Ik ben er benieuwd naar jullie mening over het geslacht, zit zelf een beetje in twijfel met de navelstreng etc........
Iedereensuper bedankt voor de reacties, ik zelf twijfelde erover want zoals je op de 3de foto ziet lijkt de nub wel de navelstreng? Ik ga morgen een afspraak maken in amsterdam want daar kan je geslachtsbepaling vanaf 14 weken doen..... Jongen of meisje alles is welkom........ By the way op tlc was er gisteren ook een leuk programma over mensen die bezig zijn met geslachtsbepaling....
Dank jemoeder van 3 bengels,,,,,, ik dacht dat die navelstreng eraan vast zat. Eerlijk gezegd ik had sinds het weekend nog nooit van nub gehoord. Ik heb al een dochter van bijna 8 en toen hoorde je niemand over nub etc. Ik vind het wel leuk hoor die theorie, maar ik denk dat ik bijna in het blauw kan gaan shoppen.
Klopt ik ben er ook pas sinds een paar maanden achter, met mijn andere kids was er toen ook nog geen sprake van. Maar de navelstreng zie je bij de 3e echo, boven het beentje.
Had voor de fun de foto's ook op een website gezet in de usa, en daar dachte ze met name aan een meisje nub 12 weeks and 6 days BOY or GIRL ?? - In-Gender.com
Alle voorspellingen waren juist, ik ben afgelopen zaterdag naar lommel gereden en daar zag ze direct een zoon. Ik zal later een potty shot plaatsen..... Moet eerst nog werken. Lommel was goede service, aardige echoscopiste etc. Kan niet anders zeggen. Heel vreemd ik was niet zozeer benieuwd naar het geslacht maar door die nubtheorie waar ik dus eerder nooit van gehoord had dwaalde de gedachte tussen jongen of meisje constant door mijn hoofd... Vandaar dat ik zekerheid wilde en naar lommel gereden ben, en ik kon daar snel terrecht. Vrijdag gemaild, zaterdag om 5 uur een echo! Nog bedanktbvoor alle voorspellingen / meekijken...
De echo van tussen de beentjes, bij marita in lomme. baby is daar precies 14 weken. sorry ik kreeg de foto even niet beter... (by the way ik las op enkele forum dat ze er soms naast zit tav het geslacht) tijdens de echo zag ze het al na 5 seconde en was ze zeer zeker van haar zaak. by the way het was een aardige vrouw en nam de tijd.