Nu zijn we allemaal mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door butterfly1984, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Ik ben er ook weer (eens).
    Heb een veel te druk, maar leuk weekend, dus de computer weinig aan...

Meeting, leuk, maar ik ben niet zo van de dierentuin. Die kleintjes hebben er nog niet zo veel aan... Maar meeten, prima idee

Smokey, wat lekker uitslapen he?
    Ik hoop hier morgen vroeg maar weer op.
    Slim om de groente even weg te doen. Denk dat maud daar gewoon nog geen zin in heeft. Ik denk wel dat je nu naar de 4 flessen kunt (en hopelijk gaat dat dan even goed, hoef je niet meteen weer iets nieuws uit te vogelen).

Marleen, hoe is het nu met Jens? Gister nog naar de hap geweest?

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou vanmorgen fles drinken drama maar een klein beetje, en halverwege helemaal overstuur en gillen, ik heb dus de opvolgmelk ook aan de kant gegooid en weer 1 gemaakt die ze vanmiddag al weer 130 op had en net 210 heel apart weer dus nr 2 maar weer even in de hoek net als de groente. Ook kan ze nog steeds niet goed poepen wat een ellende is dat ook zeg, maar ze slaapt zo goed op de bambix moeilijk allemaal hoor, nu heb je van nestle papje met pruimen zou ik dat al mogen proberen ?
    Omdat dat met opvolgmelk is en die heeft ze nu nog niet, ik moet dinsdag weer naar cb dus maar even overleggen maar ja van hun mag helemaal niks dus zal wel niet.Vanmiddag een heerlijk stuk gewandeld met Maud en mijn moeder was echt super lekker.

Nijn ik denk ook dat ze wel met 4 flessen kan maar ze is zo gewend aan de fles van 6 uur dat ritueeltje dat ik die fles moeilijk verschoven krijg misschien ook maar wachten tot de groente beter gaat en dan lukt het misschien. Ik vind het te lang van savonds 6 tot smorgens 7, dan geef ik liever nog even een laatste fles,anders zit ik misschien midden in de nacht of zal dat meevallen?

Hoe is t eigenlijk met Anouk daar hebben we al een poos niets van gehoord of wel?

Leuk Marianne en Sam en nijn jullie zijn van de partij in de dierentuinof iets anders is natuurlijk wel wat jij zegt nijn:). Nu ook nog een datum prikken zal weer niet mee vallen haha

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ben ik weer even!

Gelukkig is jens weer wat opgeknapt. Tenminste hij is iets minder benauwd maar beter nog niet helaas!

Ik las iets over een uitje! Wij zijn van de partij gezellig! Ik denk inderdaad wat nijn zegt dat de dierentuin misschien nog niet veel kids echt iets aan hebben. Maar als jullie allemaal wel willen ga ik gewoon mee haha

Hoe is het met de andere zieken??

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Even snel, typ via de telefoon

Smokey, jammer dat het met de nr 2 en de groente niet zo lekker loopt.
    Moeilijke ontlasting? Misschien komt dat van de bambix?
    Je kan cb altijd im advies vragen en je volgt daarin gewoon je eigen gevoel.

Nijn, lekker druk gehad dus? Ook wel keertje lekker toch?
    Hoe gaat met ermee?

Anouk had erg druk zei ze deze week in een sms.

Sam, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie nog kunnen dansen?

Melissa is nog niet fit, ze zweet echt giga in bed, hartjes steeds kletsnat, ze heeft geen koorts, zou het kunnen komen door al dat slijm en de verkoudheid?
    Of zou ik er toch mee naar de ha moeten?

Morgen reageer ik verder, in tussentijd heb ik melissa al weer uit bed gehad en ze ligt er nu net weer in, dus als er nieuwe berichten zijn, reageer ik morgen

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi allemaal,

Rustig hier, heb weinig nieuws, gisteravond gedanst in onze nieuwe groep en het was heel leuk.

Heb vanmorgen, twee bossen met tulpen laten mengen en zo'n opblaashart erin laten stoppen met de tekst I love you. Deze zijn voor mijn schoonmoeder en moeder en ze krijgen beide een etagere met paaseitjes. Damian heeft voor hun beide tekeningen gekleurd.
    Gaan we vanmiddag na het slapen even brengen en dan even met ze mee naar de begraafplaats, mijn vader zou vandaag anders jarig zijn en voor mijn schoonmoeder is het toch de eenzaamheid en ze vind het zo'n leuke dag en dan deel ik die graag met haar en voor ik het weet is de middag weer zo om. Voor harry heb ik een langwerpige vaas vol met zijn lievelings smaak aan paaseitjes laten vullen en daarboven op zit een grote pluche knuffel met de tekst ik hou van je. Hij krijgt nog een een mooie blouse van pme van damian en yarno en heb een tekst uitgeprint voor de allerliefste papa van de hele wereld en die heeft Damian ingekleurd en die hebben we weer in de kaart geplakt.
    Enne natuurlijk maken we vanavond zijn lievelingseten, bbq krieltjes met sla en wienersnitszel. Kortom ik ben heel nieuwsgierig of hij eraan gedacht heeft, ik heb er nog niets van gemerkt.

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    wow Sam, jullie zijn echt fanatiek zeg met Valentijnsdag! Wij doen er al 10 jaar niet meer aan... Al had ik op het taartje van afgelopen zaterda wel wat hartjes gedaan, hihi

Smokey, wat vervelend dat friso 2 niet goed gaat. Ik zou echt even advies vragen morgen. Balen zeg... Om 18.00u de laatste fles tot 's morgens 7.00u is inderdaad wel erg lang. Esmee krijgt de laatste om 19.15u ongeveer.

Marianne, Melissa zo aan het zweten. Geen idee wara het door kan komen. Haar anders een keer even goed na laten kijken door de ha of zo. Ze blijft maar aan de kwakkel...

Marleen, fijn dat Jens weer een beetje is opgeknapt. Jij ook?
    Nog huizen-kijkers gehad?
    Wij wachten nu op de borchure en als we die goedkeuren, komt ie op funda (en krijgen jullie de link).

Ele, hoe is het met jou?
    En Anouk, druk druk, alleen maar goed, maar vergeet je ons niet?

All, vanmorgen uit kunnen slapen tot 7.10u! Wat zijn we daar blij mee zeg (al had ik dat vroeger nooit kunnen denken, haha). Ook het bedje wat lager gezet, zaterdag lag ze met haar voeten over de rand.
    Verder weer ongi en weer een cyclus van 31 dagen. Dat is wel lekker (nou ja, de ongi niet, maar de regelmaat wel).

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marianne denk idd dat het van de Bambix komt dus vanavond maar even geen papfles, wordt er een beetje moedeloos van zal blij zijn als ze wat groter is en gewoon met de pot mee eet en al kan praten dat maakt het een stuk makkelijker.

Sam jij bent echt goed bezig leuk hoor zo op valentijnsdag:) wij doen er niets aan.
    Nijn fijn dat je weer regelmatig ongi bent. Willlen jullie ook voor een brusje gaan?? heb ik dat gemist??

Maud had gister maar 40 op van haar laatste fles en daarna gillen huilen, vannacht wel goed geslapen en vanmorgen weer 140 op, snap er allemaal niks van bah
    Nog een klein weekje en zaterdag gaan we naar Oostenrijk er ligt niet veel sneeuw hopelijk valt er nog wat.
    Vanavond weer sporten jahoe ahum

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ha nijn, met de voeten over de rand.. jaja.. zo begon het hier ook.. leuk leuk! :)

inderdaad wat fanatiek met valantijn sam.. we hadden het er gisteren over, dat wij iets romantisch hebben op onverwachte momenten waarmee we elkaar verassen en overvallen..
    Had dus nooit verwacht vanmorgen dat ik een super lieve brief kreeg.. word er weer helemaal emo van..
    Er staat in wat ik allemaal voor hem beteken en dat hij zo trots op me is.. en dat ik de allerliefste mama ben en dat hij heel graag met mij een 2de kindje zou willen.. dat weet ik dan wel... maar als je het zo leest is het toch anders.. en zo recht uit het hart...

de poort, ik probeer het kort te houden :p zaterdag waren er 2 mannen aan het werken.. zou je denken joepie! maar nee hoor, hij maakt nog steeds hetzelfde lawaai, dat terwijl die man zei dat het slotkapot was.. had ik hem een jaar geleden ook wel kunnen zeggen.. pff.. doorgegeven dat wij echt veel overlast hebben.. dat zou hij doorgeven aan de makelaar.. pff.. want als hij het zou moeten maken, kost het geld.. achteraf denk ik .. belgisch kenteken volgens mij was het een vriend van de makelaar of familie..
    vrijdag dus bij die verzekeringendinges geweest.. hij had de papieren opgestuurd naar de rechtsbijstand.. en die hebben het doorgestuurd naar het das.. hij zei dat die een stap hoger zijn en dus ook meer verstand ervan hebben.. binnen vrijdag en 5 werkdagen zouden we een brief van de advocaat krijgen..
    wijkagent nog eens gebeld, die belde terug, die komt donderdagavond even langs om de situatie te bekijken en het verhaal duidelijk te krijgen..
    ben er dus druk mee geweest..

verder zijn we gisteren naar de kinderboerderij geweest.. was super leuk, hij begint het allemaal ech in zich op te nemen.. vond de ezel wel heel eng, die maakte ook wel een heel hard geluid! :)

wat betreft het huis verkopen, voor ons toch misschien wel een optie, we hebben bekeken hoelaag we kunnen zakken.. we gaan wel zekerweten verlies lijden, maar ja, liever dat dan zonder tuin en een poort.. dus we klussen nog wat verder in huis, dan is het altijd interessanter he..

marleen, hoe is het met jens? hebben jullie nog kijkers gehad?
    of nijn heb jij al wat gehoord?

uitje, sorry smokey, ik heb het denk ik echt over het hoofd gezien terwijl ik echt mijn best doe om altijd alles te lezen en overal op te reageren... maar ik ben dus ook echt voor!! al wil ik er wel bij zeggen, ik moet echt ver rijden denk ik.. en ik heb het tot op heden nog niet echt aangedurft met hem.. wel met mijn man, maar is het ook vaak op de terugweg huilen geweest.. dus vind het wel een beetje eng.. en om jullie te zien natuurlijk.. haha.. ik ben de vreemde eend in de beits jullie kennen elkaar al! maar leuk initiatief smokey, mij maakt niet uit waar!

marianne, jij vroeg iets met slijm en slapen.. ik zou het echt niet weten.. misschiein toch gewoon even de ha bellen en die vraag daar stellen.. het is ook wat bij jullie.. heb je al iets gehoord over de woning?

anouk, stiekem denk ik ook dat je ons aan het vergeten bent hihihi.. jaja druk druk.. :):) bevalt je nieuwe job wel?
    en ik las net op hyves dat erin ziek is.. heel veel beterschap!

was het dat? ik denk van wel.. dus ik ga posten!!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ANOUK, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!
    Veel plezier vandaag!

Smokey, hoe is het gister en vandaag gegaan met de flessen?
    En nee, wij gaan nog niet voor een brusje, waarschijnlijk rond mei/juni. Dus nog niks gemist, haha
    Zaterdag lekker op vakantie, leuk! Maud bleef bij jou ouders en souders, toch? Lekker genieten en bijtanken!

Ele, wat een gedoe met de poort, maar er lijkt nu wel schot in te komen, toch? Al is het altijd meer afwachten hoe het uiteindelijk verder zal gaan...
    Leuk naar de kinderboerderij geweest! Gister met Esmee ook naar de hertjes geweest, maar weinig interesse, haha
    Leuke foto's op hyves van je taarten. En die koekjes, super zeg!

All, Esmee is weer aan het snotteren. Hopelijk blijft het daarbij, dus we zijn aan het sprayen, erg leuk vindt ze dat, hihi
    Vandaag komt als het goed is, Esmee haar carnavalspak binnen. Ben benieuwd.
    Vanmorgen lekker naar Oss gewandeld en wat dingetjes gekocht. Kleertjes maatje 80 :8 Dadelijk nog even wat in huis doen en dan is de dinsdag ook al weer voorbij.

10. Gerritsen

Anouk: gefeliciteerd, leuke dag gehad. Kom je binnenkort weer meekletsen?

Elegance: leuke foto's van je taarten en koekjes. Heb toevallig gisteren me ingeschreven voor een taartworkshop.
    Lief van je man, om een brief aan je te schrijven voor v-day.

Marianne: hoe is het met de kids?

Marleen: Jens opgeknapt? Hoe is het verder?

Smokey: gaat het al wat beter betreft voedingen maud?

Nijntje: haar eerste carnaval, geweldig leuk zeg. Maatje 80 alweer.
    Gaat ook hard he.

Hier heb ik vanmorgen een weekendje weg gekregen voor valentijnsdag. Hij was al een paar dagen bezig op vakantieveilingen.nl en heeft het toegewezen gekregen. We gaan van vrijdags tot maandag en met onze twee kindjes, we kunnen kiezen uit een paar weekenden, is trouwens ergens in drente.

Normaal doen wij ook niet echt aan valentijnsdag, maar nu we kids hebben wel. Vinden we toch wel heel leuk. Maar verassen elkaar regelmatig met iets.

Vandaag lekker gewerkt, liep goed door en had de administratie redelijk vlot weg, dus kon weer eens lekker in de winkel keutelen. Heerlijk vind ik dat. Vanavond hadden voor het eerst onze thuiskapster. Ging altijd naar cosmo en toen mijn vaste knipper met zwangerschapsverlof ging, zei ik voor de grap, je gaat minder werken wil je niet wat bijbeunen. Voor 3 weken terug kreeg ik een telefoontje of we dat nog steeds wilde. Ben weer voorzien van een kleurtje en de lange lokken zijn er weer vanaf. Yarno is voor het eerst geknipt, zal zo foto hier spammen. Hij had heel veel haar en zat alle kanten op, nu zit er model in en de lange pieken zijn weg.

Ga nu even tv kijken en dan op tijd naar bed. Hebben jullie gisteren nog private practice gekeken, vond het verschrikkelijk triest.

11. Gerritsen

12. Gerritsen

nog één, mijn moeder heeft er heel veel gemaakt

13. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi meiden,
    ja sorry voor de verwaarlozing, idd druk druk druk.
    Wij echt ziekenboeg, erin at al paar dagen amper en zondagavond kwam alles eruit, alles zat onder, vond ik knap aangezien er echt niet veel in gegaan was die dag, maar goed was een feestje om 22.30, gelukkig niet midden in mn nacht, tenminste dat dacht ik toen, om 1.30 begon mijn vriend met overgeven en diarree tot 4.30 ongeveer, ik had dus erg veel geslapen maar niet heus en moest wel werken, toen kwam ik maandag uit mn werk en werd ik ziek, koorts buikpijn etc etc, echt heel beroerd, voel me nog steeds niet top maar ben wel gewoon gaan werken.

Mijn verjaardag was wel gezellig maar kreeg ruzie met mijn beste vriendin, waar ik al 25 jaar vriendinnen mee ben en nog nooit echt ruzie mee heb gehad dus die was er niet. Zij is afgelopen vrijdag getrouwd en had er voro gekozen om mij er niet in te betrekken, het was een kleine gelegenheid maar voelde me er wel rot over maar dat mag ik blijkbaar niet zeggen omdat het haar keuze is en ze geen verantwoording hoeft af te leggen tegen mij, dat voel ik ook helemaal niet zo, maar ik voel me gewoon heel erg verdrietig dat ik het niet heb meegemaakt, maar mag dat blijkbaar niet uitspreken dus dat is lastig nu.
    Heb vannacht daar om ook nog eens heel slecht geslapen omdat ik liep te malen en daarbij dus nog ziekig. Het gaat dus niet fantastisch.

Vrijdag wel op vakantie dus dat is lekker.

Ik zal vanavond ff terug gaan lezen, want dan ben ik er een tijd niet en dan ook nog een ego berichtje, sorry daarvoor.
    Zag trouwens dat ik mijn gebruikersnaam anouk30 had aangemaakt toen ik nog 30 was en nu alweer 33 :$ tijd gaat hard!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Anouk, wat vervelend dat je ruzie hebt met je vriendin... Ik vind wel dat je het uit mag spreken dat je het jammer vond dat je er niet betrokken was en dan is het aan haar.
    En wat een ziekenboeg zeg... Gelukkig weer een beetje aan het opknappen.
    Ook al op vakantie? Dan wordt het hier helemaal rustig...

Sam, wat een leuke foto's van Yarno bij de kapper.
    En lekker een weekendje weg. Wij gaan in oktober.

Hoe is het met de andere meiden?

Esmee heeft net haar eerste rijstewafeltje op, haha Het ging goed, maar toen bedacht ze dat het toch niet lekker was, dus alle stukjes spuugde ze weer uit. Straks maar weer even proberen.
    Verder morgen weer werken... Dus nu nog even lekker genieten van het zonnetje (net weer lekker gewandeld).

15. butterfly1984

Hoi hoi,

Hier was ik ook maar weer eens.
    Weet geeneens meer wat er precies gezegd is allemaal, zoveel word er immers niet meer gekletst, doe mijn best met reageren.

Ele: Knap van je dat je er zo achteraan zit met de poort.
    Hopelijk levert het wat op.
    Hoe gaat het met Levi? Gaat met zijn helmpje dragen ook goed?

Nijn: Hahahaha, grappig, eerst wel lekker vinden en dan ineens uitspugen, ach hoort erbij en idd gewoon weer proberen:D
    Heb je er foto's van gemaakt?

Anouk: had al even met je gesmst, maar echt lullig van je vriendin.
    Je mag best je mening uiten, als je dat al niet meer mag, wat mag dan nog wel?
    Hopelijk knappen jullie allen snel weer op, beterschap voor jullie allemaal!
    En op vakantie? Heerlijk zeg!!
    Gaat met Erin ook alles goed op het kdv?

Sam: Wat leuk die foto's zeg! En erg knap dat hij zo bleef zitten.
    Wel handig zo'n huiskapper.
    Hebben jullie nog plannen dit weekend?
    Met de jongens ook alles goed? De kids van Harry bijna voorjaarsvakantie?

Smokey: Hoe is het nu met maud? gaat de ontlasting nu beter nu je de bambix laat staan?
    Hoe staat het met de grote voorbereidingen?

Had de dames beide op bed liggen, maar ben ik hier net aan typen, roept esther alweer, dus haar snel intussen tijd weer uit bed gehaald, weet nu niet of ik nou goed heb gereageerd op iedereen, ben er even uitgehaald:D

Melissa had gisterenavond alles er weer uitgespuugd, denk doordat ze zoveel moet hoesten, dat daardoor alles weer omhoogkomt.
    Met zweten gaat het beter gelukkig!
    Ga vrijdag met Esther naar de kapper toe, is nog maar de 2e keer dat ze heen moet.
    Ben benieuwd hoe het gaat.:D
    Morgen mag ze weer naar school toe.

16. Gerritsen

hoi,

Marianne: het gaat hier prima, kids komen vrijdag weer. Terence is vrijdag ook jarig, dus we hebben s'avonds de keet weer vol incl een logee. Verder hebben we even niets gepland staan, maandag wel rechtbank voor de ots verlening.

Nijntje: esmee had even andere bedoeling met een rijstewafel, hier moet hij er niets van weten. Vind de soepstengel daarentegen heerlijk. heerlijk is het buiten vandaag, gelijk heb je dat je gewandeld hebt.

Anouk: klote zeg van je vriendin, misschien even nog bellen en afspraak maken. Hoe is het met zumba, nog fanatiek.

Hoe is het met de rest?

Hier liggen de kinderen alweer een tijdje te slapen, vanaf half 1. Verwacht dat Damian elk moment wakker kan worden, yarno slaapt nog wel een uurtje. ( normaliteit)

Als ze wakker zijn ga ik even naar het plein toe, Damians nette schoen doen hem pijn denk dat ze te klein worden , dus even shoppen voor nieuwe. Snap overigens het niet, want zijn All stars past hij nog steeds en die heb ik vorig jaar gekocht. Nou ja zo maar eerst even na laten meten en dan zie ik het wel.

17. butterfly1984

Sam: Welke maat heeft Damian in zijn schoenen?
    Esther heeft maatje 26, ben benieuwd of dat wel normaal is of dat ze grote voeten heeft hahaha:D
    Hier krijgt ze binnenkort ook weer schoenen, ze heeft nu wel een aantal paar laarsjes, dus die kunnen straks niet meer. Ze heeft ook wel princess schoenen, maar dat zijn sportschoenen zeg maar, dus ja die staat niet netjes onder een rokje, jurkje ofzo.
    straks maar weer eens kijken naar sandaaltjes en andere nette schoentjes.
    Kijk er nu al naar uit om voor melissa zulke geweldige sandaaltjes te kopen:D
    Vrijdag een drukke dag voor de boeg en ook nog een extra logé.
    Hoop dat jullie een hele leuke dag hebben.
    Wat hebben jullie voor hem gekocht?

18. Gerritsen

Marianne, we hebben nog niets voor hem gekocht omdat we het simpelweg gewoon niet weten. Donderdagavond ga ik even het centrum in en dan ga ik op jacht. Damian heeft nu maat 25 aan, maar dat zal nu maat 26 wel worden.
    Yarno heb ik wakker en Damian slaapt nog en hij slaapt al 2,5 uur.
    Hij was vanmorgen ook voor zijn doen vroeg, namelijk kwart voor zeven ipv kwart voor acht. Ga hem nu wakker maken anders slaapt hij vanavond niet.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden,

wat een heerlijk zonnig dagje zeg! dat doet een mens goed! :)
    heerlijk naar de stad gelopen, mijn man is uit zijn werk daarheen gereden, hebben we een hapje gegeten en ben ik met de auto naar de psych gegaan en is hij naar huis gelopen..
    morgen gaat mannetje weer naar mijn moeder en hoop ik dat ik een stuk zal opschieten met de scriptie..

Yarno al zijn haren geknipt, jeetje wat leuk! die paar plukken die mannetje op zijn hoofd heeft hahaha, zal me benieuwen waneer hij oooit naar een kapper kan! ben nu ook nieuwsgierig naar het eindresultaat eigenlijk!

Anouk, bah, wat een vervelende ruzie.. dach wel meteen aan mijn beste vriendin en waarom wij ruzie kregen een paar jaar geleden.. ( ik heb toch ooit verteld vlak voor ik ging bevallen dat ze me een email had gestuurd, die vriendin)
    dat was ongeveer ook zo.. Ze was verliefd geworden en omdat wij samenwoonden en we alles samen deden, voelde ze zich schuldig.. en ze bleef steeds vaker weg, wat niet erg is, logosch ook.. maar ze kwam steeds vaker haar spullen halen als ik er niet was.. en ik vond het juist fijn voor haar.. voelde me wel soms alleen, maar dat zei ik niet, ik had gelukkig genoeg te doen in die tijd.. maar toen ze op vakantie ging en ik haar al 3 weken niet gezien had, alleen met stappen, heb ik toen ook de stoute schoenen aangetrokken en zei ik haar dat het me leuk leek om elkaar te zien nog voor de vakantie.. nou zeg... ik kreeg de wind van voren dat ik haar claimde.. ik had eerder nooit iets gevraagd, ook niet om te stappen niks..
    nu 6 jaar later blijkt dat ze zich gewoon heel schuldig voelde, omdat ze wist dat ik het haar gunde, maar dat ze ook wist dat ik alleen was en zij had het gevoel dat ze moest kiezen... en dat was haar probleem..
    deed me dus denken aan jou issue.. gewoon van je afpraten hoor en als ze zegt dat het haar keuze is, ook helemaal gelijk geven en dat je dat zeker respecteert, maar dat je toch wil duidelijk maken dat je het jammer vindt.. zou het gewoon toch zeggen.. als je het wegstopt zal het altijd tussen jullie blijven staan.. en ook al wordt ze boos, gewoon rustig blijven en aangeven dat het niet je bedoeling is dat ze boos wordt en dat je niet begrijpt wat haar nu zo raakt waarom ze zo boos is.. aangezien jij dacht dat je alles tegen haar mocht zeggen.. dan ligt het balletje bij haar.. ik kreeg een beetje een gevoel dat ze dit gesprek wel zag aankomen en zich er ook meteen tegen verzette.. en zich enigzins ook schuldig voelt, maar van de andere kant heel duidelijk haar keuze wil aangeven..
    ik hoop echt dat jullie eruit komen en niet dat het pas 6 jaar later gebeurd zoals bij mij gebeurde.. zonde van de tijd ertussen.. al moet ik zeggen, dat ik door de breuk wel ook los van haar was en dat toen ik verliefd was ik ook alle tijd voor mijn mannie had, zonder me schuldig te hoeven voelen..
    Hopelijk wordt het wel opgelost voor je op vakantie gaat.. dan hoef je er daar niet meer over te piekeren.. waar gaan jullie naartoe?

We hebben de brief binnen van het das, ik zou ze bellen.. dat ga ik morgen dus doen..

Marianne, ik dacht even dat melissa al maat 26 had hahaha.. dacht even.. wow gaat dat snel! maar het is esther! :D

Ik heb slippertjes gekocht, zag ze vorige week hier in de sportzaak.. van die hele kleine oneill teenslippertjes met bandjes over de hak.. al bedacht ik me later.. hopelijk irriteert het hem niet, tussen de tenen! :D

wat goed van esmee nijn, dat ze al een rijstwafel eet! jammer dat ze het niet meteen lekker vond.. heb je het nog eens geprobeerd?
    Werk ze morgen!

20. Gerritsen

Elegance hier een foto van na het knippen, hij heeft niet echt krullen maar wel erg veel slag en zit dus nooit plat, haha

Deel Deze Pagina