ik heb ze teruggebeld.. even een ego verhaal.. de rijdende rechter dus.. ze willen er een zaak van maken, maar nu komt de maar.. dan moet hij ook willen meewerken.. jullie zien de bui al hangen? hij moet ook iets willen eisen en er beter van worden... op het verven van het poortje na zie ik niet in wat hij voor voordelen hieruit zou kunnen halen.. buiten dat ook nog eens zijn naam, slechte publiciteit, in het negatieve komt.. dus dat gaat mooi over denk ik zo.. ik heb gezegd dat ik nog even afwacht wat de advocaat gaat doen van de rechtsbijstand... en de verzekeringsman had ik vanmorgen gebeld waar we morgen naartoe moeten, die heeft alle papieren opgestuurd en nu pakt de advocaat het op en zoekt het allemaal uit.. en dan krijgen wij een brief... pff... en ondertussen gaat die poort open en dicht.. etc etc etc.. ook de politie nog maar eens gebeld.. omdat ik niks meer heb gehoord...
wordt echt gek vanmelf door het nee zeggen, overal zit kleine smurf aan, trekt zich op aan mijn hoge plantpotten en trekt het blad kapot en gooit aarde op de grond. Hij is razendsnel, hij weet nu precies hoe snel hij vanuit de staande positie weer op de knieen moet en kruipt gauw naar het volgende als ik de chaos nog aan het opruimen ben. Lange leve de box. Hij mag nu een tijdje lekker daar spelen, al kijkt hij wel een beetje beteutert. Vanavond stond hij een paar tellen helemaal los, gaat veeeeeeeeeeel te snel allemaal voor me hoor, maar ja kan hem moeilijk gaan tegenhouden.
vanmiddag hadden we een afspraak weer bij de kno arts staan voor Yarno. Binnenkort wordt de neus en keel amandelen verwijderd, omdat hij zo klein is blijft hij misschien ook een nachtje in het ziekenhuis, maar dat wordt dan bepaald hoe hij het dan doet. Wel heel sneu, maar hij hij blijft ontzettend hard snurken, heeft altijd de mond open staan, opgezette kliering in de hals ( zie je ook zonder te voelen) en oorontsteking heeft hij al 3 keer gehad.
Sam wat zielig voor Yarno maar wel beter als ze er eenmaal uit zijn. Wat een triest weer vandaag zeg bah bah, gisteravond de ringen gekocht helemaal mooi Maud lust dus echt geen groente ze doet gewoon kokhalsen en dan huilen dus ik probeer elke x 2 hapjes en dan zijn we er klaar mee, was dat bij jullie ook zo?
goedemorgen, smokey, hier eet meneer nog steeds alles.. ik kan me niet meer herinneren dat hij ooit iets gewijgerd heeft van eten toen hij niet ziek was.. Daar kan ik dus niet over meepraten. Sam, is toch alleen maar beter als ze zo jong eruit gaan. Kan hij zich dat later ook niet meer herinneren. Op latere leeftijd wordt het alleen maar een vervelendere operatie. Al blijft het wel heel sneu natuurlijk. Mannetje zwaait nu naar iedereen en alles onderweg.. vanuit de kinderwagen of vanuit de auto.. misschien was ik iets te enthousiast We geven hem nu vaker "bewust" een kusje kijken of hij het oppikt.. van ons draait hij heel vaak weg en toen hij oma zag.. ja precies.. kreeg ze een kusje.. zucht..
hier helaas nog steeds geen fit klein mannetje! Gisteren middag is jeroen weer met hem naar de dokter geweest omdat hij benauwder werd. Nu moetsen we nog aankijken tot vanmiddag als het dan nog het hetzelfde of slechter was moeten we naar de HAP en dan door naar de kinderarts om te kijken waarom de antibiotica niet aanslaat. Zo zielig. Moet zeggen vanacht heeft hij voor het eerst goed geslapen maar zit hier nu naast me wel heel zwaar te ademen dus afwachten hoe het gaat vandaag! Dus het komt er niet ecth van om hier te komen kletsen. Als hij wakker is ben ik met hem bezig en als hij slaapt lig ik ook op bed om wat slaap van afgelopen week in te halen!
hey meiden, Sam, wat goed van Yarno dat hij al even losstond! En zo snel, haha (nu lach ik nog, herinner me er over een paar weken nog maar aan). Smokey, Esmee weigerde ook geen eten (alleen toen ze ziek was), dus sorry, ook ik kan je er niet bij helpen... Haha Ele, we moeten Esmee en Herbie een keer bij elkaar zetten, zwaaien ze continu naar elkaar. Esmee zwaait ook naar iedereen (en dan vooral andere kinderen). En kussen.... tja, zelfs Ieoor krijgt kusjes van haar. Maar Herbie gaat jullie ook zo kussen hoor, en dan kan hij niet meer zonder kus. Marleen, wat sneu dat Jens nog steeds zo ziek/benauwd is... Hopelijk knapt hij snel op! En jij "slaap ze!" All, hier is het uitslapen echt voorbij... Esmee is nu al 3 dagen om 6.15u wakker... Dat is echt niks voor mij... Maar we denken dat ze wakker wordt van de honger. Dus als ze alles weer goed eet (en dat is al bijna), krijgt ze 's ochtends weer 210 ipv 180. Verder vandaag weer taarten bakken en lekker luieren.... Fijn weekend!
Marleen, hoop dat hij snel betere hand wordt, wel fijn dat ze hem anders vanmiddag goed onderzoeken. Beterschap en doe je zelf ook rustig aan. Elegance; we lief voor oma, ze zal zich gevleid hebben gevoeld. Lief dat hij naar iedereen zwaait. Smokey: ringen zijn gekocht, leuk zeg ben nieuwsgierig. Betreft eten, yarno vond het eten ook gelijk lekker, welke groente geef je? Het advies was hier bij het cb, om 3 tot 5 dagen hetzelfde te geven, zodat ze de smaak leren. Worteltjes, sperzieboontjes, bruine bonen potjes gebruikte ik in het begin veel. Bloemkool at hij gewoon niet, hield zijn mond stijf op elkaar. Verder zou ik er alleen op letten dat je het geeft op een tijdstip dat ze niet te moe is.
Sam bedankt voor je tip ik geef ook worteltjes sperziebonen etc en ook meerdere dagen achter elkaar. Probeer nog even anders stop ik gewoon 14 dagen met groente en probeer het dan weer. Nijn bij mij is het elke morgen 6.15 uur ik noem dat uitslapen, ze was 3 dagen om 7 uur wakker maar helaas vanmorgen om 6.15 uur. Maar ik ben al lang blij dat ze snachts niet meer zo vaak komt, vannacht zelfs niet 1x Nijn geef je smorgens geen pap ofzo? Marleentje tjee wat zielig dikke knuffel voor Jens. Ele wat leuk zeg kusjes en zwaaien wordt al een echte grote man.
Ele: Leuk he dat gezwaai en kusjes geven? Hier gaat Melissa vaak voor raam staan en dan zwaaien naar buiten Sam: Wow! Hij gaat echt snel he? Echt super leuk, oke dat hij zo ondeugend is, is misschien wat minder, wat een kleine deugniet en ook zo lekker snel. wat sneu voor Yarno, maar wel beter idd om het zo vroeg al te doen.Heb je al een datum? Hoe gaat het met de rest? Nijn: kwart over 6, het is vroeg, maar ook hier was het vanmorgen 6 uur, normaal gaat melissa nog wel even slapen, maar vanmorgen niet en esther was ook al wakker, dus we waren vroeg beneden. Hahaha Esmee ook al druk aan het zwaaien, wat lief! Ze is straks ook alweer 9 maanden, jeetje zeg wat gaat dat snel. Smokey: Balen zeg dat ze geen groente wil, hoop dat je toch even doorzet en wie weet wil ze over paar daagjes wel. Hier was bruine bonen favoriet. Bloemkool ook hier geen favoriet, vind het zelf ook wel stinken En de ringen gekocht, ben echt heel benieuwd. Anouk: Hoe is de wenochtend gegaan van de week? Ik smste je dus net te vroeg, Bevalt je werk goed? Hier sneeuwt het, net nu ik vanmorgen nog even naar de c1000 moet. Het lijkt ook net of er wat hagel of wat tussen zit, want je hoort hetgewoon tikken op de raam. Het is iig alweer wit hier. raar weer hoor, van de week zo mooi weer en nu dit weer, geen wonder dat we allemaal ziek worden/zijn. manlief is ook weer ziek! zelf een erg zere keel, zelfs eten doet zeer. Af en toe ook oorpijn, maar ja staat allemaal met elkaar in verbinding. Melissa is ook nog niet optimaal, esther op zich wel alleen dat hoesten met slijm is er nog wel. En ik ben zoooooo moe!!!! Vanmiddag verjaardag, moet nog maar zien of mannetje mee kan.
Ha esmee ook heerlijk aan het zwaaien! wat goed dat ze dat al kan trouwens.. hier is het pas aangeleerd! lief he.. vind het zo vertedernd als hij dat doet.. en kusjes.. ik zit er klaar voor hahaha.. marleen, nog steeds ziek.. zielig he.. wat erg allemaal.. een andere vriendin hun kindje die deze week 1 wordt, lag deze week ook in het zh met het rota virus.. is dat normaal dat zoveel kindjes zo ziek zijn? is dat elk jaar zo? hadden ze me dat niet erbij kunnen zeggen toen ik mijn spiraaltje liet verwijderen En tijdens het verwijderen van het spiraaltje zeiden ze me ook niet dat het uitslapen nu afgelopen zou zijn... nijn hier is het net als smokey.. iedere dag tussen 6 en 7... ook wel logisch want dat staat papa op en of hij op de tenen loopt of tegen de deur aanloopt.. mannetje wordt wakker en wil nog even knuffelen met papa voor hij gaat werken.. ( dat denk ik dan, zo houdt ik het idee van vroeg wakker worden toch lief he? ) smokey, jullie hebben de ringen! spannend hoor.. het wordt nu wel echt echt he.. hebben jullie de uitnodigingen al verstuurd? Smokey, ik ben ook vrij snel overgstapt van groente naar maaltijdpotjes van 6 maanden.. toen hij nog geen 6 maanden was, at hij die potjes al.. misschien een idee om dat eens te proberen.. want eerlijk is eerlijk.. de groentepotjes smaken toch ook niet??? zou ik ook niet willen eten en ik vind de smaak verre van de echte smaak.. ik heb nooit begrepen hoe ze sperziebonen konden pureren en in een potje doen.. ik snap dat ze smaken moeten leren kennen.. maar smaak en smaak is ook een verschil.. ik bedoel.. je geeft je kdis toch geen suiker? En als ik zie hoe mannetje nu met smaak eet.. zelfs knoflook en uien eet hij nu ook, zijn ontlasting is iets harder nu hij echt dingen mee eet.. maar hij eet met smaak, smekt ook heel erg alsof hij de smaak inzich opneemt.. nou ja ik dwaal af.. maar misschien is het een optie om die potjes eens te proberen? was vorige week op het nieuws, dat kindjes zelfs minder allergische reacties vertonen als ze vanaf 4 maanden meer vast voedsel krijgen. Dat was vastgesteld na een recent onderzoek.. Dus zo slecht zal het ook allemaal niet zijn.. na 6 maanden mogen ze opeens zoveel! en nu eet hij al alles met 10 maanden.. behalve dan hard en taai eten
marianne, nu je man weer ziek... ik volg het niet meer bij jullie wie ziek is of zijn! kan me wel voorstellen dat je moemoemoemoemoemoemeomoemoe bent.. en sneeuw? hmmzz.. hier zie ik het nog niet( lig nog in bed in het donker logisch dat ik het weer niet zie hihih) maar heb weer zin in dat mooie weer van deze week! bah mijn man is cursus geven.. herbie slaapt.. ik lig alleen nog in bed met de laptop en denk.. waarom ben ik niet ook gaan slapen toen herbie ging slapen.. ik ben ook nog steeds moe.. een hele stomme vraag,.. zijn jullie ook altijd moe? ik voel me iedere dag moe.. als ik opsta ben ik al bezig met wanneer ik naar bed kan gaan s'avonds of dat ik denk dat ik smiddags ga slapen als herbie gaat slapen.. uiteindelijk slaap ik smiddags nooit omdat ik dan te druk ben.. maar blijf wel de hele dag moe..
dit las ik ook hier laatst: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/256631-snel-vast-voedsel-voor-babys-maakt-later-dik.html
ele: ja ikke, ben altijd wel moe, als ik opsta al en dan denk ik, ga vandaag vroeg naar bed, maar meestal word het wel weer half 10, 10 uur.
moe, praat me er niet over. Had het er gister met mannetje over om mn hb weer eens te laten prikken. Zal wel weer laag zijn... Smokey, ik vergeet helemaal te reageren op je ringen, wow, super leuK!! Ben zo benieuwd... Het is echt zo'n leuke dag!! Wij geven 's morgen fles. We zijn nog steeds aan het ruziën welke speen en bij het cb zeiden ze dat 10 prima kon ipv pap... Marianne, heel veel beterschap met je ziekenboeg. Vanmiddag verjaardag, gezellig! Sneeuw... de verschillen zijn de komende dagen er ggroot in NL. In het noorden sneeuw en in het zuiden 13 graden. Ben dus benieuwd. hier gewoon grijs...
butterfly: vergeet je helemaal op mij te reageren haha Viel me op je reageert op iedereen behalve op mij Balen dat je mannetje ziek is! Smokey: wow ringen wat voor iets heb je uitgekozen? Groente: kan je zo geen tip geven Jens at altijd alles behalve bloemkool de rest direct hele potjes haha hoezo hapjes proberen dan ging hij gillen en moest de rest ook hebben. Sam: hoe gata het met je mannetje? Jullie kunnen bijna aan de klus klus haha Nijn: de oudergesprekken zitten er weer op. Krijg je nu weer wat meer rust? Dus esmee ook druk aan het zwaaien leuk is dat ze zwaaien werkelijk waar naar alles he Anouk: jij ook lekker druk hoe bevalt je nieuwe baan?? Ik las bij iemand iets over sneeuw?? Hier gelukkig niets moet zeggen ben er ook wel klaar mee met sneeuw
Morgen meiden, Jeetje allemaal baby;s die de groente lekker vonden. Gister was weer een drama ik gooi de groente gewoon even 14 dagen aan de kant en probeer het dan weer eens. Gisteren begonnen met opvolgmelk 2 nu drinkt ze haar flessen met lange na niet leeg, dus nu zou ik van 5 naar 4 flessen over kunnen gaan denk ik, toch?? Moeilijk hoor als je denkt dat je het hebt, kan je weer opnieuw beginnen. Wat gaven jullie de kleintjes nog meer te eten tussendoor? Had van de week nog eens opgeschreven over een meeting in het voorjaar dierentuin, maar denk niet dat jullie erop zitten te wachten, aangezien niemand gereageerd heeft. Ga zo lekker paardrijden verder rustig dagje ook lekker. Oh ja Maud werdt om 8 uur wakker nog noooooit gebeurt wat is dat lekker zeg
Ik dacht er gisteren in bed aan smoke, dat ik het helemaal vergeten was om daar op te reageren, het lijkt mij echt een super leuk idee, vooral in de dierentuin, super leuk bedacht. Balen van de groente zeg!