Nuage in de MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Nuage, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    He getsie, wat een domper!
    Ik ga duimen voor de 2e IUI.

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik ga ook weer hard voor je duimen. Wij gaan gewoon voor de 2e IUI!

3. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,283
    2,984
    113
    Open op verzoek van TS.

4. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Dankjewel Lotte!

Hier maar weer een update van mijn kant.

Helaas is de 2e IUI poging ook mislukt.
    Het is deze keer wel iets anders gelopen want nu heb ik 2x een hele lichte positieve test gehad. Helaas werd ik daarna toch ongesteld, maar het duurde maar 2 dagen. Erg vreemd dus.

Het zkh vond het echter niet enorm bijzonder en zagen de ongi gewoon als een normale ongi.

Ondertussen heb ik de Clomid voor ronde 3 alweer geslikt en morgen hebben we weer de eerste FM.

De MMM begint me steeds zwaarder te vallen maar het idee ermee te stoppen staat me ook niet aan. Ik bekijk het voorlopig maar even per poging en probeer niet te ver vooruit de denken want dan wordt het al snel doemdenken bij mij...

Ik maak me een beetje zorgen over de komende IUI want ik vrees dat we precies in een weekend gaan uitkomen en dan is het bij ons ziekenhuis helaas niet mogelijk om IUI te doen....

Nou jullie zijn weer op de hoogte :D

5. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    He meid, wat een teleurstelling weer :(

Ik weet niet zo goed wat te zeggen behalve het standaard opbeurende praatje, maar het blijft natuurlijk gewoon k#t als die ongi weer komt.

Ik heb hetzelfde hoor, niet te veel vooruit kijken en positief in het koppie blijven.
    Kunnen ze het met de Pregnyl niet vervroegen de eisprong zodat het op vrijdag kan? ik heb dat wel ergens gelezen dat dat word gedaan.

Hoop dat je morgen mooie follies hebt :D

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hey meis, ik snap helemaal wat je bedoelt. Je wilt die MMM niet, maar je hebt geen keus als je toch een kleintje wilt. Ik ga voor je duimen dat je ei niet in het weekend valt. Succes met de FM vandaag!

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meis ik heb je topic weer gevonden!
    Hoe was je FM gegaan vandaag?

Liefs Nikkie

8. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    FM was een tegenvaller... Aan de rechtkant een paar eitjes maar de grootste pas 7mm.
    Aan de linkerkant zaten er ook meerdere en de grootste 9mm. Klinkt niet echt heel erg hoopvol. Baarmoederslijmvlies was al wel behoorlijk dik (had ik zelf ook al gemerkt door afscheiding) en dat is toch niet echt goed dan denk ik..

Woensdag iig weer terugkomen voor weer een FM.

Nikkie jij mag over 3 dagen testen! Wat spannend! Ik ga voor je duimen hoor!

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik ga hopen op een groeispurt Nuage. Je weet maar nooit! Ik moet woensdag voor de 1e FM.

10. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Hallo Nuage,
    Bij mij in het ziekenhuis rekenen ze mijn posi test volgens mij ook niet mee. Het was wel een superlicht lijntje, maar dat heb ik nog nooit gehad, het schermpje bleef altijd sneeuwwit. Mijn vriend zag het streepje ook.
    Maar dit kan toch niet anders dan het begin zijn van een zwangerschap, al mag het die naam bijna niet hebben en was het er maar een paar dagen?
    Ik beschouw het in elk geval wel zo en hoop dat het ons de volgende keer lukt!

11. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Zo zie ik het ook hoor Botervliegje. Er is gewoon iets bevrucht, anders had er nooit meetbaar HCG aanwezig geweest denk ik. Maar het is gewoon meteen alweer afgebroken.

Hoewel het misgegaan is vond ik het toch ook een beetje hoopvol. Bevruchting is dus mogelijk...

Hopelijk hebben we volgende keer meer geluk inderdaad!

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hey Nuage! Je 2e FM al gehad? Ben benieuwd hoe het gegaan is. Hoop dat ze mooi gegroeid zijn.

Liefs Zora

13. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Vanmiddag om 16:00 uur :D Ik kom daarna nog wel even vertellen hoe het is gegaan!

14. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes meid vanmiddag ;)

15. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Lang zeg tot 16.00 uur.....die klok werkt niet mee :rolleyes:

Duimpjes draaien voor je, succes

16. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel succes!

17. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik hoop voor je dat het er goed uit zag vandaag!

18. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Nou helaas... er is nauwelijks iets gebeurd. 3 eitjes van 9mm en eentje van 10mm.

Dus vrijdag weer terugkomen en we hebben meteen maar een afspraak met onze gyn gemaakt op 11 maart. Die hebben we voor het laatst voor de eerste IUI gesproken.

Waarschijnlijk krijg ik volgende keer dan 100mg Clomid omdat het nu niet goed aanslaat.

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Jeetje gaat inderdaad wel langzaam, maar misschien zijn ze vrijdag gegroeid door een groeispurt, ik moet vrijdag ook weer, dus we lopen een beetje gelijk op.

Liefs Zora

Share This Page