc etc.. lijkt me best vermoeiend als er 2 kleintjes 2 verschillende lkanten oplopen! trouwens wat een mooie foto van melissa op je hyves! schrok er weer eens van hoe veel ze gegroeid is! en haar haar is al lang he?
Ele: Denk niet dat we die hier gezien hebben, volgens mij heb je hier 1 keer een foto geplaatst, weet niet zeker hoor Zo'n rechtsbijstand is wel makkelijk, die doen alles voor je, hier tenminste ook. Ga vandaag het huurcontract naar hun opsturen en de foto's van de muur met schimmel. in 2 jaar tijd is er zeker veel gebeurd bij je en langzamerhand zal dat vast een plekje krijgen, daar ben ik van overtuigd. ook zal in bepaalde perioden de herinneringen worden oproepen en dat geeft ook niet, de tegenslagen hoeven niet te vergeten worden, daar word je als persoon alleen maar sterker van. En kan heel goed voorstellen dat je zelf wist dat het niet goed zat en dat je een miskraam kreeg. Weet niet of ik het eerder heb gezegd, maar ik wist bij alle miskramen dat het misging, ik droomde erover en ze kwamen telkens uit. Ook de laatste keer toen ons frummeltje met 9 halve week is overleden.Toen droomde ik dat we met de 12 weken echo een te klein kindje zouden zien en het was ook echt zo, ik zag het direct en zei het ook direct tegen de gyn. Zulke momenten zijn erg pijnlijk, maar als ik kijk naar mijn 2 wondertjes, dan weet ik dat dat het wachten waard is geweest.