Nou ben helemaal van de leg! Word net ineens gebeld door de gynaecoloog(HUH!?!?!?) voor een afspraak voor een trombose onderzoek. Mijn moeder heeft op haar 16e een trombosebeen gehad, dit heb ik bij mijn eerste zwangerschap al vermeld. De praktijk waar ik altijd zat is overgenomen, nu zit ik dus bij die andere praktijk(die het overgenomen heeft). Die vertelde mij dat ze ging overleggen of ik daar onderzoek voor nodig had, ik zou het nog horen. En nu word ik ineens gebeld. Moet volgende week al, ze konden mij niet vertellen wat het onderzoek zou inhouden. Iemand wel? Ik krijg gelijk nachtmerries van eendenbekken(zal wel nergens op slaan maargoed)
onderzoek naar trombose gaat normaal gesproken door bloed onderzoek. en evt met een echo apparaat probleem gebieden bekijken. tenminste als je niet zwanger bent Weet je ook om welke soort trombose het gaat? mijn vader heeft namelijk Factor van leiden. dat is net pas geleden ondekt en hij had 50 % kans dat hij het door had gegeven. Mijn trombose onderzoek bestond toen uit een heleboel buisjes bloed haha.alleen was ik toen niet zwanger. ik bleek het niet te hebben en heb mijn kinderen nog niet getest. mocht er iets aan de orde zijn kan ik altijd zeggen dat opa de factor van leiden heeft. sterkte en succes!
Ja, ze had een trobosebeen. Bij een heleboel buisjes bloed kan je me opvegen, mja is al beter dan die eendenbek
Bij mij deden ze idd met echo apparaat in mijn lies en over mijn kuiten. Alleen je broek uit onderbroek mag je aan houden.