Graag gedaan. Ik heb tot nu toe vooral op internet gelezen. En in een zwangerschaps agenda die ik heb gekregen. Het boek "zwanger van een tweeling" heb ik laatst zien liggen en staat op mijn verlanglijstje. Mooie echo bloesem! Wij moeten volgende week naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo. Ik ben heel benieuwd. En over meten en wegen. Ik weeg wel maar niet elke week. En meten lukt niet want ik ben mijn meetlint kwijt. Aan mijn kleding merk ik dat mijn buik en borsten groeien. Mijn benen en billen krimpen.
Wow jullie kletsen lekker door Wij hebben gisteren weer een echo gehad 9.4 en beide kindjes doen het nog super goed. Ze waren beide druk aan het bewegen. Zo lief!! Wat zijn trouwens jullie echofoto's duidelijk! Hier is het op het scherm heel duidelijk en helder maar de geprinte versie is echt heel onduidelijk. Vanaf nu kom ik niet meer terug op de fertiliteitspoli. Best even een raar moment, we hebben er heel wat tijd doorgebracht, en het voelde ook heel vertrouwd. Vind het vooral gek dat ik die lieve dames van het team nu niet weer zie. Maar goed we zijn natuurlijk super blij dat het niet meer nodig is.
Gefeliciteerd met je mooie echo! Ik heb volgende week ook bij 9+4 een echo 😃 ook de laatste keer op de ivf poli...
Wat fijn weer mooie echo.s Hier vandaag ook controle gehad. Alles was goed kindjes zijn nog steeds zo groot als het termijn dus ze hebben het heel goed hihi. Daarna wezen shoppen voor de babykamer matrassen lakentjes dekens hydrofiele luiers lamp etc etc weer flink wat geld uitgegeven. Na het eten met onze zoon van 3 even naar ikea en prenatal bij prenatal wilde hij graag 2 pyamma halen dus hij heeft centjes gekregen en mocht er 2 uitzoeken.
mijn 12 weken echo, alle bloedonderzoeken en nekplooi metingen waren helemaal in orde! dus heb op de terugweg naar huis flink wat traantjes van opluchting en blijdschap gelaten de kleintjes waren allebei zeer actief en dat vond ik echt super bijzonder om te zien. het was de mooiste en duidelijkste echo tot nu toe en hebben er echt van genoten. nu mogen we pas over 4 weken weer naar ze kijken, dat vind ik dan weer jammer haha
Knokken krijgen jullie een 2 eiige tweeling?wij een 1 eiige en mogen daarom om de week op controle dus vroeg me af als je met 2 eiige langer tijd tussen had zitten
wij krijgen idd een twee eiige tweeling. vanaf de 20 weken krijgen wij ook om de week een echo. kan ik haast niet op wachten haha
Ben benieuwd wat jullie van plan zijn. Vanaf het begin twee eigen bedjes of eerst nog samen in een bedje, wiegje en daarna een eigen bedje. Ik lees er verschillende verhalen over wat het beste zou zijn.
Ik had ook bedacht eerst samen in één ledikant. Mocht dat niet werken, kunnen ze ook allebei een eigen ledikant krijgen! Pff ben best zenuwachtig, heb woensdag weer een echo. Voel me hartstikke zwanger, dus zou eigenlijk goed moeten zitten. Ben ook heel erg bezig met hoe gaat dit straks. Hoe lang kan ik blijven werken en hoe ga ik me voelen. Nu nog steeds een dweil... helaas!
Sterkte El! Maak je maar niet teveel zorgen, daar schiet je niets mee op. En je baby's hebben ook geen baat bij stress en spanning. Je werkt gewoon zolang je kan en als het niet meer gaat is dat toch geen schande? Je draagt twee kindjes bij je, dat is gewoon zwaarder dan 1. Zet m op Over het bedje: Denk eigenlijk dat wij gewoon twee ledikantjes op de babykamer zetten. Ze kunnen in het begin wel samen in 1 ledikantje misschien. Ik heb geen wieg.
Leuke site met tweelingwiegen: www.dubbelgeluk.com Is so wie so een leuke site, ook met een blog van de ouders van een tweeling. Leuk om te lezen wat ons te wachten staat.
ja die site ken ik molly! heb ik al vaker op zitten kijken. vind die tweeling zwemband ook zo leuk. over het slapen; wij denken er aan om 2 ledikantjes te kopen waarvan 1 zijde eruit kan (normaal voor als ze groter zijn om zelf in en uit bed te kunnen). en dan willen we ze tegen elkaar zetten met die zijdes eruit. dan liggen ze toch elk in hun eigen ledikantje en kunnen ze toch elkaar zien, voelen en ruiken. en als ze groter worden die zijde er eerst terug in en als ze nog groter zijn er weer uit. snappen jullie wat ik bedoel? haha
knokke, wat goed bedacht. Vond het ook een beetje duur om eerst een tweelingbedje/wieg te kopen en dan weer twee bedjes. Ik vind de zwemband ook erg leuk inderdaad en ook de knuffeltjes die ze verkopen.
Terug van weekend weg! Helemaal kapot😃maar was gezellig. Wel super misselijk geweest, ook s nachts en dan de dag erop helemaal brak en bijslapen 😃 Morgen hebben wij een echo, ben toch wel onzeker, ondanks dat me zoooooo zwanger voel. El, herkenbaar! Mocht iets krijgen tegen de misselijkheid, vraag dat morgen maar aan de arts. Over bedjes enzo, wij kopen twee ledikanten en wilde ook twee wiegjes kopen, maar misschien kunnen ze idd ook wel eerst samen in 1 ledikant.
Hallo allemaal, Ik ben ook net zwanger, ook van een tweeling, en wil hier graag meebabbelen. Het is toch heel anders dan wanneer je één kindje verwacht. Ik heb al 3 kinderen, en 2 stiefkinderen, we wilden er ook graag eentje van ons samen, maar dat worden er dus twee!! En ik moet zeggen, ik ben echt ongelooflijk trots en blij, ondanks dat ik me eigenlijk de hele dag door vrij beroerd en moe voel Ik hoop dag dat straks wat beter gaat worden. Ik ken verder geen moeders van Tweelingen en lees dus lekker met jullie mee Gr. Linda
Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je hier mee komt kletsen Dat wordt een huis vol gezelligheid dan! Leuk hoor!