goedemorgen dames! Ik ben jullie niet vergeten hoor! Maar druk druk. Jens is nog niet fit en druk met werken voor gastouderbureau de tel staat continu te rinkelen haha. En ja dna komt het er niet van om hier te reageren. Als het goed is heb ik het komende week rustiger. Werk dan alleen woensdag in de winkel. ben donderdag jarig en gaan dan vrijdag weekend weg! Heerlijk even alleen met gezinnetje genieten. Zijn we wel aan toe na een hectische periode.
sam: wat een mooie foto's! Jullie kunnen langzaam aan aan de klus voor een ukkie toch? Ele: spannend met de poort en misschien tv erbij! Moet goedkomen lijkt me! Marianne: hoe is het met de ziekenboeg bij jou? Anouk: jarig geweest gefeliciteerd!! Smokey: hoe gaat het met de voorbereidingen voor de grote dag? Wanneer is het precies? Nijn: ook lekker druk? Heb je de brochure van julle huis al gezien? En nog getennisd?
Marleen: druk druk dus, aan de ene kant lekker maar soms ook vermoeiend. Heerlijk weekendje weg, waarheen? Ik moet volgende week eerst ongie worden, de echte klusdagen duurt dus nog even.
we gaan een weekendje naar De Katjeskelder in Oosterhout is een park van de roompot. Zijn er al vaker geweest is zo leuk! Lekker subtropisch zwembad erbij en tegen de bossen aan. Is zeer kindvriendelijk park!
sam: wat een ongelooflijk mooi mannetje is yarno toch. Wat een dames zullen jullie straks aan de deuren krijgen zeg!
marianne: heb ik iets verkeerds gezegd ofzo omdat het me opvalt dat je al een tijdje totaal niet op mijn verhaal of vragen naar jou toe reageer?
hoi meiden, Nou nog geen cadeau voor Terence gekocht, was even vergeten dat ik middag avond dienst had. Morgenochtend dan maar, harry is dan ook vrij dus dat scheelt weer. Heb weekend, yeah heerlijk. Smokey wanneer ga je nu precies weg, morgen of volgende week? Ben het even kwijt. Hoe is het nu met de voeding, kom je er een beetje uit? Knuffels. Marianne en Marleen: bedankt voor de complimenten voor de foto's. Het wordt echt al een kereltje he. Hoe is het verder met jullie? Marleen ik heb even gekeken, ziet er echt goed uit. Mannetje vond het er ook leuk uitzien en de zoover beoordelingen zijn ook hoog, dus denk dat wij ook maar een keer daarheen moeten gaan. Bedankt. Elegance, Nijntje en Anouk ook alles goed met jullie? Lekker genoten van het mooie weer? Nog plannen voor het weekend. Elegance leuke foto's op je hyves van bij de kinderboerderij.
nou bijlezen is niet echt gelukt, ga nu ook zo mn bedje in en dan morgen op vakantie!!!!!!!! Sam, wat is Yarno alweer groot! Ik vergeet soms dat jullie babies ook gewoon doorgroeien haha. Ele, ik denk ook dat je die situatie kan vergelijken, ik heb ook al heel duidelijk gezegd dat het haar keuze is en dat ze in haar recht sta om haar eigen keuzes te maken, maar dat ze me daarmee wel heeft gekwetst en dat ik dat wel moet kunnen zeggen. Ik denk ook wel dat ze zich schuldig voelt en ik had idd ook al het idee dat ze dit gesprek aan zag komen, ze reageerde meteen defensief terwijl ik nog niks gezegd had, begon alleen te huilen en toen klonk ze al boos. Ik denk ook dat het meer met haar man te maken heeft, hij is bijna 50 en heeft geen vrienden (ook geen contact met zijn 3 kinderen) eigenlijk heeft ie niemand, dus is een bevriend stel van haar kant waar hij met die jongen ook goed kan opschieten getuigen geweest anders is het natuurlijk ook te pijnlijk voor hem dat hij niemand heeft, ik weet niet of ze dit zelf echt beseft maar ik denk dat dat er onder zit. Maar ik vind het wel pijnlijk dat ik steeds meer hem door haar heen hoor, alsof ze ander persoon wordt, en dat ga ik nooit winnen want hij is nu haar man en dat wil ik ook niet, maar ik ben wel bang voor haar, wil niet dat ze net als hij iedereen van zich wegjaagt, maar dat ga ik dus in ieder geval niet zeggen, want vind ik mijn plek niet, dan komt het zeker niet goed. Wij hebben mekaar niet meer gesproken voor vakantie, alleen lange mail wisseling, misschien is het ook beter om er even een weekje tussen te zetten, ik hoop ook dat het goed komt, maar makkelijk gaat het niet worden aan haar toon in de mail te horen. Marianne, bedankt voor je lieve smsjes terwijl ik het hier een beetje liet afweten door de drukte.Hoe gaat het met dieeten? Ik ben inmiddels 10 kilo kwijt vanaf de zomer, gaat echt wel lekker, zumba helpt onwijs en daarna beetje letten op eten, maar zumba kan ik je echt aanraden! Smokey, Marleen en Nijn, ook druk geweest volgens mij? Sorry dat ik verder niet meer weet dor het niet teruglezen, hoop dat alles goed gaat. Tot over een week lieve meiden!
Morgen meiden, Even snel ben nu aan t werk druk met geweest met vakantie spullen pakken etc. Vannacht 2 uur gaan we rijden, kleine meid gaat vanavond naar opa en oma. Ik zal hier van de week ook niet meer zijn, heb ook niets terug gelezen Spreek jullie volgende week weer!
Sam: het is echt een aanrader dat park!! Ze hebben er ook speciale kinderbungalows. DIe staan per 6 geloof ik achter een hek waar kinderen gewoon in kunnen spelen overal speeltuintjes en kinderen kunnen zelf de poort niet uit. Daar hebben ze dan ook een hele speelkamer met bergen speelgoed in het huisje en een lage wc enz enz! Erg leuk zijn die daar hebben we de vorige keer gezeten omdat we toen met nog een gezin waren en dat kindje was 5. Smokey: heel veel plezier op vakantie geniet ervan!!! Dan word het rustig op zp smokey en anouk op vakantie! Hoe gaat het met Nijn en ele?
Butterfly, ik lees net je privebericht op hyves waarin je inderdaad zegt dat je me negeert.. dus ik heb toch gelijk dat je me negeerde, aangezien ik sterk dat gevoel had, en nu zeg je dat ik pech heb dat je me niet gaat uitleggen waarom je me negeert omdat ik niet gelijk op je reageerde op hyves. Erg triest moet ik zeggen. Komt een beetje over van ik zeg het lekker toch niet lekker puh Daarbij je weet dat hier heel de dag de pc aan staan ook al ben ik er niet altijd ook vaak als ik ben werken. Dus ja voor mij zijn er toch echt belangrijkere dingen op de wereld als direct op jou reageren! en je mag natuurlijk doen wat je vindt, maar ik snap het niet en als je het niet wilt uitleggen, zal ik het zeker niet snappen.. valt me wel op dat het de zoveelste keer is dat je niet gewoon naar mij toekomt..terwijl dat wel afgesproken is! Dat als er iets zou zijn dat we open naar elkaar toe zijn. Wederom ben ik heel open en jij weer niet. Erg jammer!! Ik ben er gewoon nu klaar mee!! Telkens is er wel iets en je bent nooit eerlijk in het topic maar het moet altijd prive! Ik denk dat ik een nieuw topic ga openen en die mee wil schrijven schrijft lekker mee en anders niet!
sam: dus al lekker weekend!! Heerlijk ik moet vanmiddag nog werken en dan weekend! Je moet dus nog op pad voor een cadeau voor terence weet je al wat je gaat kopen? Anouk: wel jammer zeg als zo'n vriendschap zo eindigd. Wel jammer dat ze jou gevoel kennelijk niet helemaal begrijpt. Wat ik me wel kan voorstellen als ik jou verhaal lees.
goedemorgen! wat lees ik nu! bah.. zet me gelijk aan het denken, dat ik misschien gewoon moet typen wat ik voel en denk... Doordat we heel veel met elkaar hebben meegemaakt merk ik dat mensen dingen van elkaar gaan verwachten en daar gaat het echt soms fout.. Als er niet gereageerd wordt op een foto wordt er gelijk gereageerd alsof je iets "fout" doet.. of als je een andere opvoedingsstijl hanteert wordt er gelijk gereageerd dat je zoiets toch ook niet doet... daar heb ik me in het verleden vaker aan gestoord, zoals bij jullie bekend is.. de laatste tijd merkte ik daarom ook dat mensen minder spontaan hier kwamen om "gezellig" te kletsen. Dit heb ik ook gepolst bij een aantal van jullie en werd mijn gevoel bevestigd. ( Ook nu weer weet ik dat er mensen zijn met het gevoel buitengesloten te worden omdat ik ze niet "gepolst" zou hebben) maar daar gaat het niet om.. Als voorbeeld wil ik wel een eigen voorbeeld geven.. Ik heb een klote tijd gehad tijdens de zw en erna.. dat ik sommige van jullie op msn heb en ik na de bevalling lieve berichtjes daarop kreeg klinkt niet gek toch? Toen kwam mijn hele verhaal eruit, plotseling.. zomaar uit het niks.. gelukkig want ik wilde het niet opkroppen.. dus er was iemand van zp pagina die mijn verhaal wist... een aantal maanden gelden tijdens het afsluiten van die periode toen het al stukken beter met me ging vertelde ik hier mijn verhaal aan iedereen.. en eerlijk is eerlijk, de eeste reactie die ik last was: waarom weten sommige het wel en ik niet......... ik heb er altijd over willen praten, maar op dat moment was ik er niet klaar voor.. het kwetste mij zo enorm.. daarna zijn er nog een aantal dingen gebeurd.. die ik wel hier heb uitgesproken.. maar ik merkte nog steeds dat er dingen verwacht worden.. en daar doe ik niet meer aan mee.. Ik vind niet dat ik jullie verantwoording schuldig ben, maar sommige vragen dit wel van mij.. en dat vind ik moeilijk.. hetzelfde als toen ik zei, jaaa ik ben ongi.. ik een heel verhaal kreeg dat als ik echt wel zwanger wilde worden ik echt wel haast zou hebben... ik dacht, ok dan weet ik dat.. als iemand mij beter kent dan ik mezelf.. knap hoor, kun je gelijk de lotto voor me invullen! (sorry flauw grapje, maar zo denk ik er nu eenmaal over en durf zulke flauwe grapjes niet eens meer hier neer te zetten omdat ik dan alleen nog maar mensen kan kwetsen ipv dat we als een stel gezellige meiden iets delen) het gevoel veroordeeld te worden en het verwachtingspatroon zorgden er voor mij voor dat ik hier minder graag kwam.. ik schreef nog zeker van me af, dat heb ik nodig.. daarom heb ik het forum opgezocht.. maar het was toch anders.. ik als onzekere mama muts met een kindje met in het begin de nodige gebreken en medische zorg, was zo onzeker dat hij nooit normaal motorisch zou kunnen ontwikkelen.. was al blij dat hij zo met sprongen vooruit ging.. toch voelde het hier als opscheppen.. bracht ik het dan verkeerd? of was ik zo dolblij dat ik uit enthousiasme niet nadacht dat ik mensen triggerde zodat ze moesten schrijven dat hun kind toch echt wel al veel meer kon.. misschien mijn fout.. maar al met al.. merkte ik ook concurentie.. en ik heb er gewoon aan meegedaan.. en achteraf niet bewust.. tot ik stopte met mijn dagboek en mij hier ging afsluiten voor mijn gevoel van enthousiasme... en dat afsluiten van mijn gevoel om hier dingen eerlijk en naief op papier te zetten ben ik kwijt.. ik kwam hier steeds minder ondanks dat ik van me afschreef merkte ik dat er dingen onopgelost waren.. en mij niet meer de vrije hand gaven.. en natuurlijk kan dat, dat het met andere meiden meer klikt dan met andere, dat lijkt me logisch, maar op de een of andere manier, voelde ik de veroordeling in dit topic.. ja ik spreek wel eens met nijn op msn, of marleen.. en vind ik dat smokey een geweldig leuke meid is die hard is voorzichzelf maar doordoor wel alles onder controle heeft.. of vind ik anouk een kanjer, de creatieviteit waarmee je berichten schrijft laten altijd een vleugje zelfspot en humor achter, ook al is het onderwerp nog zo serieus.. ja marianne ik heb met je te doen, dat je zoveel zieke mensen om je heen hebt, je man zoveel werken is en je zelf nauwelijks de deur uit kunt.. En vind ik sam, dat je een perfecte moeder bent, daar bedoel ik mee, je vergelijkt je met mensen waarbij je anderen al snel naar beneden duwt omdat jij het wel goed doet.. dat was waarom ik met jou maar moeilijk een klik kon vinden, je veroordeelt voor mijn gevoel te snel.. buiten dat ben je een geweldige vrouw die op jou leeftijd al heel goed de zaken op orde heeft, dat had ik met jou leeftijd verre van niet! toen was ik net klaar met studeren whahahahah.. ik vind dat ik dat wel moet kunnen zeggen. omdat ik dat vind.. ik weet dat er iedereen zo ook een eigen mening over mij heeft.. ik ben brutaal.. altijd een zeikerd.. alles is altijd erger bij mij.. noem maar op.. maar zolang mensen eerlijk zijn tegen mij, kan ik het hebben.. maar veroordeel mij daar niet mee.. Ik vind het moeilijk, omdat ik om jullie ben gaan geven, dat ik hier graag kom, maar ook dat we lief en leed gedeeld hebben samen.. daarom weet ik niet wat ik ermee aanmoet.. soms denk ik, ik zet er een punt achter, zoek een nieuw topic met een frisse wind, nieuwe mensen.. maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet.. daarom vind ik het zo erg dat er dingen niet uitgesproken worden zoals ik dat gewend ben, zoals ik mensen aanstuurde op mijn werk.. zoals ik in mijn prive leven ook doe.. Ik hoop dat jullie me kunnen begrijpen en niet alleen aangevallen voelen of wat dan ook.. het is mijn gevoel.. en nu vond ik tijd dat ik er iets mee moest..
Toch nog even kort reageren dan: De laatste tijd kom ik hier minder vaak omdat iedereen druk met zichzelf bezig is en alleen zijn eigen verhaal/probleem opschrijft en er heel kort tot soms niet op gereageerd wordt. Bijna iedereen is op egoistische manier hier op dit topic aan het schrijven vind ik. En nu er weer zulke dingen boven water komen weet ik het zeker dat ik hier niet meer mee ga schrijven. Ik heb geen zin in deze discussie's Niks tegen jullie verder maar ik heb er zo echt geen zin meer aan. Ik wil gewoon gezellig leuk kletsen over onze kleintjes en andere dingen.Ik heb geen hekel aan jullie, in tegen deel maar heb het echt gehad zo. Het gaat jullie verder allemaal goed en ik wens jullie allemaal het beste, en heel veel geluk en gezondheid en plezier in de toekomst allemaal, en voor sommigen van jullie nog een paar brusjes Liefs Smokey
smokey: jammer maar snap je gevoel super goed!! Ik kan me er volledig bij aansluiten!! Hoop en zou het leuk vinden om elkaar nog eens te spreken!! Het ga jullie goed en heel veel plezier en geluk op jullie trouwdag!
Ik ben dus ook weg, zoals ik in mijn hele stuk geschreven had.. bedankt lieve meiden voor alles! Ik blijf natuurlijk nog actief op dit forum.. maar zal hier niet meer te vinden zijn.. Nogmaals bedankt voor alle steun, lieve berichtjes, tips, ideeen en noem maar op! zonder jullie was ik nooit zover gekomen als nu! het ga jullie allemaal goed! Elegance X
Dames ik ga ook maar officieel hier stoppen met schrijven. Moet zeggen ik heb er toch wel moeite mee! Destijds ben ik begonnen met dit topic openen om mijn gevoel neer te zetten en met lotgenoten te kunnen kletsen over de gevoelens en alles wat bij een evt nieuwe zwangerschap komt kijken. Dus erg jammer dat het zo gelopen is! Ik heb hier altijd erg fijn gekletst en vond het super om toch een vrij hecht clubje gehad te hebben hier! Met zelfs een uitje! Het was erg leuk om jullie te ontmoeten op ele na dan! Helaas merk ik ook dat ik me toch steeds meer ga irriteren hier en heb daar geen zin meer in. Ben hier gekomen om gewoon gezellig te kletsen en mijn verhaal te doen en om andermans ervaringen te lezen. Maar helaas gaat dat niet meer lukken. De rek is eruit voor mij. Heb hier te lang verwijten naar mijn hoofd geslingerd gekregen en word genegeerd door 1 persoon en wil dat niet langer meer! Maar meiden het ga jullie allemaal hartstikke goed. En hoop dat ik hier sommige nog blijf spreken want vond het met vele van jullie altijd erg gezellig en blijf toch wel benieuwd naar jullie toekomst!! Dan komt nu toch het einde van mij uit van dit topic! Helaas vind het echt moeilijk maar het is het beste voor mijzelf als ik hier niet meer kom. Blijf nog wel gezellig hier op het forum maar niet meer hier in dit topic! Bedankt dat ik hier mijn verhaal kwijt kon en bedankt voor alles!!! Liefs Marleentje26
hallo allemaal, Heb alles gelezen en toen nog eens om het allemaal goed te lezen en door te laten dringen. Het is jammer dat het nu zo eindigt. Wens ieder van jullie veel geluk, liefde en vruchtbare toekomst toe en hoop dat we elkaar nog via hyves een beetje kunnen volgen. Sam
Jammer dat het zo gelopen is, maar het was ook heel erg voorspelbaar. De laatste tijd was het hier niet gezellig meer, het was eigenlijk alleen maar ego. Dat dit topic nu op zijn einde loopt, ook al doelt marleen erop dat het mijn fout is, zo voel ik het niet. het loopt niet door mij op zijn einde, al zal het misschien wel een kleine bijdrage zijn. Er zijn hier gewoon 3 personen die elkaar prive veel spreken, waar niets mis mee is, maar die 3 personen die hebben het dus ook niet op mij, waardoor ik dus niet met veel plezier hier meer kwam. Maar was te nieuwschierig naar jullie allen, daaarom bleef ik niet weg. Marleen: Ik wil zoveel over je zeggen, maar neem de moeite niet. Als jij mij negeert op hyves als ik zeker weet dat jij erop zit, neem ik dat toch zwaar op, kijk als het nu 1 keer was, maar het was vele malen meer.Ben gewoon helemaal klaar met je, daarom negeer ik je! Kan zoveel dingen opnoemen, waarom...... maar heb daar de kracht niet voor. ele: Het ga je goed, hoop dat er snel een oplossing komt voor de poort en dat met levi uiteindelijk ook alles goedkomt. Nijn: tja, heb weinig te zeggen over jou. Nog nooit ruzie met je gehad en je antwoord altijd netjes. Je hebt echt een prachtmeid en hoop dat de toekomst ook nog een ander kleintje(s) mag schenken. Heel veel plezier in jullie nieuwe huis. Smokey: Laatst al met je gesproken op hvyes hierover en hoop dat we elkaar daar ook blijven spreken. Je bent echt een lieve meid.Tot snel! Anouk: Ook ik wil graag met je in contact blijven, je bent ook al zo'n lieve meid.Heel veel plezier op vakantie en spreek je snel. Sam: Ja ook met jou al vele malen gesproken, dus hoef hier niets neer te zetten, spreek je gewoon via hyves weer. En ja nu is er dan toch een einde, zoals ik verwacht had, maar toch echt heel jammer vind. Het was zo normaal om elke dag vaak te checken hier bij jullie en te kletsen, echt heel erg jammer! Het gaat jullie allen goed. Liefs Butterfly1984