Volgens mij is samen in bad met papa en/of mama de meest natuurlijke manier om de verschillen tussen man en vrouw te ontdekken. En kinderen geven vanzelf wel aan wanneer ze het niet meer leuk vinden. Mijn vriend heeft tot een jaar geleden regelmatig met zijn dochter van toen 8 gedoucht. Zij vond het een feestje, samen met papa even heerlijk met zn tweetjes. En nu is een piemel een heel normaal onderdeel van een mannenlijf. Daar hoef je niet giechelig of raar over te doen. En eerlijk gezegd snap ik die bikini die eerder genoemd werd echt niet. Sorry als ik je daarmee beledig of zo maar dat maakt het in mijn ogen juist beladen.
Ik zie een soort Jiskefet sketch voor me T mens is gek of ze maakte een ziek grapje of het is een buitenaards wezen ...
ik heb alleen het eerste bericht gelezen en geen reactie maar ik vind dit zo ontzettende kul! Wij douchen nog steeds tegelijk met onze zoon van 5 en die van 3 vroeg van de week of hij met mij in bad mocht. Ik zie werkelijk het probleem niet!
Tss wat een onzin! Lichamelijk contact met papa of mama is toch juist hartstikke goed voor zo'n kleintje. Pas maar op dat ze het niet in je digitale dossier hebben geschreven!
Belachelijk! Ik hoorde laatst in een of ander programma dat een acteur (ik geloof Charlie Sheen) in de voogdij zaak had aangevoerd dat zijn vrouw (Denise Richards) een slechte moeder was omdat ze met hara kinderen douchte. Haar officiele verklaring was dat ze dat natuurlijk nooit zou doen. Toen dacht ik: typisch amerika, zo preuts! Maar dus ook hier....... echt belachelijk!
Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij het hoofdkantoor van K&G (ik woon in Belgie) Overigens gebeurd meten en wegen hier met luier, en een digitaal dossier hebben we niet Wij gaan niet meer terug naar het CB, vaccinaties worden nu bij de huisarts gedaan. Deze KA (man) zou wat mij betreft nooit aan kinderen mogen zitten, ik krijg haast het idee dat HIJ er sexuele gedachten bij heeft. Normaal heb ik mijn mondje wel klaar (ja ik ben dan ook geboren in Amsterdam) maar nu was ik dusdanig met stomheid geslagen dat ik gewoon weggelopen ben.
Ik vind het een kortzichtig antwoord van de kinderarts. Alsof je niet samen met je kind in bad mag, het kindje heeft in je buik gezeten.. Ik ga zo vaak lekker samen met Esmee onder de douche! Love-it.
Nouja zoals al geschreven, wat belachelijk zeg! Tjonge jonge! Niet te geloven! Bedacht me gister na aanleiding van dit topic trouwens wel hoe beschamend het is dat mijn kindjes die 1 geweest zijn nog uit mijn borst drinken, dus ze komen nog aan me ook al ik 'naakt' ben! Dat lijkt met nôg erger dan samen in bad . Nee hoor dat zijn gewoon dingen die moeten kunnen! Die gewoon normaal zijn! Je doet dat pas niet meer zogauw de kleine (die dan wat groter is) zich er niet meer prettig bij voelt. En misschien komt dat wel nooit en blijven jullie elkaar 'altijd' naakt zien, wie zal het zeggen.... Lekker in bad geweest en opgewarmd trouwens? !
Ik heb tot en met mijn 9e ELKE avond met mijn vader in bad gezeten en heb daar geweldige herinneringen aan. Het was ALTIJD gezellig en leuk..echt ONS moment..Hij bedacht zelf verhaaltjes (bijv 'zwartkapje' ipv 'roodkapje' waarin het meisje in kwestie echt een kreng was en de wolf heel lief etc ), we deden raadspelletjes,rijmspelletjes,vertelden mopjes, hij vertelde dingen over vroeger,deden wie t langst zijn lachen in kon houden met water in de mond...etc..etc... Ben ik blij dat mijn ouders dat altijd gedaan hebben!
in een woord BELACHELIJK, tsss.......je bent de moéder! Of vader, maakt geen ene reet uit. Denk idd ook dat die vrouw zelf seksueel is misbruikt. Ik ben beniewd hoe mijn bezoekjes aan het consternatiebureau verlopen...
wat een mafkezen zeg. wij hebben dan wel geen bad, maar wij zijn altijd samen met onze kinderen onder de douche gegaan tot een leeftijd van pakweg 4 jaar omdat ze zich dan zelf konden douchen en ik wel zoiets heb van dat het op een gegeven moment klaar is en je er niet meer mee onder de douche hoort te gaan. maar jeetje zeg op deze jonge leeftijd pff hoe verzinnen ze het zeg.
T was een vent Kreeg zojuist een telefoontje van het hoofdkantoor. Ze vroegen me of ik het niet verkeerd begrepen had want het was een zeer goede kinderarts. Gelukkig was mijn man dus bij me, en bevestigde die wat ik gehoord en begrepen had. Ze gaan nu met die man praten en vroegen aan mij wat ik wilde. Nou ja, excuses natuurlijk en dat hij voortaan nadenkt voor hij wat achterlijks zegt.
daar zou ik niet raar van staan te kijken Mees, maar ja dan nog hoor je als arts zulke dingen niet te zeggen.
Nou ja zeg, waar bemoeit die vent zich mee. Dit is toch te gek voor woorden. Groot gelijk dat je een klacht heb ingediend. Zelf heb ik ondertussen ook wel gemerkt dat ze je bij het CB niet wijzer moet maken dan ze zijn. Alleen de hoogstnodige info verstrekken en that's it.
Toen ik nog thuis woonde (2jr trug) en me broer was aan het oduchen en daarna wilde ik , ging me pa onder de douche vandaan en ik eronder, we wisselde zeg maar dus ja we zagen elkaar jah, en toen was ik dus 19/20 EN? heb dr geen probelem mee hoor. wc deur bijvoorbeeld ook nooit op slot toen ik thuis woonde
Goed dat je een klacht heb ingediend! Misschien zullen jullie me nu wel een slechte moeder vinden,maar ik ben van Fenneke VAGINAAL bevallen..... Dat mag straks misschien ook niet meer want stel je voor dat ze zich dat zou herinneren...