ik heb de joolz ook alleen nog maar in eenling uitvoering in het echt gezien. Maar als ik dat zo hoor dan is t niet praktisch. Wij krijgen de wagen van mijn ouders dus na de volgende echo gaan we eerst eens een keer kijken bij baby dump/baby park/Prenatal De misselijkheid is hier ernstig toegenomen. Gisteravond al en vannacht toen ik weer eens om 4 uur wakker lag was t best pittig. Ik heb nooit goed kunnen overgeven maar het zat t op t randje. Vanmorgen na ontbijt ook weer. Het is vervelend, maar ook een soort van bevestiging. Wij hebben hier jaren op gewacht dus koester het toch😃
Wat voelt dat raar om de Prenatal in te lopen en broeken te passen! Moet er nog steeds aan wennen. Maar wat zit het fantastisch!!! Heb een skinny jeans gekocht. En dat elastiek met knopen zodat je de broek kunt verstellen is zo handig! Nieuwe bh's bij de hunkemuller gekocht, die van de Hema knelde mega. Even de h en m ingedoken, maar zag geen leuke jurkjes. Was ook maar 1 rek met positie kleding. Binnenkort maar eens een grote Prenatal en h en m bezoeken
goedemorgen, alles goed met jullie? ik had gisteren weer enorm maagzuur, moest echt bijna spugen. maar zoals ik ook al van iemand anders las, ik kan ook niet spugen. heel vervelend want vaak ben je er dan wel vanaf. maagzuur tabletje gepakt en maar met een emmer naast het bed gaan slapen. nu is het gelukkig over! ik draag ook sinds een week nu zwangerschapsbroeken. en idd wat zitten die heerlijk! moet wel lachen want heb ze via internet besteld en 1 ervan heeft een erg brede grote band voor rond de buik. zit al heerlijk maar kan hem nu nog tot over de borsten optrekken als ik wil hahaha ik kan dus nog flink groeien qua buik! er hebben nog niet veel dames gereageerd op het idee van het lijstje maar hier alvast wat ik heb. heb het trouwens op volgorde van echo gezet, wie het eerst een echo mag vanboven enz. kan ook anders (wie het eerst uitgerekend is vanboven bijvoorbeeld) en jullie kunnen hem zo kopiëren en overnemen/aanvullen/veranderen. Molly27 * 1e kindjes * uitgerekend ? * volgende echo 13 maart Knokke * 1e kindjes * uitgerekend 3 oktober * volgende echo 19 maart Anja1977 * 1e kindjes * uitgerekend 23 oktober * termijnecho 24 maart Marlis * 1e kindjes * uitgerekend 26 augustus * volgende echo ?
Ik ben dus de andere "ik-kan-moeilijk/niet-spugen" dame Vanmorgen weer misselijk, om 5.15 klaarwakker in m'n bed. Hebben jullie dat ook? Hahaha hier ook standaard emmer naast m'n bed. Maagzuur is rottig Molly, gelukkig helpen de tabletjes Knokke! De band van je broek die nog lekker ruim zit heb ik ook! Had er eerst een aan die zat precies pas ( op de band na) maar de verkoopster zei dat je zeker met een tweeling daar zo uit bent. Dus daarom maatje groter en afstellen met elastiek en knopen. Vanmiddag weer op pad, naar een grotere Prenatal. 😃 Waar heb jij je broek besteld Knokke? Lijstje, met zo " weinig" is het overzichtelijk, maar misschien is t een idee om de namen op volgorde van UD en daaronder de afspraken per maand ( als er april afspraken bij komen ) Is dat een idee? Ik wil m best maken. 😃
zit de kleding dan nu al wel lekker als je nog ruimte er in hebt voor een grotere buik. Zitten die knopen dan al in de broek, of is dit iets wat je zelf verzonnen hebt om het beter te laten zitten? Ik heb nog geen idee, ben nog niet wezen shoppen. Ik weet mijn uitgerekende datum nog niet. Ik heb zelf uitgerekend dat het 21 oktober moet zijn, maar dat komt omdat ik precies weet wanneer ik de terugplaatsing van de ivf heb gehad. De gyn heeft er nog niets over gezegd. En met een tweeling red je de 40 weken nooit, dus ik weet niet of ze daar rekening mee houden in de datum. Ik ga vrijdag eens vragen hoe het allemaal nu verder gaat. @knokke: vervelend he maagzuur. Gelukkig is het over.
Ik heb ook de 40 weken aangehouden Molly. (Cd 1 16-1, punctie 30-1) ik heb wel eens gelezen dat tweelingen meestal tot max 37 weken blijven zitten. Maar weet niet of dat klopt hoor. In die broeken zit aan beide zijkanten elastiek met knoopsgaten. Dit kun je dus verstellen. Dus als je buik ( en de rest 😁 ) dikker wordt dan zet je 't elastiek een gaatje losser. Beetje moeilijk uit te leggen
Vandaag naar een grote Prenatal geweest. En wagens bekeken. Helaas stond de joolz er niet, maar folder meegekregen. Ik zag idd ook dat het ene kindje echt laag bij de grond ligt. Lijkt me niets! Het liefst wil ik ze naast elkaar, zoals de bugaboo donkey. Volgens mij kun je bij de icandy je kindjes ook goed zien.
Ik red het nog met knoop los en riem om haha. Ik zag op internet de easywalker Twin, is naast elkaar. Wij willen ze wel graag maast elkaar hebben in de kinderwagen. Overgeven kan ik ook niet, gelukkig nog niet erg veel last van misselijkheid gehad. Voor het lijstje: Ik ben 14 okt uitgerekend dacht ik zelf, ziekenhuis zei 13 okt. En mijn volgende afspraak is 27 maart. Als die goed is het kan het de wereld in, kan bijna niet meer wachten haha.
Moeilijk he om het nog niet van de daken te schreeuwen! Ja ik wil ook de kindjes naast elkaar. Zal eens googlen op de easy Walker. Hebben ze bij baby dump en baby park ook twin wagens staan? Zag er bij Prenatal gisteren maar 1 staan.
Ik ben al iets verder, maar heb 2 meisjes in de buik. 😉 Wij hebben gekozen voor de bugaboo, de andere tweeling wagens vond ik niks vooral niet als je er 1 over de grond moet slepen. En van degene die naast elkaar zitten vind ik de bugaboo fijner. De zitjes kunnen eraf gehaald worden en dat was met (ik meen) de easywalker niet het geval. Die moet je met zitje en al in klappen. En in de auto vonden wij dat niet handig.
Dank voor je tip! Ja, ik vind het ook erg handig als de wagen zo compact mogelijk vervoerd kan worden. Kunnen er ook maxi coses opgezet worden? Ik lees af en toe ook mee in het andere tweeling topic. Begrijp dat jullie in een hele spannende tijd zitten? Sterkte!
Ja je moet alleen soort beugel erbij kopen, waarop de maxi cosi's zo opgezet kunnen worden! Ja klopt het is hier behoorlijk spannend dank je wel
Hey dames, Ik wil me hier ook graag melden! Ik ben 18 oktober uitgerekend van een tweeling. We hebben al een dochter van 2,5 jaar. De tweeling is ontstaan via iui waarbij ik een dubbele eisprong had. Al was ik er nooit van uit gegaan dat nu beide eitjes bevrucht zouden worden na maanden geen enkele bevruchting het is de afgelopen tijd wat spannend geweest. met bijna 7 weken verloor ik ineens gigantisch veel bloed met ook heel veel stolsels. De dag erna konden we komen voor een echo en zagen ze nog maar 1 kindje. Ernaast zat een leeg vruchtzakje. Het bloeden hield daarna grotendeels op, nog maar kleine beetjes, en een vruchtzakje ben ik nooit verloren. Afgelopen maandag hadden we weer een echo, eigenlijk vooral om te kijken of het overgebleven kindje het nog goed deed en of het vruchtzakje van de ander al verdween. Maar daar zagen we toch weer beide kindjes. Beide goed gegroeid, precies op schema en met kloppende hartjes! Waarschijnlijk is de vorige keer een bloedprop aangezien voor een vruchtzakje! Heel raar, en het voelt alsof we in een achtbaan zitten. Er zit nu nog steeds een bloedprop wat het ook nog steeds gevaarlijk maakt voor de kindjes, maar hij zit gelukkig onder de kindjes, zodat het wel makkelijk weg zou kunnen komen. Ik wil me nu echt even nergens druk meer om maken, ik ga er gewoon vanuit dat het goed gaat (alle stress heb ik toch ook niks aan) dus ik meld me hier graag aan
welkom lemontree, wat een verhaal zeg. Gelukkig dat het er nu allemaal goed uit ziet, @Anja: ik ben bij babydunp geweest in Roelofarendsveen. Hier hadden ze maar twee tweelingwagens staan die van yoolz en die van bugaboo. Ik vond het wel jammer dat ze er niet meer hadden staan. Ik heb gehoor dat er bij baby park meer staan, dus daar willen we binnenkort eens gaan kijken.
We worden gediscrimineerd als tweeling mama in spe )) ik vind dat er evenveel twins als mono wagens moeten staan ) Goed om te horen dat er bij baby park meer staan. Ook wij gaan na de tweede echo naar Babydump in Roelofarendsveen. Kopen jullie eerst een wieg voor de weken dat de baby's bij jullie in de kamer slapen? Of gebruiken jullie daar de reiswieg voor? Of gelijk in eigen kamertje? Lemontree welkom. Een rollercoaster, zeg dat wel. Wat een heftige weken. Hopelijk blijft het nu allemaal rustig en kun je genieten van je zwangerschap!
Welkom Lemontree, kan me voorstellen dat het een rollercoaster is waar jullie nu in zitten! Hoop dat je gauw lekker kan gaan genieten. Wij zijn wel enthousiast over het assortiment wagens bij Babypark, er staan er ontzettend veel uitgestald en je kan makkelijk met ze lopen en vergelijken. Ik ben juist blij dat we minder keus hebben dan bij de mono wagens, want daar zie ik door de bomen het bos niet meer Wij gaan waarschijnlijk voor de Bugaboo Donkey.
Dat is idd ook waar, minder keuze, minder stress 😃 Wij denken ook aan de bugaboo donkey. De wagen krijgen we van m'n ouders, maar vind het echt een hoop geld om te "krijgen". Dus denk dat we zelf wat gaan bijleggen! Welke babypark ben jij geweest?
Houd trouwens verschillende babyzaken in de gaten wij hebben onze bugaboo gekocht bij de prenetal, daar gingen de oude modellen eruit. Je kon alleen uit rood-creme of fuchsia kiezen (en fuchsia was nét de kleur die we graag wilden). Oh en Welkom | Baby & Trends (gemert) schijnt ook goedkoop te zijn in de bugaboo
Wij waren in Wormerveer geweest, die is erg groot. Krijgen de wagen hier ook van mn ouders, maar toen m'n moeder zei: "Je krijgt de wagen van ons", had ze vast niet aan 1500/2000 euro gedacht Vanavond maar eens over hebben!