Super leuk Jane!! Gefeliciteerd 😃😃 Ik heb hetzelfde Mommy91.. dan denk ik ook: wat doe je ze aan, zo krijgen ze nooit een eigen identiteit! Maar ja Hier wel vergelijkbare namen maar lijken niet super op elkaar en niet zelfde eerste letter
Leuk Jane! Gefeliciteerd 👶🏼👶🏼🎉🎉 Ik vind vaak juist dat mensen matchende namen geven in NL. Behalve als t j/m tweeling is. Wij willen ook twee verschillende namen het zijn nu al 2 verschillende kindjes... maar ieder z'n ding natuurlijk. Wij zijn er iig nog niet uit😂😂
Colalight; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters! Mooie gewichten hoor. Zijn jullie alweer thuis? Knap dat je borstvoeding heeft. Ik ben na 3 dagen afgehaakt vanwege een productie van een paar druppeltjes. Gelukkig geen spijt dat ik ben over gegaan op de fles. Ik heb pas een ruggenprik gekregen toen de keizersnede nodig was. Ik vond de weeën prima te doen zonder ruggenprik en zou er niet standaard voor kiezen. Ik vind onpraktisch als een tweeling bijna dezelfde namen hebben (hetzelfde geld voor broertjes / zusjes). Zie het weleens voorbij komen dat de namen één of twee letters verschillen...hoe origineel Wij hebben ze een naam gegeven met een andere voorletter en een andere klank. Lijkt mij minder verwarring voor iedereen en daarbij het zijn twee individuen.
Jane wat leuk!! Gefeliciteerd. Namen, ja ik vind het ook lastig hoor. Ben druk aan het puzzelen en mixen en matchen haha. Wil het graag klaar hebben want dat geeft rust. Maar dan denk ik een paar mooie combi's te hebben en een paar dagen later denk ik weer van nee, toch niet. Pfff, word soms gek van mezelf haha. Heb gelukkig nog wel even maar toch.
Gefeliciteerd Colalight! Klinkt als een topbevalling! Ik ga deze keer ook gewoon weer voor een ruggenprik vanaf het moment dat ik hem denk nodig te hebben. Heeft mij toen ook geholpen lekker te ontspannen en daardoor ging de ontsluiting opeens veel sneller. Zijn je meisjes al thuis of moesten ze nog even blijven? Geniet ervan! @Jane: Super leuk een jongen en een meisje! @all: Wij hadden al heel snel een match voor j/m. Voor m/m en j/j niet. Pas sinds de 20 weken zijn we erover uit Ik zette elke leuke naam die ik tegenkwam in een bestandje op mijn telefoon. En dan steeds even erin kijkenen puzzelen. Soms haalde ik een naam eruit die ik opeens niet leuk of mooi meer vond. Later ben ik een combinaties uit gaan halen en weer nieuwe erin gaan zetten. Toen we hoorden dat we twee jongens kregen alle meisjes namen eruit gehaald. Nu hebben we voor ons de perfecte combinatie (past ook leuk bij de oudere broer) De eisen die we hadden waren niet dezelfde voorletters als ons of als de broer, korte namen, en niet dezelfde klanken erin. Liever ook niet alle twee uit de top-10 van de afgelopen jaren.
Zo, de jongens zijn sinds gisteravond echt enorm druk in mijn buik pfffff. Hele bulten zie ik heen en weer gaan, en het voelt niet meer lief en schattig maar echt irritant nu Maargoed, teken van leven is altijd fijn haha. Hoop alleen niet dat ze net zo druk blijven als hun broer was in de buik, want tegen het einde deden zijn moves echt zeer, ik houd mijn hart vast voor bij deze twee! Wanneer gaan jullie de box en de kamer(s) voor de baby's neerzetten? Wij hebben de box en bedjes al in huis (nog van onze zoon en vanavond halen we een zelfde ledikantje op via de weggeefhoek). Staat nu gewoon al boven en in de gang uit elkaar) maar heb enorme nesteldrang en zou ze t liefst gelijk in elkaar zetten (in ieder geval de bedjes). Box is misschien nog niet zo praktisch om in elkaar te zetten. Maar de bedjes zou wel kunnen, vraag me alleen af of mijn zoontje zich er dan niet teveel mee bezig gaat houden. Het duurt immers nog een maand of 3 a 4 voor ze er echt in zullen liggen..
Hier is de kinder kamer zo goed als af. De box zullen we binnenkort wel aan kopen maar komt dan op zolder te staan. Die verhuist pas naar de woon kamer als de babies geboren zijn.
@Nicole: Ik heb gisteren toch boven al de ledikantjes in elkaar gezet en op de plek gezet waar we ze willen hebben Vind het een beetje dubbel. Maar dacht ja, of ze nou in onderdelen op die plek staan of inelkaar, dan ziet in elkaar er opgeruimder uit, en kunnen ook nog eens de maxicosi's erin zetten. Dus het staat haha. Box doen we pas rond week 35 hebben we besloten.
Precies! Is niets mis mee om lekker optijd klaar te zijn met de kamer! Dat zien we toch niet als we in de woonkamer zitten
ik val ook even in. Colalight gefeliciteerd!!! Ze zijn geboren. Wat heerlijk zeg. Ben ook benieuwd naar de namen. En wat knap dat je ze voed. Hier ging dat voor geen meter.. haha. Heel wat zwangere dames bij. Gefeliciteerd allemaal. Matchende namen zou ik zelf niet snel doen. Hier oudste twins beide een andere voorletter en compleet andere namen. En de jongste twinnies ook. Veel makkelijker ook met de post enzo maar dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Pinkflower hoe gaat het met jou moppies?
Hoi dames, Hier sinds een paar dagen last van harde buiken. Vanavond een afspraak bij de gynaecoloog, ze denken dat ik misschien een blaasontsteking heb. Nog meer dames al zo vroeg harde buiken? Of blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschap?
Gelukkig was alles goed, geen blaasontsteking of zoiets. Volgende week maandag 20 weken echo 😃
Koekie; het gaat prima met de meiden! Niet helemaal fit deze week, maar ach goed voor de weerstand Ze zijn alweer 8,5 maand. Ze groeien en ontwikkelen zich zo snel, de tijd vliegt voorbij! Hoe is het met jou twins? Alles helemaal op de rit?
Nicole wat super fijn! En spannend. Hopelijk alles goed bij de 20 weken echo. Pinkflower, wat fijn om te horen. Ja het heerst ook echt he. Hier gaat het met alle meiden op en af qua verkoudheid enzo. Maar idd bouwen ze weerstand op Hier gaat alles goed. Zowel met de grote dames als met de kleine meisjes. De kleine meisjes groeien als kool. Ben nu aan het twijfelen om voor N de maatjes 50 er al uit te gooien en te verkopen. M zit in maatje 56. Niet te bevatten hoe snel het gaat. M zit al op 5,5 kilo en N op 4,5 kilo. Zo'n verschil met de oudste meiden. Die zaten toen pas rond de 5-6 maanden op dat gewicht.. haha. De kleintjes lachen de hele dag door. Zo schattig.
Hoi dames, ik heb een vraagje. Ik ben nu 18 weken en ik heb de baby's nog steeds niet (bewust) gevoeld. Voel me daar best onzeker over. Wanneer begonnen jullie ze te voelen?
20 weken echo was helemaal goed. Beide zijn helemaal goedgekeurd. Hier voel ik ook nog niet zoveel dus ik zou me geen zorgen maken
Ik ook vandaag een echo gehad, een kindje mooi op schema, (24w2 dagen) de ander net wat klein, liep een weekje achter qua groei. Voor de zekerheid over 2 weken al terug voor een nieuwe groeiecho maar ze maakte zich geen zorgen omdat de doorbloeding van hersenen, hartje, organen enz goed was en ook de placenta en navelstreng met doorbloeding helemaal perfect waren. Maar toch fijn dat ze net wat eerder weer even willen kijken. Verder lag de onderste nog steeds in stuit en de bovenste overdwars Het kan nog veranderen maar ze liggen wel al 10 weken zo, dus ik ga er eigenlijk niet van uit dat dat nog gebeurd...
Ooooh bedankt dames, niets om me zorgen om te maken dus. Merk dat ik ook wel gek gemaakt wordt door anderen door paar keer per dag de opmerking te krijgen: 'Je voelt ze nu wel al zeker!' Nicole, super dat 20 weken echo zo positief was! LW, fijn dat ze de kleintjes extra in de gaten houden.