Sonnie; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zoon! Mooie gewichten! Bijzondere naam Damjan; buitenlandse naam? Fijn dat de ks is meegevallen en hopelijk een snel herstel. Weet je al wanneer je naar huis mag?
Gisteren de 12wekenecho gehad. Alles zag er goed uit! Alles er op en eraan en mooie dunne nekplooitjes. Hopelijk horen we vandaag of morgen de uitslag van de combinatietest. Toch spannend! De echo's beginnen steeds leuker te worden zeg! Wauw al echte kindjes!
Fijn dat t allemaal goed eruit zag ruubs! Uitslag waren ze bij mij ook best snel mee geloof een paar dagen😊
Uitslag vanmiddag al gehad! Echt snel inderdaad! Ze zijn helemaal goedgekeurd ♡♡ beide minder dan 1 op 5000. TOP!
Super fijn Ruubs! Ik kreeg mijn combinatietest uitslag ook een paar uur na de nekplooimeting. Volgende week vrijdag heb ik een extra GUO (soort 20 weken echo maar uitgebreider). Ik ben dan 15+5 dus hoop dan dat we erachter komen of het jongens of meisjes zijn (of een combi)!
Oooeh spannend Nicole! Nog een weekje geduld haha. Is dat een standaard onderzoek of hoe zijn jullie daar voor in aanmerking gekomen?
Medische indicatie, maar ik weet niet of dat komt omdat het er twee dijn of omdat ik (net op het randje) overgewicht heb.
Gefeliciteerd Sonnie! Wat een mooie gewichtjes zeg, nu lekker genieten! Hoop dat je vlot hersteld van de ks. Ik had woensdag weer controle en de kids hebben in een week tijd een mega groeispurt gehad! Baby A van 1280 naar 2000 gram en baby B 1170 naar 1690 gram flinke gewichten dus maar volgens de gyn komt zon groeispurt wel vaker voor en trekt dit meestal nog een beetje bij. Het meten gaat ze ook steeds moeilijker af dus wellicht ook een meetfout vind t namelijk echt een behoorlijk verschil tov vorige week! Hier ook kindjes die zon super groeispurt gehad hebben? Ook is er weeen activiteit gemeten en nemen de harde buiken toe. Baarmoederhals is gelukkig nog lang maar moet er rekening mee houden dat ze vroeg geboren gaan worden dus aftellen is hier al een beetje begonnen Voor de dames die ook last hebben van harde buiken wanneer hebben jullie dit? Ik heb er meerdere per uur en nu ook heel vaak snachts terwijl ik lig, ze volgen elkaar dan ook echt heel snel op.. ben benieuwd of er meer dames zijn die dit ook hebben?
Hier hebben we ook babynieuws! Vrijdag 20 januari zijn F.eline en T.hobin geboren na een keizersnede. Ze doen het beide goed. We liggen nog wel in het ziekenhuis, maar verder gaat het super goed met de 2 kindjes. Liggen ook al vanaf het begin bij mama op de kamer. Ze wogen 2200 gram bij de geboorte. 💙💟
Gefeliciteerd Leeuwinnetje! Leuke namen, goede gewichten! Hoeveel weken was je? En al een idee wanneer ze naar huis komen?
Ik kom ook weer even binnen vallen en wat een timing. Sonnie en Leeuwinnetje... wauw gefelciteerd met jullie 2 tal. Bij beide mooie gewichtjes zeg. En leuke namen! Ben ook benieuwd waar Damjan vandaan komt. Ken wel damian... haha. Nu heerlijk genieten. Leeuwinnetje hoe ver was jij? Hopelijk snel naar huis. Geslachten wisten wij bij de grote dames tijdens de 20 weken echo ( 19.1 weken ) Bij de kleine meisjes wisten we het pas bij de geboorte. Ze zijn alweer 9,5 week! Wat gaat het snel. Woensdag ga ik weer wegen. Neem ik de grote meiden mee. N zat de laatste keer op 3070 gram en M op 3910 gram. Ze groeien stuk harder als de grote meiden toen. N zit nu in 50 en begint goed te passen. M is 50 al bijna te klein. Sinds 2 weken hebben we eindelijk een 7 persoons auto. Heeft even geduurd maar nu kunnen we eindelijk als gezin er op uit. En ik ook alleen met ze. Heerlijk.
Gefeliciteerd leeuwinnetje! Leuke namen. Hopelijk mogen jullie snel thuis van elkaar gaan genieten😊
Leeuwinnetje; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zoon! Mooie namen! Onze dochter heet hetzelfde Fijn dat het goed gaat met jullie. Wat goed dat ze bij jou op de kamer liggen met hun gewichtjes Succes met herstellen! Koekie; alweer bijna 10wk! Fijn dat ze goed groeien. Hoe gaat het met jou? Super hoor, zo'n grote auto! Nadine; ik heb weinig harde buiken gehad. Zo tegen de 30wk begon het als ik teveel deed. Goed je rust pakken!
Van harte gefeliciteerd Leeuwinnetje! Fijn om te horen dat het zo goed gaat. Hopelijk mogen jullie snel allemaal naar huis. X
Leeuwinnetje gefeliciteerd met de geboorte van je twins, hopelijk nu al lekker thuis. Hier ontzettend moe dus alles op een laag pitje momenteel.
Dank jullie wel allemaal! ☺ Ik was 36.5weken zwanger en bevalling is deels ingeleid en het is een keizersnede geworden. Ze doen het super, al weer 3 dagen oud. Als ze zo door blijven gaan mogen we misschien zondag naar huis. Maar ik hoop nog nergens op. Want dan valt het nooit tegen. Ben wel heel blij dat ze het zo goed doen. 😍