hey meiden, Marianne, hoe is het met jullie ziekenboeg? Al nieuws van die mevrouw die het huis kwam 'keuren'? Ele, op de foto's kan ik Herbie's eerste blauwe oog niet ontdekken, maar zo wordt het wel een hele stoere jongen! Sam, fijn dat het met Harry allemaal goed gaat. De kindjes verder weer opgeknapt? Marleen, hoe is het met jou en Jens?? All, zwemmen gaat niet door. Kleine van mn vriendin heeft vannacht overgegeven... Jammer, maar nu gaan we zo maar op visite. Verder vertelde ik gister dat Esmee zo goed kan blijven zitten... gister dook ze zo voorover op haar hoofd...
Morgen Meiden, Vraagje snel vanuit het werk, ik las ergens dat je van Friso 2 maar max 700 per dag mag geven, maar ik zit momenteel op een liter per dag. Kan ik dan wel overgaan, ik kan het het beste misschien mengen de eerste weken ofzo half half? Ik moest haar vanmorgen wakker maken om 7 uur dat is eens wat anders hopelijk zet de trend zich voort haha. Ga weer wat doen doei
hele goede vraag smokey, dat weet ik niet.... Anders even het cb bellen?? Maar wat goed van Maud dat ze zo lekker lang geslapen heeft. Hier is het al 3 dagen 6.50u... En morgen moet dat en dan zal ze nog wel langer slapen, denk ik...
smokey: je kan idd het cb even bellen. Hier heb ik dat destijds ook eens gevraagd, maar hier maakte het niets uit. wat goed zeg tot 7 uur slapen! Heerlijk!
nijntje: jammer dat het zwemmen niet doorgaat, nou thee drinken is ook gezellig. Esmee maakte dus even een duikvlucht, hoort er allemaal bij. Verbaasd me keer op keer hoeveel ze kunnen hebben, maar het wordt ook niet voor niets genoemd, met vallen en opstaan leren ze het. Gisteren alles goed gegaan voor de brochure? Smokey: zelf moest ik de voeding destijds in een paar weken overgaan,maar dat was vanwege de koemelk. Zou met CB gewoon even overleggen als je twijfelt. De één zegt mengen de ander zegt gewoon overgaan zonder mengen. Hoeveelheid melk per dag was eerder altijd 1000 ml, maar of dat nu nog zo is???? Ze heeft dus heerlijk geslapen en jij ook. Marianne: zal zo mijn telefoon aan de lader gooien, want ik heb hem al dagen uit staan, dan zal ik je sms ook wel binnenkrijgen. Zag je krabbel op hyves dat je ook sms had gestuurd. Sorry. Verder alles goed met je en je gezin? Vandaag een rustig dagje, even de laatste was wegstrijken en wil eigenlijk verder niets doen, mijn oma viert vanavond haar verjaardag, dus ga zo even knutselen met Damian en ga Yarno's handafdrukken met verf maken en dan in een lijstje doen.
Nijntje: Oei zo voorover op haar hoofd, au! Had ze haar erg pijn gedaan? Knap dat ze al bijna helemaal zelfstandig kan zitten, goed zo esmee. Balen dat zwemmen niet doorging, maar op visite is ook heel gezellig. Smokey: had je cb nog gebeld of ben je er zelf uitgekomen? Moet je nog veel regelen voor de bruiloft? Al een leuk jurkje voor Maud gekocht? Marleen: Heeft Jens ook al kiezen? Want volgens mij was hij wel snel met zijn tandjes he? Anouk: De wenochtend achter de rug? Hoe is het gegaan? Gaat het met je baan ook goed? Hoe gaat het met de kleine meid? Ele: Leuke foto's op hyves, zeker die ene in bed/box. Heeft hij zijn helmpje nog vaak op? Moet je nog op controle binnenkort? Een tijdje terug zei je dat je enige anonimiteit wou hier, heel normaal hoor, maar nu je ook foto's van herbie hier hebt, mogen we hem dan nu ook Levi noemen? Als je liever niet hebt moet je het ook zeggen hoor, alleen ik vergis me nog weleens en dan lees ik het terug en dan besef ik het weer, beetje dom maar goed Sam: Van harte gefeliciteerd met je oma. Heel erg veel plezier vanavond. Las op je hyves over de tandjes van Yarno, super zeg! Dat gaat echt heel erg snel. Met Harry ook alles goed? Heeft hij nog veel pijn of pijn gehad? Nog even en dan mogen jullie aan de klus, wat spannend zeg!!! esther klaagde vanavond over oorpijn en zere buik, ze heeft dan ook liggen huilen van 17:30 tot 19:00. Heb haar oordruppels gegeven en ook maar een zetpil, wist het anders ook niet, een zetpil is ook voor pijn, dus ja! Heb haar naar bed gebracht en ze is direct gaan slapen, hoop écht dat ze blijft slapen tot morgenvroeg. Melissa had 37.9 graden, dus het zakt nu echt af, alleen ze eet slecht en is slecht te pas. Ook zij sliep direct. Ga zelf ook op tijd naar bed toe. Die vrouw die hier gisteren is geweest heeft nog geen verslag gedaan, krijgen we allemaal nog te lezen. Ze geeft het ook door op cb en aan de ha, zodat hun ook weten wat er speelt. vandaag is er iemand van de ggd geweest en heeft metingen gedaan. De muren zijn zo als we al wisten veel te koud en daar komt dus condens van en zo onstaat de schimmel in huis. Ben beniewd of hier nog wat uitrolt en of dat van invloed heeft op de woningstichting.
Marianne ik heb cb nog gebeld, en ik mocht overgaan op 2 en dan wel mengen in het begin. Ook mocht ik Bambix gaan geven fijne vezelfs groei ontbijt heet het geloof ik. Dus vanavond krijgt ze Bambix als ze daar geen reactie op geeft dan ga ik van het weekend beginnen met nummer 2. Leuk hoor vandaag op kdv heeft ze vers fruit op en een halve liga weer dat vind ze echt heerlijk en ik vind het zo leuk om te zien. Heeft iemand van jullie ervaring met pyama papje? Ik hoop dat je meisjes goed door slapen vannacht, ik ga ook vroeg vanavond ben kapot iets te enthousiast geweest met sporten vanavond dus even een rust dagje Heel leuk jurkje voor Maud kijk maar.. Vind iemand het leuk om in het voorjaar weer eens af te spreken, kunnen we misschien naar de dierentuin gaan ofzo??
Smokey: WOW! Wat een super leuk en lief jurkje, echt heel zoet. Laat je deze op maat maken of heb je deze in bepaalde maat besteld? Het lijkt me nog wel moeilijk om zoiets te bestellen vooruit, omdat die kleintjes zo snel groeien. Wat goed van haar dat ze vers fruit en liga heeft gehad, helemaal super. En ook duidelijk wat betreft nummer 2 en de bambix, ben benieuwd of ze dat lekker vind en hopelijk geeft het geen reactie af. Pyjamapapjes hebben beide dametjes gehad en nog nooit problemen mee gehad, ze vonden het allebei superlekker. Had niet een standaard merk, heb de kruidvat gehad, nestle en bambix, allerlei smaakjes gehad en ging er allemaal goed in. Je bent echt goed bezig zeg met sporten, dikke pluim
mArianne, kun je de naam nog veranderen? je noemt hem bij zijn naam maar ik heb altijd foto's hier gepost.. en ik blijf hem herbie noemen.. niet zo zeer dat ik denk dat ik meteen herkent zou worden.. Het ging me vooral om de bevalling.. mensen zien een vlag ophangen met een naam.. en zouden hier toevallig lezen dat diezelfde naam ook geboren is.. zouden ze gewoon weten wie ik ben.. en daarnaast zat ik ook nog met clienten.. die hoeven dit allemaal van mij niet te weten he.. nu dta achter de rug is, heb ik zoiets och waarom neit gewoon herbie.. die naam zit er hier gewoon in en vind ik wel fijn dat ik toch nog anoniem blijf.. en als ze een foto herkennen.. das ook pure pech.. op hyves kunnen alleen vrienden mijn foto's zien.. en als die hier ook zouden komen.. tja.. dan heb ik in iedergeval geprobeerd anoniem te blijven toch dus liever herbie smokey wat ene lief jurkje!! wat mooi!!!! ben zooo benieuwd!!! leuk dat we allemaal op de bruiloft mogen komen! verheug me nu al! GRaPJE!!!!!!! ben wel heeel benieuwd hoe je dag zal worden zeg! marianne wanneer krijg je iets te horen? de muren zijn dus sowieso te koud, dat is een goed begin.. nou ja goed ook niet.. maar hopelijk wordt er dan wel iets aan gedaan.. en esther ziek? iets verkeerds gegeten of? ze blijven echt ziek he? smokey, een liag en vers fruit! wat leuk!!! liga gaan er hier ook super goed in, ik bedoel ik he hahahaha.. zo lekker hahaha... nu weet je in iedergeval hoe je het het beste kunt gaan doen, goed dat je het cb gebeld hebt! Ik heb ook vaker een pyjama papje gegeven. Ik merk niet veel verschil met anders
ele: sorry, excuus! Kan niet meer veranderen, stond geen wijzigen meer bij! Idd, je clienten, je weet maar nooit idd. Ja ze blijven ziek, begin zelf ook alweer, heb iig een zeer pijnlijke keel, daar begint het meestal mee. De binnenmuur bovenaan was ongeveer 17 graden, de buitenmuur (wel aan de binnenkant he, maar we wonen op een hoek dus dan zit die muur direct tegen buiten aan) was nog geen 16 graden bovenaan en onderaan de muur was het maar 11 graden, moet je nagaan wat een verschil.Zo krijg je dus de schimmel. Hij zei dat je het kan vergelijken met een koelkast. het kost ons iig veel stookkosten:x
Bah.. dat is echt erg.. gelukkig maar dat ze het wel zien.. en waarschijnlijk is er dus echt meer aan de hand.. En jij een zere keel.. jeetje zeg.. hopelijk waait het over.. is melssa al 1 jaar en een maand.. pff... dit gaat echt allemaal te snel!
Ja gaat echt wonderbaarlijk snel! Nog even en dan is herbie alweer 1 jaar! Hoop dat de woningbouw er straks wat mee doet!
goedenmorgen allemaal, Marianne fijn zeg dat er nu actie wordt ondernomen. Wat temp verschil zeg, niet normaal. Lief van je dat je zo naar harry vraagt, het gaat op de kriebel na helemaal goed, blauwe kleur is er nog iets, maar moet je goed kijken, hahah. Smokeÿ: wat een schattig jurkje, ze zal rond die tijd wel in maatje 74 zitten of niet. Ze heeft dus heerlijk gesmuld. Hoe is het vanacht gegaan. Pyamapapjes bij beide nooit gegeven. Harry is damian naar peuteropvang aan het brengen en dan ga ik ook zometeen. We hebben afspr bij notaris, voor een wijziging in mijn testament.Wist nooit zo goed wat ik de jongens van harry zou nalaten en of ik dat wel wilde, maar inmiddels ben ik er al een tijdje erover uit en wordt het tijd om het te laten opnemen in het testament zelf.
Sam: Wat super dat hij er eigenlijk geen last meer van heeft, het blauwe is echt snel weggetrokken zeg! Nu is het dus afwachten........ Wat goed dat je daar zo mee bezig bent en je testament laat veranderen.Super dat je ook aan de jongens van harry denkt. Was de verjaardag gezellig gisteren? Esther heeft vanacht een aantal keer om mij geroepen, maar als 1 van ons kwam sliep ze gewoon, heel apart. Melissa heb ik vanacht 1 keer goed moeten leggen. ze gaat vaak op de buik liggen, maar omdat ze dan zover naar de kant toeligt kan ze niet meer terug en ook de dekens trekt ze helemaal mee.
Zo ben weer thuis, testament wordt gewijzigd en als het klaar is krijgen we bericht om te komen tekenen. Ben oplucht dat het nu helemaal klaar is en dat ik daar niet meer naar om hoef te kijken. Hebben jullie nog plannen voor vandaag, ze zeggen regenachtig weer, ben benieuwd. Het is nu droog en eigenlijk best lekker betreft temperatuur.
goedemiddag! wat goed sam, wij gaan morgen alles regelen wat betreft verzekeringen etc etc.. niet echt zin in.. maar wel zo belangrijk, dat is die man ook van de poort, die dus een advocaat zou regelen.. ben zoo benieuwd.. levi is eindelijk weer even bij mijn moeder na hun vakantie..wat voelt dat even goed zeg.. even helemaal niks.. wilde aan de scriptie werken, maar ben zooooo moe.. nog steeds van alle nachten op etc etc.. denk dat ik zo even plat ga.. al vind ik dat heel raar nu opeens overdag. terwijl ik vorig jaar overdag elke dag even sliep Oh ja ik vergeet het bijna, ik heb gisteren de rijdende rechter een bericht gestuurd over die poort.. meerdere mensen gaven me dat advies.. en ik heb zojuist een voicemail dat ik hun moet terugbellen om de zaak even te bespreken.. hmmm.... nu denk ik.. what did i do... sam wat fijn dat het zo goed met harry gaat.. nu het klussen nog!
hoi dames! Ben jullie niet vergeten hoor! Maar jens en ik zijn allebei nog steeds niet fit. Ik heb gisteren wel gewerkt omdta ik niet weer thuis kan blijven. Jens hoest en rochelt er nog steeds op los. Vanmorgen weer terug naar de huisarts geweest en hij heeft nu eindelijk een antibiotica kuur gekregen. Dit omdat de huisarts bang was dat als hij dat niet zou krijgen dat hij dan een longontsteking zou krijgen. Zo vol zaten zijn longen. Dus eindelijk word er wat aan gedaan. Nu moeten we hem goed in de gaten houden en als hij het benauwder krijgt dan moeten we meteen terug komen. Jens ligt nu lekker even te slapen. En ik duik ook even mijn bedje in. Aangezien de gehele week de nachten heel zwaar zijn jens hoest veel en kan daardoor niet slapen en heeft dan pijn in zijn keel. DUs veel wakker.
Zo de dames liggen alweer even op bed, ik even lekker met de beentje omhoog op de bank met de laptoppie erbij Melissa heeft alleen nog iets verhoging, esther is al 3 dgen koortsvrij gelukkig! Ze hoesten allebei nog wel heel erg veel en dan ook met gigantisch veel slijm erbij, echt dat rochelen en piepen, best sneu. Ook beide een loopneus, al is het bij Melissa erger als bij Esther. Mijn mams komt straks even op visite, dus dat is gezellig! Vind het echt niets om aan huis gebonden te zijn en heel de dag binnen te zitten, maar ja is niet anders als de kids ziek zijn. Voor de rest niet echt wat te melden! Het is wel erg rustig hier