Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goed zo smokey! succes! hou je ons op de hoogte? dikke knuffel voor jou en je meisje! *knuf*

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik had ook were gebeld hoor Smokey, maar dat heb je ook gedaan.
    Ben benieuwd wat de ha zegt. Het is jullie meisje en het is duidelijk niet goed zo! Fijn dat je moeder het bevestigde. Gaat ze ook mee naar de ha? Dan staan jullie al met z'n 2-en.
    Heel veel succes en sterkte!!

Meiden, ben er nu vandoor. Dadelijk koken en dan om 18.00u gesprekken. 6 maar, dus ben rond 20.00u weer thuis.

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    smokye: goed meid gewoon gaan hoor! Dit klinkt niet goed helemaal vreemd advies om nog 2 dagen aan te kijken! Gewoon je moedergevoel volgen en gaan!! SUcces!

4. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Smokey, goed dat je nogmaals gebeld hebt. Tegenwoordig laat ik me ook niet meer afschepen en ga liever een keer teveel dan te weinig.

Heb beide kindjes in diepe coma liggen. Yarno heeft vanmiddag een stukje gebakken zalm gegeten. Mijn schoonzus is chefkok. Heerlijk vond hij het. Dieetiste vond dat wemaar eens met vis moesten beginnen en hij reageert hier goed op. We eten nu maar eens per week vis, maar zelf vind ik het heerlijk dus het mag van mij wel vaker op het menu. Mannetje houdt alleen totaal niet van vis.

Hoe is het met de rest? Druk? Hier lekker nu aan het keutelen en ga zo even konijnenhok verschonen. Vind het alleen echt koud buiten. brbr.

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey meiden,
    vandaag op kdv wezen kijken met Erin, ze vond het prachtig, ging meteen met de kindjes spelen, en niet lang daarna mepte ze een jongetje vol op zn wang, was niet zo bedoeld, en zij zeiden ook dat ze alleen maar contact wilde maken, maar toch ik vond het minder haha, woest meisje, maar ze vond het dus geweldig, dus nu krijgen we wen afspraken voor haar, maar volgens mij kon ik haar nu al gewoon achterlaten.

Smokey, idd gewoon moeder hart volgen, jij kent haar en jij maakt haar 24 uur per dag mee, hopelijk gaat het snel beter, hou ons op de hoogte.

Marianne, grappig dat je dat zei, Erin was dus idd niet bang vond het alleen maar heel leuk. Wat leuk die krullen en idd veel haar in eens, leuk he, ik heb Erin van de week weer geknipt, blijf dat wel spannend vinden, zij heeft trouwens geen krullen maar wel slag aan de achterkant, maar vind de krullen van melissa wel super zoet!

Nijn, ik ga zo ook ff googlen, ik hoor ook dat er nare dingen heersen en Erin begon vannacht te spoken en zit nu vol, vandaag ook wat hangerig, dus hoop niet dat het deze kant is opgewaaid, maar hoor veel kindjes die behoorlijk ziek zijn geweest, gelukkig gaat het met Esmee alweer de goede kant op.

oh moet ff moederen tot later .......

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    de koekjes zijn in de oven.. ben benieuwd of het wat wordt! :D

nijn, ik heb wel lekkere fondant vandaag gekocht... met een sinasappelsmaak! voor koekjes lijkt me dat wel lekker, voor een taart wat minder, omdat daar vaak al smaak inzit..
    nu even geduldig wachten...

smokey.. je bent nu bij de ha.. ik ben echt benieuwd!

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    anouk, wat leuk dat erin het al zo leuk deed vanmorgen! en dat meppen haha.. ze heeft nu al schoon genoeg van al die jongens hahaha.. is ze trouewns ook nog vaker bij je ouders? en is dat toen helemaal opgelost me de hond? stom dat ik het vraag misschien, maar valt me nu ineens in! :)

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ben er weer ze heeft gekeken en van uitdroging was nog lang geen sprake. Wel adviseerde ze om het voedinspatroon te wijzigen gewoon grotere flesse, de andere arts zei allemaal kleine flesjes en dankorter op elkaar. Is een heftig virus kan eenmaal lang duren zei ze. Mocht ik donderdag weer twijfelen of wat dan ook mocht ik altijd weer even langs komen. Ze heeft net 120 op en er ook weer uit, stinken niet normaal bah bah ben wel wat geruster nu weer. Fijn dat ik toch gegaan ben.

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    smokey: fijn toch dan maak je je in ieder geval niet meer zo druk! En als je het morgen niet vertrouwd gewoon weer terug liever een keer teveel dan te weinig!!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik kwam nog snel even online om te zien of er nog nieuws van Smokey was. fijn dat je gerust gesteld bent. Maar wat raar dat twee ha, twee verschillende adviezen geven....
    Hopelijk knap Maud nu snel op!

Anouk, Erin laat zich meteen gelden op het kdv. Esmee slaat ook uit enthousiasme, en dat is soms best lastig, haha
    Maar super dat ze het zo leuk vond!! Toch een fijn gevoel om haar dan daar achter te laten.

Marianne, hoe was het met Esther en de psz?
    En met die vrouw die jullie huis kwam checken??

Marleen, hoe is het nu met Jens??

Ele, lekkere fondant gekocht. Ik gebruik geen fondant, dat is wel het fijnste met koekjes toch? Ik heb vanmiddag toevallig weer wat ideeën opgedaan. Wil vrijdag wat cupcakes gaan maken (naast die taart). En ik heb een super taart gezien voor Esmee haar verjaardag. Deze [​IMG]
    Ben benieuwd of het lukt....

All, net de eerste gesprekken gehad en het ging goed. Kwam thuis en gleed bijna uit, wat is het glad ineens zeg....
    Nu lekker in de douche en naar mn bedje....
    Weterusten en tot morgen!

11. Gerritsen

Smokey: fijn dat je wat gerust gesteld bent. Hoop dat maud snel opknapt.

Nijntje: het werd idd glad buiten, ook hier op het looppad, bah.
    Leuke taartidee van Bumba. Zal vast goed lukken.

Elegance nog even antwoord op je vraag, stiekem denk ik er niet echt aan hoor om volgende week het al te proberen, tenzij de arts morgen wat anders zegt dan bij de intake :D, maar het heeft geloof ik te maken dat er geen druk op mag komen ivm hechtingen rondom de zaadleiders. Horen het morgen na de operatie wel. Ik was toen veel te hyper toen zij de slagingskansen met ons besprak en heb de rest daardoor bijna niet onthouden.

Meiden slaap lekker en hoop dat alle kleintjes dat ook gaan doen.

Heb trouwens de 3 foto's op hyves gezet van die v&d shoot.

Mannetje en ik gaan nog even wat drinken, hij mag daarna niet meer drinken ( alleen water) en eten. Marianne is sms morgen wel even hoe het is gegaan. Gaan zo ook gelijk het bedje in, morgen vroeg dag.

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Succes vandaag sam! misschien volgende week al aan de klus!

Soms denk ik echt de wereld draait door, hebben jullie dat niet? Het klimaat klopt niks meer van, overstromingen zo groot als frankrijk, wervelwinden.. heel america op een staat na, daar sneeuwt het.. Daarnaast komt het middenoosten in actie... waar stopt het daar? ik vraag het me soms echt af waar het allemaal naartoe gaat..

Smokey hoe is het vanacht gegaan en met de fles?

En bij jou nijn? Eet esmee weer iets meer?

En marleen bij jou? jens van de koorts af?

En bij jou Marianne? Die vrouw is gisteren geweest toch? Hoe ging het? Nog iemand ziek bij jullie of iedereen beetje opgeknapt?

Anouk en bij jou? Je had het idee dat er een virus via de voordeur naar binnen was geglipt, heeft het doorgezet?

Zo zeg.. hoezo veel zieken?

Gisteren voor herbie ging slapen was zo gezellig, we aten salade, met fusselini.. en omdat meneer smiddags goed geslapen had was hij ook een stuk gezelliger tijdens het avond eten, meestal slaapt hij dan al.. nu kon hij er gezellig bij zitten en at hij fusselini mee.. we eten iedere dag samen, maar nooit bij het avond eten.. vond het zo leuk! Toen is hij naar bed gegaan en om half 11 hebben we hem nog een fles gegeven.. wilde zo niet weer een hele nacht opzitten.. was een beetje moe :)
    en meneer ligt nu nog te slapen!!!! Helemaal happy mammie :)

13. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

even snel, want dametjes zijn beneden.

Esther is nu erg veel aan het hoesten, allemaal slijm en soms lijkt ze er in te stikken, best eng.
    ze heeft vanacht vanaf kwart over 2 bij me geslapen.
    Melissa was om kwart over 7 wakker met een gigantiche poepluier.

die vrouw is gisteren niet geweest, ze belde iets voor de tijd af omdat ze zelf de griep had.

ga er snel weer vandoor, want melissa is op moment zeer vervelend en huilt er op los.

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!

Sam, heel veel succes vandaag!!

Ele, wat gezellig! Ik eet ook altijd samen met Esmee, alleen bij het avondetenzit ze wel aan tafel, maar kijkt ze zo sneu. Ze heeft dan net haar groente op (of niet de laatste tijd, haha). Dus soms krijgt ze nog wel een paar hapjes optimel yoghurt en dat vindt ze erg lekker. Kan toch verder geen kwaad of wel??

Marianne, wat balen dat Melissa flink aan het huilen is en Esther zo veel slijm ophoest...

Smokey, hoe is het vannacht gegaan? Ik hoop zo dat het beter gaat met Maud!

All, dinsdagmiddag komt de fotograaf voor de brochure van ons huis.We moeten dus nog even wat dingetjes opruimen en vrijdag ga ik even flink aan de poets... Merk wel dat ik het spannend vind....

15. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Kom net in thuis, heb de kindjes naar bed gebracht, alleen esther is al weer beneden, intussen dat ik aan typen was, schreeuwde ze alweer. ze moet zo veel slijm hoesten, dat ze denkt dat ze moet overgeven. Dus dan maar naar beneden lekker op de bank. Anders maakt ze en papa wakker en melissa, dat zie ik ook niet zitten.
    vanavond gaat ze dus lekker op tijd naar bed.

Maar iig wat ik wou zeggen, had een sms van sam bij thuiskomst.

Ze had tegen half 1 een sms gestuurd:

Als het goed is komt hij met een uurtje weer op dekamer.
    Hij is om elf uur opgehaald voor de o.k
    wachten duurt lang, heb wel netjes lekker eten gekregen.
    verzorging is super.

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

weer even snel, Sam beetje laat maar good luck voor vandaag!

Maud drinkt weer wat meer en het is niet meer dat er een fles in gaat en dan meteen aan de onderkant er weer uit, het blijft nu wel een paar uurtjes zitten en de ontlasting is wel wat dikker. nog dun maar wel iets dikker.
    Ze ziet er echt nog zo ziekjes uit, helemaal niet leuk, Ele hoe lang duurde het bij jou voordat Herbie opgeknapt was?

Ben net terug van Steps weer, pff weer kapot dinnetjes gingen niet mee dus moest alleen, nog zwaarder.

Ben er morgen weer, ga zo lekker naar bed.

17. Gerritsen

kom straks even online, ga nu damian naar school gauw brengen en dan met Yarno naar CB toe.

Later

18. Gerritsen

Yarno is 76,5 cm lang en 9040 gram zwaar. Was allemaal prima in orde ze vonden hem erg voor lopen voor zijn 9,5 maand. 24 maart weer ernaar toe en dan krijgt hij ook weer prikjes.

Gisteren was echt een mega lange dag. We zijn hier iets over half acht weggereden en kwam kwart voor negen aan. Het was rustig op de weg. Even een sponsplaatje geregeld en toen naar de annesthesist voor de narcose/ruggenprik bepaling. Hij heeft algehele narcose gekregen. Bloeddruk was iets hoog, maar dat was normaal vlak voor een operatie. Toen naar de dagopname afdeling en daar heeft hij medicatie gekregen om te ontspannen en een roesje en nog een tablet voor de pijn, die werkte 12 uur. Om 11:00 uur is hij uiteindelijk opgehaald en toen was het wachten voor mij. Kreeg netjes een lunch, brood met kippensoep en drinken. Om kwart over één kwam de verpleegkundige vertellen dat ze hem ging ophalen. Hij was goed bij en had genoeg praatjes. Moest twee uur nog nablijven en tot de uroloog de uitslag kwam vertellen en hoe de operatie is verlopen. Die kwam om 15:00 uur en operatie is GELUKT en we zijn op half vier vertrokken en waren kwart voor vijf weer thuis. Het was nog heel netjes en de sterrilisatie was heel netjes uitgevoerd en ze kon het zonder problemen zaad eruit krijgen en de leiders doorspuiten en uiteindelijk hechten. Hebben advieslijst meegekregen waar we aan moeten houden. Hij mag twee weken niet sporten en één week geen sex en daarna mogen we alleen egeltjes sex hebben voor 2 weken, zoals zij dat noemde, dus niet wild, hahah. Week lang strakke onderbroek aan en na twee weken mag hij weer rustig beginnen met lichte sportbewegingen. Na 3/4 wekenn mag bijna alles weer.Oja en 3 dagen geen auto rijden tot de narcose helemaal uit zijn lichaam is. Hij heeft verder geen last, maar alles is ook goed ingepakt met een soort onderbroekje. Echt heel komisch om te zien en we zeiden al hij lijkt net een meisje, hahah.
    We zijn echt opgelucht, over 3 maanden spermacontrole, maar ze had liever een foto van een positiefe zwangerschapstest. Wij zeggen nu we laten het op zijn beloop en zien het wel. Eerst maar goed herstellen. Maar wat zijn we opgelucht zeg.

Lees straks de rest bij, manlief wil even douchen, maar heeft hulp nodig. ;):):D

19. Gerritsen

Waar zijn jullie?
    Inmiddels ben ik op het werk, mijn moeder helpt een handje thuis mee, aangezien manlief echt nog niets kan dan kreupel lopen.
    Heb Damian ziek, werd gebeld door de peuteropvang, dat hij koorts had en ziek was en dat hij op de bank lag. Hij heeft een hele akkelige hoest en snottert erop los. Had gehoopt dat het ons huisje voorbij zou gaan, maar ontkomen er toch niet aan. De juf zij al dat er heel veel zieken waren op de groep.Verbaasde me dat hij zo ineens ziek was, vanmorgen ging het nog goed met hem. Hoop dat Yarno niet ziek wordt anders heb ik echt een ziekenboeg en de 3 jongens komen morgen ook.

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Sam wat geweldig om te horen dat alles goed gelukt is, helemaal top, dus nog een weekje geduld dan mogen jullie egellen haha:)
    He bah bij jou nu ook ziek waardeloos zeg, en Yarno doet het helemaal goed super toch!:)

Vanavond komen mijn souders smoeder, gaat morgen op Maud passen dan kan ik werken want wil haar nog niet naar het kdv doen.
    Zaterdag gaan ze kijken voor een pak voor het trouwen van mannetje.Maud gaat vandaag gelukkig iets beter en drinkt ook weer beter zelfs 2 flessen helemaal op! Hopelijk zet dit zich nu zo door.
    Ga vroeg naar bed ben kapot gisteren weer gesport en vanmiddag nog paard gereden pff maar komt goed mijn conditie wordt langzaam aan wat beter.
    zo gtst kijken wat is het hier rustig zeg

Deel Deze Pagina