Nu zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Knokke, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonnie83

Sonnie83 Actief lid

30 mei 2016
    114
    0
    0
    Bedrijfsjurist
    Amsterdam
    @kannietslapen wat vervelend dat je je zo beroerd voelt... Ik weet niet in hoeverre dat kan helpen, maar het schijnt dat acupunctuur heel efficient is voor verschillende kwalen tijdens de zwangerschap. Wellicht dat je dat zou kunnen proberen om die aanvallen te verlichten?

2. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Even wat mindere dagen gehad. Maar de groei echo was goed. Beide mannekes waren goed gegroeid. Verschil lijkt iets minder. Manneje rechts is nog wel iets kleiner maar was niet zorgwekkend. De vorige keer zat ie echt onder de onderste treep. Wel kunnen ze hem maar moeilijk meten. Navelstreng was goed doorbloed, dus daar lag het niet aan. In ben wel gerustgesteld wat dat betreft.

Ze moeten nog maar even goed hun best blijven doen :)

3. 2opkomst

2opkomst Actief lid

9 mrt 2016
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonnie; wat fijn de goede uitslag! Geeft toch weer een stukje rust.

Marjo: Morgen 37 weken! Wat een termijn. Ben benieuwd wanneer je kleintjes komen.

Kannietslapen: Wat ontzettend rot dat je je nu al zo voelt. Geef het in ieder geval ook duidelijk aan bij de controles.

Julyn: fijn dat de echo goed was. Vervelend zijn die mindere dagen (helaas herkenbaar). Hopelijk gaat het nu een tijdje wat beter.

Ik heb vanmorgen controle gehad en ben weer goedgekeurd! Het wordt nu al echt aftellen.

4. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw wat ontzettend spannend Marjo. Ben zo benieuwd wanneer je mama wordt.

Hier afgelopen maandag vervolg van de 20 weken echo gehad... zo blij dat alles goed was. Ze scheelde 10 gram met elkaar en liggen mooi op schema.

Ik weet ff niet meer wie het zei maar mijn meiden gaan vanaf volgende week zonder luier naar bed... ben zo benieuwd... overdag zijn ze gewoon al 1.5 jaar zindelijk... maar in de nacht... dus niet.. haha..

Hier ben ik gister gevallen. Ik loop nu op krukken. Gelukkig mijn buik kunnen beschermen maar zo'n pijn.... verschrikkelijk. Heb sinds vanmiddag ook veel last van mijn buik.. zal wel een spurtje zijn ofzo

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Koekie, 2 tweelingen?? Wow? Ik heb er eentje, half jaar later weer zwanger.

6. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ja klopt :) 2 tweelingen.
    Wauw wat ben je snel zwanger geraakt weer na de twins.
    Dat lijkt me wel pittig of niet?
    Hier zit er straks 4 jaar tussen.
    Redelijk wat maar vind dat best fijn :)

7. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Ha dames,
    Heb niet echt teruggelezen maar even kort, gisternacht 3-8 om 3.41 en 3.43 zijn onze toppers Liam en Milan geboren met een keizersnee! Ze doen het super, morgen hopelijk naar huis.♡♡

Bijgevoegde bestanden:

8. Sonnie83

Sonnie83 Actief lid

30 mei 2016
    114
    0
    0
    Bedrijfsjurist
    Amsterdam
    @MarjoP gefeliciteerd met je twee prachtige mannetjes!!!

9. 2opkomst

2opkomst Actief lid

9 mrt 2016
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    WoW Marjo, toch nog eerder als gedacht!
    Van harte gefeliciteerd met je jongens! Succes met je herstel. Help het hopen dat je morgen fijn naar huis mag. Genieten van de kraamweek. Je goed laten verwennen hoor!

10. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    @marjo. Wat zien ze er goed uit! Twee toppers, duidelijk! Ik hoop dat je idd snel naar huis mag!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Hopelijk herstel je goed en duim dat jullie snel naar huis mogen!

Hier de meiden sinds gisteren proberen inde nacht zonder luier. Jongste 2 ongelukjes 😉 Oudste droog.
    Ben benieuwd hoe t komende nacht gaat.

Morgen al vroeg naar t ziekenhuis. Heb de OGTT geweigerd. Nu moet ik nuchter bloedprikken en 2u na ontbijt.
    Ondertussen ook weer controle afspraak.

12. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Marjo, wat een prachtige mannetjes! Lekker genieten en hopelijk mogen jullie vandaag naar huis.

Red, jij veel succes vandaag. Hoppelijk krijg je goede uitslagen.
    En is het droogblikf avontuur straks snel een succes ;)

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Allemaal goedgekeurd :)
    Bloedsuikers 4,5 en 4,4

Baby's groeien voorbeeldig. 858 en 868 gram.
    Over 2 weken mogen we weer.

Dames zijn droog gebleven. Jongste vannacht even meegenomen naar de wc. Ze wilde bij mij liggen en voor ik nat werd geplast... Hihi

14. 2xwonderlijk

2xwonderlijk Actief lid

9 dec 2015
    177
    2
    16
    thuis mama
    meppel
    @MarjoP:
    Van harte gefeliciteerd met je jongens! Veel geluk en een goed herstel!

Andere zwangere dames: succes en sterkte wanneer het zwaarder wordt! ;) Het is het echt waard...
    Hier genieten we ook van onze knullen!
    druk maar prachtig:D

15. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Wauw Red wat een prachtige gewichten!
    Wat super dat ze ook zo mooi gelijk opgaan.
    Veel succes nog met het droog blijf avontuur.

Marjo, zijn jullie inmiddels thuis, gaat alles een beetje goed?

Hier steeds vaker last van harde buiken. Ik doe al super rustig aan. Gebeurt juist vaak in rust. Nu zijn deze mannetjes ook ontzettend druk. Zowat de hele dag door trappen ze er flink op los (heerlijk ook) het is maar zelden dat ik ze niet voel bewegen.
    Herkenbaar?

16. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    @red. Wat goed dat je die test geweigerd hebt. Had ik ook moeten doen :)

@julyn Fijn die drukte in de buik :) Ik voel ze niet de hele dag, maar genoeg :)

Ik zit er wel echt helemaal doorheen. Ben nu een maand vrij passief en zeker de laatste twee weken doe ik bijna niks meer. Voel me zo slecht - ik kan niet wachten tot het voorbij is. Gisteren echo en alle helemaal top. Maar ik voel me bagger. De babies zitten voor mn gevoel de hele tijd niet lekker. Heel erg tegen mn maag waardoor eten lastig is. En zonder eten geen energie en misselijk. Ohoh soms vind ik mezelf zo zielig ;)

Serieus: wat zeg je tegen iedereen die vraagt hoe gaat het: goed? Maar wat voor zin heeft het te zeuren. Het is was het is. Heb net een todo lijst gemaakt die ik helemaal af wil krijgen. I wont go down without a fight :D

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw Marjo gefeliciteerd met je 2 knappe boys! Hopelijk ben je nu lekker thuis aan het genieten. Ik wens je een voorspoedig herstel

18. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Kannietslapen, indd soms best wel lastig he die vraag. Ik had het voornamelijk in het begin toen ik nog erg veel bloed verloor door een hematoom. Iedereen feliciteerd je en vraagt je hoe het met je gaat, maar tot 20 weken vond ik het rete spannend of het allemaal wel goed zou komen. Je hebt nu eenmaal geen zin om alles aan andermans neus te hangen. Meestal maak ik er nu een zinnetje van dat het prima gaat en dat ik zoals elke zwangere vrouw ook mn mindere dagen heb. Dan zijn ze er vaak snel over uitgevraagd 😉 Enne succes met je to do list hahah.

19. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zeg dan gewoon eerlijk "Het gaat heel goed ( qua zwangerschap ) maar het is wel dubbel zo pittig" Je hoeft toch ook niet te doen alsof het een piece of cake is?

20. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Rond de 20 weken, kwam toen bij jullie de man met de hamer ook?

Ik had net even veel moed, dus de box van zolder gehaald en in elkaar gezet. En nu ben ik serieus gevloerd. Echt niet normaal. Ik snap rustig aan doen wel maar dit voelt als niets doen...

Wel heb ik vanmiddag genoten van de twins van m'n achternicht in m'n buggaboo, zo fijn! 2 bijna 1 jarigen en het stuurde en reed met 1 vinger.

Deel Deze Pagina