Morgen word ik ingeleid! Duimen jullie voor mij? 😘😘 Bij mij ook twee vruchtzakken waarvan 2 boven en 1 onder. Mijn babietje 1 is met 33+4 naar hoofdligging gedraaid gelukkig. Babietje twre volgde met bijna 36 weken 😌 Ik hoop/ga er vanuit dat ze morgen ook nog zo liggen, hahaha
Ik ga zo hard voor je duimen Cola Light, dat alles rustig en volgens de boekjes verloopt! Wij horen wel hoe het was 😃
Spannend Colalight! Heel veel succes morgen en geniet van de eerste momenten samen (fijn dat jou kindjes zo laat nog draaiden, stelt me wat gerust )
Super spannend Cola light!!! Ga zeker duimen voor een voorspoedige bevalling. En we horen t graag als ze er zijn😜
Hij wilde niet kijken. As maandag geslachtsbepaling via pretecho dus.... Cola light heel veel succes morgen!
Was misschien ook iets vroeg Jane. Voor 15 weken is het sowieso lastig te zien, kans is het grootst om het goed te zien als het een jongen is en je ziet de ballen 😅
Heeeeeel veel succes Cola Light! En veel plezier Ik zal aan je denken! Hier vandaag weer een echo gehad. Alles wat weer helemaal goed! Ennnnn... We krijgen twee meisjes! Helemaal geweldig. Wat zat ik er met m'n gevoel naast zeg, haha! Jammer Jane dat hij niet wilde kijken. Nog een paar daagjes geduld. Mommy, de gyn vertelde dat ze bij ons de baby's nu nog niet uit elkaar konden houden, omdat ze nog te veel bewegingsruimte hebben, maar straks hebben ze ieder een vaste plek.
Colalight; veel succes met de bevalling! Fijn dat ze beiden in hoofdligging liggen. Leeuwinnetje; fijn dat alles goed gaat met jullie.
Woowwww meisjes overload😍😍 hoe leuk!!! Ben benieuwd hoe t met Cola is gegaan.... ze zijn er vast al😍
Jaaa ze zijn er en het was een topbevalling met dank aan de proactieve ruggenprik!!! Echt, als je de mogelijkheid hebt: kies ervoor. Meiden zijn allebei helemaal gaaf, wat kleiner dan geschat maar toch mooi 2524 gram en 2884 gram. Kleine droppies! ❤❤ Het voeden is wel bewerkelijk elke 3 uur twee kindjes aan de borst, maar voor nu te doen!!
Jippie!!! En wat fijn die pro actieve ruggenprik z'n werk deed. Ga eens vragen hoe dat zit bij de gyn. Ben benieuwd naar de namen van je meisjes of hou je dat liever voor jezelf? Geniet er lekker van meis😘
Gefeliciteerd Cola Light!!! Ik was sowieso van plan die ruggeprik te doen voor het geval het een spoedkeizersnee wordt ofzo. Bij jou wel beide natuurlijk?
Haha bedankt voor jullie antwoorden meiden. Hier is het volgens mij 2eiig, tenminste 2 vruchtzakken, zullen denk ik volgende week wel goed kunnen zien of ze hun eigen placenta ook hebben. En vragen of de gyn ze al uit elkaar heeft gehouden haha. Heb er niets over gehoord nog maar zal vast wel dan. Gefeliciteerd Colalight, mooie gewichten wel hoor, en fijn dat de ruggenprik zo goed hielp. Wow hee wat een meisjes komen er aan. Supergrappig. Wij willen het niet weten, maar heb al paar keer gedroomd over 2 knullen dus ben benieuwd of het klopt. Tijdje terug zat ik op internet wat te speuren en kwam ik op een site/forum waar mensen vertelden hoe hun kinderen (tweeling) heten, amerikaans was het, maar echt vaak namen die veel op elkaar leken, lijkt daar wel of het echt perse moet matchen terwijl hier in Nederland mensen juist vaker echt een "eigen" naam geven. Voorbeelden die ik las: Emily & Emma Archer & Asher Josey & Jacey Taeler & Tyler Laina & Liam Heavenly & Evenly Bijna allemaal dezelfde voorletters, lijkt me toch vrij verwarrend met post ed als er geen tweede namen bij zijn. Zelfde geboortedatum en zelfde voorletters.
Dames, we hebben vandaag geslachtsbepaling gehad.... Het zijn een jongen en een meisje 😍❤💙