2 nov had ik mijn eerste echo gehad, was o zo spannend en was zo zenuwachtig (door eerdere miskraam met 11+5) maar de 1e echo was erg mooi en het hartje klopte goed! ze konden alleen nog niet precies zien wanneer ik nou precies uitgerekend zou zijn. Dus maandag heb ik mijn 2e echo om te kijken hoe ver ik nou precies ben en dan hoor ik het hartje ook kloppen volgens de berekeningen zou ik nu 10 + 1 zijn. heel erg spannend. hier mijn foto van mijn eerste echo
Fijn dat je zo een goede echo hebt gehad! Bij ons werd het hartje pas voor het eerst beluisterd toen ik ongeveer 13 weken was, bij de controle van de verloskundige. Bij de termijnecho hebben we geen hartje gehoord.
Super! Gefeliciteerd! Ik heb het hartje voor het eerst gehoord met 13.1 weken. Was een heel bijzonder moment. Dus ik zeg; geniet er lekker van! Fijne zwangerschap!
Fijn hoor die goed echo! Hier luisteren ze ook pas vanaf 13 weken naar het hartje omdat het heel belastend is voor het kindje.
Mijn echoscopiste zei dat dit met een echo dezelfde lage straling is. En met doptone een hogere straling is. Dus bij ons mocht je vanaf 10 weken t hartje luisteren met echo. En met doptone vanaf 14 weken.
Met 14 weken het hartje pas gehoord. deden ze niet bij de termijnecho. veel plezier morgen bij de echo
Succes vandaag! Hier nog steeds het hartje niet gehoord. Afgelopen donderdag bij de controle vk wel geprobeerd maar onze frummel lag verkeerd dus was alleen een bloedvat te horen
Wow!! Gefeliciteerd zeg!! Ik heb met ong 7 weken inwendige echo gehad. Niet het hartje gehoord wel zien flikkeren. Eindelijk as donderdag echo dan ben ik waarschijnlijk 10+5 weken en hoor ik ook wanneer ik uitgerekend ben....deze weken gaan zo ontzettend traag pffff