Oh jee heb echt last van zwangerschapsdementie denk ikzie inderdaad dat het pinkflower was die het vroeg. Koekie2 wat goed dat je de keuze maakt 50% te gaan werken. Ik zit daarover nog in twijfel. Vond het zo vroeg. Maar kennelijk toch helemaal niet zo gek. Nu die drempel nog ff over. Ik doe zo veel mogelijk rustig aan. Fijn dat bij jou ook de misselijkheid minder word.
Blijft leuk om lekker mee te lezen hierzo. Zie veel zaken voorbij komen waarover ik na denk of me afvraag hoe dat zou zijn. Ik weet alleen niet meer zo goed waarop te reageren haha. Daantje fijn dat jullie lekker thuis zijn.. Geniet van je rijkdom! Morgen 20 weken echo.. Zo spannend! Hoop dat onze mannetjes het nog steeds goed doen
Jaa onze mannetjes zijn goed gekeurd, lopen prima op schema. Ze schelen 10 gram in gewicht... De grootste boef is 345 gram en de kleinste 335 gram. Verder alles er op en eraan en het lijkt allemaal goed! Is alleen niet heel duidelijk wie nu als eerst moet komen bij het bevallen. Ze liggen met de hoofdjes tegen elkaar aan, dus wordt spannend. Ze moeten het samen nog maar even uitvechten hahah
Haha leuk. Hier lag vorige week eentje iets lager maar vandaag leek t wel aardig gelijk. Ze liggen hier in stuit. Beide met rug tegen de buitenkant en gezichtjes naar elkaar toe, heel schattig. Reageren ook flink op elkaar Heb t werk besproken en ze raadde mij af om nog volledige dagen te werken. Ze keek even naar de adviezen en die zijn max 4u betaald werk per dag. Al lijkt mij dat niet echt haalbaar. Maar goed, ik ga dus maar even wat minderen.
Wat voor werk doe je Red88. Hopelijk ervaar je toch dat eerst dit beetje minder al helpt. Schattig he die koppies zo bij elkaar.. die van mij liggen ook met de hoofdjes tegen elkaar aan. Ze trappelen behoorlijk tegen elkaar.. Smelt helemaal wanneer je dat ziet.. We hadden ook regelmatig dat het leek of de kindjes een arm of beentje te veel hadden
Ik heb gister de laatste echo gehad, en kindje 2 kon niet meer gemeten worden omdat de voeten van kindje 1 ervoor liggen. Kindje 1 is al mooi ingedaald. Beide met het hoofd naar beneden. En ik weet ik wanneer we ze kunnen verwachten, maar dat houden we voor onszelf. Zo spannend nu het niet lang meer gaat duren!
@allemaal; wat mooi om te lezen dat jullie allemaal goede controles hebben! @anna Catharina; sterkte en succes met de komende spannende en intensieve dagen!
Fijn die goede controles! @Daantje fijn dat het goed gaat met de kleintjes en dat jij je ook weer beter voelt! @AnnaCatharina het komt nu echt dichtbij dus.. snap dat je de datum voor jezelf houdt. Het zal vast niet lang meer duren (geen week?) Veel succes en sterkte gewenst met de laatste loodjes en de bevalling!
Spannend Anna Catharina. Heel veel succes met je bevalling en natuurlijk de laatste loodjes. Julyn, fijn dat de echo goed was. Altijd spannend weer zoiets he.. Donkie, nee helemaal niet vroeg.. vorige zwangerschap werkte ik met 14 weken 50% en nu met 17 weken. Echt aan jezelf denken.
Hallo Succes AnnaCatherina!!! Wens je een voorspoedige bevalling en herstel toe..dat jullie kleintjes maar gezond mogen zijn @Julyn super dat de 20 weken echo goed was Ik had gisteren controle ivm verschil in vruchtwater en felukkig is t niks ernstigs!!!! Zooo opgelucht Batterij op 1 procent pff Bericht nog een andere x
Anna catarina heel veel succes met bevallen! Hopelijk gaat het allemaal beetje voorspoedig! Ohja werken in de kraam lijkt me nu ook wel pittig. Maar is ook super werk.. Ik heb vandaag toevallig 2 studenten die afgestudeerd zijn voor hun uitstroom kraam. Eentje van de meiden vroeg al of ze bij min thuis mocht kramen.. Uuuh nee dankje! Ken ze veel te goed hahah, dat lijkt em niet ee goed idee. Fijn dat bij anderen de controles ook goed verlopen. Zal snel koken en dan wat eten. Is alweer laat zat!
@ Neyomi; wat fijn dat de controle goed was. Het was wel ontzettend spannend he, ik heb vaak aan je gedacht. Bijna 30 weken En ik heb vanaf vandaag verlof
Heey 2opkomst Wat lief! Ja, pff ik vond het ontzettend spannend..dat tts gebeuren is toch wel eng he! Maar zooo dankbaar dat er niks ergs is. En wat mooi dat we zaterdag 30 weken zwanger zijn he!! Wat fijnn dat jij verlof hebt. Super!! Knap volgehouden ook... Last van nesteldrang? Ik wel! Elke dag ben ik met iets aan de slag..want je weet maar nooit he... Wat grappig was is dat het UWV me belde ivm ziektemelding..hij vroeg wat er was en ik legde het uit. Bleek dat hij ook een tweeling heeft (geboren met 33 weken maar alles is goedgekomen). Het was gewoon een leuk gesprek geworden vol begrip enz...hij zei: de gouden tip die wij kregen was dat je de tweeling direct in dezelfde ritme moet krijgen..zelfde tijd voeden, slapen enz...dat was ik van plan..hoop ook dat onze tweelingen gaan meewerken. Geniet van jouw verlof!!! Het is zoooo heerlijk he en je zal merken dat het je zo goed doet..lekker liggen op de bank en slobberkleding..(ik pas mijn fatsoenlijke zwangerschapskleding niet meer..erg he!) Ben zo benieuwd naar Anna Catherina he...
Ik lig voor de 2e keer vandaag in t ziekenhuis. Begon vanmorgen met pijn na t plassen en even later rugpijn erbij. Urine bij de huisarts laten controleren. Geen infectie, wel iets bloed. Ab ivm verdenking nierbekkenontsteking. Later een flinke aanval tot overgeven aan toe. Ziekenhuis gebeld, mocht ik komen. Daar alles gecheckt. Ook geen infecties. Eerst maar weer naar huis. Maar vanavond was t weer erg na t plassen, mn man heeft zelfs een ambu gebeld Nu weer wachten op een arts. Waarschijnlijk nierstenen.
@red wat vervelend zeg!! Had even gegoogled naar wat het is en risico's tijdens zwangerschap. Hoop dat ze in het ziekenhuis duidelijk kunnen achterhalen wat het is en dan een goed werkende antibiotica kunnen voorschrijven of iets dergelijks. Succes en sterkte! ! Hoop dat je desondanks een goede nachtrust hebt mogen hebben. @marjo, je gaat ook al best hard he! Al ruim 32 weken. Wat fijn als je dat behaald