Hahahhaa ja dat is meer dan die van mij krijgt Komt na de zwangerschap wel weer Of niet... wegens drukte.. hahaha
Eens in de week vind ik wel geluk hebben voor hem hoor. Dat is meer dan mijn vriend krijgt. Helaas zijn we daar beiden net zo gefrustreerd over dus dat helpt ook niet maar mijn bekken wil echt niet meer.
Intimiteit staat hier ook op een laag pitje. Vanaf 5 weken zwangerschap heel erg misselijk en moe, nu komt het er ook gewoon niet van. Komt inderdaad na de zwangerschap wel weer. Mijn man snapt het heel goed gelukkig. Ook al ben ik pas 20 weken. Hier op het werk ook over het verlof gehad, ik ga ook met 34 weken met verlof. En wanneer ik in de ziektewet ga weet ik nog niet. Dat wanneer mijn lichaam of gynaecoloog het aangeeft. Heb wel ontzettend last van mijn onderbenen. Zodra ik wat gelopen heb begint het al. @colalight, wij hebben vorige week woensdag de GUO gehad maar wel gewoon bij ons in het streekziekenhuis. Moeten volgende week terugkomen. Bij ons meisje konden ze het vooraanzicht niet zien en bij het jongetje de rug niet. Ze liggen in een vervelende houding haha. Nu al eigenwijs.
wat intimiteit betreft, aan het begin van de zwangerschap ging het niet omdat ik extreem misselijk was en snel uitgeput. Ook had ik tussen week 6 en 8 licht bloedverlies dus we wilden geen risico's nemen... daarna ging het weer even een tijdje maar sinds m'n verkorte bmh en pessarium hebbe we het beiden maar opgegeven haha. Komt wel later en btw, vind dat je ook zonder seks best intiem kunt zijn met elkaar en zolang je genoeg aandacht aan elkaar besteedt en open met elkaar bent over alles wat in je omgaat, dan zou het geen issue moeten zijn.
Het is ook echt geen issue hoor en mijn vriend begrijpt het gewoon het zijn alleen de hormonen die wel willen en het lijf niet. Dat is het frustrerende. Dus waar kan je die order voor hormonen cancelen? ik heb er wel genoeg van eigenlijk.
Dat is ook absoluut zo! Ik had de eerste weken zelf ook wat roze verlies en toen durfden we het niet. Daarna een periode gewoon redelijk normaal ( Hij is ook vaak een week of langer van huis ) en met 24 weken even rustig aan ivm de harde buiken. Je kan inderdaad op andere manieren ook intiem genoeg zijn en hij vind het nu bv ook heerlijk om samen te douchen en gewoon samen te zijn, maar ik vind het zelf ook nog zo fijn om samen te zijn. Maar het lukt inderdaad eigenlijk niet zo praktisch meer
Btw dames een hele andere vraag - met name voor de reeds bevallen tweelingmama's: zijn nu aan het kijken voor babyuitzet en kleertjes en ik vroeg me af vooral qua kleertjes welke maat jullie in het begin nodig hadden voor de kindjes en hoeveel stuks van die maat jullie in huis hadden. Is maat 50 ok voor het begin (ervan uitgaande dat ze niet al te vroeg worden geboren...)? Er is zoveel leuks te vinden maar wil niet te veel in huis halen en in "onbruikbare" maten....
Meidennnn! Mijn BM mond was nu ... 44mm 😀😀😀😀 dus geen pillen en geen ring voor nu nodig. Bizar verschil met een week geleden 32mm maar ben er enorm blij mee. Wel elke twee weken controle nu, maar dat vind ik geen straf. Hobbel 1 deze week genomen. Heel fijn!!
Fantastisch cola light!! Wbt kleertjes; ik heb 4 setjes maat 44 gekregen via via. De rest maat 50. M'n nicht heeft twins geboren met 38 weken, 2200 en 2400 gram bij de geboorte en die konden eigenlijk aardig in maat 50. Ik heb dus gekozen niets te kopen in maat 50 maar wel te lenen/tweede hands etc.
Kleding : mijn twins hebben ruim 3 weken maat 44 aangekunt (geboren met 36+2). Die verzopen echt in maat 50. Met omslaan kom je wel een heel eind, maar ik vond dat er niet mooi uit zien. Dan maar wat extra uitgeven. Ik had zelf niks in die maat gekocht maar de dag zelf manlief en schoonmoeders op jacht gestuurd om die maat te halen. Uiteindelijk 8 setjes(4 per beeb) gehad.
Mijn meiden zijn geboren met 35 weken ( 16 en 17 honderd gram ) Heb ze maatje 44 aangehad en maatje 50. Ze hebben een aantal maanden in 44 gezeten. Rest maatje 50 omgeslagen. Nu enkele maatjes 44 en 50 voor de baby's en heb nog meiden dingen over. Maar we weten niet wat dit worden... mochten het 2 jongens zijn haal ik snel nog ff wat in onze winkel Of ik bel mijn moeder dat ze wat moet pakken en uitwassen. Ik heb niet veel in 44. Ik geloof toen bij de meiden 4 setjes en nu heb ik 2 uni... Rest doe ik gewoon 50 omslaan
Graag stel ik mijn mannetjes aan jullie voor. Links Aaron, rechts Ivan. Ze zijn gisteren samen in bad geweest. Konden ze eindelijk weer even bij elkaar liggen.
Wat een prachtige foto Red! 😍 Kun je ze een beetje uit elkaar houden? En fijn dat ze weer bij elkaar zijn.
Dank je! Ze zijn twee eiig dus dat scheelt Ivan is wat groter en bleker dan Aaron. En ze hebben elk echt een eigen gezichtje maar dat is op de foto wat lastiger te zien.
Prachtig redd! Fijn dat de jongens weer bij elkaar zijn! Groeien de jongens goed? En hoe is het met jou, en met de grote zussen?
Hier gaat het goed. Wel drukke dagen zo. Vandaag voor het eerst 1X naar t ziekenhuis. Gaan vanavond samen. Even geprobeerd wat bij te slapen. T is toch snel laat s avonds, kolf s nachts en s morgens vroeg. Mn vriezer ligt al flink vol haha. Kolf nu ruim 1300cc op een dag en de heren krijgen 38cc per voeding. Grote zussen vinden hun broertjes erg lief en kunnen niet wachten tot ze ze vast mogen houden. Thuis zijn ze wel wat dwars en vitten erg op elkaar. Morgen zijn ze een dagje vrij en gaan we maar even naar ballorig nadat we even bij de jongens geweest zijn. Ik voel me heel fit gelukkig. Breng de kids zelf naar school, vanmorgen boodschappen gedaan en thuis wat aanrommelen. Kan meer dan in de zwangerschap haha
Mooie mannetjes Red. Fijn dat ze nu samen zijn. Koekie hoe was je controle? Intimiteit. Ha ha das hier 1 keer per trimester geloof ik Maar goed dat komt straks wel weer.
Fijn red, dat je je zo goed voelt! En wat een geweldige productie zeg! Zijn ze volledig op moedermelk nu of moet dat nog verrijkt worden oid? Hopelijk kan je ook je rust nog wel pakken, pittige tijd maar knap dat je zelf de meiden kan brengen etc! M'n man maar even ingelicht dat hij blijkbaar een van de weinige tweeling op komst papa's is die nog zo nu en dan wat intimiteit krijgt, haha hij wist niet of hij nou blij was of niet want vaak zal t niet meer lukken denk ik. Hier nu echt even verplicht rustig aan doen -maar ik wil zo veel!- want m'n bekken is zo gammel als maar kan en weer veel een harde buik. Man moet het weekend ws weer weg dus helpt hij nu waar mogelijk nog even. Morgen brengt hij lekker de kindjes naar school dat scheelt me ook weer een inspanning. Even reserve opbouwen!