onder behandeling bij de gyn

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door beertjuh87, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    Hoi Allemaal,

ik loop al vanaf het begin van mijn zwangerschap onder behandeling bij de gyn. nou moet ik volgende week weer terug komen voor controle.
    volgende week moet ik weer een ctg en een aut rr laten doen en zondag ook. nou hebben ze voor woensdag een afspraak gemaakt bij de verloskundige in het ziekenhuis hier ben ik nog nooit geweest. wat zou dit te betekenen hebben dat ik daar heen moet ? weet hier iemand antwoord op ?

2. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Volgens mij is het de bedoeling dat de verloskundige het ctg bij je aanlegt over het algemeen doet dit de gynocoloog niet.
    Ik denk dat dat de reden is waarom je daar een afspraak hebt?

3. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    nee, want ik heb al meerdere ctg's gehad en doet de verloskundige ja dat klopt maar daarna moet ik altijd op controle bij de gyn en nu heb ik een afspraak na de ctg bij de verloskundige.

4. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Dat kan ook een soort spreekuur zijn, moest ik ook 1 keer naar toe rond 34 of 36 weken geloof ik. Dit is meer een soort vragen spreekuur waar je ook info krijgt over hoe in het zh bevallen, waar bellen en binnen komen s'avonds en s'nachts, wat je mee moet nemen dat soort dingen
    Verder ben ik ook altijd onder controle bij de gynocoloog geweest, moest alleen daarvoor naar de verloskundige en het bloedprikken en ctg aanleggen deden hun en daarna inderdaad terug naar de gynocoloog om de uitslagen te bespreken.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik moest ook met 37 weken naar de klinisch verloskundige rede die tref je eerder als ene gynn op de verlos afdeling. dus even kennismaken

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    De klinische verloskundige doet de bevalling . Ookal loop je bij een gyn die doet het niet zolang er geen complicaties zijn . Dus waarschijnlijk kennis maken

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier was de vk er omdat de gyn het te druk kreeg en de klinisch vk ook de controles kan doen. En als er iets is is de gyn er ook zo bijgehaald ;)

8. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Ik moet vaak om en om bij beide zijn. Als het goed gaat (ik loop bij de gyn i.v.m. Mijn bloeddruk) mag ik naar de verloskundige in het ziekenhuis en dan moet ik de keer daarop weer naar de gyn. Zelf vind ik dat wel prima, zeker omdat de VK vaak toch iets makkelijker is om mee te praten en het voor mij dan toch een standaard controle is. Het enige wat ik jammer vind is dat ik al 6 verschillende verloskundigen heb gezien, dat wisselt echt iedere keer.

9. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Hier ook naar vk ipv gyn.
    dit doen ze bij de standaardonderzoeken zonder echo. Vk test dan urine, bloeddruk en grootte baarmoeder ed.

Deel Deze Pagina