Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ow gelukkig smokey dat het beter gaat met maud! En wat ben jij goed bezig zeg! jeeutje! Ik mag wel een voorbeeld aan jou nemen! :) heb je nog geen spierpijn? waar komt het initiatief vandaan dat je nu zo sportief bezig bent? * ele zoekt nog steeds een rede ;) *
    Fijn dat smoeder morgen kan oppassen, hoe gaat nu het contact met smoeder? zo te lezen ga jij er goed mee om he? :)

Sam, eindelijk is hij weer geholpen en kunnen jullie weer aan de klus volgende week!
    En bij damian heeft de elke dag sinasappel helaas niet geholpen, ik hoop voor je dat yarno niet ook ziek wordt zeg..

Hoe gaat het met de andere meiden?

hier lijkt het 4e tandje bijna door te komen.. vond hem een beetje huilerig vandaag.. vind het zeveren overigens wel heel erg meevallen.. maar zie toch zo'n heel klein wit streepje nog net onder het tandvlees.. en de andere boventand vind ik heel snel groeien! ik heb vandaag een foto kunnen maken, en omdat die tand pas goed zichtbaar werd aan het begin van de week, vind ik hem nu ineens heel groot..
    Sinds 2 dagen kruipt hij een beetje! hij ging dus nog steeds teigerend vooruit, of liep ergens langsaf.. ik moet wel bekennen.. het ziet er nog steeds niet uit! hij beweegt heel spastisch en komt nauwelijks vooruit hahahaha..
    Vandaag even bij de ikea geweest en meneer was zo aan het huilen in de wagen, toen ik hem eruit haalde en neerzette vond hij het geweldig om mee te kunnen lopen.. En toen lachte hij zo lief naar me en zag ik die tand.. werd er stiekem best een beetje emo van.. wat gaat de tijd snel he.. dat besefte ik me maar weer eens.. Nu je die tand ziet, is zijn babylach echt helemaal weg...

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

De rapportegsprekken zitten er weer op! En nu heb ik weekend!! Morgen lekker een dagje vrij!

Smokey, super dat het met Maud weer beter lijkt te gaan!!
    En wat ben je sportief, goed bezig!!

Ik ben trouwens deze week begonnen met buikspier oefeningen... Heb spierpijn, soooo, vooral een beetje bij het onderhuidslitteken van de ks...

Ele, wat knap van Herbie dat hij al een beetje meeloopt!!
    En dan die tandjes... Ik begrjip je helemaal... Ik vind het erg schattig, maar dan worden ze zo groot...

Sam, super dat de operatie geslaagd is. Succes met egelen, haha
    Damian ziek, hopelijk knapt hij snel weer op!

All, weekend!! Heb vandaag maar één dag gewerkt, maar ben bekaf. In mn pauze ook flink doorgewerkt, dus eigenlijk pas om 21.00u pauze en afgewerkt, haha
    Meiden ik ga even bingo-en op hyves (hoezo verslavend...) tot morgen!!
    O ja, morgen hebben we trouwens een wen-gesprekje op het kdv, ben benieuwd...

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

ach alle kindjes worden wel een keer ziek, gelukkig is Damian niet vaak ziek, kan het nog allemaal op één hand tellen en hij is toch al 3,5 jaar. Dus die sinasappel zal wel ergens dan toch helpen. Overigens was hij vanavond weer koortsvrij, mijn moeder had hem voor het slapen nog getempt. Heeft wel uit voorzorg een zetpil gegeven en lag al om half zeven te slapen. Had geen zin in warm avondeten, maar wilde brinta eten en heeft zijn bord leeggegeten, dus wat het nu precies aan de hand is? Zien het morgenochtend wel.

Herbie al naar 4e tandje onderweg, ja dan gaat die babylach wel weg he, maar elke fase is mooi.

Maud; mannetjes zaterdag op pad voor een trouwpak, heeft hij voorkeur? Of lapje stof van jouw jurk mee?
    Maud gaat dus al een stukje beter, fijn zeg. Hoop dat ze snel de oude is. Goed van je om te sporten, krijg je ook meer energie van. Hoevaak sport je nu? Gisteravond heb ik sporten overgeslagen, mis het dan toch wel, sport zelf 3 keer 2 uur per week en zo bezig zijn met de kids thuis en huishouding is ook een topsport, want daar kan ik ook echt moe van worden.

4. Gerritsen

een klote nacht gehad, yarno was telkens wakker en zette het op brullen. Als ik hem dan stil had en in slaap en ik wegliep was het weer brullen. Op een gegeven moment heb ik hem gewoon laten brullen, duurde ruim 10 min en ik vond het heel moeilijk, maar toen was het daarna ook klaar.(Vanochtend heb ik denk ik de oorzaak gevonden, hij heeft twee tandjes erbij gekregen aan de bovenkant, 1 steekt zeg maar over de hele breedte door en de andere een puntje.) Toen begon Damian, diarree en heb daar de hele tijd mee in de badkamer gezeten, hij is net gedoucht heeft geen koorts,maar wel heel erg diarree. Eten en drinken wil hij wel. Ligt nu lekker op de bank naar peter pan te kijken. Mannetje heeft zijn suspenoir even afgehad en het is bont en blauw en huge, hahaha. Maar heeft er verder geen last van, alleen als hij iets wil bukken dan voelt hij het goed. Heb vanacht dan ook alles alleen gedaan omdat mannetje gewoon niet goed uit bed kan komen. Nadat we vanmorgen hebben ontbeten heb ik nog een uurtje geslapen. We maken er maar het beste van en vanavond allemaal vroeg naar bed.

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey meiden,

Nijn, wij hebben volgende week eerste wenafspraak voor Erin, spannend toch wel he? maar Esmee ging toch al naar kdv? Zijn jullie allemaal er weer boven op, was hardnekkig griep he. Hoe is het met de tennis, ik begin 28 mrt weer, dan begint seizoen weer.

Sam, wouw gefeliciteerd met de geslaagde operatie, hopelijk heeft je man er niet teveel pijn aan. Hoe gaat het met Damian, gelukkig wil ie nog wel eten en drinken en laat ie zich lekker vertroetelen.

Wij hebben hier pittige week gehad, iedereen beetje ziekig en Erin veel wakker snachts (afgelopen twee nachten gaat het gelukkig weer goed) dan is het best pittig als je ook nog alle twee moet werken met weinig slaap haha. Ik ben echt nog niet lekker, Erin gaat wel beter, nog erg snotterig en ze eet slecht maar verder wel opgewekt.

Over tandjes gesproken, ik keek vandaag in haar mond en ze heeft gewoon 4 kiezen, twee zijn er echt al helemaal door maar nu links ook al grote plekken te zien, die waren echt nieuw voor mij.

Ele, hoe gaat ie met jou? Herbie ook flink tandjes aan het sparen las ik. En aan het teigeren dus dan zal het echte kruipen vast niet lang meer duren. Is ie trouwens alweer helemaal de oude?

Marianne, hoe gaat het me je meiden? en wanneer komt die vrouw weer langs voor het huis?

Smokey, Maud dus stukken opgeknapt, gelukkig, je maakt je toch zo'n zorgen he, en dat blijft geloof ik nu we moeder zijn haha, geruststellende gedachte ;). Ik sport nu 2x per week met een vriendin maar die kan vaak niet en dan is het idd lastig, tot nu toe ben ik nog elke keer gegaan maar samen is het makkelijker vol te houden, maar ik hoop dat je gaat en dan voel je je vast daarna heel lekker!

Marleen, hoe is ie bij jou? Nog kijkers gehad of opkomst? Hoe is het met de klusrondes trouwens wanneer wordt het weer spannend?

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Rustig geweest vandaag...

Anouk, fijn dat jullie weer aan het opknappen zijn.
    En dat wengesprekje dat doen ze hier na 2-3 maanden. De andere is het intakegesprek.
    Tennis, afgelopen toernooi ging niet zo best... Half maart een enkel toernooitje en dan eind maart weer dubbelen. Ondertussen wel nog gewoon de interne wintercompetitie bij onze club. Dus druk genoeg nog...

Sam, fijn dat het met Harry alllemaal goed gaat, maar wat balen van Damian en Yarno. Yarno 2 tandjes, het gaat hard nu.
    Hoe is het met Damina gegaan vandaag?

All, het wengesprekje was wel wennen, want normaal zit ik aan de andere kant, haha Esmee is op het kdv moeilijk te troosten, maar dat is ze thuis ook. Verder is het een meisje met een duidelijk eigen willetje (goh, echt, haha) en ze heeft wel even moeten wennen. Toen ze ons zag, begon ze meteen enthousiast te zwaaien, maar toen we gingen, was het krijsen, haha
    Wel heeft ze vandaag haar boterham en groente helemaal op!!
    Ik had lekker een dagje voor mezelf. Heb vanmorgen flink gepoetst en vanmiddag lekker cupcakes gebakken (en geproefd) met een vriendin. vanavond lekker languit op de bank!

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hier leven we nog hoor, maar de dametjes zijn ziek.
    melissa sinds vanmiddag en esther is al 5 dagen en nachten ziek en slaapt dus ook slecht.
    ben dus vaak wakker en slaap erg weinig.

heb op hyves wel www gezet.

melissa heeft wel ineens 2 kiezen erdoor, wat ik totaan niet aan had zien komen, zo te zien zitten ze er al wel een kleine week denk ik. zijn al ver door.
    nu onderin 2 dikke bobbels, dus die zullen ook wle niet lang meer op zich laten wachten.

mannetje heeft nachten en sta er dus alleen voor met nu 2 zieke dametjes.

morgen hoop ik bij te lezen en te reageren

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, het zit ook niet mee he??
    Heel veel beterschap voor je meiden!
    Maar wow, Melissa al 2 kiezen....

All, morgen studiedag van 9.00u tot 16.00u en ik moet notuleren... bah, morgenavond even tennissen, dus tot dinsdag!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jaaaa ik ben weer ongi geworden gisteren.. het lijkt wel alsof ik nu weer een cyclus heb.. we klussen er nog steeds zo goed als om het ei heen.. we hebben het er dit weekend nog eens over gehad, we vinden dit allebei echt zo relaxed.. het idee dat het zou kunnen.. maar dat we er nauwelijks mee bezig zijn.. had ik niet van mezelf verwacht, maar dit is zo anders als voor herbie..

we zijn zo goed als klaar met klussen in de woonkamer, de hal moet nog een beetje geverft te worden, hij is al gewit. maar wil nog een kleurtje.. en dan kan eindelijk de vloer erin! :) wat hebben we doorgeklust zeg.. al 2 weekenden van vrijdagmiddag tot zondagavond.. nu is het ook wel even goed geweest voor mijn gevoel.. vrijdag heb ik nieuwe jalozien opgehangen en ik dacht wel even dat ik ze zou inkorten.. ben er 8 uur mee bezig geweest..echt nooit meer, volgende keer worden ze op maat besteld!

Levi gaat echt goed, hij eet heel goed zelfs.. hij gaat soms los staan.. dat lukt nog steeds niet natuurlijk.. op de knieen zitten gaat nu ook steeds beter en zo schuift hij ook soms vooruit. dan moet ik aan erin denken die zo ineens opstond op het filmpje..
    hij heeft geen mama meer gezegd! wel doet hij de katten na! vooral als jimmy mauwt.. en luca roept hij ook nog steeds.. en knotteren kan hij als de beste! :)

marianne, wat sneu dat de ziekeboeg maar doorgaat.. hoe gaat het nu"? en 2 kiesjes! grappig dat ze er ineens zijn lijkt me.. heeft ze er niet zoveel last van gehad toch?

hoe gaat het met de andere meiden? het is hier zo rustig.. zelf ook niet veel tijd gehad... maar meestal moet ik dan bladzijdes teruglezen! dit was dus wel handig ;)

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Omdat ik toch tegen mezelf klets :) zal ik nog even vertellen hoe het met de poort zit..
    EIndelijk heb ik het vorige week aangedurfd om actie te ondernemen. Had ik jullie dat al verteld? Dat ik met de wijkagent heb gesproken? ze kunnen dus niks doen omdat het een juridische kwestie is. Nog steeds vind ik dat belachelijk, want we hebben toch geluidsoverlast? maar goed.
    we hebben ook een tussenpersoon die onze financiele zaken regelt.. kwa verzekeringen etc.. en die nam meteen actie toen ik hem vroeg of wij een rechstbijstandsverzekering hebben.. nout ik moest een brief schrijven wat er allemaal aan de hand is.. en een kopie van de eigendomsakte opsturen.. dat dus gedaan.. en hij zou een advocaat inschakelen.. vrijdag moeten we ernaartoe om alle verzekeringen nog eens an te kijken.. of alles wel goed geregeld is.. trouwen-geboorte.. en dan hebben we het ook over hoe en wat nu met de poort..
    de stekker kan er niet meer uit omdat ze iets om de stekker gebonden hebben.. als we dat losmaken, kunnen ze het als vernieling zien en ook al gaat het om een touwtje.. daar wil je geen strafblad voor krijgen.. dus ik word aardig gek van het lawaai.. maar het alle hoop dat het goedkomt... ik wilde er gewoon geen energie insteken die ik niet had..
    ik weet ook niet of ik het jullie allemaal al verteld had.. maar heb zoveel geklaagd.. dan zijn de vorderingen des te leuker toch? :)

11. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: Dus een hele verandering in huis, ander kleur muren en andere vloer en ook nog eens jaloeziën, ben nu best benieuwd naar het resultaat........foto's?:D
    Super dat het goed gaat met herbie.
    Nu komen er weer 2 kiezen aan en daar heeft ze echt wel last van, ze kwijlt als de beste:D.

Esther is vanmorgen voor eerst sinds vrijdag, maar vind haar nu wel weer warmer aanvoelen, maar we zullen zien.
    Melissa heeft nu nog verhoging, hoop dat het niet omzet naar koorts.
    Ze zijn allebei nog wel witjes en zien er echt nog ziek uit.
    Het hoesten is ook nog niet minder en ze hebben beide een loopneus.
    Mannetje heeft afgelopen week 5 nachtdiensten gehad, dus hij was maar 2 nachten thuis, dus stond er vele nachten alleen voor, wat best zwaar is, omdat je overdag er ook alleen voorstaat.

Anouk: Erin ook ineens kiezen erbij las ik? en ook niet aan zien komen?:D
    Deze week wenochtend? Komt helemaal goed:D

Nijn: Is esmee nu helemaal opgeknapt?

Smokey: Hoe gaat het nu met Maud, gaan de flessen nu beter?

Sam: Hoe gaat het met jullie? Harry alweer wat opgeknapt?

Marleen: Deze week nog veel werken?

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zo kom even klagen!!

Jens en ik zijn allebei snot verkouden bah bah we hoesten en proesten erop los.

Jens slaapt al sinds don/vrij erg slecht door het hoesten. Dus de nachten zijn minder. Nu lekker 2 dagen uitgriepen. En dan woensdag weer werken.

Ongi: zit vandaag op dag 30 van de cyclys. Kortste cyclus 27 dagen langste 34 (vorige ronde) en dat is vrijdag. Maar merk weer niets van een komende ongi. Maar ga er niet van. Voel ook geen gekke dingen. Ik ga pas maandag testen als ik dan niet ongi ben. Dus nog een weekje. Moet ook zeggen dat ik er deze maand niet zoveel mee bezig ben geweest ben ook minder op zp geweest door drukte maar heeft me denk ik ook wel weer goed gedaan even afstand nemen van zw worden.

13. Gerritsen

Hallo allemaal, probeer vanavond te reageren, maar ben druk met allerlei dingen en mannetje is vandaag nog thuis, dus de pc staat veel uit dan aan.

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Nou hier gaat het met de kleine gelukkig weer beter.
    Alleen heeft ze de laatste 5 dagen een honger niet normaal, ze drinkt alle flessen leeg en daarna schreeuwt ze nog dat ze honger heeft. Vervolgens krijgt ze om 23 uur de laatste en gilt om 5 uur half 6 alweer voor de volgende en alles gaat leeg maar ja ze zit aan de liter soms er iets overheen. Ook krijgt ze bij de laatste fles 3 schepje voor hongerige baby's. Smorgens krijgt ze ook fruit, ik wil vanmiddag met groente ook beginnen. Kan ik al naar Friso 2 overgaan ze is volgende week een half jaar, en moeten ze daar eerst aan wennen zit daar smaak verschil tussen 1 en 2?? Misschien voedt 2 wel meer dan 1??

Marianne hoe is het met de meiden al wat beter?

Sam begint je man alweer wat op te knappen?

Marleentje nog geen ongi ik hoop dat ie voorlopig ook weg blijft:D

Ele wat super dat Herbie het zo goed doet, en huisje aan t opknappen leuk hoor, lekker bezig dus.

Anouk hoe gaat ie bij jou en je nieuwe job?

Nijn hoe gaat ie bij jou was het gisteren leuk?

Het ziet er mooi uit vandaag zeg lekker vanmiddag even paardrijden, gisteravond wezen steppen, goed bezig haha:) mijn beentjes waren alleen gisteravond beetje verzuurd dus woensdag maar even een keer niet even bijkomen.

15. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hier helaas ongi geworden vanacht dus op naar ronde 8 alweer!

Duik hier meteen mijn bed in voel me erg beroerd door die verkoudheid heel mijn lijf doet zeer bulder erop los en mijn keel doet mega pijn. En nu slaapt jens net dus maak er maar even gebruik van.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Smokey, inderdaad heel goed bezig geweest!! En vandaag wordt een mooi dagje, ben benieuwd, hier schijnt het zonnetje al volop.
    En super dat Maud weer beter is!
    Friso 2, je moet rustig overstappen, wij zijn toen in 2 dagen overgestapt (dus even mengen, bijv 2 schepjes F2 en 4 schepjes F1). Ik denk dat die ene week niet zo veel uitmaakt hoor.

Ele, super van die verzekeringenman zeg! Eindelijk komt er schot in de zaak!!
    En wat goed dat Herbie ook weer zo goed eet!
    Esmee gaat ook beter, maar het is nog niet zoals voorheen... Maar het gaat elke dag beter, dus we hebben er vertrouwen in.

Marleen, wat goed dat jullie er deze maand niet zo vele mee bezig geweest zijn, wie weet. Gun het jullie zo!
    En bah, allebei verkouden en snotterig, beterschap!

Gister was ik trouwens aan het tellen, over 14 weken is Esmee jarig... wow, dat gaat echt snel...

All, Esmee zit zo leuk te spelen... Vraag me alleen af of het goed is om zo lang te zitten en op dat moment gaat ze languit in het kussen liggen, haha). Maar liggen vindt ze echt niet meer leuk!
    Vanmiddag komt de fotograaf foto's maken van ns huisje en dan kan de brochure gemaakt worden (en de link zal ik plaatsen).
    Morgenvroeg gaan Esmee en ik zwemmen met een vriendin en die kleine. Gisteravond getennist, dus ik kom mn vrije tijd wel door, haha
    Alleen nu de notulen van gister nog even uitwerken...

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ah, bah, Marleen, ongi... Maar wel duidelijkheid en geen gekke dingen... Knuffel en veel beterschap!

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Bah marleen wat balen.. een stomme vraag, maar jullie klussen wel rond het ei toch? of zien jullie wel hoe het loopt? Ik hoop zo voor jullie dat het snel raak zal zijn.. dikke knuffel

Smokey, wat fijn dat het weer goed met maud gaat.. hele opluchting he.. Hier heeft herbie dus ook nog anderhalve week nadat de diaree gestopt was geschreeuwd om eten.. alsof hij ook weer wilde aansterken en bijkomen wat hij was afgevallen.. ik heb hem toen ook meer gegeven.. nu nog steeds.. hij zit op 2 boterhammen in een keer... best veel vond ik..

ik ben ook rond de 6 mnd overgestapt, ik meen ook een paar dagen ervoor.. maar toen merkte ik dat hij heel veel huilde, scheetjes liet en schijnbaar dus ook krampjes had.. en omdat hij toen al goed at.. brood etc.. heb ik de nummer 2 2-3 weken uitgesteld.. en toen leek het ineens wel goed te gaan.. misschien is het wel wat veel voor haar.. en groente en overstappen.. misschien ook niet he.. maar voor herbie was het te veel.. en het cb zei het maakt niet uit een paar weken later..

Marleen ook nog in de ziekenboeg.. jongens wat is het druk daar.. we wisselen elkaar echt af.. hopelijk ben je snel weer opgeknapt.. ben je ziek van je werk of heb je dagje vrij?

Nijn, spannend, foto's maken! Hele huis aan kant? is een klus he? wel spannend allemaal.. zoals je eerder zei, misschien zijn jullie het huis wel in een paar weekjes kwijt omdat het gewilde huizen zijn.. zou wel heel mooi zijn! :)

Marianne, hoe is het bij jullie? heb je de nacht een beetje kunnen slapen?

ik heb gisteren snel wat nieuwe foto's gemaakt van herbie.. we hadden er al ene hele tijd geen gemaakt omdat hij ziek was..
    van de kamer moeten nog komen marianne, de vloer moet er namelijk nog in.. maar het ziet er al zoveel mooier uit, terwijl we pas 4 jaar geleden alles een andere kleur gegeven hadden.. ben nu helemaal into natuurtinten.. wit, beige, grijs.. met een beetje oranje nog steeds.. ;)
    mijn ouders zijn weer terug van vakantie.. donderdag gaat herbie naar mijn moeder, gelukkig weer aan de scriptie werken het schiet zoo niet op..
    en gisteren was er opeens een dakdekker? en de makelaar voor ons huis.. en ging de poort open en dicht etc etc etc.. en toen maakte de poort nog meer lawaai!!! en toen gingen ze! niet normaal he.. nu kan die vent dus zeggen dat hij er iemand voor heeft laten komen?? hij heeft er alles?? aan gedaan of wat.. maar goed dat we een advocaat krijgen.. zelfs de wijkagent wordt zo in het ootje genomen..

Nijn wat goed van esmee! het gaat dan echt snel hoor! ik kan me niet meer voorstellen dat ik maanden met hem geoefend heb om om te rollen zodat hij op zijn buikje lag.. nu gaat hij van zit naar staan van knieen naar lig naar zit.. alsof het niks is.. maar o zo leuk! :)

smokey.. ik vind dat je zoooo goed bezig bent!!! sporten heb ik zo geen energie voor.. gisteren sliep ik weer om 9 uur... :)

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik was helemaal vergeten te vertellen, gisterenmorgen toen hij wakker werd had hij een blauw oog!! of hij op zijn oog gelegen had ofzo.. het is de hele dag gebleven.. en vanmorgen was het zo goed als weg.. nog een beetje donkerrood.. vond het best eng uitzien, op de foto's van gisteren is het ook goed te zien..
    mijn moeder zei dat ik het ook vaker had vroeger als ik op mijn hand geslapen had.. het ziet er dan gelijk uit alsof je je kind mishandeld..

20. Gerritsen

sorry meiden maar ik kom bijna niet toe aan zp.
    Ga ook niet meer proberen bij te lezen.

Marleen: balen dat je ongie bent geworden en ook nog ziek. Beterschap.

Smokey: nr 1 en nr 2 idd zoals nijntje zegt eerst een aantal dagen mixen. ineen keer overgaan levert vaak wat krampjes op.
    Je bent dus goed bezig met het steppen, knap hoor.

elegance: hoop dat gauw de ellende van die poort opgelost wordt.
    klussen in huis schiet lekker op, heerlijk.

Marianne: hoe is het bij jullie?

Anouk: hoe is het op je werk, nog steeds leuk?

nijntje: foto's van het huis laten maken, staan de huizen bij jullie lang gemiddeld te koop of valt het mee?

Hier gaat verder alles goed, Damian is weer helemaal opgeknapt, heeft nog wel een hoestje, maar is veel minder. Harry heeft nergens last van, is nog iets blauw en verder kriebelt waar de hechtingen zit, maar het is hem allemaal reuze meegevallen.

Deel Deze Pagina