Nu zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Knokke, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Hihi ja daar was ik weer.
    Nee heb idd een keizersnee gehad..
    Helaas werkte de verdoving niet zoals het moest dus heb echt ontzettend veel pijn gehad. Ben echt door een hel gegaan als ik dat mag zeggen. Er was wat paniek omdat ik bleef aan geven dat ik zoveel pijn had. Heb echt alleen maar liggen huilen van de pijn en je zou denken dat dat niet zou kunnen. Gelukkig weet ik de reden nu en weet ik dat het niet aan mij lag. Ze kregen me niet bij verdoofd. Gelukkig zijn de meisjes gezond en zonder stress van mama ter wereld gekomen

2. Donkie1980

21 aug 2014
    85
    1
    8
    Suusjeuh. Ha ha stofzuigen, tillen en dweilen doe ik nu geloof ik ook al 6 weken niet;) dus die paar weken meer maakt dan ook niet uit.

Koekie. Ook hier gefeliciteerd met de geboorte van je meiden. Ha ha dacht mijn vent het zwaar te krijgen met 3 meiden. Die van jou heeft er gewoon 4.
    Maar joh wat een heftige keizersnee dan. Dat moet behoorlijk pijnlijk zijn geweest. Hopelijk herstel je snel.

Hier zitten de dames nog steeds binnen. Ze worden wel rustiger met bewegen. Morgen naar de gynaecoloog. Dan maar een datum bespreken om in te leiden. Word het behoorlijk zat. Als ik te lang zit gaan de dames protesteren, als ik op mijn linkerzijde lig mijn maag en als ik rechts lig krijg ik het benauwd. Op mijn rug en buik is sowieso geen optie meer.

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Koekie; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters! Fijn dat alles goed gaat met ze. Hoe klein is jullie meisje in de couveuse? Wat een heftige keizersnede! Was de ruggenprik niet goed gezet? Heb je nu nog pijn? Hopelijk niet teveel.

4. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Gefeliciteerd Koekie! En wat een heftige bevalling. Waarom niet onder narcose als ik vragen mag? Anders is het pijnlijk zeg.

Donkie, wat spannend voor jou ook. Hopelijk weet je morgen een datum.

@hier, gaar het goed. Voel de baby's beide goed en ga bijna net verlof. Werk nu nog de helft van mijn uren, ik 0uur per week. Dus dat hou ik nog wel 3 weken vol en dan lekker genieten. Het meisje ligt al perfect voor de uitgang, jongetje draait nog alle kanten op. Maar mijn wens is om natuurlijk te bevallen dus hopelijk blijft het zo.

5. 2xwonderlijk

2xwonderlijk Actief lid

9 dec 2015
    177
    2
    16
    thuis mama
    meppel
    Koekie: van harte gefeliciteerd met je dochters! Hopelijk mag de kleinste ook snel uit de coufeuse.
    Succes met herstellen en alle drukte.... kalm aan..
    Geniet ervan!

alle anderen; zet m op en hou vol... nog even...

6. Donkie1980

21 aug 2014
    85
    1
    8
    Yes yes heb een datum. Het einde is in zicht. Nog heel ff volhouden.
    Hopelijk gaat de onderste nog ff snel indalen want dat was nog niet zo.

7. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Donkie; super zeg, al 38wk! :) Petje af! Alvast succes met de bevalling!

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wauw wat ben jii een super mama, 38 weken! Knap hoor! Kan je nog iets of ben je volledig gevloerd?

Wij gaan volgende week de keizersnee inplannen (met 37'weken dus dan). M'n kleintje blijft stuit liggen dus de gyn zei direct het is jouw feestje zeg maar wat je wilt!

9. Donkie1980

21 aug 2014
    85
    1
    8
    Ha ha Suusjeuh ze van mij mogen ze er wel uit hoor maar kennelijk vinden ze het heel gezellig in mijn buik. Ik geloof bijna dat als ze niet gehaald worden ze gewoon 40 weken blijven zitten ook nog. Ik kan inderdaad niet heel veel meer. Mijn leven bestaat op het moment uit zitten en liggen maar goed het einde is in zicht. Morgen nog even naar de cesartherapie om mijn bekken recht te laten zetten.

Oh inderdaad wel beter om een keizersnee in te plannen als hij/ zij in stuit ligt. Wel lekker dat je dan volgende week al weet wanneer je mag. Gaat het verder goed?
    Super werkgever heeft jou man trouwens. Hoor je ook nier vaak.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Ja m'n man heeft een top baas he! Altijd op on verwachte momenten. Ook als hij weer eens naar huis moet omdat ik een ritme stoornis heb of een emotionele breakdown door de ritme stoornis. Hij mag direct weg! (Hij krijgt na de bevalling tweeling papa verlof, dus twee keer vrije dagen ipv bevallings verlof van 3 dagen )

Hier gaat het, begin ineens hard vocht vast te houden (4 kilo sinds 10'dagen geleden, ik zag het direct aan m'n sok afdrukken) maar hoe zwaar het ook raakt, ik reken me gelukkig dat ze nog in m'n buik zitten!

Donkey ik hoop toch niet voor jou dat je ze gaat voldragen! Voor de kindjes wel super dat je lijf het zo goed doet, maar 40 weken is een beetje overdreven he 😊 Veel geluk binnenkort met de kennis making!

11. Sonnie83

Sonnie83 Actief lid

30 mei 2016
    114
    0
    0
    Bedrijfsjurist
    Amsterdam
    Hey ladies, paar dagen niet meegekeken en zie veel berichtjes om bij te lezen :)
    Koekie hoe gaat het met de meiden? Wanneer mag de kleinste uit de couveuse? Jij al een beetje aan het herstellen van je keisersnee?

Donkie: wat fijn dat je een datum hebt! Maakt het aftellen nu wat makkelijker. 40wk lijkt me vrijwel niet te doen met een tweeling en denk ook dat het voor hen wel iets te krap gaat worden daarbinnen.

@Suusjeuh ook fijn voor jou dat je een datum gaat prikken. Komt voor jou nu ook steeds dichterbij!

@Leeuwinnetje: tijd niet gezien :) Relaxed dat je verlof bijna ingaat! En dat de babies het zo goed doen, hopelijk straks beiden met hoofdje omlaag!

Mijn verlof begint komende donderdag, zoveel zin in! was wel druk de laatste dagen om de laatste dingetjes af te ronden... maar bijna klaar en dan is het volledig uitschakelen en focussen op mezelf en de zwangerschap :) Dinsdag weer naar OLVG voor controle. Altijd spannend om te horen hoe ze groeien.

alvast een fijn weekend dames!

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Even een ego post, maar hij is klaar en ik ben er zo blij mee!! Zelf door m'n man gemaakt (van een 1 persoons wieg dus alleen de spijlen herbruikt)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,1 KB
      Weergaven:
      25
  13. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Suus wat een mooie wieg. Daar mag je ook wel blij mee zijn.

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Super gaaf hoor Suus! Wat fijn dat je man zo handig is😊. Laat die baby'/ maar komen😉

15. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Wat mooi Suus! Liggen ze toch bij elkaar, maar ook in hun eigen bedje!

16. Sonnie83

Sonnie83 Actief lid

30 mei 2016
    114
    0
    0
    Bedrijfsjurist
    Amsterdam
    Suus, wat leuk! En heel mooi dat je man zo creatief is, dat scheelt :)

Hier ook een ego post: vandaag voor controle geweest, de kindjes doen het heel goed! Ze worden beiden rond 1400gr geschat. Ben heel blij dat ze het zo goed doen. Enige is dat het meisje (baby A) in stuit ligt, en het jongetje zit wel netjes met z'n hoofdje omlaag (baby B). Hopelijk kan zij nog draaien de komende tijd, en ik ga sowieso moxa proberen - en haar ook zelf ff goed toespreken :) :)

Over 3 weken mag ik weer, dan gaan we het geboorteplan doornemen.

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Sonnie, vanaf 29'weken hebben ze bij mij nog meerdere hoeken van de buik gezien, hopelijk bij jou ook. Letterlijk dwars, hoofd en nu stuit.

18. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Sonnie, wat fijn en ook mooie gewichten. Als het meisje niet meer draait gaan ze dan een keizersnede overwegen? Want hier in het ziekenhuis doen ze dat niet. Als er eentje goed ligt dan vinden ze het voldoende voor een natuurlijke bevalling.

Wij hebben volgende week de groeiecho. Ben echt zo benieuwd of ze goed groeien en wat ze nu wegen. Bij ons ligt het meisje sinds 16 weken al onderin en goed, het jongetje daarintegen draait heel mijn buik door. Dan met hoofdje beneden en dan weer boven.

Hoe zou het met Donkie zijn? Heb het idee dat ze al bevallen is.

19. Donkie1980

21 aug 2014
    85
    1
    8
    Even snel een berichtje. Afgelopen maandag zijn onze dochters Noa 2890 gram en Emma 3125 gram geboren. Ben deze dag ingeleid. 8 uur aan de CTG. 9 uur vliezen gebroken en infuus gekregen. Half 11 eerste wee na wee opwekkers en om 11.36 is Noa geboren. Om 11.49 kwam Emma er achteraan. Schrok zelf van de enorme snelheid. Noa was er nog voordat de gynaecoloog was gearriveerd. We maken het allemaal goed.

Bijgevoegde bestanden:

20. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Zo te lezen een super bevalling Donkie! En wat een leuke foto. 2 mooie meiden....en ook mooie gewichten zeg. Geniet ervan! 💟💟

Deel Deze Pagina