wat belachelijk zeg! gewoon lekker met je manneke in bad gaan. geniet ervan hoor.. belachelijk van het CB
Naja wat een vreemde reactie van die arts?!? Ik had daar nog niet eens over nagedacht. Lijkt me vrij normaal om met de kleine in bad of onder de douche te gaan. Gezellig toch en lekker makkelijk... Lekker van blijven genieten hoor.
Euh wat een onzin! Ik ging ook met mn papa in bad, zie niet in wat daar mis mee was! Stel je voor dat Koen (mijn man) nooit met Noortje in bad zou plonsen
Wat een belachelijke reactie. :S Het zegt meer over haar als over jullie dat ze die associatie legt... Ik vind het echt te achterlijk voor woorden...
Echt niet normaal hoor deze reactie. Als ik jou was zou ik misschien inderdaad een klacht indienen of in ieder geval iets laten weten aan de instantie waar het cb onder valt. Dit klopt echt niet. Groeten Maaike
jeetje wat een raar mens, ik zou serieus overwegen om een klacht in te dienen, in ieder geval dat ze op deze opmerking wordt aangesproken, dit is toch niet normaal? Ik denk juist als je heel krampachtig gaat doen over dat pappa een piemel heeft en mamma borsten dat het juist vreemd is voor een kind. Een legt die associatie toch niet? Gewoon lekker in bad gaan hoor, doen wij hier ook meestal gaat pappa met zijn dochter in bad en ze vinden het beiden heerlijk! Soms snap je mensen niet hoor! Henriette
OMG Wat een walgelijk mens zeg! Mijn man en ik gaan ook altijd samen met Fenneke onder de douche of in bad. Je moet echt ziek in je hoofd zijn om zoiets te suggereren,het is in mijn hoofd nog nooit opgekomen om Fenneke als lustobject te bekijken als ze heerlijk in haar blootje zit te genieten van haar badje. Ze is 1,5 jaar! Mijn god zeg,dan zijn bijna alle dames op dit forum pedofielen! Wat een idioot *schud hoofd*
Wat een gek wijf zeg! dat zij zich een ka mag noemen. Ik ga ook heel vaak met Jesper onder de douche of als het kan in bad. (hebben zelf nog geen bad). Vind het heerlijk en hij ook. Zolang dat zo blijft houden we dat er mooi in. Mijn zusje en ik gingen ook met mijn vader onder de douche en in bad vroeger. Pas toen mijn zusje met een jaar of 2 dacht dat zijn piemel een elastiekje was hield dat op haha. Mijn vader wilde niet meer.
Stom mens. Het lijkt mij juist schadelijker al je er zo krampachtig over doet, o jee straks ziet een meisje haar vaders piemel? Wat zal dat arme grietje zich kapot schrikken als ze toevallig een keer (of later) wel een piemel ziet. Lijkt me alleen maar gezond als je weet dat er verschil is en inderdaad zegt het meer over haar idieen als over die van jullie.
Gewoon lekker met je zoontje in bad blijven gaan! Ik doe dat ook met m'n zoontje van 15 maanden (ook voor de veiligheid). Ik trek dan wel een bikini aan, maar dat is meer voor mezelf dan wat anders Zolang jouw zoontje niet gaat vragen of het wel hoort, zit het wel snor denk ik zo. En je doet toch geen rare dingen? Belachelijk dat er zo op het CB mee omgegaan wordt.
OMG mijn kind gaat met ons in bad/douche, maar als hij was afgelopen weekend te logeren bij opa en oma en toen heeft meneertje gebadderd met oma.. ja dús? Ik vind dit doodnormaal tot n bepaalde leeftijd dan.
Noujaaaaaaa! En trouwens, al de kinderarts dit insinueert zegt dat dan niet meer of ZIJN (of haar?) denkwijze als over jullie 'gedrag'? Belachelijk. Wij nemen Sharon ook gewoon mee onder de douche, de ene keer met papa en de andere keer met mama en volgende week een weekendje weg en dat gaan ze met haar neefje van 5 in bad (dat kan ook niet zeker?). Echt bizar, ik zou ook een klacht indienen! Okay en nu de rest van de reacties lezen (moest ik eigenlijk andersom doen nu zeg ik dingen dubbel denk ik, haha)
nou ik vind dit echt heel raar! ik zou inderdaad een klacht indienen, als je al niet meer met je eigen zoonje van 1,5 in bad mag....... wat een idioot mens zeg!
OMG wat ben ik dan voor moeder! Ik heb met 2 zoontjes in bad gezeten vroeger! Tegelijk Wat n complete onzin zeg. Dat er bij t cb soms n steekje los zat wist ik al. Maar dit soort opmerkingen slaan kant nog wal. Wat is er nou leuker als met mama in bad gaan? En dan lekker met t water spelen enz. Ik zou dr (hem?)gevraagt hebben hoe t met haar sexuele ontwikkeling zat. En dat ik daar erge vraagtekens bij zette door dit soort vage opmerkingen. Dat de dokter dit misschien ooit mee gemaakt heeft of dat er mensen zijn die misbruik maken wil nog niet zeggen dat ze dat maar op n dood normaal iets van n ander moeder en kind moet projecteren. Kom op zeg... Waar ben je dan mee bezig als arts zijnde? Is net zoiets als dat n psychologe (van mn zoontje met pdd-nos) me toen ik toevallig liet vallen dat n goede vriend van me kwam waar de kinderen allebei gek op zijn, vroeg of ik wel zeker wist dat die vriend niet met de kinderen speelde omdat hij wat anders wilde. Stond ik ook echt zo van zei ze dat nou echt!? En dat terwijl Maarten een van mn beste vrienden is en helemaal gek is op kinderen (in het speciaal mn jongste zoontje) en nouja hij was zelf toen n jaar of 17/18 en speelde stiekem nog graag met lego Trouwens...hoe zit t dan met vaders die hun dochter van die leeftijd verschonen? Of moeders die dat bij hun zoontje doen? Dan moet je aan hun geslachtsdeel komen zeg! Echt we zijn allemaal zo verdorven als we groot zijn!
echte onzin! Mijn dochter is 4 en ik douche geregeld samen met haar en/of mijn zoontje van 1,5 jaar, Mijn zoontje en dochter gaan ook vaker samen in bad Ik vind het logisch dat dat zo gaat en daar hoef je geen rare dingen bij te bedenken
Ik snap niet waarom een arts zoiets zegt, echt te belachelijk voor woorden. Nog even en je mag je kind zijn veters niet meer strikken, want dat zouden ze zich later wel eens kunnen herinneren. Dat mens spoort niet.
Belachelijk. Ik zou een klacht indienen, dit soort rare uitspraken en insinuaties mag zij als arts niet te maken! Ik zou razend zijn.
Ik vind het echt absurd! Mijn dochter gaat regelmatig met d'r vader onder de douche, en ja ze heeft ook al eens gevraagd wat dat slingerende ding was wat daar hing . Nou dan krijgt ze gewoon te horen wat het is, een piemel dus. Dat ze er vervolgens ook nog even aan wilde zitten ging mijn man te ver hoor Maar ik vind het juist belangrijk dat daar gewoon over wordt gedaan, en als ze vragen heeft mag ze die ook gewoon stellen. Idd zoals al gezegd is, juist als je er krampachtig over gaat doen, krijgt ze daar later last van. Ik zou idd een klacht indienen, want dit kan echt niet! Ze beschuldigd je indirect wel gewoon van incest!