hey! Ik ben zo vrij geweest om hem iets te bewerken om te kijken of ik dan de nub kon zien en ik denk wel wat te zien, maar het is eigenlijk iets te onduidelijk. Ik gok een meisje.. hoe ver was je hier?
Zijn jij en je schoonzusje dan tegelijk zwanger ?? Je hebt deze echo (incl. 1 van een andere baby) in 1 topic geplaatst op 17 feb.
Nee ik ben niet zwanger ik heb al een zoontje van 10 maanden ik heb twee geplaats het zijn van mijn 2 schoonzussen alleen de een weet nu zijn geslacht al bij die andere hebben jullie jongen en een meisje gezegt ze is benieuwd dus heb ik een betere echo geprobeerd te plaatsen Dus een update zeg maar sorry voor het onduidelijkheid
Ooooh op die manier! Maar gaan ze het ook zeggen dan als ze het geslacht weten Die ene was duidelijk een meid .. En deze ... tja ... ik twijfel .. op de andere echo zag ik een jochie, maar deze echo vind ik niet zo duidelijk
Ik ga voor haar jouw poll beantwoorden Het was een meid inderdaad Hier op deze echo zie ik wat Loezz ook ziet maar ik wou het ook van jullie horen