Oo Anja wat spannend zeg!! Nog even doorzetten meid. Snap dat je het helemaal gehad hebt, als je je hart wil luchten gooi het gewoon hier.. We begrijpen het gelukkig allemaal heel goed. Ben echt super benieuwd zeg! Ik wil ook haha ben er helemaal klaar voor alleen de tijd nog niet
Anja je bent er bijna!!! Heb het zelf nu al helemaal gehad eigenlijk. Elke dag komen er meer beperkingen bij, vandaag een autoritje naar m'n ouders (normaal 35min. rijden, maar vandaag was er zowel heen als terug file dus een beetje langer), en daar was m'n lichaam toch niet blij mee, enkel plat liggen toen ik thuis kwam, was de oplossing... Nu al?
Oh spannend allemaal.. Ik heb het ook allemaal gehad... Ik ben op en heb ook nog eens de griep. Keelpijn, verkouden en gwn zwak en misselijk... Me hoofd doet zo pijn! Ik slaap in de nacht gwn niet Meeer... Ik beweeg zoveel dat me Man niet eens kan slapen door mij... Hij moet nog na werk elke dag.. Dan voel ik me zo schuldig.. Ik sta 3x op in de nacht om Naar toilet tegaan... Verder moet ik nog echt wel Volhouden... Woensdag weer na de gyno. Hopelijk is onderste baby gedraaid en niet meer in stuit! We shall see...
Dinsdag bij de gyn geweest en wat tabletten gekregen voor het beter inslapen. Slaap nu al drie nachten fantastisch!!!! Vandaag hadden weer een afspraak over evt inleiden. Ik ga ik niet ingeleid worden. Medisch zien zij geen reden, maar ik/wij mochten de keuze maken wel of niet. Elke dag dat ze langer in mijn buik zitten is beter, zeker als het evt een keizersnede wordt. Wat ook nog kan gebeuren. En nu ik zo goed slaap kan ik het beter aan! En wil m'n kindjes de beste start geven... Dus nu dinsdag weer een afspraak, maar mocht er eerder wat zijn, dan mogen we gelijk komen. Nog een echo gehad, ze doen het perfect, jongetje ligt met z'n koppie al flink diep, dus de bevalling kan ook zomaar zelf ophang komen.
Wat fijn om te horen dat je goed slaapt!!! Welke tabletten heb je? Foto.. Kan ik dat ook vragen... Omg!!! Ik wil zo graag slapen... Ik kan alleen overdag slapen. Maar niet in de nacht. Ik slaap overdag ook niet zoveel hoor. Meestal 3 uurtjes in de ochtend... Meer niet! Nou meid tis echt goed van je dat je de kids zolang mogelijk wil laten... Tis echt beter inderdaad. Ik probeer het ook hoe zat ik het ook ben. Maar ik zou wel graag met 37 weken willen bevallen.. Want ben ook op... Maar zeker niet eerder.. Das ook niet goed voor de voeding slik beweging enzo.
Vrijdag de 20 weken echo gehad en we zitten met een dwarsligger ter hoogte van m'n navel (100% zeker jongen) en een stuitligster rechts (75% zeker meisje)! Kunnen we eindelijk kijken voor namen, geboortekaartjes, doopsuiker en babykleertjes !
Hoi meiden, Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Ginger en heb al 1 zoon van bijna 2 jaar en nu inverwachting van een tweeling, wij verwachten een jongen en meid. Gisteren 22 weken zwanger en heel veel bandenpijn buikje is nog bescheiden en de smurfjes doen het prima. Wat ben ik blij om een tweelingclub gevonden te hebben eindelijk ervaringen delen hihi Groetjes Ginger
Gefeliciteerd ginger! Wat spannend zeg! Ladylien wat leuk een jongen en een meisje! 😄 Hier zondag weer de nacht van mijn leven gehad.. Enorm veel voorweeën en rommelen maandag controle gehad en jongens doen het erg goed. Toch al zeker 2 dagen aan het bijkomen wat ben ik moe zeg. Ik heb niet het gevoel dat het nog heel erg lang gaat duren, Hoe gaat het verder met jullie dames?
O jeetje Marieke 24 dat is niet fijn. Hoeveel weken ben je? hoop voor je dat je er niet al te veel last van blijft houden. Groetjes
Ufff Marieke, wat naar zeg!! Maarja hoort er ook bij vooral deze periode je baarmoeder is zich aan het klaarmaken voor het grote werk. Ik heb zelf alleen harde buiken, maar geen weeen. 30 sept naar de gyno ff kijken naar de kindjes.. Vind het nu wel echt spannend worden. Vrijdag 33 weken. Ik doe nog wel alles in het huishouden... Alles is netjes en schoon. Elke dag stofzuig ik nog en gwn de was. Probeer zoveel mogelijk te bewegen. Maar overdag slaap ik veel. Beetje tegen 16.00 krijg ik veel energie en dan doe ik alles schoonmaken.... Enzo. Hebben jullie nesteldrang? Ik totaal niet.... Heb altijd alles gwn netjes.. Maar ik hoef niet Me hele huis onderste boven te hale ... Dat lees ik weleens van meiden met nesteldrang hihihi....
Goeiemorgen dames!! Hier nu 33 en halve week. Bijna de 34 weken behaald weer een mijlpaal. En ja ik denk wel dat ik last heb van nesteldrang,mede omdat we deze woning begin dit jaar gekocht hebben en eigenlijk nog aan het klussen zijn, heb ik nu wel zoiets alles moet op plek. Het liefst verf ik alle deuren ook nog eventjes. En maak ik alle drempeltjes even af haha. Maar eigenlijk is het huis gewoon echt netjes schoon en gereed voor de baby's haha 😋 Ik merk ook dat als ik na 6uur Savonds niet meer eet ik de nacht veel en veel beter doorkom dan staat men buik niet zo op spanning door het eten wijngoed ik Snachts niet uit bed omdat ik zon pijn heb. Wel plas ik 4 a 6x per nacht, hebben jullie dat ook? Hier nu ook smiddags verplicht bedrust, anders doe ik echt veelste gek. We gaan het allemaal zien dames maar och och och wat is het spannend hihi Ginger kun jij je draai een beetje vinden in de zwangerschap, ik weet nog dat ik me rond jou termijn fantastisch voelde ik was echt lekker zwanger haha hier zijn de kwalen begonnen bij wk 26a27
Dit is mijn 2de zwangerschap en een vermoeiende, waar ik niet neer te knuppelen was bij de eerste denk ik nu wil slapen hihi. Al vanaf het begin was ik gelijk misselijk en 6kg afgevallen. Met 16 weken ging dat gelukkig weg en kan weer normaal eten, nu ben ik 2 kg aangekomen. Heb heel veel bandenpijn dus mag van man lief alleen nog bemoeien met aidan en het eten haha, hij is bang dat ik straks bedrust heb. Mijn moeder helpt elke dag met het huishouden. Scheeld echt heel veel. Zijn hier ook nog aan het verbouwen 3 slaapkamers pfffff wat een werk. Voor de rest geniet ik volop hoor. Alleen kijk niet uit naar 14 oktober, moet dan glucosetolerantie test doen. Fijne dag iedereen Xxx
Mag ik vragen wat dat voor een test is? Ik merk dat ik steeds minder mensen om me heen verdraag ik kan me er wel dood aan ergeren als ik weer visite krijg en ik wil zo graag even rusten haha
Hi dames, Nou net terug van de gyno... Alles was oke, genoeg vruchtwater kindjes groeien goed. Maar de onderste nog in stuitvorm. Ik ben vrijdag 33 weken. We hebben een aantal dingen besproken.. Wat betreft het draaien en of halen van de baby's. Mijn gyno is echt geen voorstander van de baby eerder te halen dan 38 weken. Ze willen de baby's op de kamer en niet in een conveuse mits het anders niet kan. Dus ik zal gwn rustiger aan moeten doen en netjes volhouden. Ik moet gwn niet alles zo perfect willen hebben qua huishouding. Dat is mijn grootste probleem. Verder heb ik eiwitten klein beetje in urine. Dat verklaard dus die enorme pijn rechts bij me rug aan de zijkant beetje op me rug zelfs.. Dat zijn mijn nieren. Dus veeeeel drinken. Marieke, ik ben ook best tot mezelf gekeerd.. Wil gwn rust... En geen gezeik hahah Yarah wat fijn dat je je moeder hebt die zo help!
Pff hier geen goeie start van de week... Maandag steken en krampen in de onderbuik, na het werk gelijk 2u geslapen. Dinsdag terug hetzelfde, en al om 15u het werk moeten verlaten, paracetamol genomen en gelijk 2u geslapen. Vandaag bij het opstaan opnieuw steken en kramen (normaal zijn die voorbij na een nachtje rust), dus ziek gemeld en durf nu amper m'n zetel uit... Ziekenhuis gebeld omdat ik toch wat ongerust ben, gyn belt mij normaal vandaag nog terug! Ben nu 20 weken en werk nog voltijds, hoe lang werkten jullie voltijds? Vanaf wanneer ben je gaan minderen met werken? Wanneer volledig gestopt met werken? Hier elke week 4u een poetsvrouw (lange wachtlijsten, dus reeds vroeg geregeld) en mijn mama die zich al 2 weken over onze was en strijk ontfermt, wel leuk om wat hulp in huis te hebben! @ Ginger ik heb 22/10 de suikertest! @ Mama007 hopelijk draait de onderste zich nog! @ Marieke spannend de laatste weken gaan in!
Bij gynaecoloog geweest daarnet. Gelukkig nog geen ontsluiting, wel verhoogde onderdruk, dus 2 weken rust voorgeschreven en medicatie om de verweking van de baarmoederhals tegen te gaan (die vaginale bollen utrogestan). Met de kindjes is gelukkig alles goed, in vergelijking me vrijdag 1/3 in gewicht bij (van 280g naar 380g)! Beetje geschrokken wel, ben uiteindelijk nog maar 20 weken...
Hoi hoi Jeetje lady Lien dat is idd schrikken! Laat ze idd nog maar even zitten dat hebben ze nog nodig. lekker groeien. Hoop voor je dat de medicatie aanslaat xxx Marieke24 dat is de suikertest die ik verplicht moet doen omdat het voorkomt in de familie. Kijk er alleen niet naar uit de vorige keer was mijn glazuur eerder het ziekenhuis uit als ik dat was haha echt niet te hachelen brrrrrr Voor de rest gaat het lekker hier krijg steeds de vraag of er wel een tweeling inzit omdat mijn buik klein is haha. Op 9 oktober hebben we de 3/4D echo heb er helemaal zin in. Gaan jullie ook een 3/4D echo doen? Groetjes en een mooie dag gewenst Xxx ginger
Ik krijg iedere echo een 3/4D echo in het ziekenhuis 😕 dacht dat dat normaal was? En Suiker test hier niet gehad, maandag en woensdag moet ik weer dus ben benieuwd of ze het er nog over gaan hebben. Verder gaat het hier momenteel niet zo lekker iig de 34 weken gehaald maar moe moe moe en chagrijnig joh haha word steeds leuker. Ben ook heel nieuwsgierig naar hoe de baby's zijn maar vind het ook heel spannend vooral de tijd na de bevalling. Hebben jullie dat ook? Pa ladylien neem je rust! Want het is echt nog te vroeg
Lieve meiden, Op 1 oktober ben ik bevallen van onze zoon en dochter! Bij 36w6d. Onze dochter woog 3500 gram en onze zoon 3315. De bevalling was erg zwaar. Ik ben 12 uur bezig geweest tot volledige ontsluiting, maar ze zijn geboren met een spoed keizersnede. Het gaat erg goed met ze, geen medische ondersteuning en heerlijk bij ons op de kamer. Ik moet uiteraard nog wel herstellen en we blijven dan ook nog even in het zkh. Maar oooooooowh wat ben ik verliefd!
Hee Anja!!! GEFELCITEERD !!!! Wat een super goed nieuws! Gelukkig zijn ze er, balen van een zware bevalling maar jij en de kindjes maken het gelukkig goed. In het ziekenhuis ben je in goede handen! Geniet lekker van je kindjes En wees zo verliefd als je maar wil hihi 😍😍😍