Op de echo staat een pijl hoop dat de foto groot genoeg is echo is van 17wkn vroeg me af of jullie wisten wat dat is Ernaast heb je de navelstreng dus dat is het niet zal kijken of ik de foto kan vergroten ben helemaaaaaaaaal niet nieuwsgierig Bekijk bijlage 223856
Weet iemand met welk programma ik kan vergroten..met paint slaat die het in klein op zal ik kijken of ik hem duidelijker kan krijgen dank alvast voor antwoorden
Heb jij nog geen 20 weken echo gehad? De pijl kan hier vanalles aanwijzen. Het geslacht is niet te zien op deze foto.
Ik denk de nub te zien en voor zover ik het zie loopt de nub recht, iets afwijkend naar beneden. Als de nub evenredig of iets gedaald staat wijst dit vaak op een meisje, terwijl deze bij een jongen omhoog wijst.
Oké, dan zit ik helemaal verkeerd te kijken sorry.. Ik ben ook geen expert hoor, maar dat is wat ik dacht te zien. Dan maar op de gok voor mij.
Wie heeft die pijl gezet dan? De echoscopist of jij? Denk dat het inderdaad naar het geslacht wijst, maar raar dat het dan niet gezegd is bij de echo?
een jongen!!! heb hier een foto van mn 20wk echo, daar zie je t zelfde maar dan duidelijker (omdat t een paar weken verder is http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45678-albums6266-picture36895.jpg
Ben heeel benieuwd!! wel duidelijke foto anz ene zegt dat geslacht niet te zien is en sommige zeggen idd zit op plek van geslacht jammer dat ik foto niet kan vergroten dat gedeelte en zo kan opslaan...... thnx voor antwoorden...!
Beter als dit wilt niet als je erop klikt word diee iets duidelijker grr paint:x Bekijk bijlage 224167