Hallo meiden Ik heb aanstaande woensdag de 20 weken echo in het medisch centrum in Leiden(lumc) nu weet ik dat het geen pret echo is maar kijken hun ook naar het geslacht van het kindje? Hopelijk zijn hier dames die in het lumc hun echo hebben gehad en ook het geslacht hebben te horen gekregen Groetjes
Denk dat het geluk is welke echoscopist(e) je treft Hier een GUO gehad in het ziekenhuis en keken niet naar het geslacht, was volgens hun niet relevant voor de 20 weken echo of er moet een aandoening zijn waarvoor het van belang is het geslacht te weten, anders kijken ze er hier niet naar
ik heb daar ook mn 20 wkn echo gehad en ze vroeg wel of wij wilden weten wat t geslacht was, wij wilden dat niet dus moesten we weg kijken. ze kijken er dus wel naar. ik zou erpersoonlijk niet gelijk naar vragen, maar als ze de belangrijke dingen heeft gechecked zou ik gewoon even vragen of ze het geslacht ook kan zien. ik ben vorige week bevallen en ze zeiden dat er toevallig die week daarvoor 2 missers waren geweest. 2 jongetjes die in t knalroze naar huis gingen.... dus als je t zeker wil weten zou ik toch voor een pretecho gaan!
Wij lopen van het begin af aan bij een gyn en er werd ons gevraagd of we het geslacht wilde weten dit wilde wij wel dus ons is het met de 20weken verteld. Heel veel succes met de 20weken echo