Hey meiden, gestrand halverwege frankrijk met een kapotte auto, waarschijnlijk de koppeling geen feest dus maar dacht mooie kans om even bij te lezen naar het reil en zeil in jullie leven en toen las ik dat het forum gesloten gaat worden, verdrietig nieuws, alhoewel ik de meeste dingen wel kan onderstrepen, ik ben het eens met Smokey en heb me ook geïrriteerd aan de onderlingen problemen, snapte ze eigenlijk ook niet en idd iedereen laat alleen nog maar ego berichtjes achter, daar ben ik zelf ook debet aan, en reageert niet erg meer op de rest, misschien dus ook wel tijd om verder te gaan, wel jammer en ik blijf jullie en jullie kleintjes zeker volgen op hyves als ik daar nog bevriend met jullie mag blijven verlies anders wel heel veel vrienden in een week ! Nee maar zonder gekheid, ik heb heel veel aan jullie gehad en wil een ieder heel erg bedanken, sluit me aan bij het verhaal van Ele, Ele en nog bedankt voor de mooie woorden! Ik heb me nooit buiten gesloten gevoeld terwijl ik ook niet altijd in de pb berichten werd meegenomen, ik denk dat degene die dit wel doen, het gewoon niet zo persoonlijk moeten opvatten. Met de ene klik je meer als de ander, simpel weg en soms is dit niet eens de reden maar loopt het gewoon zo dat je iemand spreekt. Marleen, nog even een vraagje als je dit nog leest, je schreef. Anouk: wel jammer zeg als zo'n vriendschap zo eindigd. Wel jammer dat ze jou gevoel kennelijk niet helemaal begrijpt. Wat ik me wel kan voorstellen als ik jou verhaal lees. Wat bedoel je? Kan jij je voorstellen dat ze mijn gevoel niet begrijpt na het lezen van mijn verhaal, want dan zou ik graag jouw mening horen waarom jij haar begrijpt, want misschien kan ik het dan ook wat beter begrijpen, wil altijd graag kijken naar mijn eigen aandeel in conflicten. Nou lieve meiden, bedankt voor alles, en hopelijk tot ziens, horens op hyves of ander internet gebeuren, als ik ooit nog uit Frankrijk kom! Dikke X
Hey meiden (nou ja, de meiden die dit nog lezen), Een dagje niet online en het topic is er niet meer.... Ontzettend jammer, we hebben tenslotte toch super veel met elkaar gedeeld... Meiden, het gaat jullie allemaal goed. Heel veel succes met de kleintjes en evt brusjes!! Liefs, Nijn
Anouk: mocht je dit nog lezen. wat ongelooflijk balen zeg dat je gestrand bent, hopelijk is het allemaal meegevallen en konden jullie snel weer verder reizen. Hoop dat je een hele mooie vakantie hebt en hoop je snel weer te spreken. Merk dat ik het moeilijk vind om hier weg te blijven, ook al dacht ik er al tijden aan. Weet niet of anouk, smokey en sam hier nog willen kletsen? De anderen vast niet, want 2 hebben al weer een nieuw topic waar ze met elkaar kletsen.
Sam: Heb je een leuke dag gehad vrijdag? Wat hebben jullie uiteindelijk gekocht voor hem? Welke spelletjes doen jullie zoal op een spelletjes avond? Mannetje was hier werken en moet vandaag ook weer. Vanmorgen was half 6 toen melissa wakker was, dus fles gegeven en half uur later weer naar bed. Esther was half 7 wakker en heb haar bij ons in bed gelegd en om half 8 zijn we naar beneden gegaan. Ze zijn hier nu lekker even vervelend dus ga er snel weer vandoor. Kom hier vanmiddag nog even wat vertellen over onze kat Luna