Vanacht is het beter gegaan, ze heeft nog wel aantal keer gehuild, maar viel daarna rustig weer in slaap zonder dat ik er ben geweest. Maar goed, mama wel wakker natuurlijk en niet meer kunnen slapen. Gelukkig heeft zij wel kunnen slapen. Om 06:30 was ze wakker.
Goedemorgen, Marianne, fijn dat het vannacht weer beter gegaan is. Hopelijk zet dit door en heb je snel weer je goede nachten! Smokey, wat een wiebeltante is Maud zeg... Hier ook elke ochtend een verrassing hoe ik Esmee aantref in haar bedje... En vandaag is ze al weer precies 2 maanden oud, proficiat! Fijne middag!! Hier trouwens ook een lekker zonnetje... Marleen, druk, druk, druk, maar wel met leuke dingen. Als je ons maar niet vergeet dan is het goed, hihi Anouk, hoe is het gegaan vorige week?? Ele, en het probleem met de kinderwagen opgelost? Nu zie ik trouwens ook hoe groot de gordelbeschermers zijn... Esmee heeft er geen problemen mee, maar ik kan begrijpen dat het voor Herbie niet fijn is. Ik heb net geruzied met de zonnekap, kreeg hem er eerst niet goed op en daarna niet goed ingeklapt, maar uiteindelijk is het gelukt en snap ik het.... Sam, druk met de mannen? Nog leuke dingen op het programma gehad?? All, het hoesten blijft, maar verder gaat het wel. Ben wel erg moe en ga mijn ritme dus weer elke dag heel strak aanpakken (7.30u opstaan en 22.30u slapen). Gister Esmee worteltjes gegeven, haha Het was echt leuk. Ik zal zo op hyves wat foto's zetten. Maar of ze het echt lekker vond... We gaan het straks gewoon weer proberen. Verder de reiswieg opgeruimd en de kinderwagenzit op het onderstel gezet. O o, wat wordt ze groot en wat vindt ze het interessant... Verder weinig op de planning vandaag. Mijn zusje komt zo en verder een beetje wii-en. Fifa11 is toch wel leuk....
Hoi allemaal, heb ff geen tijd om terug te lezen maar wilde toch ff teken van leven geven. De tryouts op de school gingen super, de kleuters gingen heel hard mee doen en groep 3 was weer heel stil en vonden het spannend, maar al met al hele leuke reacties van de kids en leraren dus dat geeft de burger moed voor de première volgende week zondag. Hoe is het hier? Probeer later vandaag nog ff terug te lezen
Hallo meiden, ik heb ook niet heel veel tijd.. ik ben keimoe.. en wilde al eerder reageren, maar iedere keer kwam er iets tussen.. vanacht om 4 uur begon mannetje uit het niks keihard te gillen.. of het klonk gewoon hard.. maar jeetje we zaten rechtop in bed.. nou ja ik stond gelijk naast zijn bed en mijn man ook.. toen we aan hem voelden voelde hij zooo koud... meteen getemt en was het 35.9 echt schrikken. hij slaapt in rompertje lange mouw, pyajame, dikke slaapzak en deken.. zou je toch denken.. toen meteen een warm flesje gegeven en in de slaapzak bij ons in bed tegen me aan.. toen viel hij heel snel weer in slaap en sliep hij vanmorgen tot 9 uur.. of dat niet alles was.. vandaag ligt hij op het speelkleed.. en ik ging even naar boven om mijn tel te pakken.. ( 1 minuut weg ofzo?) en mijn man was in de keuken aan het koken.. kom ik beneden ligt hij op zijn buik.. dacht nog even dat mijn man hem zo gelegd had.. maar nee, meneer heeft gewoon gewacht tot wij niet keken!!! geef ik hem net de fles en hij zit afgelopen dagen met zijn tong heel raar te doen in zijn mond, ik denk door het tandje.. dus dacht voel eens wat hij voelt.. misschien is het pijnlijk scherp.. en euhh.. 2 tandjes????? gaat dus opeens zo snel.. leuk leuk leuk!!! hij is super vrolijk! marianne ik begrijp dat jou nachten waardeloos zijn.. hoe zou het komen he? ik hoop dat je vanachtwat rust krijgt.. nijn, esmee ook al in de kinderwagen? gaat snel he?... al was de kinderwagenbak wel heel handig nu we de beschermers los hebben gemaakt zit hij ineens heel relaxed de zonnekap wordt veranderd zeiden ze bij prenatal die gaan te vaak stuk.. ook wel eenheel lastig systeem he.. en worteltjes zal zo eens je hyves gaan bekijken! leuk zeg dat ze er ook aantoe is.. en jij nog steeds niet helemaal opgelapt.. balen hoor.. sam lukt het daar? het drukke weekend is weer voorbij! hoe was het? is het meegevallen kwa drukte? hij poept trouwens nog steeds heel vaak en we zijn weer terug naar voeding nummer 1... toch de tandjes dan???? anouk wat super dat het zo goed gegaan is!! heb je foto's? ben zooo benieuwd! weet niet hoe ik het me allemaal moet voorstellen, maar in mijn hoofd is het al heel leuk.. zou het wel willen zien zeg! deze week d day.. woensdag krijgt hij het helmpje.. smokey, wat doet maud het goed snachts!! en je gaat binnenkort weer naar je paardje! heb je hem/haar pas nog gezien? marleen is het niet klustijd nu voor jou?
Goedemorgen meiden!! Anouk, wat super dat de try outs goed gegaan zijn!! Op naar de premiere, met rode loper en bn-ers?? Ele, wat gemeen van Herbie dat hij op zijn buik draait zonder dat jullie kijken... Maar super dat hij zo vrolijk is. Temp 35,9, Esmee was gisterochtend 36,0. Misschien een heel koude nacht? En al 2 tandjes, gaat snel zeg!! Marianne, hoe is je nacht gegaan? Weer iets beter?? Sam, het mannen-weekend weer overleefd?? Deze week weer naar de Arbo toch? Smokey, leuk weekend gehad?? En een goede nacht gehad?? Marleen, druk aan het werk?? Sorry, vergeet steeds wanneer je moet werken... All, hier lijken Esmee en ik weer opgeknapt, gelukkig. Verder lijkt ook hier het eerste tandje zich aan te kondigen (of ik wil het graag). Soms zie ik volgens mij een wit streepje op haar onderkaakje (en mn zusje ook), maar mannetje niet. Verder hele rode wangen en een hogere temp (boven de 37,1). Gister verder nog iets heel bizars gehoord. Een teamgenoot van mannetje heeft zelfmoord geprobeerd te plegen. Zij waren zwanger en zou in aug uitgerekend zijn. Met 22 is het meisje geboren (waarschijnlijk als gevolg van de Q koorts) en dus overleden. Samen kwamen ze er niet uit (toevallig vorig weekend nog regelmatig ter sprake gekomen). Vrijdag hadden ze weer ruzie en is zij opgehaald door haar moeder. Lopen ze op de oprit, horen ze een bons. Ze had geen sleutel, dus meteen de politie en ambulance gebeld en moeder ging thuis snel de sleutel halen. Komen ze binnen heeft hij zijn polsen doorgesneden. Schijnt tot op het bot... Dus als hij dat 10 sec later gedaan had, hadden ze niks gehoord, want zaten ze al in de auto en wie weet wat dan. Nu heeft hij het overleefd.... Misschien een beetje een verwarrend verhaal, maar ik moest het even kwijt, het is zo onwerkelijk....
Ele: oei dan had hij het zeker wel koud.Je zou idd zeggen dat hij warm genoeg zou zijn aangekleed. Hoe is de temp op de slaapkamer? Dat is wel gemeen van Herbie idd snel omdraaien als papa en mama het niet zien. Weet dat het met melissa ook zo was, alleen toen was papa aan werk en ik in de keuken Zie je erg op tegen donderdag? Welk kleur print hebben jullie uitgezocht? Nijn: Wat fijn dat jullie weer opgeknapt zijn! Het kunnen idd tandjes zijn zoals jij het omschrijft. Wat een bizar verhaal zeg!jeetje, je moet er toch niet aan denken zeg!!!Wat goed dat ze direct politie en ambulance hebben gebeld. Heel goed gehandeld! Sam: Hoe is je weekend geweest met de boys? Nog wat leuks gedaan? Anouk: wat fijn dat ze het zo leuk vonden, dat geeft toch weer een goed gevoel niet? Wanneer mag je nu weer? Hoe gaat het met Erin? Marleen: Moet je deze week veel werken? Smokey: Hoe heeft Maud geslapen vanacht? Jeetje zeg, helemaal aan andere kant van het bed, heeft ze knap gedaan hoor in de pucka. Vind je dat niet eng dat ze zo beweeglijk is in de pucka, want handjes zitten toch vast? Hier weer een belabberde nacht achter de rug! Om 02:30 werd ze wakker en lag te jammeren en te huilen. Dus aantal keer wezen kijken, maar was voor de rest niets aan de hand.Misschien dat ze de slaap niet meer kon vatten ofzo. Ze is dus iig weer 2 uur bezig geweest en sliep dus tegen iets na 04:30 pas weer! Maar ja deze mama niet, die kwam niet meer in slaap eerst. Om 06:40 was ze wakker en toen de fles gegeven, half uur later was ze moe en toen naar bed gebracht. Snap er niets van zeg!!! Begin nu echt op te raken zeg met alle gebroken nachten. Tussen de middag gaat esther vaak niet meer slapen, je legt haar in bed en half uur 3 kwartier later roept ze alweer, dus slapen voor mij is er niet bij tussen de middag. Vanmiddag voor eerst naar de dietiste. ben heel benieuwd!!!
bah wat een verhaal nijn.. erg als mensen zo´n pijn voelen dat niks hun meer kan helpen.. ik neem wel aan dat hij nu geholpen wordt? heb je ze nog gesproken? bah wat moet dat meisje zich vies voelen.. is je vertrouwen toch ook weg in iemand.. bah echt vies.. gelukkig dat ze op tijd waren.. je zou er toch niet aan moeten denken.. marianne, ik heb misschien een idee.. wat als je esther bij jou laat slapen vanacht als je man er niet is? en melissa even aan haar lot overlaat midden in de nacht.. wel even kijken, maar niet optillen, of niks.. alleen voelen of ze de goede temp heeft.. speen erin en zonder te praten weet gaat? ik krijg het gevoel omdat je ook echt niet weet waar hegt aan ligt dat ze je aan het uitproberen is.. en dat als jij natuurlijk niet wilt dat esther wakker wordt er ook alles aan doet dat ze weer stil wordt.. logisch natuurlijk, maar daarom zul je soms moeten toegeven.. bv oppaken, flesje geven troosten wat dan ook.. snap je wat ik bedoel? misschien dat ze dat nu weet en het blijft proberen? misschien zou het helpen om heel streng te zijn hierin? ik weet het ook niet, maar dat viel me net opeens in.. wij zijn zo kortaf als we mannetje naar bed brengen.. eigenlijk heel ongezellig.. maar we hebben het ritueel dat voor we gaan slapen we dat benoemen en hij zijn flesje krijgt etc etc.. maar als hij eenmaal in bed ligt krijgt hij nog een kus en dat was het.. huilen of niet ik loop weg.. en het gaat tot nu toe echt heel goed.. ik denk als ik er een 2de naast zou hebben liggen ik dit niet zou kunnen.. woensdag is het helmpje trouwens, ik denk dat ik me dan vergis heb.. we krijgen spijkerstofprint en hebben een leuke sticker met een merk jullie weten vast wel welke die heeft een vriend van ons gemaakt zodat we die op zijn helmpje konden plakken wat een mooi weer vandaag, zo lijkt het althans.. wat ik vanacht heb gedaan.. ik werd om 4 wakker.. enkon de slaap niet vatten.. toen ben ik terug gaan bladeden hier op het forum naar begin maart.. en heb alle opost van mezelf nagelezen en in het kort op datum gekopieerd naar word.. dat was zooo leuk om te lezen! smokey rond de 20w echo.. nijntje laatste werkdagen.. samantha die de laatste loodjes ook wel gehad heeft.. hele mooie foto's van erin, melissa en jens.. (wat zijn ze daar nog klein!!!!) ze krijgen hun eerste hapjes.. de problemen en de vragen waar we toen mee kwamen zijn nu zoooo anders! en ik die in elk bericht type dat ik moe ben.. en je ziet ook hoe moeilijker ik het krijg mt mannetje.. vanaf wanneer hij begint met huilen en hoe ik dus steeds negatiever word.. ergens daar ben ik gestopt want toen was het morgen! ik heb dus nu alle datums onder elkaar staan met gebeurtenissen.. wil dat wel nog doortrekken.. heel gek, ik heb altijd het gevoel gehad dat ik dat zou doen. maar er toen de puf niet voor had.. ik schrijf ook heel vaak.. vorige week lachte hij voor het eerst.. of toen deed hij dit of dat.. altijd met de intentie "zodat ik het kan terugvinden" gek he en nu dus super leuk! zo ik ga douchen.. we zijn een beetje lui vandaag!
Marianne, balen dat je weer zo'n vervelende nacht achter de rug hebt en dat het je op begint te breken, snap ik heel goed. Het idee van Ele vind ik heel goed. Esther is dan lekker bij jou en Melissa kan dan huilen wat ze wil. Overdag wilde Esmee nooit slapen, ook al was ze erg moe. Nu leggen we haar op bed en ook al krijst ze super hard, we gaan er niet naar toe, pas na 10 minuutjes of zo. Het krijsen duurt nu steeds korter... Ele, woensdag het helmpje, spannend, maar het klinkt als een heel mooi helmpje. Weten jullie eigenlijk hoe lang Herbie het helmpje ongeveer moet dragen? Of is daar nog niks over te zeggen? Nou die jongen is inmiddels bij een neef (een heel vreemde thuissituatie). En ook gaan de geruchten, als zijn ze waarschijnlijk wel waar, dat zij al 3 maanden een ander had.... Heel complex dus allemaal, maar hoe he tprecies verder gaat met de zorg voor die jongen, weet ik niet.... Misschien dacht hij, dit is wat ik zelf denk, "vrouw kwijt, kind kwijt, dus...." Maar echt zo erg. Heb ook al een aantal mailtjes gehad van mensen die het ook niet konden bevatten...
nijntje, wat een vervelend verhaal, ik leg het gelijk naast me neer, want deze situaties van horen en zo kan ik nog heel moeilijk behappen. Net als toen ik jullie vertelde dat ik bevallen was en diezelfde dag te horen kreeg dat een vriendin van mijn vriendin, een kennis van mij abortus ging doen toen ze 20 weken zwanger was en nu doodleuk gewoon verteld dat het een beste besluit is wat ze heeft kunnen nemen. Kan niet omgaan nog met het hele negatieve, daar word ik als het ware ingezogen en dat houd me heel erg bezig en kan daar ontzettend verdrietig van worden en heel veel effect heeft op mijn eigen ik. Maar het is wel heel trietst om zo ver te zijn om zelfmoord poging te ondernemen en die eigenlijk gelukt zou zijn als zijn ex niet op tijd was. Bah bah bah. Nijntje: hoe voel jij je verder, opgeknapt? Esmee ook misschien al heel snel een tandje. Marianne: pfff wat vermoeiend is dat zeg, maar er zal ongetwijfeld een reden zijn. Misschien wat verlatingsangst? Denk gewoon wel haar in bed laten liggen en haar laten merken dat je er wel bent, misschien iets van een knuffel met jouw geur bij haar in bed leggen. Het blijft wel heel moeilijk, want je wilt niet dat je kindje zo overstuur is en ook wil je je nachtrust pakken, daarbij ben je nog welleens een nacht alleen en dan kun je het ook niet samen doen en sta je er alleen voor. Petje af voor je. Elegance: Wij zien Herbie dus met een helmpje, wel heel spannend, hoe zou hij het vinden en zo. Hahah draait hij zich om als je net weg bent, maar hij zal het vast snel weer doen en aan jullie laten zien. Zozo om 4 uur slaap ik heerlijk en jij hebt zo'n beetje alweer een dag opzitten. Anouk: wat fijn dat het allemaal zo goed is verlopen, zo heb je eer van je werk. Heerlijk gevoel zal dat hebben gegeven en nog. Doe je wel rustig aan. De jongens zijn weer naar huis en komen volgende week zondagavond weer, dan blijven ze een hele week ivm herfstvakantie. Het was weer een druk weekend maar het eind is bijna in zicht. Durf het bijnan niet neer te zetten, maar Yarno heeft weer heerlijk geslapen tot 8 uur vanmorgen. Hij poept nu niet meer snachts en hij zit nu geheel op de nieuwe voeding en dat gaat uitstekend. Hij is nu gewoon een kind zonder klachten en is heel vrolijk. Hebben gisteren nog gauw foto's gemaakt samen met zijn grote broers, zal ik snel spammen. Bijvoeding gaat nu ook heel goed en smult er lekker van. Echt heerlijk zoals het nu gaat, Damian gaat ook super en is nog niet één keer uit bed gevallen, gaat nu ook als hij snachts naar de wc moet gewoon zelf er naar toe en gaat dan weer naar zijn bed toe. We hebben helemaal geen ongelukjes meer gehad op die 2 keer in de kraamweek na. Kortom ben een trotse en gelukkige mama en dat gelukkige is wel eens ongelukkig geweest en heb dat goed overwonnen. Gisteren nog een mailtje gehad van mijn verloskundige met de vraag hoe het nu met mij ging, dat ze het ook geweldig vind dat we nog voor een derde willen gaan, dat ik van alle ellende alleen maar sterk ben geworden en dat niemand dat meer van me afpakt en daar had ze bewondering voor. Was een heel lang mailtje, heb daarna heerlijk een potje zitten te janken, want ik vond het zo lief, zijn maar echt weinig van die mensen op deze planeet die zo met je begaan zijn. Zo nu ga ik weer lekker verder kleien, want mn zoontje trekt aan mijn arm.
ele: Wel een heel goed idee van je, maar ik laat Esther ook lekker in haar eigen bedje wakker liggen, straks wil ze er ook alleen maar uit. Melissa pak ik niet altijd op, maar meestal wel, omdat ze toch al rechtop zit in bed en opgepakt wil worden. als ik haar neerleg zonder op te pakken word ze helemaal gek. Zal nog eens meer proberen om haar toch te laten liggen, bedankt voor de tip! Ele: Woensdag het helmpje, dat is al overmorgen!!! Zie je er nog erg tegenop of heb je zoiets van, nu gebeurd er iets en vanaf dan word het alleen maar beter? Nijn: Hopen dat hij nu ook professionele hulp krijgt, dat zou wel het beste zijn. Wat zal zijn vriendin zich dan schuldig voelen als het idd waar is dat ze een ander had. Sam: Idd, ben heel wat nachten alleen zo'n 10 per 4 weken. En als hij late diensten heeft, dan is hij er snachts pas weer en wil dan ook graag slapen en blijft dan ook altijd uitslapen smorgens. Heel enkel als hij vrij is kan ik een keer blijven liggen. Bedankt voor je lieve woorden. Wat ongelooflijk fijn om te horen dat het nu zo lekker gaat met Yarno en dat hij lekker vrolijk is en nergens meer last van heeft. Erg knap van Damian dat hij zo goed zindelijk is en nog geen 1 keer uit bed is gevallen. Gaan jullie in de herfstvakantie nog wat leuks doen met de jongens? Ben heel blij te horen dat het ook zo goed gaat met jou, je bent echt een super vrouw en mama! Hier liggen ze nu half uur op bed. Heb echt nergens zin in, heb nog geeneens bedacht wat we gaan eten vanavond.Iig wel aardappelen, groente en vlees of vis. Weet niet of jullie mensen kennen die dungans sparen van de c1000, maar mijn zusje heeft er nog 1 nodig. Namelijk een special genaamd groje. Dus als je iemand weet.............. En ook nog aantal stickers.
Hebben jullie ook zo'n last van die klote straaljagers?!!! Word er niet goed van. En ze vlieg laaaaaaaaag, niet normaal!!! En wat een teringherrie zeg!!! Nu is Melissa er wakker van geworden, maar hoop dat ze weer in slaap valt. Grrrrrrrrrrrr
Esther is dus ook wakker geworden en roept mij al! Dus maar snel ophalen voordat melissa (inmiddels weer in slaap gevallen) wakker word Heb het gevoel dat ik 24 uurs diensten draai hierzo! Gister wat gezeur met mannetje, ja dat krijg je als ik niet te genieten ben Zegt ie dat ik een leven heb als god in frankrijk!! heb gezegd dat ik weleens met hem zou willen ruilen, kijken wat ie dan zegt na een week.
hier even snel! Kom er gewoon niet aan toe! Vanmorgen heel de morgen nog gepoetst enz voor de foto's. Nou ze zijn gemaakt en als het goed is staat ons appartement eind deze week officieel te koop! Ben benieuwd. Jens slaapt echt super! 's avonds om ong 19.00 naar bed en 's morgens pas wakker tussen 07.00-08.15 Netjes toch? En vanmorgen heeft hij ruim 1 uur geslapen en hij slaapt nu alweer 2 uur en hij is nog lekker aan het slapen dus straks lekker vrolijk wakker! Zo leuk!!! Jens geeft heel de dagje kusjes haha. Als je zegt krijgt mama een kusje dan komt hij helemaal naar je toe met mond wagenwijd open en kust je dan op je wang haha zo lief!! Het brood eten gaat hier nu steeds beter hij eet nu wel meestal 1 hele boterham dus dat vinden wij al netjes na al het weigeren haha Ik ga zo nog even terug lezen dus hoop dat jens nog even slaapt!
Marianne: balen zeg van die nachten! Zou mij ook helemaal opbreken. Het klinkt een beetje alsof melissa je aan het uitproberen is! Misschien helpt het om elke keer wel even te gaan kijken aai over haar bol te geven en dan weet weg te lopen. Dan weet ze dat je er bent en dat je komt als het nodig is maar dan laat je haar wel liggen. Misschien wel irri voor esther maar is misschien een paar nachten doorbijten en dan weet ze dat ze er niet meer uitgehaald word en dat ze beter gewoon kan slapen haha Misschien valt het te proberen zou het anders ook niet weten! Succes bij de dieetiste! Echt knap van je!!! Laat je even weten hoe het is gegaan? Nijn: jij dus nog steeds verkouden! En wat een verhaal zeg! Krijg er kippevel van! Zo zie ja maar dat mensen hele rare dingen kunnen doen als ze niet goed in hun vel zitten! Ken je die mensen goed? Dus Esmee lekker aan de worteltjes weer een mijlpaal! Ik werk wo en vrijdag. Anouk: super dat de try outs goed gingen lijkt me ook wel heel spannend hoor!! Wanneer zijn precies de eerste voorstellingen? Lees het al volgende week zondag haha Ele: wat gaat herbie ook snel zeg! Al zelf draaien dan sta je raar te kijken he als je terug komt en hij ligt ineens anders haha Welke kinderwagen heb je eigenlijk? Ben het even kwijt? En nijn heeft dezelfde toch? Spannend wo zijn helmpje! Hoe sta je er nu in? Sam: jij ook een druk weekend gehad dus! En volgende week de kids dus vakantie nog drukker. Maar lijkt me ook weer wel gezellig druk!!
marianne, dat is nou precies wat ik bedoel he! melissa weet precies wat ze wil en jij doet het.. Ik denk doordat je in de vicieuze cirkel zit het ook moeilijk vind om je eigen principes aan de kant te zetten.. daarbij bedoel ik esther even uit de kamer halen denk je dat dat zoveel problemen zal opleveren of denk je dat ze daarna niet meer naar haar eigen bedje wil? bv campingbedje op jullie slaapkamer of desnoods in de woonkamer? ik mag me er zeker niet mee bemoeien he.. maar het klinkt voor mij echt als uitproberen van melissa en helaas door de omstandigheden krijgt ze haar zin.. dan zou ik dus de omstandigheden veranderen, totdat je weer orde op zaken hebt.. want dit lijkt me zooooo erg.. ik weet sinds dit jaar hoe het is om me moe te voelen... chronisch moe.. van december tot en met juni nauwelijks slapen doe mij een plezier, en denk er nog eens over na ok? ik wil je ook alleen maar helpen he.. dit schiet niet op! knuff voor jou en hopelijk een goede nacht! ik reageer zo even op iedereen, maar we zijn net thuis en willen even iets eten!
Morgen meiden, Marianne hoe is het vannacht gegaan? Dungas ik spaar ze niet dus helaas. En straakljagers daar had ik gisteren geen last van gelukkig. Ele vannacht weer een druk nachtje gehad op zp of viel het mee,. ik lees onze verhalen ook wel eens terug erg leuk om te lezen. Ik heb van Maud een boekje over haar 1e levensjaar daar staat ook vanalles in van haar 1e lachje etc probeer dat wel bij te houden erg leuk En morgen krijgt Herbie zijn helmpje spannend hoor en een coole sticker erop! Sam wat geweldig dat de jongens het zo super goed doen. En helemaal dat Yarno met zijn eten een stuk beter gaat Marleentje spannend einde van de week jullie appartement op funda hopen dat jullie hem snel kwijt zijn. Jens ook al zon goede slaper heerlijk hoor Hier ging het vannacht super ze werdt om 7 uur wakker heerlijk alleen om half 4 weer even goed gelegd want madam lag weer aan de andere kant van haar ledikant Gisteren op pad geweest voor een buggy om mee te nemen op vakantie in december en we gaan voor de Mac Laren Techno xt mooie wagen en rijdt super lekker. Nu was ie alleen bij de Prenatal niet meer te verkrijgen dus straks de babydump even bellen Mannetje was vorige week weer begonnen met werken heerlijk even het rijk alleen na al die maanden, alleen nu helaas weer ziek thuis gisteren ziek naar huis gekomen pff vond het zo lekker even alleen zijn. Ben zelf ook niet helemaal top fit dus hoop niet dat ie mij aansteekt en helemaal Maud natuurlijk niet. Nou ga even snel douchen tot later, oh ja vanmiddag 1 uur naar de kapper even nieuw kleurtje heerlijk heb er zin aan!
Ik zie dat er heel veel gekletst is... Ik kom straks terug (zit nu op de laptop beneden en die is erg langzaam), maar wilde even zeggen dat Esmee haar eerste tandje heeft! Niet het gebruikelijke snijtandje aan de onderkant in het midden, maar aan de onderkant aan de zijkant... Had ik dus ook, maar dan aan de bovenkant... Het puntje is nog te klein voor de foto, maar die zal snel volgen!!
Ik ben er weer... Marianne, hoe is het vannacht gegaan?? En ik neem echt mn petje af voor je. Straaljagers... hier best veel last van en afgelopen 2 weken heel veel last van die Apache helikopters die ontzettend laag overvlogen (je zag de piloten zitten). Er zal dus wel een oefening geweest zijn op vliegbasis Volkel, alleen dat is voor jou wel erg uit de richting... Marleen, spannend je appartement aan het einde van de week echt in de verkoop... Zeg je het wanneer het op Funda staat? Ben erg benieuwd namelijk. Ele, morgen krijgt Herbie zijn helmpje, spannend... Gister een drukke dag gehad?? Smokey, wat super dat Maud weer zo lekker geslapen heeft!! En jij dus waarschijnlijk ook! En een buggy gevonden, goed hoor! Waar gaan jullie op vakantie in december? Misschien heb je het wel gezegd, maar ik weet het niet meer... Sam, wat leuk van de vk dat ze je gemaild heeft! Ik snap dat je daar even een traantje om moest laten. Anouk, spaar je nog codes?? All, gister zag ik dus ineens een wit puntje in Esmees mond. Ik voelen, super hard... Komt mijn moeder toevallig aanwandelen en zij bevestigde dat het een tandje was en al door is.... En ik denk dat het volgende tandje er ook al aan zit te komen, maar dat weet ik niet zeker... Gisteravond even lekker getennist (en gewonnen) en vanavond weer. Volgende week begint er weer een toernooi, maar we doen dus in de dd7 mee en moeten tegen de 1e geplaatst, dus dat wordt lastig....
jaaa nijn!! wat goed! esmee is echt snel met alles zeg! heeft ze er niet zoveel last van gehad toch? ben idd ook wel benieuwd naa de eerste foto! Hier lukt het ook niet om de tandjes op de foto te krijgen! misschien vanmiddag nog eens proberen wil iemand me eraan herinneren hihihi... straaljagers, helicopters.. niks gehoord, wel een poort.. die.. laat ook maar.. gisteren shoppen in eindhoven en bij de bijenkorf hebben ze babylevi's zo leuk, ik zou niet weten waarom maar kon me niet inhouden.. kuch kuch hij was zooo lief. de hele dag rond zitten kijken, af en toe even op de arm, maar niet zeuren en niks.. terwijl hij uiteindelijk echt heel moe was.. heeft maar 15 minuutjes geslapen ofzo.. in de wagen mocht hij zijn rijstwafeltje eten, we dachten dat geeft niet zoveel vlekken.. nou.. alles plakt! sam, wat lief dat ze aan je moest denken! en spannend he, het is toch alweer bijna januari.. vorig jaar leefden we toen allemaal naar de eeste januari beeb toe.. en ik kan me nog herinneren dat marianne een hele grote beeb in de buik had toch? gekkenwerk dat het nu een jaar geleden is dat ik bijna wist dat we een mannetje kregen! ik begrijp nks van tennis nijn, ook niet wat dd7 etc inhoudt sorry he maar vind het wel super dat jullie zo goed gaan en zelfs na de bevalling meteen ervoor gegaan zijn! wauw smokey wat gaat het goed snachts.. nu al een zo goed als doorslaper! is je man al die tijd thuis geweest vanaf de bevalling? of begrijp ik dat verkeerd? heel veel beterschap voor hem! ik ken de kinderwagen niet, maar leuk leuk jullie gaan op vakantie! heb ik dat gemist, of had je dat nog niet verteld? ik meen dat er toch onenigheid was met wie jullie gingen toch? waar gaat de reis naartoe? marleen de foto's van jullie app zijn gemaakt toch? heb je ze al gezien? hoe gaat het bij jullie? marianenhoe ging het vanacht?
Of Esmee snel is.... ze rolt nog niet op haar zij hoor... Ze snapt niet dat haar heupen mee moeten.... Maar het tandje is inderdaad erg snel, mannetje kreeg de 1e met 8 maanden en ik met 9 maanden.... DD7, maakt niet uit. Ik snapte er ook niks van toen ik nog niet tenniste.... Maar het gaat weer lekker... Ja, jij hebt last van een poort... en kan je stroom niet ergens afzetten? Of hebben jullie zelf dan ook geen stroom meer.... Kan de stekker er in, maar doet ie nog niks.... Super dat Herbie het gister zo goed gedaan heeft. En hij wil ook niks missen.... Overal bij zijn en alles in de gaten houden... Leuk!!! En een tip voor mij... rijstewafeltjes plakken, haha Maar lekker veel gekocht, E'hoven is leuk om te winkelen he?? Ben er pas 2x geweest, maar vermaakte me er beide keren wel....