Gefeliciteerd 👍 en leuke datum 😇 Ja het blijft eng dat bloedverlies. Heb het 2 x gehad in het begin.
Het feit dat we een tweeling krijgen was. Echt een complete verassing maar lijkt me zoooo leuk! ( wel heftig ) Hoop nu alleen maar dat alles goed gaat dus we spitsen ons nog nergens op!
Heb je een gewone of tweeling box gekocht Pinac? Joyskuh, welkom! Vandaag geen bloedverlies, vanmorgen af en toe iets bruine afscheiding bij "afvegen" ( details kunnen we hier vast delen) 😀 Dus hoop dat t zo blijft, anders mag ik gelijk weer een echo laten maken, maar verder nergens last van, dus komt vast wel goed.. Dilemma: op marktplaats staan 2 Family fix onderstellen, voor 120 ps ( en is dorp verderop) nu al kopen? Vind het best nog vroeg... Wat zouden jullie doen?
Heb een tweeling box gekocht, was ook nog niet de bedoeling maar staat een in Friesland die we graag hebben wilden. Rest staat allemaal stukken verder weg. Koop verder nog niks, eerst 20 weken echo maar afwachten en kamertje af hebben. Moeten het spul ook ergens kwijt haha.
Vanmorgen zaten we weer bij de SEH weer wat bloedverlies, dus weer een echo. De kleintjes doen t prima! Wel is m'n urine getest op evt blaasontsteking. Uit eerste testen kwam er niets uit, het wordt wel op kweek gezet. Arts ziet wederom geen afwijkende dingen en heeft alle vertrouwen in de zwangerschap. Wederom afgesproken dat ik moet bellen als er rood bloedverlies is. Ik hou me vast aan succesverhalen (lemontree!!) maar ben ook zo bang en onzeker
Wat naar al die onzekerheid dames met bloedingen. Ik had de dag van de eerste controle bij de vk bloedverlies ging dus ook met veel angst erheen. Toen ze tijdens de echo vertelde dat het er 2 waren compleet in shock. En na die tijd geen bloed meer gehad.
Het vreemde is dat ik het alleen s nachts of s ochtends vroeg heb en dan met plassen. Verder niet... Misschien komt er toch nog wat uit het urine onderzoek...
Anja, dat is ook herkenbaar voor mij! Ik heb het ook telkens vooral 's ochtends gehad met het bruinverlies. Vond dat zelf ook al vreemd. Maar het schijnt toch echt een kwaal te zijn bij een tweelingzwangerschap. Je baarmoeder moet natuurlijk ook harder werken. En als al zoveel vrouwen er last van hebben die 1 baby verwachten is het misschien ook niet zo vreemd dat het bij ons vaker voorkomt. Ik heb dinsdag weer controle. Als het er dan nog steeds allemaal goed uitziet (en daar ga ik vanuit, ik voel de baby's al bewegen!) ga ik me er echt niet meer ongerust over maken. Doe ik nu trouwens ook al bijna niet meer. Probeer niet te veel te stressen. Je hebt goede echo's gehad, dus de kans dat er iets mis gaat is super klein!
Wow, je voelt ze al bewegen, dat lijkt me geweldig!!! Fijn om het er met lotgenoten over te hebben. Helpt me enorm!!! Op naar goede echo's 😃
Ja is ook bijzonder. Ik herken het van de vorige keer. Alsof er vlinders in mijn baarmoeder vliegen. Dat gevoel wordt steeds sterker tot het punt dat je een voet in je ribben en een elleboog tegen je blaas voelt Komt vast goed. Probeer er op te vertrouwen.
Ja ik ook!! Geen nieuws is vast goed nieuws! Vervelend Anja... Onzekerheid is waardeloos. Vind het ook fijn te kletsen met jullie! Toch fijn meer die in zelfde schuitje zitten!
Barbara is de 16e (geloof ik) bevallen van twee meiden. Ivm privacy wil ik de namen hier niet noemen. Wij kletsen ook in een geheime FB club, vinden jullie het leuk om daar ook mee te kletsen?
Volgens mij heb ik hier vorige week nog geen update gedaan. Afgelopen donderdag hebben we de termijnecho gehad. Zag er allemaal heel goed uit. Beide kindjes hebben een eigen vruchtzak/ placenta. En omdat ik al twee kindjes heb, vond de gyn de omstandigheden gunstig. De 20 weken echo krijgen we niet hier maar in het umcg ivm veel voorkomende schisis in familie van mijn man. Vond het wel vreemd dat ze dat voorstelden. Heb dat bij beide andere kindjes niet gehad. Verloskundige deed er niks mee namelijk. Wat betreft vroeg kopen van spullen. Hier ook al dingetjes hoor! Via marktplaat een exact zo'n ledikantje gevonden als we al hadden. Alleen nog even wit verven. En manlief kreeg een tweelingbuggy van een collega. Dus het verzamelen is begonnen
Anja hoe is het nu met je? Lijkt me echt niet fijn bloedverlies. Heb het in deze zwangerschap niet gehad, vorige wel. Werd iedere keer helemaal gek van de onzekerheid.